88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 07:28
Salon - samochody nowe
Niestety, ale z ...
... mojej perspektywy nie mogę zarekomendować tego miejsca. Być może przez pryzmat tylko jednej osoby ze strony doradców serwisowych, do której w godzinach porannych podszedłem, no ale tak akurat trafiłem. Jestem z północy Polski, mam nowe Audi, w okolicy Wrocławia podczas jazdy kamień zbił moją boczną szybę, auto z drzwiami bez ramek więc doraźne zabezpieczenie odpada i jazda niemożliwa, deszcz za oknem więc szukałem pomocy, tam gdzie czułem, że mogę zaufać. Niestety Pani, do której się zwróciłem, nie wykazała kompletnie żadnej chęci pomocy- nawet nie dopytała kogokolwiek czy mogliby wstawić auto pod dach na kilka godzin- miałem 2 spotkania i prosiłem o pomoc chociaż na ten krótki czas. Choćby zaproponowała, że może ktoś pomoże to zakleić folią tymczasowo. Zero inicjatywy. Postawiłem je prawą stroną pod salonem, żeby nie padało do auta. Pani rozejrzała się gdzie stoję, przekazała, że tak nie mogę auta zostawić i że mogę postawić je na parkingu...Kompletny brak zrozumienia i chęci pomocy. Poradziłem sobie i laweta zawiozła je na naprawy do serwisu w moje strony, a ja zabrałem się z lawetą i u siebie odebrałem samochód zastępczy. Auto premium, spodziewałem się obsługi premium. Niestety zawód.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 23:46
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed leasingiem ...
... !!! Wynająłem w leasingu samochód Audi. Żeby się nie rozpisywać wymienię : pomylone adresy do wysyłki dokumentów leasingowych ,pomylony adres e-mail ( pomimo że podałem prawidłowe dane , mam kopie dokumentów !) To skutkowało karami , wezwaniami do zapłaty wysyłaniem listów poleconych pod adresy gdzie nikogo nie ma ,dokumentów pod zły adres e-mail . Wymagało to długiego czasu żeby to zmienić pomimo kontaktu telefonicznego . A mimo to po 1,5 roku od oddania samochodu ponowne skutki tych błędów !!!!! W wyniku podania złego adresu korespondencyjnego do ubezpieczyciela , wezwania przedsądowe do zapłaty jakiś ubezpieczeń na samochód , którego już dawno nie mam. Oczywiście wezwania na błędny adres. Dramat i tragedia. Nie życzę nikomu .
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Katastrofalna obsługa na ...
... chat. Jeszcze się do Państwa nie wybrałem a już mam dość. Czytam właśnie opinie i już wszystko wiem. To jednak nie jest pojedynczy przypadek. Gratuluję obsługi.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Na razie rozglądamy ...
... się za odpowiednim autem. Byliśmy zainteresowani audi ale po wizycie w salonie stwierdziliśmy, że trzeba poszukać innego salonu. Od samego wejścia do końca naszej wizyty nikt nami się nie zainteresował. Wyglądało jakby wszyscy pracowali tu za karę.Nie było z kim porozmawiać. Poszukiwanego przez nas modelu nie było. Szukamy dalej.
Użytkownik sieci
16 września 2023 10:35
Salon - samochody nowe
Jazda próbna nieudana, ...
... obsługa klienta na słabym poziomie, zakup dokonany w innym salonie
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 21:59
Salon - samochody nowe
Единственный автодилер во ...
... Вроцлаве, куда заходишь и на тебя не обращают никакого внимания. Все чем-то очень заняты! Два раза просили о тест драйве, оба раза отказ. То машины заняты, хотя они стоят перед салоном, то у продавцов нет времени. Наверное этот салон не для клиентов... (Przetłumaczone przez Google) Jedyny salon samochodowy we Wrocławiu, do którego jedziesz i nikt nie zwraca na ciebie uwagi. Wszyscy są bardzo zajęci! Dwukrotnie prosili o jazdę próbną, za każdym razem odmówili. Albo samochody są zajęte, chociaż stoją przed salonem, albo sprzedawcy nie mają czasu. Chyba ten salon nie jest dla klientek...
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 13:34
Salon - samochody nowe
Najgoży Serwis , ...
