88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2021 16:32
Salon - samochody nowe
Fatalna jakość usług. ...
... W dniu dzisiejszym byłem zainteresowany zakupem auta. Po podejściu do doradcy i zapytaniu o model usłyszałem, że jest tylko Sedan na zewnątrz. Doradca nie zaproponował pokazania, otwarcia. Na kolejne pytanie odpowiedział nie odrywając nawet wzroku od komputera. Nie zaproponował przedstawienia oferty ani nie wykazał żadnej incjatywy. Generalnie poczułem się jak intruz. Wyszedłem i nie zamierzam wracać. Polecam podstawowe szkolenie z komunikacji z klientem. Albo generalnie międzyludzkiej
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 19:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... serwisu Audi Centrum Wrocław przy ul. Karkonoskiej. Przez pierwsze 2 dni nie mogłem ustalić telefonicznie co się dzieje z moim samochodem i kiedy będzie naprawiony (albo osoba odpowiedzialna była rzekomo na urlopie albo Pani próbowała mnie przekonać, że powinna mi wystarczyć informacja o spodziewanej dacie dostawy części zamiennej). Dopiero moja osobista wizyta pozwoliła uzyskać jakiekolwiek konkretniejsze informacje. Dalej jednak nie było lepiej, bo pierwotna diagnoza awarii okazała się nietrafiona, więc cały proces naprawy przedłużył się o kolejny tydzień. Nikt również nie był mi w stanie wyjaśnić bądź wytłumaczyć jak to się stało, że w dość nowym pojeździe (Q5, 12.500 km przebiegu, 5 mies. eksploatacji) doszło do bardzo poważnej awarii skrzyni biegów, która unieruchomiła mój pojazd na prawie 2 tygodnie. Po moich naleganiach usłyszałem w końcu jakże precyzyjną i dokładną odpowiedź, która brzmiała mniej więcej następująco : "rzeczy mają to do siebie, że czasami się psują" i to zdanie według mnie najlepiej oddaje fachowość i rzetelność z jaką można się spotkać w opiniowanym serwisie Audi.
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 18:26
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga klienta. ...
... Kontaktowalem sie z centrala. Jako ze doradca nie znal odpowiedzi na wszystkie postawione pytania, zostalem skierowany do lokalnego salonu (Wroclaw). Doradca we Wroclawiu rowniez nie znal odpowiedzi na kluczowe pytanie ale obiecal ze oddzwoni. Telefonu nie otrzymalem. Przypomnialem sie wiec wiadomoscia SMS. Nadal nic. Nastepnie otrzymalem telefon z centrali z pytaniem czy uzyskalem pomoc z salonu we Wroclawiu. Przekazalem informacje ze kontakt sie urwal. Doradca poinformowal mnie ze poprosi kolegow z Wroclawia o kontakt ze mna. Niestety, po raz kolejny nikt sie ze mna nie skontaktowal. Po jakims czasie otrzymalem kolejny telefon z centrali. Okazalo sie ze doradca z salonu we Wroclawiu oznaczyl w systemie ze sie ze mna kontaktowal mimo iz tego nie uczynil. Obsluga godna pozalowania.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 19:14
Salon - samochody nowe
Trzeba przyznać, że ...
... ten salon to firma z tradycjami - od 10 lat, stale utrzymywana żenująco niska jakość obsługi klienta 👏
Użytkownik sieci
6 maja 2021 16:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam Audi ...
... Select. Kupiłem używane Audi A4 B9 z roczną gwarancją producenta. Nie miałem nawet możliwości wykonania jazdy próbnej, bo samochód nie posiadał tablic rejestracyjnych ale zapewniano mnie, że wszystko jest ok, a jak nie jest to przecież wszystko jest na gwarancji i będziemy naprawiać. No i tu zaczynają się schody. Po zakupie zauważyłem silne drgania na biegu D podczas postoju. Kilkukrotne wizyty w serwisie nic nie wykazały albo bardziej nie chciały wykazać bo sam doszedłem że jest to kwestia koła dwumasowego jednak serwis zarzekał się że jest to cechą pojazdu (gratuluję projektu w takim razie) i nic naprawiał nie będzie.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 14:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Czekam ...
