87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 11:51
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie jestem ...
... zadowolony z obsługi. Wyraziłem zainteresowanie audi a5 telefonicznie. Osoba będąca opiekunem tego samochodu to komunikacyjna tragedia.. Chce kupić auto a czuje się jakbym musiał się o to prosić. Za każdym razem informacja - jutro podeśle x, jutro podeśle y a jutro nic nie przychodzi i o wszystko trzeba sie samemu upominać i prosić. Nikt mi łaski nie robi, zrezygnowałem i proces który przechodziłem tutaj prawie 2 tygodnie załatwiłem w 3 dni w salonie audi w Gdyni :) Nikomu łaski nie robicie że sprzedacie samochód, konkurencje macie dużą!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 10:54
Salon - samochody nowe
Sprzedawca samochodów używanych ...
... (Sebastian Ch.) odmówił nam sprzedaży samochodu. Powiedział, że nie sprzeda go bez skorzystania z zaproponowanej formy finansowania. Opublikowana oferta na stronie Audi nic o tym nie mówiła. Straciliśmy tylko czas i nerwy. Poza tym, odmowa sprzedaży jest niezgodna z prawem. Pan Sebastian powiedział, że taka jest polityka salonu oraz wytyczne jego przełożonego - Macieja M. Zapytaliśmy Pana Maciej o komentarz ale nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi. Dodatkowo Pan Sebastian nie potrafił nam wytłumaczyć na jakiej zasadzie jest zbudowana oferta finansowania. Nie potrafił powiedzieć czy i jak wliczane są dodatkowe ubezpieczenie. Dramat.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 13:55
Salon - samochody nowe
Święta, swieta. Sprzedaż ...
... musi się zgadzać w Audi bo obojetność sprzedawcy w szczycie. Wchodząc na uzywane z zapytaniem czy jest jakieś Q7 albo Q8 usłyszeliśmy ze tylko jedno Q7 z 2019 na placu obok 50m dalej. Zapytałem czy przed liftem czy po. Usłyszałem że jak z 2019 to oczywiście juz po(no niestety w 2019 wychodziły ostatnie przedliftowe, może Pan zapomnial). Powiedzialem ze pójdziemy obejrzeć tylko czy kluczyki są bo chce zobaczyć w środku. Usłyszałem że kluczyki w sejfie i trzeba by isc. No dramat ludzki, trzeba kluczyki wyciągnąć zeby klientowi auto za ćwierć banki pokazac. No cóż poszukamy gdzies indziej. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 10:18
Salon - samochody nowe
Znalazlem czesc do ...
... audi ktora mnie interesowala i zadzwonilem do dzialu czesci z pytaniem czy dadza mi taka sama cene jak w Audi na Brucknera, pan powiedzial "ze jak chce taka cene jak Brucknera moge sobie tam jechac i mnie to nie interesuje". Po czym zapytalem sie w sobote do ktorej maja czynne to mi powiedział ze w soboty do 14:00 ale chce wyjsc z pracy jak czlowiek i zebym najlepiej do 13:00 przyjechal. No powiem szczerze takiego prostackiego zachowania to w żadnym salonie nie spotkalem, sytuacja jak w miesnym w latach 80tych.... Wyleczylem sie z marki Audi na dlugo... Sprawdzcie sobie date 8 czerwca 2024 kto byl na zmianie... Dokument wystawił Dawid Mat****** I nie piszcie w odpowiedziach prosze o przeslanie maila na marketing tylko wyciagajcie wnioski z komentarzy, bo handlowcy aut tez chyba sa tam za kare.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 00:01
Salon - samochody nowe
I was there ...
... for a service as something was definitely wrong with the tires pressure. The solution was to delete the errors from the computer and that was all, so basically they did nothing despite I insisted multiple times. I don’t recommend it at all.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 18:23
Salon - samochody nowe
AUDI USUWA OPINIE!!!!! ...
... Kupiłem Q6 w tym salonie i dwa razy laweta w ciągu 3tygodni !!! Samochód nie sprawdzony przed wydaniem!!!
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Od miesiąca nie ...