... jaką widziałem !podejście do klienta różni się od tego, kiedy kupujesz samochód i kiedy muszą go naprawić po gwarancji! Zostawiasz im samochód, zawsze nie mają zastępczego , Powinien sam rozwiązać ten problem! Czas klienta nie jest doceniany ! części zamiennych w magazynie nie ma, poczekaj od trzech miesięcy, jeśli spędzisz dzień w ich salonie, możesz zobaczyć, ile samochodów przyjeżdża na ławetach samochody Adui nowe są lamowane raz na trzy miesiące, jeśli ktoś chce ciągłego bólu głowy, kup !
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 10:15
Salon - samochody nowe
Ani dzień dobry ...
... ani do widzenia. Nikt się nie interesuje klientem.
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 17:05
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa zawiodla ...
... mnie po całej linii, mimo informacji, ze naprawa może być długoterminowa i wydaniu auta zastępczego z audi assistance, po 2 dniach (zaznacze, ze w piątek) dostałem info sms ze auto do odbioru i ze musze zwrócić pojazd do rentis, z ktorego to assistance audi korzysta. Zero kontaktu, zaznaczałem ze w weekend jestem poza Wroclawiem, ale ani opiekuna z Waszego salonu ani opiekuna z assistance to nie interesuje. Brak szacunku do Klienta, brak komunikacji, brak profesjonalizmu. Już nie mowie, ze chodzi o pojazd za cenę mieszkania w centrum Wrocławia, a koszty przedłużenia wynajmu do statutowych 5 dni zgodnie z usluga assistance to 600 pln brutto... Cala sytuacja pozostawia nie tyle niesmak co zażenowanie... stanowczo odradzam!
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 20:16
Salon - samochody nowe
Czy zmieniły się ...
... ostatnio u Państwa standardy obsługi w dziale serwis? Przyjeżdżam tu od 5 lat, gdzie serwisowałem od nowości oba swoje samochody, ale po ostatniej wizycie pozostał niesmak.. Doradca potraktował mnie trochę z góry i wypowiedział słowa, które chyba nie powinny paść - że próbuję wyłudzić naprawę... Naprawdę??? Mam samochód na gwarancji producenta i mam prawo rozwiać wszystkie swoje wątpliwości, dlaczego do oleju dostaje się olej napędowy i przybywa cieczy w misce olejowej i czy nie jest to jednak wada samochodu. I co z tym dalej robić.. W życiu też nic nie wyłudziłem i nic od nikogo za darmo nie dostałem. Jestem jednak świadomym klientem. Daję dwie gwiazdki, bo pan jednak jak przycisnąłem temat, próbował mi coś więcej na koniec opowiedzieć.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 20:50
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna, jeśli ...
... jesteś młody i nie przyjdziesz ubrany elegancko nie mają dla ciebie czasu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Serwis może i ...
... posiada autoryzacje Audi ale za to za grosz poszanowania dla czasu (i pieniędzy) swoich klientów. Na posiadane przeze mnie Audi wyznaczona została akcja serwisowa. Na Karkonoska dzwoniłem dwukrotnie - pierwszy raz tuż po jej ogłoszeniu, drugi raz w celu umówienia wizyty. Za każdym razem zostawiałem VIN auta, aby pracownik mógł potwierdzić, że auto kwalifikuje się do akcji serwisowej. Dwukrotnie pracownik potwierdził. Po trzech godzinach od przyjechania na wizytę otrzymałem telefon z informacją, że auto jednak nie podlega akcji serwisowej a to za sprawą tego, że poprzedni właściciel dokonał naprawy (również w ASO) wadliwego podzespołu kilka lat wstecz (oczywiście na swój koszt). Musiałem zatem dwa razy jeździć do serwisu tylko dlatego, że komuś nie zechciało się przyłożyć do swoich obowiązków. Nie jestem z Wrocławia i zwyczajnie straciłem sporo czasu. I jeszcze apropo aut zastępczych - owszem są ale z tak zaporowymi terminami, że odechciewa się na nie czekać.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 18:18
Salon - samochody nowe
Długo się zastanawiałem ...
