88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 17:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 16:44
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedażowa poniżej ...
... krytyki. Brak wiedzy i doświadczenia. Całkowity brak zainteresowania klientem jeśli chodzi o sprzedaż. Auto wydane z 3 tygodniowym opóźnieniem. Brak kontaktu z nabywcą w sprawie opóźnienia. Zmuszony byłem wypożyczyć na ten okres zastepczy samochód, ponieważ był potrzebny w firmie. Zero rekompensaty za opóźnienia. Lesinguje auta w innych firmach i obsługa jest bez porównania o wiele lepsza. Niby marka klasy "premium" a niestety ten salon ani troszke tego nie odzwierciedla. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 12:42
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon jaki ...
... widzilem zero zrozumienia i zero checi a szczególnie jeden gosc który siedzi jak sie wchodzi po prawej stronie pierwszy stolik .do audi lellek nawet sie nie umywacie .
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 18:07
Salon - samochody nowe
Obsługa posprzedażowa na ...
... bardzo słabym poziomie. Nowy samochód dwukrotnie wracał do serwisu z tą samą usterką. Brak części zamiennych na miejscu, pomimo znanych szczegółów usterki oraz umawianego przez 2 miesiące terminu naprawy. Przyjazd na godzinę 8 jako pierwszy klient, tak aby usługę wykonać w jednym dniu roboczym, nie przyniósł odpowiedniego rezultatu i spwodował konieczność powrotu w dniu następnym. Nadmienię, że do serwisu mam 120 kilometrów. Serwis nie widzi problemu i od dnia 20.08.2019 nie odpisuje na zgłoszenie reklamacyjne. Nie polecam serwisu, po zakupie samochodu klient nie jest traktowany po partnersku.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 16:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam 30 ...
... minut czekaliśmy w salonie zanim ktoś się nami zainteresował.
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 13:09
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... tym salonie to jakieś nieporozumienie. Ilekroć próbowałem się dodzwonić, na dział części, tylekroć kończyło się to niepowodzeniem. Osobista wizyta - to, co niżej w opiniach, czyli robienie łaski i przewracanie oczami. Takie sytuacje nie mają prawa mieć miejsca w salonie marki 'premium'. Całe szczęście konkurencyjny salon we Wrocławiu daje radę pod każdym względem :)
Użytkownik sieci
22 października 2019 21:28
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, a ...
... w zasadzie jej całkowity brak! Panie na recepcji nie potrafią udzielić odpowiedzi na pytanie, nie mają też ochoty obsłużyć klienta i całkowicie go ignorują. Czekaliśmy ponad 30 minut na obsłużenie nas przez sprzedawcę, ale - pomimo kilku próśb i pytań - nikt do nas nie podszedł! Zniesmaczeni udaliśmy się do salonu BMW, gdzie obsłużono nas rewelacyjnie! Pani recepcjonistka sama podeszła, zapytała w czym może pomóc i od razu skierowała nas do przemiłego sprzedawcy. W tej chwili jesteśmy już po finalizacji zakupu BMW z nowej serii 1.
Użytkownik sieci
22 października 2019 10:06
Salon - samochody nowe
Również potwierdzę marną ...
... obsługę klienta w salonie. Oglądając samochody nikt się mną nie zainteresował (mimo, że dwóch pracowników siedziało przy pustym biurku). Jak już podszedłem (sam z siebie) i poprosiłem o przedstawienie samochodów i oferty zostałem przywitany "przewracaniem oczu" z wyraźnym poirytowaniem (jak to tak, klient śmie o coś pytać i przeszkadzać). Następne zapytanie ofertowe wysłałem do dealera w Opolu i tam załatwię resztę formalności. Jedna gwiazdka dla pana w Select Plusie - dużo bardziej komunikatywny i pomocny niż obsługa w salonie.
Użytkownik sieci
13 października 2019 09:27
Salon - samochody nowe
AUDI, przewaga dzięki ...
... OSZUSTWU! Kończcie Waście wstydu oszczędźcie,wracajcie do Niemiec.
Użytkownik sieci
4 października 2019 19:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 października 2019 12:27
Salon - samochody nowe
W odpowiedzi: Przekopiować ...
... skargę do Audi Polska czy wolicie oszczędzić sobie wstydu?
