88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 października 2024 07:56
Salon - samochody nowe
Brak słów obsługa ...
... bardzo słaba nie merytoryczna. Proste rzeczy zajmują im dużo czasu lub też nie widzą problemów z awarią w moim przypadku ze skrzynią
Użytkownik sieci
3 października 2024 09:54
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... pracownikowi sprzedaży w salonie Audi panu Kamilowi Ewiak za wyjątkowo profesjonalną i przyjazną obsługę. Od samego początku wykazywał się ogromną pomocą przy wyborze odpowiedniego modelu, uwzględniając wszystkie moje potrzeby i oczekiwania.Jego komunikatywność oraz rzeczowe odpowiedzi na każde pytanie sprawiły, że proces decyzyjny był prosty i przyjemny. Podczas realizacji zamówienia byłem na bieżąco informowany o wszystkich etapach,co pozwoliło mi czuć się spokojnie i pewnie.W dniu odbioru auta obsługa była na najwyższym poziomie -wszystko przebiegło sprawnie a samochód został szczegółowo omówiony.Taki profesjonalizm i dbałość o klienta zasługuje na najwyższe uznanie
Użytkownik sieci
2 października 2024 19:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 września 2024 13:11
Salon - samochody nowe
Koszmar jakiś co ...
... za obsługa.Marka premium to SZROT i nabijanie ludzi w butelkę.Pisze wam jako przestrogę głęboko się zastanówcie nad zakupem !!! Przy zakupie powinni wam mówić ze jest taka możliwość ze silnik będzie pobierał dużo ojeju , a może być tez tak ze będą wycieki z silnika- a nie objaśnianie i zachwalanie elektroniki wewnątrz samochodu. Opisze moja historie :Nowe A6 kupione w 2024 przy 14000km stwierdzono wyciek oleju z silnika , Jak pytałem dlaczego nowy silnik pobiera tyle oleju (od nowości do 14000km dolałem 3 litry oleju) odpowiedz była ze- w instrukcji pisze ze nowe auto pobiera olej i z czasem ten podór oleju będzie coraz mniejszy w miarę jak się części będą docierać- no dobra jak pisze tak chyba jest uwierzyłem producentowi . W końcu się okazało przy przeglądzie ze auto pobiera olej bo olej z silnika wycieka. A 6 trzeba było zostawić i pomimo ze problem po stronie producenta to za zastępcze auto trzeba sobie zapłacić 250 Pln za dzień. No dobrze ze nie potrzebuje auta na codzień to nie płaciłem i wróciłem do domu - ROWEREM mieszkam ponad 25km od salonu(brzmi nieźle co ?) Zdarzyć się może no raz do wybaczenia ale jak się okazało ze po 30 000 km (dolałem 1 litrę oleju miedzy przeglądami)otrzymałem przy przeglądzie auta informacje ze silnik cieknie to mi mi się gorąco zrobiło.I znowu temat się powtarza ,pomyślałem co za szrot teraz się produkuje i sprzedaje . Była juz godzina 18 wiec Pani z obsługi powiedziała ze mogę zostawić auto na 1,5 dnia lub przyjechać kiedy indziej na usuniecie wycieku i wymianę oleju.Wiec mialem wybór znowu wracać do domu rowerem czy przyjechać w inny dzień.Opcji samochodu zastępczego nie było bo było juz za późno a sam tez nie chciałem tracić 500 pln za ten zastępczy samochód. wiec wróciłem do domu audi z cieknącym silnikiem i nie wymienionym olejem (ponieważ jak silnik cieknie nie wymieniają oleju w aucie)Dziś 6 Września 2024 Pan co auto mi sprzedawał(bardzo pozytywny i miły człowiek) obiecał udać się do kierownictwa i zapytać co z tym zrobimy - czekam wiec