90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 12:50
Salon - samochody nowe
Obsługa na niskim ...
... poziomie. Żaden ze sprzedawców nawet nie wstał łaskawie jak chodziłem po salonie zainteresowany. Nie polecam !
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 15:47
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa zawiodłem się nie raz
Użytkownik sieci
3 maja 2021 11:07
Salon - samochody nowe
Uwaga nierzetelny serwis! ...
... W styczniu 2020 roku zrobiłem w ich serwisie przegląd przed zakupowy. Niestety wszystko wskazuje że zostałem potraktowany jak klient 2 kat. skoro nie kupiłem nowego. Przegląd u nich za 600 zł, a więc 6 razy droższy niż na stacji diagnostycznej stwierdził m.in że akumulator jest ok (brak wydruku z tego badania) a padł po 2 tyg., że oświetlenie wew. jest ok 3 z 4 lamp przepalone, że ośw. zew. jest ok a tył nie przeszedł badań tech., że zawieszenie tylne jest ok - pęknięte sprężyny, zgięty wahacz podłużny lewy i całkowicie zużyte amortyzatory. ŻENADA i SKANDAL! Reklamacji nie uwzględnili, brak merytorycznego odparcia zarzutów, menago niepoważnie odpiera, że może przeprosić - ja nie płaciłem słowami tylko gotówką!
Użytkownik sieci
30 marca 2021 09:05
Salon - samochody nowe
W jakim celu ...
... podawane są numer telefonów do państwa skoro podczas połączenia automatyczna sekretarka podaje godziny otwarcia salonu po czym następuje rozłączenie. Logiczne jest że jak się dzwoni do salonu to w celu rozmowy z człowiekiem. PARODIA!
Użytkownik sieci
26 marca 2021 13:47
Salon - samochody nowe
Dramat dramat i ...
... jeszcze raz dramat Nic nie potrafią zrobić dobrze, ale do sedna; Wymiana szyby czołowej niby prosta sprawa ale po odebraniu auta okazało się że uszkodzone zostały ramiona wycieraczek. Kilka miesięcy przepychanek stały tekst szefa serwisu "to nie my to ktoś inny'" ale w końcu się udało. Następny problem to brzęcząca poduszka powietrzna w kierownicy. Kilka wizyt w serwisie, parę miesięcy oczekiwania na diagnozę,(auto oczywiście w serwisie, łącznie ponad miesiąc) i ostateczne stwierdzenie szefa serwisu że wszystko jest w porządku i dźwięk pochodzi od wtrysku, i te auta tak mają. Dwie wizyty w serwisie krakowskim, poduszka w kierownicy wymieniona i wszystko wróciło do normy. Niestety podczas diagnozy stwierdzono wyłamane zaczepy licznika, oraz powyłamywana część boczna obudowy. Ponowna wizyta w Rzeszowie i jaka odpowiedź..... "to nie my to ktoś inny". Audi Polska jak zwykle ma swoich klientów daleko w poważaniu, radź sobie sam. Oczekuję jeszcze tylko podziękowań za opinie od automatu i zapewnienia że każda opinia jest dla nich bardzo ważna. zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
8 marca 2021 18:10
Salon - samochody nowe
Byłem pierwszy raz ...