... nad dodaniem tej opinii, ale niestety minęło już pół roku od zakupu auta, a pewne rzeczy do dzisiaj nie zostały rozwiązane. Zacznę jednak od samego zakupu. Do momentu odebrania auta, współpraca ze sprzedawcą przebiegała idealnie. Prezentacja auta, jazda próbna, komunikacja, wszystko stało na b. wysokim poziomie. Niestety pierwsze negatywne wrażenie pojawiły się jednak już przy odbiorze auta, czyli momencie który zazwyczaj powinien kojarzyć się pozytywnie. Odbierając auta, okazało się, że brakuje Apple Car, o którym wielokrotnie komunikowałem sprzedawcy podczas jazdy próbnej i wymieniłem jako must-have (niestety zaufałem sprzedawcy i nie zweryfikowałem tego samodzielnie 🤷♂️). Sprzedawca jednak stwierdził, że nie mam się czym martwić, poradzono mi zalogowanie się do online sklepu i dokupienie tej usługi w cenie ok. 1500 zł. W sklepie internetowym nie byłem w stanie jednak tego zainstalować. Skontaktowałem się ze sprzedawcą, który obiecał to rozwiązać, ale niestety kontakt się urwał po pierwszym telefonie. Pomimo wielu telefonów i maili, sprzedawca się do mnie w tej sprawie nigdy nie odezwał. Ostatecznie po miesiącu skontaktowałem się bezpośrednio z serwisem, który orzekł, że w moim aucie nie jest to obecnie możliwe, ale w najbliższej aktualizacji powinna pojawić się taka możliwość. Minęło już pół roku … a Apple Car jak nie było, tak nie ma :) Dodatkowo, podczas odbioru zostałem poinformowany, że w związku z brakiem półprzewodników otrzymam tylko 1 kluczyk a kolejny przyjdzie za ok. 3 miesiące. Po 5 miesiącach, skontaktowałem się z salonem partnerskim przy ul. Brucknera w tej sprawie i okazało się, że kluczyka z automatu nie otrzymam. Muszę o niego wystąpić, wpłacić zaliczkę 670 zł i czekać max 2 tyg. Po 3 tygodniach bez żadnej informacji ze strony salonu, podjąłem próbę kontaktu i obiecano mi odpowiedź do końca dnia. Niestety minął już kolejny tydzień bez żadnej informacji i po ponownym kontakcie zostałem zapewniony o kontakcie do końca dnia, który nie miał miejsca. Minął miesiąc …. a kluczyka, podobnie jak Apple Car, jak nie było, tak nie ma :) Kupując auto skorzystałem dodatkowo z proponowanego car detailing i na auto została założona powłoka ceramiczna. Sprzedawca twierdził, że należy raz na pół roku zgłosić się na jej “odświeżenie”. Równo po 5 miesiącach po zakupie zgłosiłem się więc do serwisu i usłyszałem, że gwarancja na powłokę wymaga wizyt comiesięcznych, ale sprzedawcy lubią tą datę sobie wydłużać po to, by klientom było łatwiej podjąć decyzję zakupową :) Z auta jestem bardzo zadowolony, niestety sam poziom obsługi posprzedażowej w ogóle nie przystaje do tak wysokich standardów marki premium.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 20:51
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam, ...
... standard obsługi godny dealera najtańszych aut, na pewno nie marki premium jaką jest Audi. W październiku kupiłem nowe Audi A6, auto które przyjechało z produkcji nie posiadało dwóch zamówionych i ujętych w zamówieniu elementów. Pierwszym były reflektory HD matrix LED, które bez żadnej informacji ze strony dealera zostały zamienione na standardowe reflektory w wersji bezpłatnej. Dodam tylko, że koszt reflektorów w jakie auto powinno zostać wyposażone to ponad 10 tyś. Zł. Drugim brakującym elementem jest powiększony zbiornik paliwa, w moim aucie także został zastąpiony zbiornikiem o standardowej pojemności. Jaka jest odpowiedź Audi Centrum? Proponują kwotę 2800 zł w ramach rekompensaty za brak świateł wartych 10 tyś, a na temat zbiornika paliwa nie chcą nawet dyskutować, bez sprawdzenia dealer stwierdził, że zbiornik ma pojemność powiększoną. Na tym etapie sprawa zakończy się niestety w sądzie, dealer Audi z Karkonoskiej dopuścił się regularnego oszustwa,za które nie chce ponosić żadnej odpowiedzialności. Czy tak powinni być traktowani klienci kupujący Audi za kwotę kilkuset tysięcy złotych???? Dodam jeszcze, że o braku świateł i zbiornika dowiedziałem się ponad tydzień po zakupie auta, na początku nie zorientowałem się, że reflektory zostały zamienione, sprzedawca w momencie wydania auta ukrył ten fakt. Ja jako klient cieszący się z odbioru nowego auta nawet nie zwróciłem na to uwagi. Żenujące podejście sprzedawców z Audi Centrum Karkonoska
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 09:26
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kłamcy nigdy więcej!!!! (Wersja oryginalna) Klamári nikdy viac !!!!
Użytkownik sieci
21 września 2022 15:02
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... odwiedziłem salon Audi aby kupić kilka akcesoriów do auta oraz rozejrzeć się za dodatkowym pojazdem. Niestety spotkałem się z totalnym brakiem szacunku , pan z którym mijałem się kilka metrów po wejściu do salon na moje dzień dobry spojrzał tylko z politowaniem, panowie po drugim dzień dobry siedzący bodajże na stanowisku serwisowym również zapomnieli o wychowaniu i braku kultury. Rozumiem ze byłem ubrany w dresie ale sugeruje na przyszłość nie traktować klienta z góry. Posiadam 2 auta marki oba dwuletnie - audi a5 oraz a a8 która była konfigurowana i kupowana właśnie w tym salonie, wtedy zachowanie obsługujących tam pracowników znacznie różniło się od tego co dzisiaj zastałem. Dla porównania na brucknera jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim żałosnym podejściem do klienta. Niestety biała koszula nie świadczy o tym ze ktoś musi być kulturalny i znajdować się nawłaściwym stanowisku. Sugeruje najpierw przeszkolić pracowników zanim postawi się ich przed klientem. Panie z kasy oraz panowie z działu akcesoriów zachowywali się bez zarzutów ale pierwsze wrażenie robi się raz
Użytkownik sieci
2 lipca 2022 12:13
Salon - samochody nowe
Serwisowalem przez parę ...
... lat swoje 2 samochody w Audi Centrum we Wrocławiu przy Karkonoskiej. Ceny od 1,5 do ponad 2 razy droższe niż w innych serwisach. Czy warto płacić? Nie warto - jak coś popsują to na pewno się do tego nie przyznają. Wymieniałem chłodnicę w A6 - zamiast 2 tys. w innym serwisie zapłaciłem ponad 3 tys. Przy okazji uszkodzili reflektor LED (teraz zacieka wodą). Stwierdzili że to nie u nich. 4 miesiące trwało zanim wreszcie się ustosunkowali. Koszt reflektora - kilkanaście tysięcy PLN. Nie warto przepłacać. Gdybym wszystkie serwisy robił poza tym serwisem, to miałbym nowy reflektor za darmo. Drugi negatyw: malowali zderzak przedni po szkodzie. Skasowali za cały, pomalowali też cały ale utwardzony lakier dali tylko na połowie. Po roku pół zderzaka było w kat a pół błysk. Podsumowując: bardzo wysokie ceny, wypierają się gwarancji za uszkodzenia i za wykonane usługi, naciągają. Przy serwisie trzeba mieć nadzieję że go zrobią i do tego że nic nie uszkodzą.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 20:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam odwiedzania ...
... tego salonu, obsługa dnia dzisiejszego nie pomocna i utrudniającą rozwiązanie prostej sprawy. Na szczęście inny salon we Wrocławiu po drugiej stronie miasta nie zawiódł.
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 10:56
Salon - samochody nowe
No cóż właśnie ...
... dowiedziałem się serwis audi we Wrocławiu nie prowadzi naprawy blacharskiej dla aut powyżej dziesięciu lat ,pani Sylwia oznajmiła mi to podczas próby umówienia się na oględziny. Nie wiem z czego to wynika . Moje audi ma trzynaście lat ,miałem stłuczkę parkingową ,koszty pokrywa ubezpieczyciel więc w czym problem,?
Użytkownik sieci
13 stycznia 2022 12:05
Salon - samochody nowe
Było w zasadzie ...
... 5 gwiazdek przez ostatnie 5 lat, dopóki dało się np. naprawiać auto i załatwiać obsługę ubezpieczeniową na Karkonowskiej. Teraz z Bruecknera jest fatalnie. Na razie nie polecam, wielka szkoda, że marka Audi przestała być marką premium pod względem obsługi.