... udało nam się rozwiązać problemu z naszym samochodem Audi A4 z powodu niskiej jakości obsługi w serwisie. Odpowiedzialna osoba za każdym razem oddawała nam samochód, który rzekomo był naprawiony, jednak już następnego dnia błędy pojawiały się ponownie. Dlatego postanowiliśmy napisać tę opinię. Półtora miesiąca temu oddaliśmy samochód do serwisu na pierwszą wymianę oleju (objętą gwarancją) i zgłosiliśmy problem z czujnikiem płynu do spryskiwaczy – na desce rozdzielczej ciągle pojawia się komunikat o konieczności dolania płynu, mimo że zbiornik jest pełny. Menedżer serwisu poinformował nas, że przyczyną jest uszkodzony czujnik elektroniczny, który należy wymienić, i zapisał nas na kolejną wizytę. Podczas następnej wizyty poinformowaliśmy również o błędzie SOS, który wymaga odesłania auta do serwisu. Po kilku dniach samochód został zwrócony z zapewnieniem, że czujnik został wymieniony, oprogramowanie zaktualizowane i wszystko działa poprawnie. Jednak po kilku dniach od serwisowania błędy pojawiły się ponownie, a dodatkowo pojawiły się nowe problemy: podczas stania w korku samochód czasami samoczynnie napina pasy bezpieczeństwa i włącza światła awaryjne. Co więcej, przez trzy dni nie mogliśmy skontaktować się z serwisem — nikt nie odpowiadał na nasze telefony. Dopiero po prośbie o kontakt z kierownikiem zadzwoniono do nas z obietnicą, że menedżer otrzyma kolejną szansę na rozwiązanie problemu. Ten menedżer twierdził, że kontaktował się z nami, choć w rzeczywistości tego nie robił. Takie podejście jest nieprofesjonalne i świadczy o całkowitym braku troski o klienta.
Użytkownik sieci
14 września 2024 10:09
Salon - samochody nowe
Premium samochody, obsluga klienta jak z dyskontu
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 14:49
Salon - samochody nowe
Dwie gwiazdki na ...
... pięć ponieważ nie uzyskałam informacji zwrotnej od pracownika salonu który zajmuje się autami używanymi czy salon przyjmie w rozliczeniu nasze Audi Nawet jeżeli nie byli Państwo zainteresowani to zwykła kultura i chwilka czasu i nie byłoby problemu No cóż.,.....
Użytkownik sieci
2 czerwca 2024 17:39
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed leasingiem ...
... !!! Wynająłem w leasingu samochód Audi. Żeby się nie rozpisywać wymienię : pomylone adresy do wysyłki dokumentów leasingowych ,pomylony adres e-mail ( pomimo że podałem prawidłowe dane , mam kopie dokumentów !) To skutkowało karami , wezwaniami do zapłaty wysyłaniem listów poleconych pod adresy gdzie nikogo nie ma ,dokumentów pod zły adres e-mail . Wymagało to długiego czasu żeby to zmienić pomimo kontaktu telefonicznego . A mimo to po 1,5 roku od oddania samochodu ponowne skutki tych błędów !!!!! W wyniku podania złego adresu korespondencyjnego do ubezpieczyciela , wezwania przedsądowe do zapłaty jakiś ubezpieczeń na samochód , którego już dawno nie mam. Oczywiście wezwania na błędny adres. Dramat i tragedia. Nie życzę nikomu .
Użytkownik sieci
22 maja 2024 00:25
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa klienta. ...
... Zostałem umówiony na adaptację radaru . Dzwoni Pan z obsługi , że załapałem się przy okazji na darmową aktualizację oprogramowania silnika i skrzyni biegów , bo wybuchła afera oszukiwania klientów przez Audi , chodzi o silniki 3.0 TDI. Nie zgodziłem się na tę „cud „ adaptację , to Pan z obsługi poinformował mie , że jeśli nie zrobię tej aktualizacji to nie wykonają mi naprawy radaru 🤣. Co ma piernik do wiatraka Czyli jeśli w sklepie nie kupię lodówki to nie mogę kupić telewizora. To są praktyki monopolistyczne, próba szantażowania klienta i oczywiście zgłoszę to do UOKiK. To jest jakaś kpina. Panie i Panowie omijajcie Audi z daleka. 👎 I nie pozdrawiam,
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 07:28
Salon - samochody nowe
Niestety, ale z ...
... mojej perspektywy nie mogę zarekomendować tego miejsca. Być może przez pryzmat tylko jednej osoby ze strony doradców serwisowych, do której w godzinach porannych podszedłem, no ale tak akurat trafiłem. Jestem z północy Polski, mam nowe Audi, w okolicy Wrocławia podczas jazdy kamień zbił moją boczną szybę, auto z drzwiami bez ramek więc doraźne zabezpieczenie odpada i jazda niemożliwa, deszcz za oknem więc szukałem pomocy, tam gdzie czułem, że mogę zaufać. Niestety Pani, do której się zwróciłem, nie wykazała kompletnie żadnej chęci pomocy- nawet nie dopytała kogokolwiek czy mogliby wstawić auto pod dach na kilka godzin- miałem 2 spotkania i prosiłem o pomoc chociaż na ten krótki czas. Choćby zaproponowała, że może ktoś pomoże to zakleić folią tymczasowo. Zero inicjatywy. Postawiłem je prawą stroną pod salonem, żeby nie padało do auta. Pani rozejrzała się gdzie stoję, przekazała, że tak nie mogę auta zostawić i że mogę postawić je na parkingu...Kompletny brak zrozumienia i chęci pomocy. Poradziłem sobie i laweta zawiozła je na naprawy do serwisu w moje strony, a ja zabrałem się z lawetą i u siebie odebrałem samochód zastępczy. Auto premium, spodziewałem się obsługi premium. Niestety zawód.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 23:46
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed leasingiem ...