na telefon bo obiecał ze dziś na pewno zadzwoni- więc zobaczymy Zapytałem tez kto mi zwróci kwotę za olej wlany do cieknącego silnika (w audi jest to 100 Pln za litr czyli 400 za 4 litry i za mój stracony czas i dojazd na naprawę na razie nie otrzymałem odpowiedzi. Będą was informował jak to zostanie załatwione. Ale sprawa jest trudna o tyle jak się dowiedziałem pracownicy boja się cokolwiek poza procedurami zrobić bo inaczej stracą prace - smutne ale prawdziwe. No i jeszcze jedno Pani z obsługi powiedziała ze jak będę odbierał auto to będzie umyte z zewnątrz- i zgadnijcie ? Oczywiście ze nie umyli auto oddali brudne klientowi. A takie sobie tam obiecanki. Jedna gwiazdka to za dużo no ale musi jakaś być . PORAŻKA -UWAŻAJCIE NA TEN SALON Na drugi dzień po publikacji opinii zadzwonił telefon i Pan (kierownik serwisu) wyszedł z propozycja ze samochód zastępczy otrzymam nieodpłatnie - mam pytanie nie można było tak od razu . musi wszystko być na internecie żeby była dopiero reakcja ze strony serwisu - jakoś moje telefony i osobista rozmowa nie pomogła a internet -czyni cuda.No i otrzymałem samochód już nie musiałem zabierać roweru i wracać rowerem do domu.Serwis był wykonany (uszczelnienie silnika i wymiana oleju)i w kolejnym dniu odebrałem auto - czas pokaże co znowu będzie czy kolejny wyciek z silnika czy może coś innego jeszcze bo jakoś straciłem zaufanie do tej marki a serwis tez mi nie pomógł w zmianie opinii na lepszą
Użytkownik sieci
28 września 2024 14:19
Salon - samochody nowe
Samochod odebrany w ...
... terminie. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Pan Kamil bardzo pomocny i z profesjonalnym podejściem do klienta. Super kontakt i wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania. Finansowanie i ubezpieczenie idealnie dopasowane do naszych oczekiwań. Bardzo dziękujemy i liczymy na równie profesjonalny serwis.
Użytkownik sieci
27 września 2024 21:00
Salon - samochody nowe
Serwis i podejście ...
... do klienta poniżej krytyki... jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak olewającym stosunkiem. Jeśli napisałeś maila z opisem usterki i prośbą o kontakt nie licz na odpowiedz, nie doczekasz się. Kontakt telefoniczny? zapomnij... po dwóch telefonach miał się ktoś ze mną skontaktować z wyceną, cisza... zadzwoniłem trzeci raz, sukces, jest telefon zwrotny. Poproszono mnie o wysłanie smsem adresu e-mail, na który miała zostać wysłana wycena oraz nr konta do wpłaty zaliczki na części - nie doczekałem się. Także przyszły kliencie jeśli szukasz autoryzowanego serwisu Audi zabłądziłeś. Pisz albo dzwoń do firmy na R z Świlczy. Tam temat załatwisz w jeden dzień roboczy.
Użytkownik sieci
18 września 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Jak zwykle pełne ...
... zadowolenie z wykonanej usługi. Co prawda częściowo zmieniła się ekipa obsługująca, ale tak to jest, że świat się zmienia. Niemniej jednak obsługa ze strony najpierw Pana Marcina Przyszlakowskiego, a następnie Pana Przemysława Czacha 10/10. Serwisanci wszystko ogarnęli, ale nie wiem którzy, więc pochwalę wszystkich. Auto dodatkowo umyte. Do następnego!
Użytkownik sieci
16 września 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Ostatni zakup samochodu ...
