90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 16:54
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis Audi ...
... odmawia podania numerów katalogowych części do mojego pojazdu, wymuszając na mnie zakup bezpośrednio u nich po znacznie zawyżonych cenach, uniemożliwiając swobodny wybór. Wykorzystywanie pozycji dominującej na rynku.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 09:45
Salon - samochody nowe
EDIT: Dla mnie ...
... jest sprawa jasna, nie będę kontaktować się na żaden adres mailowy, uważam że już dość dużo było próśb o kontakt z naszej strony a jeśli Państwo chcą tę sprawę wyjaśniać to proszę o kontakt z Państwa strony. Bardzo słaba obsługa salonu. Dzwoni do mnie Pani z recepcji aby umówić mnie na "serwis" to pytam na jaki "serwis", bo samochód jest akurat u Państwa. Pani odpowiedziała mi że ona nie wie, ale to sprawdzi i mi oddzwoni. Czekałam, czekałam .... w końcu zadzwoniłam i usłyszałam że to była pomyłka i nie trzeba nas na żaden serwis umawiać. Jak się okazało to jednak mieliśmy być umówieni na sprawdzenie usterki którą zgłaszaliśmy jeszcze w zeszłym roku, przy czym odbierając teraz samochód pracownik twierdzi że i tak okres gwarancji już minął na tą usterkę aby można byłą ja w ramach gwarancji usunąć. Szkoda tylko że usterka zgłaszana była w okresie kiedy gwarancja jeszcze ją obejmowała i klient musi po kilka razy zgłaszać prośbę o sprawdzenie tego. Pracownicy bardzo opieszale podchodzą do klienta, niejednokrotnie czas kontaktu pracownika z salonu który miał oddzwonić za 5 min. przeciągał się do kilku dni. Z pewnością nie zdecyduję się na kupno kolejnego audi w salonie w Rzeszowie.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 21:59
Salon - samochody nowe
Serwis tego salonu ...
... to podejście „nic się nie da, nic nie możemy”. Marka premium, podejście do klienta bardzo dalekie do premium. Zostawiając samochód na serwis, zostawiając kilka tysięcy złotych auto nie zostało nawet przepłukane karcherem. Zostawiając firmową dacie w serwisie auto odbierałem czyste i pachnące po zwykłej wymianie oleju. Żenujące. Kolejny samochód to na pewno nie będzie Audi, chyba że się otworzy salon innego dealera w Rzeszowie.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 11:28
Salon - samochody nowe
EDIT: Partacze jakich ...
... mało. Auto po trzech miesiącach w serwisie ( oddanie brudne pomimo próśb o umycie, ale widocznie brakło czasu ;( :):):):) - Pan stwierdził że to zgłaszał ale nie jest w stanie wszystkiego dopilnować.........) Wylądowało w kolejnym serwisie po DWÓCH TYGODNIACH!!!!!!!!! ponieważ panowie w AUDI w Rzeszowie uszkodzili zawieszenie pneumatyczne podczas wymiany skrzyni biegów!!! Ludzie może serwis olejowy ogarną ale nic poza tym! Szkoda tracić czas i pieniądze omijajcie szerokim łukiem ten serwis. Witam. Bardzo długo zastanawiałem się nad wystawieniem opinii ponieważ chciałem doprowadzić sprawę do końca i dopiero wtedy wyrazić swoje zdanie na ten temat. Niestety bycie olewanym przez ponad miesiąc doprowadziło do tego iż nie jestem w stanie w żaden inny sposób skontaktować się z osobami które zajmują się moją sprawą jak przez wystawienie opinii w sposób publiczny. Auto zostało pozostawione do naprawy 20 października 2023 od tamtej chwili wszystkie informacje które otrzymałem na temat naprawy mojego samochodu są takie że części zostały zamówione i nie wiadomo kiedy auto zostanie naprawione. Te informacje udało mi się uzyskać na przestrzeni miesiąca wykonując telefon do opiekuna serwisowego kilkadziesiąt razy. Nigdy nie było kontaktu ze strony tego Pana z własnej woli, co więcej wielokrotnie kiedy umawialiśmy się na dany dzień na kontakt telefoniczny nie raczył odebrać telefonu, ani oddzwonić tego samego dnia lub na kolejny. Myślałem że pomoże pozostawienie prośby na recepcji, ( bardzo uczynne Panie recepcjonistki zawsze gotowe pomóc jednak nie mają żadnej mocy sprawczej ),o kontakt do kierownika serwisu jak i dyrektora salonu. Informację pozostawiałem dwukrotnie w odstępie około tygodnia powielając każdą dodatkowo tego samego dnia - niestety bez odzewu do dnia dzisiejszego. Na dzień dzisiejszy nie wiem na jakim etapie naprawy jest mój samochód, jak również nie wiem kiedy będę mógł go odebrać. Przyznam że nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką ignorancją ze strony wszystkich osób do których zwracam się z prośbą o pomoc w związku z czym apeluje do koordynatora AUDI na Polskę o interwencję i przeprowadzenie audytu. Na czas naprawy gwarancyjnej nie zostało zapewnione mi żadne auto zastępcze z czym spotkałem się po raz pierwszy w życiu, AUDI reklamuje się jako marka PREMIUM nie rozumiem w czym ma to odzwierciedlenie biorąc pod uwagę ze doszło do awarii skrzyni biegów w 1,5 rocznym samochodzie i zupełnym braku dobrej woli w zaopatrzenie swojego klienta w tak podstawowe wydawałoby się rozwiązanie jak auto zastępcze.
Użytkownik sieci
28 października 2023 23:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2023 11:19
Salon - samochody nowe
Ten salon powonien ...
