88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 15:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 marca 2023 14:11
Salon - samochody nowe
Jesteśmy bardzo zadowoleni ...
... z obsługi w salonie i serdecznie polecamy w zakresie doboru oferty Pana Mateusza Żdana.
Użytkownik sieci
23 marca 2023 13:39
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam obsługę ...
... serwisu w tym salonie. Pan Jan zawsze profesjonalny i skuteczny, zawsze mam dostępne auto zastępcze i zawsze swoje odbieram zrobione (naprawione lub po przeglądzie) czyste i pachnące. Kilka innych serwisów marek premium powinny brać przykład.
Użytkownik sieci
22 marca 2023 10:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 marca 2023 21:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2023 11:29
Salon - samochody nowe
Polecam uzyskałem odpowiedzi ...
... na wszystkie pytania szybko i sprawnie
Użytkownik sieci
9 marca 2023 13:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 marca 2023 07:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2023 13:24
Salon - samochody nowe
TOP Wzorowa obsługa serwisu oraz działu części.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 13:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2023 13:37
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. Wszystko szybko i profesjonalnie
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 14:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Super obsługa!
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 13:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 19:40
Salon - samochody nowe
Super obsługa! polecam
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Sprawa obsługa, naprawiają ...
... to czego gdzie indziej się podobno nie dało.
Użytkownik sieci
18 lutego 2023 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lutego 2023 11:50
Salon - samochody nowe
Szybka odpowiedz
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 18:18
Salon - samochody nowe
Długo się zastanawiałem ...
... nad dodaniem tej opinii, ale niestety minęło już pół roku od zakupu auta, a pewne rzeczy do dzisiaj nie zostały rozwiązane. Zacznę jednak od samego zakupu. Do momentu odebrania auta, współpraca ze sprzedawcą przebiegała idealnie. Prezentacja auta, jazda próbna, komunikacja, wszystko stało na b. wysokim poziomie. Niestety pierwsze negatywne wrażenie pojawiły się jednak już przy odbiorze auta, czyli momencie który zazwyczaj powinien kojarzyć się pozytywnie. Odbierając auta, okazało się, że brakuje Apple Car, o którym wielokrotnie komunikowałem sprzedawcy podczas jazdy próbnej i wymieniłem jako must-have (niestety zaufałem sprzedawcy i nie zweryfikowałem tego samodzielnie 🤷♂️). Sprzedawca jednak stwierdził, że nie mam się czym martwić, poradzono mi zalogowanie się do online sklepu i dokupienie tej usługi w cenie ok. 1500 zł. W sklepie internetowym nie byłem w stanie jednak tego zainstalować. Skontaktowałem się ze sprzedawcą, który obiecał to rozwiązać, ale niestety kontakt się urwał po pierwszym telefonie. Pomimo wielu telefonów i maili, sprzedawca się do mnie w tej sprawie nigdy nie odezwał. Ostatecznie po miesiącu skontaktowałem się bezpośrednio z serwisem, który orzekł, że w moim aucie nie jest to obecnie możliwe, ale w najbliższej aktualizacji powinna pojawić się taka możliwość. Minęło już pół roku … a Apple Car jak nie było, tak nie ma :) Dodatkowo, podczas odbioru zostałem poinformowany, że w związku z brakiem półprzewodników otrzymam tylko 1 kluczyk a kolejny przyjdzie za ok. 3 miesiące. Po 5 miesiącach, skontaktowałem się z salonem partnerskim przy ul. Brucknera w tej sprawie i okazało się, że kluczyka z automatu nie otrzymam. Muszę o niego wystąpić, wpłacić zaliczkę 670 zł i czekać max 2 tyg. Po 3 tygodniach bez żadnej informacji ze strony salonu, podjąłem próbę kontaktu i obiecano mi odpowiedź do końca dnia. Niestety minął już kolejny tydzień bez żadnej informacji i po ponownym kontakcie zostałem zapewniony o kontakcie do końca dnia, który nie miał miejsca. Minął miesiąc …. a kluczyka, podobnie jak Apple Car, jak nie było, tak nie ma :) Kupując auto skorzystałem dodatkowo z proponowanego car detailing i na auto została założona powłoka ceramiczna. Sprzedawca twierdził, że należy raz na pół roku zgłosić się na jej “odświeżenie”. Równo po 5 miesiącach po zakupie zgłosiłem się więc do serwisu i usłyszałem, że gwarancja na powłokę wymaga wizyt comiesięcznych, ale sprzedawcy lubią tą datę sobie wydłużać po to, by klientom było łatwiej podjąć decyzję zakupową :) Z auta jestem bardzo zadowolony, niestety sam poziom obsługi posprzedażowej w ogóle nie przystaje do tak wysokich standardów marki premium.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 23:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek