88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 16:16
Salon - samochody nowe
Szanowni czytający 😊 ...
... Jestem klientem serwisu od ponad 4 lat. Z przykrością muszę stwierdzić, że jakość co jakiś czas się pogarsza, a ceny rosną☹️ Byłem umówiony na wizytę serwisową. Po dwóch godzinach czekania okazało się, że auto nawet nie wjechało na warsztat. Odebrałem samochód i podziękowałem za stracony swój czas.Dodam więcej kilka miesięcy temu miała miejsce podobna sytuacja. Tyle tylko że wtedy samochód został przestawiony za budynek, a godziny pracy leciały 🙉 w sumie było to ok 5-6 godzin Nie zgłaszałem tego bo stwierdziłem, że to wyjątkowa sytuacja . Jednak myliłem się. Sugeruję aby klienci serwisu weryfikowali sobie czy ich samochód jest na warsztacie, czy jednak płacą za upływ nieprzepracowanych godzin. Proszę nie dać się zwieść wyjaśnieniami i ewentualnymi przeprosinami jakie mogą poniżej nastąpić ze strony serwisu. Zalecam jednak zasadę ograniczonego zaufania dla Państwa dobra i finansów. Życzę wszystkim aby spotykała Państwa w Nowym 2025 Roku uczciwość której jest coraz mniej w nowo wyremontowanym Serwisie. Ps. Niestety jedną 🌟 muszę wstawić, by móc opublikować opinie, mimo że nawet jedna się nie należy bo za co ☹️
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Opinie wystawiona ze ...
... względu na Volkswagen Financial, jest to najgorsza instytucja finansowa z jaką miałem do czynienia. Osoby tam pracujące działają jak roboty, tylko według schematów, poziom empatii bliski zeru. Wszystkie procesy automatyzacji sprawiają że czynnik ludzki ma najmniejsze znaczenie, biuro obsługi klienta to najbardziej niekompetentne osoby z jakimi miałem do czynienia. Co do samego auta Audi wszystko w porządku, naprawdę bez zastrzeżeń, auto bardzo dobre bez większych usterek podczas eksploatacji, ale ze względu na VW Financial nigdy ponownie nie wybiorę tej marki. Sam salon też w miarę ok, gorzej jednak z obsługą techniczną, osobami przyjmującymi do serwisów, też widać ograniczenia w elastycznym podejściu, widać ograniczenia korporacyjne, kulturę organizacyjną - schematy przeniesione zapewne z całej grupy VW. W obecnych czasach sugeruję sprawdzić oferty innych marek/firm leasingowych, widać dużą różnice na korzyść klienta.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Odradzam marke, obecnie ...
... mam trzecie audi z kolei i na tym koniec. Silnik 2.0 TDI (40TDI) bierze olej, dodam 2 letnie auto, wg audi to normalne i zgodne z instrukcją, szkoda że nikt nie wspomniał o tym fakcie przy zakupie nowego auta. Silnik 3.0 TDI (45TDI i 50TDI) z kolei po ok 50 tys km wymaga wymiany rozrządu. Odradzam
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 16:47
Salon - samochody nowe
Ten serwis AUDI ...
... to totalna porażka. Radzę omijać szerokim łukiem chyba że macie dużo czasu i cierpliwości. Daliśmy im samochód do kompleksowej naprawy z polisy sprawcy. Mieli wszystko załatwić za nas w ramach opieki ASO. Na auto w zimie spadł gruz walącego się pod naporem śniegu budynku. Całe auto było do lakierowania. GG organizowało oględziny i cały proces. Nie wskazali ubezpieczycielowi wszystkich uszkodzeń w trakcie oględzin jakie sami organizowali a jakich dopatrzyli się dopiero w chwili lakierowania auta. Trzymali nasze auto około 3 miesiące na ten czas dając nam zastępczy samochód o klasę niższy. Za SUV typu Q5 otrzymaliśmy auto Q3. Twierdzili nie mamy innego! Na próbę zgłaszania skarg do kierownika – nikt nie raczył z nami rozmawiać. Nikt nie oddzwaniał ani nie był dostępny kiedy sami dzwoniliśmy chcąc zgłosić że coś idzie nie tak. Na koniec stwierdzili po kilku tygodniach od wydania naprawionego auta że mamy dopłacić 3 tyś za naprawę jakiej nie zaakceptował ubezpieczyciel bo uszkodzenia nie były mu wskazane przez GG przy oględzinach na co się nie zgodziliśmy, ponieważ przed wykonaniem końcowej naprawy informowali nas,( mailowo ) że mają zaakceptowany cały kosztorys przez ubezpieczyciela. Kwota dodatkowej opłaty nie jest wielka przy całej szkodzie na blisko 40 tyś, ale to jest jawne oszustwo na jakie nie mogę się zgodzić. Proponowałem i starałem się jakoś to polubownie załatwić, ale nikt tam nie chce nawet odebrać telefonu. Szefostwo jest tak ważne że ze zwykłymi użytkownikami samochodów AUDI rozmawiać nie będzie. Istna KOMUNA widać Górskiemu się przypomniały czasy POLMOZBUTU. Myślę że spotka Was to samo co POLMOZBYT z takim podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 11:52
Salon - samochody nowe
nie polecam cztery godziny czekam na diagnozę.