... być dawno zlikwidowany obsługa klienta to porażka olewają cię na każdym kroku a dodzwonić się to czekasz 1 dzień
Użytkownik sieci
6 września 2023 20:14
Salon - samochody nowe
Brak możliwości zapłaty ...
... przelewem mimo, iż jesteśmy klientami od przynajmniej pięciu lat. Jedno auto zakupione u nich, kolejne auto serwisowane u nich. Przykro. W innym serwisie mimo braku zakupu auta a jedynie serwisowania pierwszego auta od razu zaproponowali przelew.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 08:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 14:28
Salon - samochody nowe
Kontaktowalem sie dwu ...
... krotnie przez ostatni tydzień, Pani Aleksandra *Chyba*, poinformowała mnie o oddzwonieniu z terminem oraz wyceną naprawy samochodu, 4 dni czekania nie oddzwonił nikt. Zadzwoniłem ponownie po czym ta sama Pani Udawała głupią i że to niby nie ona rozmawiała ze mną poprzednio. Kazała zostawić E-mail to wyśle wycenę i termin wiadomością. Również po 3 dniach takowego E-maila nie dostałem. Fatalna obsługa zlewanie potencjalnego klienta.
Użytkownik sieci
24 maja 2023 17:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 maja 2023 07:06
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta , kontakt z klientem poziom zero.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 12:26
Salon - samochody nowe
Od 3 godzin ...
... czekam na telefon zwrotny bez odpowiedzi, w między czasie oczywiście próbując się dodzwonić i zapytać czy w końcu maja dla mnie część zamienną, również bez odpowiedzi, nie polecam.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 10:44
Salon - samochody nowe
Dwa dni pod ...
... rząd probuje się dodzwonić na dział serwisu części i nikt nie odbiera a ni nie oddzwania , dodzwoniłem się do działu sprzedaży nowych samochodów odrazu odbierają telefon , proszę żeby poprosili dział serwisu sprzedaży części odebrali telefon to powiedziały nie pni czasu nie mają chodzić prosić . Obsługa klienta katastrofa .
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 16:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 marca 2023 15:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 marca 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Jeśli masz zamiar ...
... serwisować tam samochód za poniżej 200k nie polecam. Traktowanie klienta przez osoby tam pracujące na słabym poziomie. Zostawiając co roku u nich samochód (w moim przypadku 4-5 razy) na regularny serwis zawsze było coś nie tak, a to dodatkowe opłaty bo "program nie naliczył robocizny", brak informacji kiedy auto jest gotowe i dodatkowy dzień czekania na samochód, a byłem już u nich salonie chociaż zapewniali mnie przy oddawaniu im auta, że będzie w ten dzień do odbioru i wiele wiele innych. Przy ankiecie, którą dostaje się po każdym serwisie przez sms i jej wypełnieniu dzwoniła do mnie jedna z pracownic od reklamacji, która mówi, że odzwoni do mnie za 20 min., ale oczywiście nikt się nie odzwonił. Minął MIESIĄC ja zapominam już o tej sprawie i znowu ta sama osoba dzwoni czy ktoś się ze mną kontaktował i znowu cisza przez kolejny tydzień. Dziś dostaje telefon i w ramach tej " corocznej rekompensaty" doradca serwisowy próbował podarować mi w zamian za te niedogodności voucher na mycie auta tylko oczywiście trzeba się umówić wcześniej na wizytę. Jedyną gwiazdkę jaką tu zostawiam to chyba dla mechaników, którzy wymieniali części eksploatacyjne i nie zauważyłem w trakcie użytkowania auta problemów z silnikiem czy osprzętem. Przy takiej marce jaką reprezentuje Audi jest w tym salonie w tych sprawach, które wymieniłem wyżej brak profesjonalizmu. Przy innych wizytach w salonach samochodowych w Rzeszowie mniej "topowych" jak Audi przy serwisach czy przy rozmowach z doradcami było odczuć, że ludzie wiedzieli jak pomóc klientowi. O tym salonie niestety nie można tego powiedzieć. Nie wiem czy ktokolwiek miał tak z Was w tym miejscu, ale naprawdę wstyd.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 16:27
Salon - samochody nowe
2 lata temu ...
... jeszcze można było się dodzwonić a teraz porażka...
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 10:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 15:06
Salon - samochody nowe
Stanowczo trzymać się ...
... z daleka od serwisu blacharskiego i Pana Wiktora P. To osoba nie kompetentna, na 20 prób dodzwonienia się może raz odbierze! ( Serwis 'naprawił' szkodę, której jak twierdził sam nie było. Wydali samochód nie naprawiony a po mojej reklamacji potwierdzili, że szkody o której mówiłem nie było! Musiałem interweniować u ubezpieczyciela, który przysłał rzeczoznawcę, a ten potwierdził, że element nie jest naprawiony! Sprawa trwa 2 miesiące, a końca nie widać! Mieszkam 70km od serwisu i już 6 razy musiałem być tam w tej sprawie! Skandal
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 19:12
Salon - samochody nowe
Auto oddałem do ...
... przeglądu okresowego tj. wymiana oleju i filtrów. Miałem własny olej. Gdy odebrałem samochód, po powrocie do domu zauważyłem że w bagażniku leży niezabezpieczony pojemnik z resztą oleju. Cała wykładzina była pobrudzona olejem. A była możliwość postawić olej pionowo i zabezpieczyć, aby sie nie przewrócił tak jak ja to zrobiłem oddając auto. W protokole odbioru było zaznaczone, że auto zostało umyte. Auto nie było umyte i nie zapytano mnie, czy chcę zrezygnować z tej usługi. Wcześniej korzystałem z kilku innych serwisów ( nie tak ,,prestiżowych") i wszędzie jakość obsługi była lepsza.