90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Sebastian Majer
27 grudnia 2022 23:31
Serwis
Nie Polecam /Diagnoza
Dzień dobry,
Chciałbym napisać lub tez wyrazić opinie na temat mojej wizyty u Państwa w Audi.
Posiadam Audi q5, 3.0 V6 diesel, rok 2016, auto jest na bieżąco serwisowane w Austrii, jednak teraz w drodze z Wiednia do Polski, okolice Krakowa włączył się tryb awaryjny, i mrugała kontrolka silnika (tzw. Spirala lub kontrolka sygnalizująca dogrzewanie komory spalania, mówiąc w skrócie od świec) / które migając w czasie jazdy może sygnalizować wiele problemów z silnikiem (które są zapisywane statycznie lub dynamicznie w logach, w komputerze pokładowym samochodu). Cel mojej wizyty był, aby został odczytany mi błąd jaki został zapisany podczas pojawienia się tejże kontrolki - na co, Pan doradca P. Mateusz Data, poinformował mnie, iż nie mogę przeprowadzić diagnozy gdyż nie maja części do naprawy, i diagnoza trwa od min 2 do 3 godzin …
Nie wiem skąd aż tak ogromny brak wiedzy u Doradcy, który mówi, iż podpięcie i odczytanie błędu trwa kilka godzin, i co ma wspólnego brak części - jak ja, nie chciałem zlecać naprawy a tylko diagnozę odczytanie błędu?
Ponadto, Pan Mateusz Data był bardzo taki hmn nie był zainteresowany pomocą w jakikolwiek sposób, brak jakichkolwiek kompetencji jak zauważyłem, na podstawowe pytania z zakresu mechaniki nie umiał odpowiadać (było ciągle iż, świece trzeba wymienić gdzie zostały wymienione), hmn proszę wybaczyć, ale mając porównanie z Austrii, Doradcy samochodowi którzy przyjmują auta musza skończyć szkoły motoryzacyjne aby mogli w/w zawodzie pracować, może zalecałbym Państwu aby marka jaka Audi się od lat symbolizuje a jest to Premium, zaleciła przeszkolenie lub sprawdzenia wiedzy tych pracowników - gdyż moim zdaniem, jest praktycznie zerowa. Moja ocena jako całości jest zerowa. Bardzo mi przykro, gdyż z marka Audi jestem związany od lat, i wiem, iż marka wciąż reprezentuje godziwy poziom premium, tak nie mogę powiedzieć o Państwa salonie w Rzeszowie, na Ulicy Lubelska 50C.
Chciałbym również dodać, iż chwile po tak haniebnej wizycie u was, postanowiłem wyszukać mechanika - wpisując mechanik dobry Rzeszów, i znalazłem - [ocenzurowano przez moderatora], który bez problemu wysłuchał, podpiął komputer pokazał jaki był błąd, porozmawialiśmy 5 Min, i diagnoza nie trwała 2 do 3h. Zatem, hańba i wstyd dla salonu, to iż macie wiele negatywnych opinii na internecie nie chciałem wierzyć, ale niestety przekonałem się na żywo jak brak kompetencji waszych pracowników jak również bardzo chamskie podejście jest w 100% pokrywające się z opiniami jakie są na internecie na temat waszego salonu, serwisu AUDI.
Nie polecam nikomu, kto dba o auto i chce aby wciąż było zadbane.
Serdecznie Pozdrawiam,
Dipl.-Ing. Sebastian Majer /Inspektor Policji Budowlanej MA37 /Austria, Wiedeń
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 15:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2022 13:00
Salon - samochody nowe
Po raz drugi ...
... niedbale i niechlujnie wykonana naprawa blacharska, obsługa nie uprzejma w swoich działaniach nie uczciwa. Omijać szerokim łukiem naciągaczy
Użytkownik sieci
4 października 2022 16:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 09:14
Salon - samochody nowe
Zamówić części graniczy ...
... z niemożliwością, nikt się nie interesuje klientem
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 06:38
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, oddałem ...
... samochód na naprawę lakiernicza do serwisu w Rzeszowie, na początku wszystko wyglądało bardzo dobrze , ale po pół roku na zderzaku zaczął schodzić lakier bezbarwny, panowie z Audi Centrum Rzeszów nie uznali mi reklamacji i powiedzieli że jak zapłacę to mi to naprawia , wrzucam zdjęcie dla zainteresowanych bo tak jak mi powiedzieli że to od kamyczka taki płat lakieru odchodzi a lakier trzyma się idealnie. Nie Polecam
Użytkownik sieci
25 maja 2022 11:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 maja 2022 23:09
Salon - samochody nowe
No cóż. Zamówienie ...
... telefoniczne złożone na kilka godzin przed. Podczas odbioru otrzymuje informacje: kolega zaraz podejdzie. "Zaraz" no cóż dla każdego z nas jego znaczenie ma inną długość. Dodatkowo kiedy ponownie proszę o "przywołanie" pracownika po 40min oczekiwania otrzymuje niesympatyczny wyraz twarzy. No cóż logo na budynku to jedno a obsługa klienta i profesjonalizm to drugie. Polecam Kraków.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 19:25
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa to ...
