87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 11:51
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie jestem ...
... zadowolony z obsługi. Wyraziłem zainteresowanie audi a5 telefonicznie. Osoba będąca opiekunem tego samochodu to komunikacyjna tragedia.. Chce kupić auto a czuje się jakbym musiał się o to prosić. Za każdym razem informacja - jutro podeśle x, jutro podeśle y a jutro nic nie przychodzi i o wszystko trzeba sie samemu upominać i prosić. Nikt mi łaski nie robi, zrezygnowałem i proces który przechodziłem tutaj prawie 2 tygodnie załatwiłem w 3 dni w salonie audi w Gdyni :) Nikomu łaski nie robicie że sprzedacie samochód, konkurencje macie dużą!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 20:59
Salon - samochody nowe
Chciałbym wyrazić ogromne ...
... zadowolenie z obsługi, jaką otrzymałem od pani Pauliny Pniakowskiej z działu ubezpieczeń. Od samego początku spotkania była bardzo profesjonalna, rzeczowa i przede wszystkim pomocna. Pani Paulina szczegółowo wyjaśniła mi wszystko dostosowując ofertę do moich potrzeb. Czułem się w pełni zaopiekowany i pewny, że dokonałem najlepszego wyboru. Cały proces przebiegł sprawnie, a komunikacja z panią Pauliną była jasna i przejrzysta. Zdecydowanie polecam jej usługi każdemu, kto szuka rzetelnej pomocy!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 19:23
Salon - samochody nowe
Miałem przyjemność zakupu ...
... samochodu marki Audi u tego dealera i jestem niezmiernie zadowolony z poziomu obsługi, jaką otrzymałem. Każdy krok procesu zakupu, od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji, przebiegł sprawnie i profesjonalnie. Personel był wyjątkowo pomocny, kompetentny i przyjazny, dzięki czemu cały proces był niezwykle przyjemny. Pan Arkadiusz M. stanął na głowie, aby przyspieszyć przygotowanie dokumentów i wydanie samochodu we wcześniejszym terminie, co było dla mnie ogromnym ułatwieniem. Polecam tego dealera każdemu, kto szuka niezawodnych i samochodów marki premium oraz najwyższej jakości obsługi klienta.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 10:54
Salon - samochody nowe
Sprzedawca samochodów używanych ...
... (Sebastian Ch.) odmówił nam sprzedaży samochodu. Powiedział, że nie sprzeda go bez skorzystania z zaproponowanej formy finansowania. Opublikowana oferta na stronie Audi nic o tym nie mówiła. Straciliśmy tylko czas i nerwy. Poza tym, odmowa sprzedaży jest niezgodna z prawem. Pan Sebastian powiedział, że taka jest polityka salonu oraz wytyczne jego przełożonego - Macieja M. Zapytaliśmy Pana Maciej o komentarz ale nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi. Dodatkowo Pan Sebastian nie potrafił nam wytłumaczyć na jakiej zasadzie jest zbudowana oferta finansowania. Nie potrafił powiedzieć czy i jak wliczane są dodatkowe ubezpieczenie. Dramat.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 20:57
Salon - samochody nowe
Jesteśmy z żoną ...
... bardzo zadowoleni z zakupu samochodu w tym salonie. Naszym zakupem zarządzała p. Agnieszka z pomocą p. Szymona. Również dziękujemy p. Pauli za pomoc przy wyborze ubezpieczenia. Państwo wykazali się zaangażowaniem i profesjonalizmem przy sprzedaży samochodu. Dlatego polecam ten salon i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 11:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 15:44
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję p.Pawłowi ...
... Pawłowskiemu za poświęcony czas i profesjonalne podejście do klienta. Miło było gościć u Państwa w salonie.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 16:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 13:55
Salon - samochody nowe
Święta, swieta. Sprzedaż ...
... musi się zgadzać w Audi bo obojetność sprzedawcy w szczycie. Wchodząc na uzywane z zapytaniem czy jest jakieś Q7 albo Q8 usłyszeliśmy ze tylko jedno Q7 z 2019 na placu obok 50m dalej. Zapytałem czy przed liftem czy po. Usłyszałem że jak z 2019 to oczywiście juz po(no niestety w 2019 wychodziły ostatnie przedliftowe, może Pan zapomnial). Powiedzialem ze pójdziemy obejrzeć tylko czy kluczyki są bo chce zobaczyć w środku. Usłyszałem że kluczyki w sejfie i trzeba by isc. No dramat ludzki, trzeba kluczyki wyciągnąć zeby klientowi auto za ćwierć banki pokazac. No cóż poszukamy gdzies indziej. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 10:18
Salon - samochody nowe
Znalazlem czesc do ...
... audi ktora mnie interesowala i zadzwonilem do dzialu czesci z pytaniem czy dadza mi taka sama cene jak w Audi na Brucknera, pan powiedzial "ze jak chce taka cene jak Brucknera moge sobie tam jechac i mnie to nie interesuje". Po czym zapytalem sie w sobote do ktorej maja czynne to mi powiedział ze w soboty do 14:00 ale chce wyjsc z pracy jak czlowiek i zebym najlepiej do 13:00 przyjechal. No powiem szczerze takiego prostackiego zachowania to w żadnym salonie nie spotkalem, sytuacja jak w miesnym w latach 80tych.... Wyleczylem sie z marki Audi na dlugo... Sprawdzcie sobie date 8 czerwca 2024 kto byl na zmianie... Dokument wystawił Dawid Mat****** I nie piszcie w odpowiedziach prosze o przeslanie maila na marketing tylko wyciagajcie wnioski z komentarzy, bo handlowcy aut tez chyba sa tam za kare.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 00:01
Salon - samochody nowe
I was there ...