Użytkownik sieci
30 października 2024 11:32
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony, ...
... co z tego że miła obsługa ale od strony technicznej bardzo słabo. Kupiłem u nich auto (nie tanie), 3 razy zgłaszałem problem z perfumami że nie czuć w aucie, po zapłacie wymiany na nowe (nie mało kosztują a podobno była resztka- nie zgodzę się z tym) miało być ok, dalej nie jest. Do tego auto gubi pamięć ustawień, było to zgłoszone, miało być po serwisie ok- też nie jest. Pisałem, mówiłem w tej sprawie i.. cisza. Chyba trzeba pisać do Ingolstadt bo tutaj zdecydowanie widać że nie wiedzą o co chodzi ;) Filtry to każdy umie zmienić
Użytkownik sieci
6 października 2024 19:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 października 2024 07:56
Salon - samochody nowe
Brak słów obsługa ...
... bardzo słaba nie merytoryczna. Proste rzeczy zajmują im dużo czasu lub też nie widzą problemów z awarią w moim przypadku ze skrzynią
Użytkownik sieci
30 września 2024 13:11
Salon - samochody nowe
Koszmar jakiś co ...
... za obsługa.Marka premium to SZROT i nabijanie ludzi w butelkę.Pisze wam jako przestrogę głęboko się zastanówcie nad zakupem !!! Przy zakupie powinni wam mówić ze jest taka możliwość ze silnik będzie pobierał dużo ojeju , a może być tez tak ze będą wycieki z silnika- a nie objaśnianie i zachwalanie elektroniki wewnątrz samochodu. Opisze moja historie :Nowe A6 kupione w 2024 przy 14000km stwierdzono wyciek oleju z silnika , Jak pytałem dlaczego nowy silnik pobiera tyle oleju (od nowości do 14000km dolałem 3 litry oleju) odpowiedz była ze- w instrukcji pisze ze nowe auto pobiera olej i z czasem ten podór oleju będzie coraz mniejszy w miarę jak się części będą docierać- no dobra jak pisze tak chyba jest uwierzyłem producentowi . W końcu się okazało przy przeglądzie ze auto pobiera olej bo olej z silnika wycieka. A 6 trzeba było zostawić i pomimo ze problem po stronie producenta to za zastępcze auto trzeba sobie zapłacić 250 Pln za dzień. No dobrze ze nie potrzebuje auta na codzień to nie płaciłem i wróciłem do domu - ROWEREM mieszkam ponad 25km od salonu(brzmi nieźle co ?) Zdarzyć się może no raz do wybaczenia ale jak się okazało ze po 30 000 km (dolałem 1 litrę oleju miedzy przeglądami)otrzymałem przy przeglądzie auta informacje ze silnik cieknie to mi mi się gorąco zrobiło.I znowu temat się powtarza ,pomyślałem co za szrot teraz się produkuje i sprzedaje . Była juz godzina 18 wiec Pani z obsługi powiedziała ze mogę zostawić auto na 1,5 dnia lub przyjechać kiedy indziej na usuniecie wycieku i wymianę oleju.Wiec mialem wybór znowu wracać do domu rowerem czy przyjechać w inny dzień.Opcji samochodu zastępczego nie było bo było juz za późno a sam tez nie chciałem tracić 500 pln za ten zastępczy samochód. wiec wróciłem do domu audi z cieknącym silnikiem i nie wymienionym olejem (ponieważ jak silnik cieknie nie wymieniają oleju w aucie)Dziś 6 Września 2024 Pan co auto mi sprzedawał(bardzo pozytywny i miły człowiek) obiecał udać się do kierownictwa i zapytać co z tym zrobimy - czekam wiec na telefon bo obiecał ze dziś na pewno zadzwoni- więc zobaczymy Zapytałem tez kto mi zwróci kwotę za olej wlany do cieknącego silnika (w audi jest to 100 Pln za litr czyli 400 za 4 litry i za mój stracony czas i dojazd na naprawę na razie nie otrzymałem odpowiedzi. Będą was informował jak to zostanie załatwione. Ale sprawa