90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Sebastian Majer
27 grudnia 2022 23:31
Serwis
Nie Polecam /Diagnoza
Dzień dobry,
Chciałbym napisać lub tez wyrazić opinie na temat mojej wizyty u Państwa w Audi.
Posiadam Audi q5, 3.0 V6 diesel, rok 2016, auto jest na bieżąco serwisowane w Austrii, jednak teraz w drodze z Wiednia do Polski, okolice Krakowa włączył się tryb awaryjny, i mrugała kontrolka silnika (tzw. Spirala lub kontrolka sygnalizująca dogrzewanie komory spalania, mówiąc w skrócie od świec) / które migając w czasie jazdy może sygnalizować wiele problemów z silnikiem (które są zapisywane statycznie lub dynamicznie w logach, w komputerze pokładowym samochodu). Cel mojej wizyty był, aby został odczytany mi błąd jaki został zapisany podczas pojawienia się tejże kontrolki - na co, Pan doradca P. Mateusz Data, poinformował mnie, iż nie mogę przeprowadzić diagnozy gdyż nie maja części do naprawy, i diagnoza trwa od min 2 do 3 godzin …
Nie wiem skąd aż tak ogromny brak wiedzy u Doradcy, który mówi, iż podpięcie i odczytanie błędu trwa kilka godzin, i co ma wspólnego brak części - jak ja, nie chciałem zlecać naprawy a tylko diagnozę odczytanie błędu?
Ponadto, Pan Mateusz Data był bardzo taki hmn nie był zainteresowany pomocą w jakikolwiek sposób, brak jakichkolwiek kompetencji jak zauważyłem, na podstawowe pytania z zakresu mechaniki nie umiał odpowiadać (było ciągle iż, świece trzeba wymienić gdzie zostały wymienione), hmn proszę wybaczyć, ale mając porównanie z Austrii, Doradcy samochodowi którzy przyjmują auta musza skończyć szkoły motoryzacyjne aby mogli w/w zawodzie pracować, może zalecałbym Państwu aby marka jaka Audi się od lat symbolizuje a jest to Premium, zaleciła przeszkolenie lub sprawdzenia wiedzy tych pracowników - gdyż moim zdaniem, jest praktycznie zerowa. Moja ocena jako całości jest zerowa. Bardzo mi przykro, gdyż z marka Audi jestem związany od lat, i wiem, iż marka wciąż reprezentuje godziwy poziom premium, tak nie mogę powiedzieć o Państwa salonie w Rzeszowie, na Ulicy Lubelska 50C.
Chciałbym również dodać, iż chwile po tak haniebnej wizycie u was, postanowiłem wyszukać mechanika - wpisując mechanik dobry Rzeszów, i znalazłem - [ocenzurowano przez moderatora], który bez problemu wysłuchał, podpiął komputer pokazał jaki był błąd, porozmawialiśmy 5 Min, i diagnoza nie trwała 2 do 3h. Zatem, hańba i wstyd dla salonu, to iż macie wiele negatywnych opinii na internecie nie chciałem wierzyć, ale niestety przekonałem się na żywo jak brak kompetencji waszych pracowników jak również bardzo chamskie podejście jest w 100% pokrywające się z opiniami jakie są na internecie na temat waszego salonu, serwisu AUDI.
Nie polecam nikomu, kto dba o auto i chce aby wciąż było zadbane.
Serdecznie Pozdrawiam,
Dipl.-Ing. Sebastian Majer /Inspektor Policji Budowlanej MA37 /Austria, Wiedeń