... for a service as something was definitely wrong with the tires pressure. The solution was to delete the errors from the computer and that was all, so basically they did nothing despite I insisted multiple times. I don’t recommend it at all.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 18:58
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam Audi ...
... Select Plus oraz Pana Jarosława. Fachowo, szybko, bez problemów. Cała procedura załatwiona w kilka dni, świetny kontakt, merytoryczna pomoc na każdym kroku. Polecam!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 16:40
Salon - samochody nowe
Ilekroć bywałem w ...
... tym miejscu, zawsze czułem się dobrze obsłużony. Począwszy od jazdy próbnej aż po wizytę serwisową. Personel zawsze uśmiechnięty i życzliwy. Podczas oczekiwania na odbiór samochodu, można napić się dobrej kawy :)
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 16:51
Salon - samochody nowe
Obsługa profesjonalna bez ...
... wywierania presii na zakup pozd Grzegorz
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:05
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... sprzedaży jak i autoryzowany serwis ze względu na profesjonalną obsługę, doradztwo i pomoc w każdej sytuacji. W zeszłym roku zakupiłam samochód w dziale Audi Select :plus. Po skończonym okresie gwarancji producenta auto uległo awarii, której przyczyną była wada fabryczna samochodu. Niezwłocznie udałam się do autoryzowanego serwisu, ponieważ tam wykonywałam wszelkie naprawy i kontrole. Prognozowane koszty naprawy były bardzo wysokie. Zwróciłam się z prośbą o pomoc do Pana Macieja Miroszewskiego, który bardzo zaangażował się w moją sprawę i w szybkim czasie pomógł w usunięciu usterki i polubownym zakończeniu sprawy. Kolejny raz dział Audi Select stanął na wysokości zadania. Od momentu zakupu do dnia dzisiejszego obsługa klienta pozostaje utrzymana na najwyższym poziomie. Szczerze polecam! _____ Zakupiłam w tym salonie Audi Q2 . Mój zakup obsługiwał p. Arkadiusz Majowiec, którego serdecznie polecam. Pełen profesjonalizm, błyskawiczne działanie zgodnie z prośbami Klienta, bezproblemowy, niezwykle uprzejmy kontakt. Bardzo dziękuję za miłą i sympatyczną obsługę!
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 22:31
Salon - samochody nowe
Polecam to miejsce ...
... ze względu na obsługę, profesjonalizm i pasję która emanuje w wypowiedziach o autach. Ma się wrażenie że to coś więcej niż tylko praca a część życia która daje samą radość z tego co się robi czego zazdroszczę. Szczególnie dziękuję Panu Arkadiuszowi Majowiec za pomoc w odnalezieniu prawidłowej drogi motoryzacyjnej w stronę modelu audi a6 które super służy i codziennie cieszy. Dziękuję i pozdrawiam Jeżeli audi to tylko tutaj! Mam nadzieję że do zobaczenia w niedalekiej przyszłości
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 15:27
Salon - samochody nowe
Podziękowania dla całego ...
... zespołu w dziale Części zamienne Audi Karkonoska 47. Bardzo kompetentny zespół zawsze służący dużą wiedzą i radą w doborze części zamiennych do Audi i Volkswagena . Super szybka realizacja zamówień i wspaniale zabezpieczone przesyłki. Dziękuję za roczną współpracę i kilka naprawionych aut. Sławomir Dudek
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Jesteśmy z Narzeczonym ...
... zachwyceni tak profesjonalną, uprzejmą i przyjemną obsługą! Dziękuję Panu Arkadiuszowi M. i Pani Pniakowskiej za pomoc w spełnieniu samochodowego marzenia :)
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 18:23
Salon - samochody nowe
AUDI USUWA OPINIE!!!!! ...
... Kupiłem Q6 w tym salonie i dwa razy laweta w ciągu 3tygodni !!! Samochód nie sprawdzony przed wydaniem!!!
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Od miesiąca nie ...
... udało nam się rozwiązać problemu z naszym samochodem Audi A4 z powodu niskiej jakości obsługi w serwisie. Odpowiedzialna osoba za każdym razem oddawała nam samochód, który rzekomo był naprawiony, jednak już następnego dnia błędy pojawiały się ponownie. Dlatego postanowiliśmy napisać tę opinię. Półtora miesiąca temu oddaliśmy samochód do serwisu na pierwszą wymianę oleju (objętą gwarancją) i zgłosiliśmy problem z czujnikiem płynu do spryskiwaczy – na desce rozdzielczej ciągle pojawia się komunikat o konieczności dolania płynu, mimo że zbiornik jest pełny. Menedżer serwisu poinformował nas, że przyczyną jest uszkodzony czujnik elektroniczny, który należy wymienić, i zapisał nas na kolejną wizytę. Podczas następnej wizyty poinformowaliśmy również o błędzie SOS, który wymaga odesłania auta do serwisu. Po kilku dniach samochód został zwrócony z zapewnieniem, że czujnik został wymieniony, oprogramowanie zaktualizowane i wszystko działa poprawnie. Jednak po kilku dniach od serwisowania błędy pojawiły się ponownie, a dodatkowo pojawiły się nowe problemy: podczas stania w korku samochód czasami samoczynnie napina pasy bezpieczeństwa i włącza światła awaryjne. Co więcej, przez trzy dni nie mogliśmy skontaktować się z serwisem — nikt nie odpowiadał na nasze telefony. Dopiero po prośbie o kontakt z kierownikiem zadzwoniono do nas z obietnicą, że menedżer otrzyma kolejną szansę na rozwiązanie problemu. Ten menedżer twierdził, że kontaktował się z nami, choć w rzeczywistości tego nie robił. Takie podejście jest nieprofesjonalne i świadczy o całkowitym braku troski o klienta.