jest trudna o tyle jak się dowiedziałem pracownicy boja się cokolwiek poza procedurami zrobić bo inaczej stracą prace - smutne ale prawdziwe. No i jeszcze jedno Pani z obsługi powiedziała ze jak będę odbierał auto to będzie umyte z zewnątrz- i zgadnijcie ? Oczywiście ze nie umyli auto oddali brudne klientowi. A takie sobie tam obiecanki. Jedna gwiazdka to za dużo no ale musi jakaś być . PORAŻKA -UWAŻAJCIE NA TEN SALON Na drugi dzień po publikacji opinii zadzwonił telefon i Pan (kierownik serwisu) wyszedł z propozycja ze samochód zastępczy otrzymam nieodpłatnie - mam pytanie nie można było tak od razu . musi wszystko być na internecie żeby była dopiero reakcja ze strony serwisu - jakoś moje telefony i osobista rozmowa nie pomogła a internet -czyni cuda.No i otrzymałem samochód już nie musiałem zabierać roweru i wracać rowerem do domu.Serwis był wykonany (uszczelnienie silnika i wymiana oleju)i w kolejnym dniu odebrałem auto - czas pokaże co znowu będzie czy kolejny wyciek z silnika czy może coś innego jeszcze bo jakoś straciłem zaufanie do tej marki a serwis tez mi nie pomógł w zmianie opinii na lepszą
Użytkownik sieci
27 września 2024 21:00
Salon - samochody nowe
Serwis i podejście ...
... do klienta poniżej krytyki... jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak olewającym stosunkiem. Jeśli napisałeś maila z opisem usterki i prośbą o kontakt nie licz na odpowiedz, nie doczekasz się. Kontakt telefoniczny? zapomnij... po dwóch telefonach miał się ktoś ze mną skontaktować z wyceną, cisza... zadzwoniłem trzeci raz, sukces, jest telefon zwrotny. Poproszono mnie o wysłanie smsem adresu e-mail, na który miała zostać wysłana wycena oraz nr konta do wpłaty zaliczki na części - nie doczekałem się. Także przyszły kliencie jeśli szukasz autoryzowanego serwisu Audi zabłądziłeś. Pisz albo dzwoń do firmy na R z Świlczy. Tam temat załatwisz w jeden dzień roboczy.
Użytkownik sieci
16 września 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Ostatni zakup samochodu ...
... w tym salonie. Kupiłem nowy samochód końcem marca br. Samochód został mi wydany z usterką napędu quatro. Od dnia wyjazdu "nowym" samochodem z salonu, samochód przy przyspieszaniu oraz na zakrętach wpada w znaczne wibracje i słychać głośny stukot. Wada ta nie tylko wpływa na komfort jazdy ale również na bezpieczeństwo. Mimo to, wada ta nie została usunięcia przez blisko pół roku użytkowania samochodu. Do dnia dzisiejszego, mimo 7 czy 8 wizyt w serwisie w dalszym ciągu nie zostało to naprawione. Początkowo stwierdzono, że jest to testowanie systemu hydraulicznego, a więc wszystko z samochodem rzekomo jest w porządku. Dopiero za drugim, jak przejechałem się samochodem wraz z mechanikiem, przyznano, że samochód posiada usterkę. Na pierwsze pismo odnośnie wydania pojazdu bez wad, po miesiącu otrzymałem pismo na dwa zdania, że odmawiają bez jakiegokolwiek uzasadnienia czy odniesienia się do zaistniałej sytuacji. Moje kolejne dwa pisma w tej sprawie pozostały już do dnia dzisiejszego bez odpowiedzi. Kolejne akcje naprawcze nie przynoszą rezultatu, a już blisko 2 tygodnie czekam na rzekome dostarczenie części do serwisu w celu wymianu mechanizmu w napędzie quatro. Wydaję się, że w tej sytuacji pozostaje już tylko kwestia wystąpienia na drogę sądową. Nie polecam.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 23:03
Salon - samochody nowe
As was on ...