... od 4 dni na sporządzenie oferty finansowej na zakup pojazdu. Po czym dowiaduje się, ze auto już jest dla kogoś zarezerowane. Do tej pory brak kontakt. Klient sam musi się prosić o kontakt w celu uzyskania oferty i jest zbywany. Jest to moje drugie w podejście w tym salonie do kupienia pojazdu i dalej jestem zniesmaczona.
Użytkownik sieci
3 marca 2021 09:01
Salon - samochody nowe
Serwisowalem przez parę ...
... lat swoje 2 samochody w Audi Centrum we Wrocławiu przy Karkonoskiej. Ceny od 1,5 do ponad 2 razy droższe niż w innych serwisach. Czy warto płacić? Nie warto - jak coś popsują to na pewno się do tego nie przyznają. Wymieniałem chłodnicę w A6 - zamiast 2 tys. w innym serwisie zapłaciłem ponad 3 tys. Przy okazji uszkodzili reflektor LED (teraz zacieka wodą). Stwierdzili że to nie u nich. 4 miesiące trwało zanim wreszcie się ustosunkowali. Koszt reflektora - kilkanaście tysięcy PLN. Nie warto przepłacać. Gdybym wszystkie serwisy robił poza tym serwisem, to miałbym nowy reflektor za darmo.
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 13:50
Salon - samochody nowe
OSTRZEGAM! Mój tato ...
... odwiedził salon, wybrał model z dostępnych na miejscu. Ustalił cenę. Dostał potwierdzenie rezerwacji na e-mail oraz zaproszenie na przyjazd do salonu na kolejny dzień celem wpłaty zaliczki. Po przyjeździe okazało się, że samochodu nie ma, bo ktoś go sprzedał.
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 10:48
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, brak ...
... zainteresowania klientem, polecam udać się do konkurencji i zobaczyć jak to u Nich wygląda.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 11:01
Salon - samochody nowe
Ciekawe podejście do ...
... sprzedaży, tak jakby dealerowi nie zależało na wynikach. Kontakt z salonem nr 1: chęć zamówienia kół zimowych do RSa. Podjechałem na miejsce. Sprzedawca po 10 minutach przeglądania systemu w komputerze stwierdził, że on do końca nie wie jakie koła pasują do RSa, a że pracuje krótko, a starszego stażem kolegi już nie ma to czy mogą oddzwonić z ofertą na następny dzień. Zgodziłem się. Nigdy nie oddzwonili. Komplet kół o jaki mi chodziło to około 20 tys. Przyszedłem z zamiarem zamówienia. Sprzedawca widocznie gardzi takimi kwotami. 3 dni później zamówiłem gdzie indziej. Kontakt nr 2: długie poszukiwanie auta dla żony, następnie decyzja padła na świeżo wypuszczone Q3 sportback. Byliśmy zdeterminowani na ten samochód. Do zakupu brakowało nam tylko jazdy próbnej żeby sprawdzić jak auto się prowadzi. Sprzedawca na miejscu stwierdził, że w tamtym momencie mają rezerwację na ten model i zadzwoni do nas jak tylko uda mu się zarezerwować dla na samochód. Nie zadzwonił już nigdy. Był to w zasadzie jedyny powód dlaczego zrezygnowaliśmy z Q3 kosztem Volvo. Tym razem z potencjalnych wyników sprzedażowych zniknęło ponad 170 tys. Dziwne, może interesują ich tylko kwoty powyżej ćwierć miliona? A może zarząd nie zdaje sobie sprawy ile takich ciepłych leadów im przepada każdego dnia.
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 21:37
Salon - samochody nowe
Prosiłem kilkukrotnie o ...
