96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2019 15:55
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazde testowa. Specjalnie nadkladalem trasy, zeby sprawdzić konkretny model, którego w innych salonach nie było. Gdy dojechałem na miejsce, okazało się że auto nie jest dostępne. Smutne. Brak szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 11:29
Salon - samochody nowe
Zero obslugi a taki ladny salon
Użytkownik sieci
9 października 2018 22:16
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... kupić nowe A6, chodziłem, oglądałem, dotykałem i totalnie mnie olano, byłem z żoną, a wiadomo, że jak facet przyjeżdża z kobietą, to po to żeby kupić a nie oglądać. Mało tego, że nikt do mnie nie podszedł, kiedy ja zapytałem panią w recepcji o cenny i dostępne auta, zostałem odesłany na stronę internetową. Trudno, nie będę się prosił. Pojechałem do Bmw, od drzwi zostałem miło przywitany i od razu został mi przydzielony doradca. Efekt jest taki, że wyszedłem z salonu z nowym Bmw. Wstyd dla Audi ogromny, bo naprawdę chciałem, żeby mnie sprzedawca przekonał, pochwalił się co mają do zaoferowania, cały czas chyba w tym salonie panuje przekonanie, że to klient jest dla nich, a nie odwrotnie.
Użytkownik sieci
3 października 2018 22:57
Salon - samochody nowe
Tragedia, można odnieś ...
... wrażenia, że odwiedzamy salon Łady na północy Rosji, przez około pół godziny spędzonej w salonie, żaden ze sprzedawców nie raczył ruszyć swoich czterech liter by zadać proste pytanie „czy można w czymś pomóc”, mimo iż byłem jednym z dwóch interesantów. Jeden ze sprzedawców chodził po salonie w tą i z powrotem rozmawiając z jakimś klientem o zerowej wpłacie, ratach i rejestracji samochodu. Myśle, że można to załatwić w inny sposób niż nadzieranie za przeproszeniem japy na cały salon!!! Pan z serwisu na pytanie: „czy można poprosić o katalog Q5?” odpowiedział, że sprzedawcy są tam, mimo, że przy ze sprzedawców była dostępna tylko jedna Pani, która w tym momencie obsługiwała klienta, wiec nie widzę problemu żeby Pan który siedzi przy stoliku( nawet nie raczył podnieś swojego tyłka) podał katalog i poprosił któregoś ze sprzedawców o odpowiedz na nurtujące pytani, szkoda właściciela tego salonu, że nie potrafi dopilnować swojego dobytku, Wrażenie tragiczne!!!
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 02:19
Salon - samochody nowe
Bardzo drogi serwis... ...
... częściowo ignorowanie klienta,czekałem aż dwukrotnie koledzy zadzwonią po Pana, aby przyjął auto na serwis... poprzednio zgłoszony problem z systemem START-STOP kilka miesięcy temu i do tej pory nic... odpowiedź serwisu nie ma wytycznych od producenta z Niemiec jak naprawić ta usterkę.... To jak możecie sprzedawać auto za ponad 220000 zł i nie wiecie jak je serwisować...