... w tym serwisie ze względu na załatwienia w rejonie Rzeszowa - kalibracja czujników zmiany pasa ruchu. Do wykonanej usługi nie mam zastrzeżeń - pozdrawiam Panów z serwisu. Straszliwy niesmak powstały przy przyjęciu auta pozostanie jednak na długo, w skrócie, Słowem wstępu: Pytałem w moim ulubionym serwisie (ASO Częstochowa) - cena usługi (400-500zł) - zaproszenie do przyjazdu, ustalona cena w tym przedziale. Zmieniły mi się plany więc zadzwoniłem do Krakowa - cena 400-550zł - ostatecznie w tym przedziale - termin umówiony, później odwołany i przełożony przez ASO. Umówiłem bardziej dogodny termin w Rzeszowie, bazując na poprzednich doświadczeniach, ceny nie ustalałem. Do rzeczy: Miłe przywitanie, pełen profesjonalizm, krótka rozmowa na temat genezy problemu - cena 1100zł :O Moje zdziwienie - 800+ Moje zdenerwowanie - 670 Stwierdziłem, że czas i tak już stracony (2h jazdy) - nie kryjąc rozczarowania zgodziłem się - na karcie przyjęcia 630. Przy płatności 600. Na miłość Boską, mimo tego, że usługa została wykonana profesjonalnie, czuję do tej pory na plecach, że ktoś chciał mnie naciągnąć. Nie wiem czy dam jeszcze raz szansę temu serwisowi, ale mam nadzieję, że moja historia była odosobniona.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 12:34
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam, ...
... godzinę po wyjeździe z serwisu (zmiana opon na zimowe) zaczęła świecić się kontrolka odnośnie ciśnienia opon. Po pilnym skontaktowaniu się z pracownikiem serwisu otrzymałam informację, iż musiało coś się wydarzyć na drodze, bo oni zrobili wszystko jak należy. Następnego dnia rano udałam się do wulkanizatora - w każdej oponie było inne ciśnienie, za niskie oczywiście. Nie pierwszy raz jestem rozczarowana usługami Audi Autorud Rzeszów ( serwisuje tam samochód) jednak tym razem reakcja na problem, który jednak oni stworzyli, okazała się tak arogancka i wręcz śmieszna (sugestia, że godzinę po wyjeździe z serwisu opony straciły ciśnienie przez coś co mogło wydarzyć się na drodze), że nie mogę przejść obok tego obojętnie.
Użytkownik sieci
26 października 2020 07:51
Salon - samochody nowe
UWAGA !! Co ...
... najmniej jedna bardzo uzasadniona i wytłumaczona ale zarazem zdecydowanie niekorzystna opinia tu przedstawiona ZNIKNĘŁA - Czyżby Autorud wpływał na usuwanie nieprzychylnych sobie opinii ??? Sądząc po moich doświadczeniach z tą firemką jestem w stanie się takiego czegoś spodziewać. Skąd tyle pozytywnych opinii ?? Nie mam pojęcia, ale jestem w stanie uwierzyć, że sami sobie piszą, bo NIKT ze znanych mi osób mających z nimi doświadczenie nie wypowiedział się dobrze na temat Autorudu. Dlaczego negatywne opinie stąd znikają ???
Użytkownik sieci
3 października 2020 12:55
Salon - samochody nowe
18.09.2020 byłem w ...
... serwisie na diagnostykę silnika samochodu Audi a4 b7 po dwóch godzinach z twierdzono między innymi iż mam uszkodzony bagnet oleju (dziwny przypadek).Po powrocie do domu otworzyłem pokrywę silnika i okazało się że prowadnica bagnetu jest ułamana w górnej swojej części a olej znajduje się po lewej stronie silnika i komory co groziło zatarciem silnika a nawet pożarem.Przyjechałem sprawnym samochodem do serwisu a wyjechałem uszkodzonym.Pytanie jest zasadnicze - czy serwis autoryzowany jakim jest f-ma Autorud powinna mi pozwolić na powrót nim do Jsrosławia. Nigdy więcej tam nie będę.
Użytkownik sieci
7 września 2020 09:41
Salon - samochody nowe
Co do samej ...
... transakcji sprzedaży nie mam zastrzeżeń, jednak co do serwisu po zakupie - zastrzeżeń jest wiele. Brak odpowiedzi na maile oraz unikanie kontaktu (mówię o sprzedawcy - Panu Macieju Szwagiel) W kwestii reklamacji opon, które sparciały po jednym sezonie tez zero pomocy od AUTORUD - a wręcz Pani w recepcji z którą rozmawiałam chciała mnie umówić w sprawie reklamacji opon w salonie który jest 300 km od miejsca zamieszkania (tak jakby salon AUDI był jeden na całą Polskę). Na szczęście SALON KROTOSKI-CICHY okazał się profesjonalny i zajął się sprawą. Podsumowując, żeby sprzedać auto to przysłowiowo do ...... wejdą. Po kupnie auta już całkiem inna bajka.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 20:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 09:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2020 12:46
Salon - samochody nowe
Po prostu brak ...