... wycenę dealerską pojazdu, który posiadam.Brak reakcji.Szkoda czasu.Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 19:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Piątek 18:20. Grupa konsultantów już żartuje na sofach przy wyjściu, dziewczyna w recepcji mówi „przepraszam, dziś nikt nie może ci pomóc, ponieważ dzień pracy się skończył”. Nawet na drzwiach jest napisane, że dzień pracy jest do 19:00. „Fantastyczna” usługa. (Wersja oryginalna) Friday 18:20. Group of consultants already cracking jokes on the sofas near exit, girl on reception says "sorry, today no one can help you, as working day is over". Even it says on the door that the working day is until 19:00. "Fantastic" service.
Użytkownik sieci
28 maja 2020 20:41
Salon - samochody nowe
Niestety jestem rozczarowany ...
... i rozgoryczony obsługą serwisu. Jestem fanem marki, posiadam 3 egzemplarze, po tym co mnie spotkało dwa razy zastanowię się, czy znowu postawić na Audi. Moja historia zaczęła się po stłuczce. Samochód był uszkodzony powierzchownie - prawie same elementy zamienne. Podstawiłem samochód i pierwszy kłopot. Pan przyjmujący do naprawy poinformował mnie, iż nie naprawią mojego samochodu gdyż jest 'za stary', zbliża się do granicy dziesięciu lat. Do tej granicy zbliża się obecnie A3 8V, A6 C7, A4 B8,5...także nie mam pojęcia gdzie naprawiać moje Audi po stłuczce skoro ASO się tego wypiera. Po krótkich negocjacjach i powierzchownych oględzinach Pan chyba jednak stwierdził, że naprawa może im się opłacać - i samochód został przyjęty. Tutaj kolejna niedogodność, okazało się iż samochód zastępczy może być podstawiony w ciągu kolejnych 48godzin. Także klient odstawiając auto zostaje na lodzie (w moim przypadku na 1,5dnia). Naprawa była realizowana z OC sprawcy Audi miało resztę załatwić z ubezpieczycielem. Po 14 dniach zadzwoniłem z zapytaniem, czy naprawili pojazd, w odpowiedzi usłyszałem, że ubezpieczyciel milczy. Gdy zadzwoniłem tam samodzielnie okazało się, iż brakuje jednego dokumentu, którego im nie dosłano i nagle okazało się iż kosztorys został zaakceptowany w dwie godziny. Także gdybym się nie zainteresował samodzielnie to auto pewnie nadal by czekało. Niestety na tym nie koniec, zadowolony, iż Audi 'działa' w temacie odczekałem kolejne 14dni, po tym okresie zadzwonił do mnie opiekun szkody, iż moje auto NIE zostanie jednak naprawione gdyż stwierdzono, iż było już wcześniej naprawiane (było w ASO na terenie Niemiec co można sprawdzić po nr vin) oraz ma dołożone części z innej wersji (s-line) - co to ma do kolejnej naprawy pojęcia nie mam. Prawdopodobnie mechanicy po najmniejszej linii oporu typują części tylko po numerze vin, a odnalezienie samodzielnie w etce ich przerasta. Ale podsumowując, w tym momencie Audi postawiło mnie w następującej sytuacji - auto stało u nich 4 tygodnie, ja 4 tygodnie jeździłem samochodem zastępczym tylko po to, żeby się dowiedzieć, iż jednak go nie naprawią, a informację otrzymałem w szczycie 'lock-downu' zeby auto zabierać i robić z nim co chcę i samemu tłumaczyć ubezpieczalni dlaczego od 4 tygodni jeżdżę samochodem na ich koszt. W związku z tym poprosiłem o osobiste spotkanie z mechanikami i blacharzami, którzy odmówili podjęcia naprawy. I teraz najciekawsze, okazało się iż to niemożliwe, ponieważ mój pojazd wciąż stoi w oddziale na Karkonoskiej, podczas gdy naprawy powypadkowe są realizowane przy ul. Brucknera, także przez 4 tygodnie nawet nie raczyli przetransportować mojego auta w miejsce naprawy. Czy jakieś jego oględziny w ogóle się odbyły tego się już nie dowiem. Po niezbyt miłej wizycie osobistej i przedstawieniu pracownikom w jakiej sytuacji mnie stawiają, zostałem