... !!! Wynająłem w leasingu samochód Audi. Żeby się nie rozpisywać wymienię : pomylone adresy do wysyłki dokumentów leasingowych ,pomylony adres e-mail ( pomimo że podałem prawidłowe dane , mam kopie dokumentów !) To skutkowało karami , wezwaniami do zapłaty wysyłaniem listów poleconych pod adresy gdzie nikogo nie ma ,dokumentów pod zły adres e-mail . Wymagało to długiego czasu żeby to zmienić pomimo kontaktu telefonicznego . A mimo to po 1,5 roku od oddania samochodu ponowne skutki tych błędów !!!!! W wyniku podania złego adresu korespondencyjnego do ubezpieczyciela , wezwania przedsądowe do zapłaty jakiś ubezpieczeń na samochód , którego już dawno nie mam. Oczywiście wezwania na błędny adres. Dramat i tragedia. Nie życzę nikomu .
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Katastrofalna obsługa na ...
... chat. Jeszcze się do Państwa nie wybrałem a już mam dość. Czytam właśnie opinie i już wszystko wiem. To jednak nie jest pojedynczy przypadek. Gratuluję obsługi.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Na razie rozglądamy ...
... się za odpowiednim autem. Byliśmy zainteresowani audi ale po wizycie w salonie stwierdziliśmy, że trzeba poszukać innego salonu. Od samego wejścia do końca naszej wizyty nikt nami się nie zainteresował. Wyglądało jakby wszyscy pracowali tu za karę.Nie było z kim porozmawiać. Poszukiwanego przez nas modelu nie było. Szukamy dalej.
Użytkownik sieci
16 września 2023 10:35
Salon - samochody nowe
Jazda próbna nieudana, ...
... obsługa klienta na słabym poziomie, zakup dokonany w innym salonie
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 21:59
Salon - samochody nowe
Единственный автодилер во ...
... Вроцлаве, куда заходишь и на тебя не обращают никакого внимания. Все чем-то очень заняты! Два раза просили о тест драйве, оба раза отказ. То машины заняты, хотя они стоят перед салоном, то у продавцов нет времени. Наверное этот салон не для клиентов... (Przetłumaczone przez Google) Jedyny salon samochodowy we Wrocławiu, do którego jedziesz i nikt nie zwraca na ciebie uwagi. Wszyscy są bardzo zajęci! Dwukrotnie prosili o jazdę próbną, za każdym razem odmówili. Albo samochody są zajęte, chociaż stoją przed salonem, albo sprzedawcy nie mają czasu. Chyba ten salon nie jest dla klientek...
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 13:34
Salon - samochody nowe
Najgoży Serwis , ...
... jaką widziałem !podejście do klienta różni się od tego, kiedy kupujesz samochód i kiedy muszą go naprawić po gwarancji! Zostawiasz im samochód, zawsze nie mają zastępczego , Powinien sam rozwiązać ten problem! Czas klienta nie jest doceniany ! części zamiennych w magazynie nie ma, poczekaj od trzech miesięcy, jeśli spędzisz dzień w ich salonie, możesz zobaczyć, ile samochodów przyjeżdża na ławetach samochody Adui nowe są lamowane raz na trzy miesiące, jeśli ktoś chce ciągłego bólu głowy, kup !
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 10:15
Salon - samochody nowe
Ani dzień dobry ...
... ani do widzenia. Nikt się nie interesuje klientem.
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 17:05
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa zawiodla ...
... mnie po całej linii, mimo informacji, ze naprawa może być długoterminowa i wydaniu auta zastępczego z audi assistance, po 2 dniach (zaznacze, ze w piątek) dostałem info sms ze auto do odbioru i ze musze zwrócić pojazd do rentis, z ktorego to assistance audi korzysta. Zero kontaktu, zaznaczałem ze w weekend jestem poza Wroclawiem, ale ani opiekuna z Waszego salonu ani opiekuna z assistance to nie interesuje. Brak szacunku do Klienta, brak komunikacji, brak profesjonalizmu. Już nie mowie, ze chodzi o pojazd za cenę mieszkania w centrum Wrocławia, a koszty przedłużenia wynajmu do statutowych 5 dni zgodnie z usluga assistance to 600 pln brutto... Cala sytuacja pozostawia nie tyle niesmak co zażenowanie... stanowczo odradzam!