... słów . Broń Boże zostawiać u nich drogie samochody nawet na wymianę kół bo i tego potrafić bez problemowo nie potrafią Pacjent: Nowe Audi A8 za ponad pół miliona złotych. Nie wspomnę już że naciągają klientów na dodatkowe usługi to jeszcze wmawiają klientom że czegoś nie ma lub coś brakuje od kompletu a później całą winę zwalają na klienta (w moim przypadku to śruby do kół letnich) i proponują że zamówią daną szczęść ale już odpłatnie. odradzam usługę w tym serwisie i niekompetencję pracowników . Byłem tam ostatni raz !
Użytkownik sieci
4 marca 2020 22:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam likwidacji ...
... szkód bezgotówkowo w Autorudzie. Na początku obsługa bardzo miła i pomocna, jednak po odebraniu samochodu zdecydowanie nie byłam zadowolona. Okazało się że nie wszystko zostało naprawione. Nadkole które zostało uszkodzone podczas stłuczki nie zostało wzięte pod uwagę przez prowadzącego sprawę. Bez konsultacji ze mną bezpodstawnie stwierdził on, że szkoda powstała przed stłuczką... Dodam, że auto przed stłuczką było w stanie idealnym, bez żadnej ryski. Gdy prowadzący sprawę zapytał czy jestem zadowolona z naprawy i zaprzeczyłam totalnie zmienił nastawienie do mnie i do sprawy. Nie był już miły i pomocny, wręcz arogancki mówiąc, że powinnam się cieszyć, że mam teraz oryginalny zderzak a wcześniej miałam zamiennik (nie uważam żeby wcześniej był to zamiennik, ponieważ wszystkie części w moim aucie były i są oryginalne). Jedynym plusem jest szybki czas naprawy oraz to że pozostałe szkody zostały naprawione dokładnie i profesjonalnie. Jednak nie polecam likwidacji szkód w tym salonie.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2020 12:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 15:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 19:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam . ...
... Po wizycie dwa tygodnie prosiłem o przesłanie oferty ..samochód musiałem zamówić w Krakowie
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 22:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 września 2019 13:56
Salon - samochody nowe
350 złotych za ...
... podstawową diagnostykę silnika, po czym brak precyzyjnej diagnozy, i propozycja kolejnych 350 złotych za dalszą diagnostykę również bez gwarancji wykrycia problemu. Polecam tylko ludziom którzy mają zbyt dużo pieniędzy do wydania! Jedyne wyjaśnienie jakie otrzymałem to bezczelne określenie że "Takie już są procedury i nic się nie da zrobić"! Rozumiem że autoryzowany serwis to dodatkowy koszt, jednak 350 złotych za wpięcie samochodu pod komputer i odczytanie błędów bez precyzyjnej diagnozy, byłoby akceptowalne w przydomowym warsztacie po wielokrotnie niższej cenie, w autoryzowanym serwisie natomiast jest to bezczelna próba wyciśnięcia pieniędzy z niczego nieświadomego klienta.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 21:17
Salon - samochody nowe
Olanie klienta po ...
... rozmowie telefonicznej w celu uzgodnienia wyceny konkretnej naprawy, już drugi dzień oddzwaniają :/ Pewnie pod spodem wkleją swoją badziewną odp. kopiuj wklej co potwierdza podejście. Pokladałem nadzieję w ASO ale jak już olewają klienta podczas rozmowy telefonicznej to co będzie podczas zjawienia się na miejscu. Sorry jak dla mnie na starcie jesteście beznadziejni.