poinformowany, iż mój samochód mogą naprawić pod warunkiem, iż prześlę im oświadczenie zwalniające z odpowiedzialności za jakość wykonanej naprawy. W tym momencie byłem już tak wymęczony zaistniałą sytuacją, że oczywiście za wszelką cenę zależało mi aby w końcu ktoś moje auto naprawił. Sama naprawa,miała się rozpocząć w kilka dni zajęła kolejne dwa tygodnie. Zostałem poinformowany, iż auto można odebrać, ale muszą jeszcze wypolerować to zajęło DWA dni, oczywiście odebrałem auto nie wnosząc zastrzeżeń. I tu kolejny zonk, okazało się, iż Audi nie wykonało przeglądu po naprawie, także na własną rękę po odbiorze pojazdu notabene wciąż niedopuszczonego do ruchu musiałem udać się na SKP. I to wciąż nie przelało czary goryczy... Natomiast kwiatki zaczęły wychodzić później, po pierwsze był niesprawny spryskiwacz na szybę, drugi ustawiony 'na dach', nie wyjeżdża spryskiwacz od ksenonu, NIE działa klakson, tylna klapa kompletnie niewyregulowana ledwo się zamyka. Został rozprogramowany moduł komfortu,nie ma domykania szyb i otwierania bagażnika z pilota. A zamiast powłoki którą miałem otrzymałem polerkę na poziomie komisu, po której trzeba było auto od razu odstawić na detailing. Także niestety, duży minus.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 00:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 07:30
Salon - samochody nowe
Niestety nie ma ...
... woli udzielenia informacji o pasujących częściach. Nie było żadnej woli pomocy klientowi .potrzebne informacje zdobyłem w innym miejscu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 11:23
Salon - samochody nowe
Super serwis Audi...
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 08:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 12:46
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochód audi ...
... w 2015 roku, byłem bardzo nie zadowolony z serwisu, pracownicy byli nieuprzejmi, niemili dla mnie najgorszy serwis z jakimkolwiek miałem kontakt. W 2016 miałem niewielką szkodę postanowiłem auto naprawić Audi, panowie z działu likwidacji szkód czy też z działu blacharskiego byli tak bezszczelni i tak chamscy, że auto naprawiłem gdzie indziej. Pod koniec 2019 roku postanowiłem zmienić samochód udałem się do salonu Audi i poprosiłem o przygotowanie mi oferty na zakup nowej audi. Pan z działu handlowego obiecał mi przygotować ofertę i wysłać mi ja na maila. Minęły cztery miesiące dalej nic nie dostałem!!!! Dlatego kupiłem w zeszłem roku mercedesa. Jest mi przykro bo bardzo lubię samochody marki Audi, ale nie mam gdzie kupić, gdzie serwisować auta we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2020 17:00
Salon - samochody nowe
Niestety duzy zawod. ...
... Bedac na wyjezdzie, wyskoczyla mi kontrolka silnika wraz z komunikatem o zawieszeniu systemu start/stop. Umowilem sie wiec na wizyte, na moje nieszczescie wspomnialem, ze nastepnego dnia mam trase 1500km do przebycia, wiec jestem uzalezniony od tego warsztatu (jedyny w okolicy). Serwisant juz w momencie wstepnej rozmowy ‘wiedzial’, ze jakis gryzon przegryzl kable, co potwierdzil po usunieciu usterki I skasowaniu 1500zl, bo to ‘typowe’. Okazuje sie, ze jest to popularna usterka w tych modelach, ktora Audi naprawia w obrebie gwarancji w ramach oficjalnego recall. [edit] Audi skontaktowalo sie tu ze mna, podalem kolejne detale I cisza juz ponad tydzien. Cisza.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 16:45
Salon - samochody nowe
Z roku na ...
... rok spadek oceny. Telefon do serwisu z prośbą o kontakt w sprawie usterki pojazdu. Nikt nie oddzwonił. Aspirując do marki premium pod względem obsługi klienta poziom zdecydowanie poniżej jakichkolwiek oczekiwań.