... dno! Doradca serwisowy kłamie do potencjalnych klientów na temat historii serwisowej dodatkowo po zwróceniu uwagi na to odpowiada „nie moja wina ze klient jest pedantem” w dodatku sprawę chciałem zgłosić do kierownika, miał zadzwonić bo przekazałem Pani informacje od 2 dni zero!!!! DNO I ŻENADA
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 20:29
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód na ...
... naprawę lakiernicza do serwisu. Dzisiaj dzwonilem aby upewnić sie czy auto jest gotowe do odbioru i Pan z serwisu powiedział, że auto jest gotowe tylko je myją i można śmiało przyjeżdżać. Oddano mi Audi z porysowanymi elementami, które były pomalowane, ponadto Pan oddajacy mi samochód powiedział, że nie dzialaja czujniki parkowania z przodu, a oddawałem auto to mialo czujniki parkowania sprawne i wszystkie systemy, a teraz nie działa nawet Acc i audi braking quart. Szef lakierni/pracownik powiedzial że wymienia czujnik, ale jak bedzie cos innego jak np wiązka to na wlasny koszt bede musial to naprawić. A oddawałem auto w którym wszystko chodziło, a teraz jest choinka. Jak można oddać klientowi auto w takim stanie ?
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 13:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... Audi Rzeszów. Pracujący na Dziale Części bezmyślnie powtarza to co mu powiedzą na Warsztacie. Przy pytaniu, ile będzie kosztowała wymiana reflektora - Pan odpowiedział ze trzeba na to godzinę pracy, ponieważ trzeba zdemontować cały zderzak, przy czym reflektor Audi A1 jest demontowany bez ściągnięcia zderzaka . Koszt takiej przyjemności to u nich 750 zł. Tylko opinia innego Mechanika uratowała mnie przed takim „wydatkiem” :) czuje się jakby chciał mnie ktoś oszukać… demontaż reflektora to tak naprawdę 4min… wstyd Audi.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 17:10
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić od 30 min, jak już zostałem przekierowany do odpowiedniego działu zostałem odrzucony, po kolejnych próbach to samo. Porażka. Prostuje bo dużo zbędnych komentarzy po ostatniej wizycie; Serwis i dział techniczny na czele Piotr Szela.10/10.- polecam i jestem zadowolony z obsługi.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 08:07
Salon - samochody nowe
Według mnie to ...
... osoby pracujące jako doradcy, działają jak by byli z 1 łapanki. Zero profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
22 października 2021 18:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2021 13:09
Salon - samochody nowe
To jest porażka ...
... ,obsługa w serwisie obskurna . Niemiecka marka taka renomowana aż niedouwierzenia. Ja mam styczność z niemieckim serwiśie (bez zastrzeżeń), a tu to jakaś pomyłka. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
21 września 2021 12:23
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakaś porażka, zero kontaktu, nikt nie odbiera telefonów pomimo , że próbuję się dodzwonić od trzech dni. Poziom usług serwisowych też na bardzo niskim poziomie, istny bałagan. Sprzedać a później bujaj się sam...NIE POLECAM
Użytkownik sieci
11 września 2021 19:10
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nigdy więcej nie kupię Audi z powodu tego dealera. Okropna obsługa, czas naprawy samochodu, który był na gwarancji, był niewiarygodny. Prawie 6 miesięcy w naprawie. (Wersja oryginalna) I will never buy another Audi because of this dealership. Terrible service, the time it took to repair a car that was on warranty was unbelievable. Almost 6 months in repair.
Użytkownik sieci
4 września 2021 19:51
Salon - samochody nowe
Nie bylo mi ...
... dane sie dodzwonic a probowalem dwa dni na trzy rozne numery. Szkoda czasu i moze czas byscie Panstwo popracowali nad polepszeniem kontaktu z klientem.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 13:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Wiele (Wersja oryginalna) Sok
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2021 10:27
Salon - samochody nowe
Byłam dwukrotnie i ...
... nie polecam (chociaż Pan z działu samochodów używanych był bardzo kompetentny i miły) natomiast, panowie z działu samochodów nowych traktują klienta z góry. Podczas pierwszej wizyty czekałam dość długo aż ktoś podejdzie (chyba wyglądałam zbyt mało prestiżowo... i stwierdzili, że mnie nie stać) Po dłuższej chwili oczekiwania zadzwoniłam do handlowca (który wraz z kolegami z "koła gospodyń wiejskich" stał w kółeczku i sobie plotkował z kolegami (a klient czeka!...)) Podczas drugiej wizyty było lepiej, ale też dało się odnieść wrażenie, że handlowiec jest niezadowolony (bo przecież interesuje mnie A3 i A4 a nie topowe 7 i 8 )