... the way back to England called to ask for a quick check up as heard strange noise coming from the back wheel and Mr. Szymon has picked up my call and informed me the service was extremely busy due to holiday season however said he will try to accommodate my issue and give me a quick call back once he will liaise with service. Started and sounded very promising however high hopes ended there.Waited 5 days and call never been returned, more so when I called back they’ve never picked my phone again. Will be talking to the headquarters in Germany as I’m pretty sure this is not what they would like to hear about their brand which is meant to be premium among cars. Everyone can sale a car however it’s the aftercare which highly matters.I’m very disappointed and I don’t recommend this place. Lies and lack of engagement on Audi side is what they serv. Have noticed there are more reviews like mine recently which actually is alarming .Would give 0 stars but unfortunately not an option on Google reviews. Won’t buy Audi car again!
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon ...
... i miła obsługa klienta. Niestety niczego nie w nosi to do jej skuteczności która jest poniżej krytyki. " Ten typ tak ma " oraz " jeździć i obserwować" to jedyne diagnozy jakie potrafią wystawić, byle do skończenia gwarancji i problem sam minie. Od roku próbują bądź udają że próbują usunąć usterki w nowym samochodzie i bezskutecznie, tracę tylko czas na serwisie i bulę za samochód zastępczy bo i za to trzeba płacić. Za to bardzo dobrze wychodzi im kasowanie klienta za wszystkie obowiązkowe przeglądy. Jeżeli tak ma wyglądać według was jakość premium to ja podziękuję. To moje ostatnie audi dzięki temu serwisowi.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 23:52
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepski salon, ...
... 3 tygodnie czekałem na informację odnoście rabatu… nie doczekałem się. Sprzedawca uprzejmy, jednak sprawiał wrażenie jakby był zmęczony pracą. Obsługa na dziale aut używanych też mocno średnia. Sprzedawca niezbyt znał się na tym co sprzedaje za to stosował techniki „agresywnego marketingu” byle by sprzedać i to jak najszybciej cokolwiek.
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 13:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 12:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 07:19
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem w sprawie ...
... ustalenia naprawy Audi A6. Prosiłem o podanie terminu. Niestety nie potrafili mi podać nawet przybliżonego terminu. Dzwoniłem dwa razy. Pani Której nazwisko zapamiętałem bo brzmi adekwatnie do sytuacji udziela mi Porady - mamy czynne do godz 18 tej napewno się z panem ktoś skontaktuje - i tyle … mam wrażenie, że po prostu nie dba się tu o klienta. Skorzystam z innej opcji. Zapewne również dużo tańszej. Życzę powodzenia i kłaniam się w pas bo tak chyba wypada. W końcu to Audi …
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 18:32
Salon - samochody nowe
Chętnych do sprzedaży ...
... samochodu trzeba sobie samemu poszukać ,nikt nie był zainteresowany potencjalnymi klientami ,po obejrzeniu wszystkich "exponatów"pozostalo udać się do innego salonu
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... jeżeli chodzi o serwisowanie auta w tym serwisie. Problemy z autem zgłaszane na gwarancji dla serwisu są normalne i gadka ,, że to normalne i tak ma być" - nigdy nic nie widzą nigdy nic nie słyszą, najważniejsze żeby skończyła się gwarancja a potem jeździć i płacić. Olewające podejście do klienta .
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 21:16
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... salonie pozostawia wiele do życzenia – niczego nie można załatwić, każda sprawa jest problematyczna. Mimo że to marka premium, traktowanie klienta jest dalekie od standardów premium. Szczególnie nieprzyjemne doświadczenie miałem z panią Olgą, która obsługiwała mnie fatalnie. Gdy zostawiłem samochód na serwis, wydałem kilka tysięcy złotych, a auto nie zostało nawet umyte. Dla porównania, moja firmowa Dacia po zwykłej wymianie oleju była czysta i pachnąca. To jest po prostu żenujące. Kolejne auto na pewno nie będzie Audi, chyba że w Rzeszowie otworzy się nowy salon.