... w tym salonie. Kupiłem nowy samochód końcem marca br. Samochód został mi wydany z usterką napędu quatro. Od dnia wyjazdu "nowym" samochodem z salonu, samochód przy przyspieszaniu oraz na zakrętach wpada w znaczne wibracje i słychać głośny stukot. Wada ta nie tylko wpływa na komfort jazdy ale również na bezpieczeństwo. Mimo to, wada ta nie została usunięcia przez blisko pół roku użytkowania samochodu. Do dnia dzisiejszego, mimo 7 czy 8 wizyt w serwisie w dalszym ciągu nie zostało to naprawione. Początkowo stwierdzono, że jest to testowanie systemu hydraulicznego, a więc wszystko z samochodem rzekomo jest w porządku. Dopiero za drugim, jak przejechałem się samochodem wraz z mechanikiem, przyznano, że samochód posiada usterkę. Na pierwsze pismo odnośnie wydania pojazdu bez wad, po miesiącu otrzymałem pismo na dwa zdania, że odmawiają bez jakiegokolwiek uzasadnienia czy odniesienia się do zaistniałej sytuacji. Moje kolejne dwa pisma w tej sprawie pozostały już do dnia dzisiejszego bez odpowiedzi. Kolejne akcje naprawcze nie przynoszą rezultatu, a już blisko 2 tygodnie czekam na rzekome dostarczenie części do serwisu w celu wymianu mechanizmu w napędzie quatro. Wydaję się, że w tej sytuacji pozostaje już tylko kwestia wystąpienia na drogę sądową. Nie polecam.
Użytkownik sieci
11 września 2024 12:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 września 2024 16:35
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... naprawdę na bardzo wysokim poziomie - bardzo dobry kontakt ze sprzedającym od początku zamówienia do wydania pojazdu (telefoniczny jak i mailowy). Wysoka kultura osobista, bardzo praktycznie podejście jeśli chodzi o zamówione auto - wskazanie wszystkich istotnych rzeczy potrzebnych do komfortowej jazdy. Dostaliśmy odpowiedzi na wszystkie pytania jakie nam sie nasunęły w trakcie zamówienia. Zero owijania w bawełnę czy lawirowania - po prostu bardzo rzeczowe podejście. Polecam serdecznie! Do tego auto dojechało ponad miesiąc wcześniej. Nie mam pytań ;)
Użytkownik sieci
6 września 2024 18:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2024 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2024 12:58
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie i profesjonalnie - Pan Marcin genialny
Użytkownik sieci
1 września 2024 19:47
Salon - samochody nowe
Polecam. Świetna obsługa.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 23:03
Salon - samochody nowe
As was on ...
... the way back to England called to ask for a quick check up as heard strange noise coming from the back wheel and Mr. Szymon has picked up my call and informed me the service was extremely busy due to holiday season however said he will try to accommodate my issue and give me a quick call back once he will liaise with service. Started and sounded very promising however high hopes ended there.Waited 5 days and call never been returned, more so when I called back they’ve never picked my phone again. Will be talking to the headquarters in Germany as I’m pretty sure this is not what they would like to hear about their brand which is meant to be premium among cars. Everyone can sale a car however it’s the aftercare which highly matters.I’m very disappointed and I don’t recommend this place. Lies and lack of engagement on Audi side is what they serv. Have noticed there are more reviews like mine recently which actually is alarming .Would give 0 stars but unfortunately not an option on Google reviews. Won’t buy Audi car again!
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 19:18
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon. ...
... Jesteśmy z mężem zadowoleni pan który nas obsługiwał posiada dużą wiedzę i odpowiedział na każde nasze pytanie i rozwiał wątpliwości. Dobre podejście do klienta pana Bartka.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 09:07
Salon - samochody nowe
Polecam pana Bartosza to świetny specjalista
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 00:22
Salon - samochody nowe
Miło się zaskoczyłem, ...
... bo naczytałem się niepochlebnych opinii. obsługiwał mnie Pan Bartosz i nie miałem żadnych problemów, fajna jazda testowa kompletne informacje i bez bajerowania.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 21:07
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... na najwyższym poziomie . Polecam pana Bartosza zadbał o wszystkie szczegóły .
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 20:54
Salon - samochody nowe
Pogratulować pracownika. Właściwy ...
... człowiek na właściwym miejscu, Pan Bartosz. To bardzo kompetentny, miły, dobrze wychowany młody człowiek. Mój mąż zwykle niechętnie chodzi do salonu i niepochlebnie wypowiada się na temat obsługi, ale tym razem był wręcz oczarowany wiedzą, sposobem przekazania informacji i uprzejmością Pana Bartosza. Jest już umówiony na jazdę próbną.