Użytkownik sieci
16 września 2019 19:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 11:17
Salon - samochody nowe
Auto zakupione u ...
... tego dilera. Po zakończeniu okresu gwarancyjnego wieczny problem, aby uzyskać informacje na temat części zamiennych do zakupionego u nich auta. Kręcą nawet nosem na przywieziony do płatnego serwisu gwarancyjnego olej silnikowy. Dziś przeszli samych siebie. Zrobili tajemnicę nawet z informacji na temat modelu klocków hamulcowych montowanych fabrycznie. Chcesz, wycenimy i przyjedź wymienić. Ale jak chcesz to zrobić i kupić nie u nas, kupić nie u nas- żadnych informacji jakie masz kupić nie otrzymasz.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 22:36
Salon - samochody nowe
Jestem zaskoczony ignorancją ...
... sprzedawców, którzy reprezentują markę premium Byłem zainteresowany zakupem Audi Q2 / Q3. Telefonicznie zostałem połączony ze sprzedawcą Panem Pawłem S. Poprosiłem o przesłanie oferty e-mailem. Po otrzymaniu oferty pojechałem do salonu gdyż chciałem obejrzeć samochód w rzeczywistości (stał na tylnym parkingu salonu). Po przyjeździe do salony dowiedziałem się, że w tym dniu nie ma Pana Pawła w pracy. Poprosiłem więc innego sprzedawcę (kobietę) o pokazanie samochodu. W odpowiedzi usłyszałem, że nie pokaże mi pojazdu gdyż Pana Pawła nie ma w pracy. Pomimo kilku próśb dostałem informację, że mam przyjechać dnia następnego bo nikt inny nie pokaże mi samochodu. Następnego dnia gdy pojawiłem się w salonie kazano mi poczekać. Gdy oczekiwałem na Pana Pawła wszedł inny klient do salonu i został bez kolejki obsłużony przez Pana Pawła. Po oczekiwaniu w poczekalni przez 50 min pojawił się owy sprzedawca i bez skrępowania oświadczył, że tamten klient był przede mną (co jest nieprawdą). Po wyjściu z Audi udałem się do BMW gdzie spotkałem się z bardzo miłym przyjęciem. Dzisiaj jestem posiadaczem nowego X2.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 12:18
Salon - samochody nowe
Niekiedy w Biedronce ...
... zastałem lepszą obsługę klienta i pracowników pomocnych z uśmiechem na twarzy. Salon samoobslugowy. Po 20 minutach nikt nie raczył do mnie podejść. Kiedy grzecznie zapytałem się czy mogę kogoś poprosić ponieważ mam kilka pytań. Po okolo 10 minutach podszedł Pan któremu wyraźnie przeszkodzilem w rozmowie z innym kolegom z pracy. Pracownik nie ukrywał niezadowolenia, wręcz był bardzo niemiły.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 06:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 13:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 17:05
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać, więcej psują niż robią!
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 12:12
Salon - samochody nowe
Niezbyt zainteresowani klientami ...
... :) Przeczytałem wcześniej podobne opinie, a skoro miałem w planie zakupy, to chciałem się przekonać osobiście. W sumie mnie olali. Kupiłem gdzie indziej.
Użytkownik sieci
23 maja 2019 21:18
Salon - samochody nowe
Kupiłem co prawda ...
... tu samochód ale kolejnych pieniędzy tu nie zostawię. I nie mówię tu o marce Audi tylko o tym dealerze. Takie dziwne sytuacje jak przyjazd na umówioną jazdę próbną a okazuje się że auta nie ma bo któryś z pracowników wziął do domu i nie przyjechał. A najlepszy był odbiór auta. Sprzedawca poświęcił godzinę na pokazanie funkcji auta, uścisk dłoni i sugestia odwiedzenia stacji benzynowej. Po zatankowaniu okazało się że w zbiorniku było około 1 litra paliwa. Hallo coś nie tak. Auto za 300 a w baku echo. A dla śmiechu porównam to z Dacia. Odbierałem miesiąc wcześniej dostawczego Dustera do firmy. Dostałem wino, kwiaty (????) i pełny bak.Kurde i który dealer jest tu Premium. Przy Audi pewnie zostanę ale zakupy choćby na drugim końcu świata tylko nie tu.