87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 08:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2018 17:30
Salon - samochody nowe
Serwis z zerowymi ...
... kompetencjami. Zostawiasz auto na update sterownika, a wykonane zostaje porównywanie kodów SVM... 360 zł za 8 minut niewłaściwej roboty. Ostatnio doszło do absurdu, że doradca serwisowy nie pozwala przyjechać ze swoim olejem. A wolę mieć w silniku coś lepszego niż castrol z beczki, bo auto ma trudne warunki użytkowania.
Użytkownik sieci
30 marca 2018 22:36
Salon - samochody nowe
nie polecam
Użytkownik sieci
17 marca 2018 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lutego 2018 22:06
Salon - samochody nowe
W zupełności podzielam ...
... opinię poprzedników negatywnych opini : Pana Eddy Bach . Miałem identyczną sytuację jaką opisał poprzednik z naprawą auta po zderzeniu z winy sprawcy, wpierw trzeba podpisać papier, że zgadzasz się pokryć wszystkie koszty, dopiero potem oni będą się ubiegali o zwrot kosztów naprawy do ubezpieczalni.Co do opini Pana Sebastiana Stasiak.Miejsce które polecam omijać szerokim łukiem, gdy przyjeżdżasz kupić auta całowali by cię po tyłku , poziom chamstwa i grubiaństwo wychodzi dopiero wtedy kiedy oddasz auto do serwisu na wymianę oleju lub przegląd okresowy w nowym aucie , wówczas do rachunku na kwotę 960zł dopisują wymianę śrubki i normalia za 25zł na pytanie jaką śrubkę wymienili oraz co to są te normalia szukali odpowiedzi około 30-minut. Kompletna żenada tego serwisu Audi.
Użytkownik sieci
11 lutego 2018 19:05
Salon - samochody nowe
Odwiedzam tylko z ...
... powodu zakupu części. Panie w recepcji i na kasie są tak niemiłe, że szkoda w ogóle rozmawiać na ten temat.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 12:59
Salon - samochody nowe
Jakosc obsługi działu ...
... sprzedaży części na strasznie niskim poziomie. Brak najmniejszej chęci pomocy w znalezieniu części w Etce. Niech sobie klient sam radzi- a Co!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2018 15:07
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa serwisowa ...
... z jaką się spotkałem. Po oddaniu audi a6 (60k przebiegu, 1.5 roczne auto) na przegląd serwisowy dostałem informacje (piątek godz. 14), że moje auto ma poważną usterkę pompy skrzyni biegów i serwis musi czekać na cześć, do nie wiadomo kiedy. Początkowo nie zaoferowali mi auta zastępczego, dopiero po moim nacisku "coś" się znalazło. Pomijam fakt, że było to Audi Q2, które na dalekie trasy jakie pokonuje zawodowo (często z klientami) jest pół środkiem. Przy wydaniu auta otrzymałem do podpisu umowę najmu w której wynajmujący i tu Audi Centrum Wrocław, zastrzega sobie, iż w przypadku szkody/kradzieży może ale nie musi skorzystać z AC co jest równoznaczne, że jeśli będą mieli kaprys to całą kwotą obciąża najemcę. Na marginesie - z reguły najemca podpisuje, że pokrywa straty do 1-2 tyś PLN. Umowy nie podpisałem, serwis wzruszył ramionami, daty naprawy mojego auta nie podali i generalnie zostałem na lodzie. Mam doświadczenia z różnymi serwisami m.in. Mercedes, Hyundai, BMW i przyznam szczerze, że obsługa Audi jest na szarym końcu. Co do samego serwisu ACW - wzruszają ramionami i nic nie mogą. Sugeruję więc skorzystac z innego serwisu albo zmienić markę, najlepiej na tą z gwiazdą (rewelacyjny serwis + pomoc, a ceny te same).
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 13:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 grudnia 2017 20:18
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
27 listopada 2017 20:49
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem polityki ...
... Audi lub polityki tego serwisu we Wrocławiu. Zapytanie o koszt części o numerze części kończy się odpowiedzią, że nie mogą takich informacji udzielać!!!?? Jakiś absurd!!Dzwonię do serwisu BMW podaję numer podają mi koszt, w Audi jest problem i mówią, że to jest polityka Audi. Najlepsze jest to, że dzwonię do serwisu VW we Wrocławiu i nie ma żadnego problemu aby dowiedzieć się cen części Audi.
Użytkownik sieci
18 listopada 2017 10:56
Salon - samochody nowe
Nie kompetentna i ...
... nie słowna obsługa... nie powarznie traktująca czas klienta. Nie polecam.
Użytkownik sieci
14 listopada 2017 10:42
Salon - samochody nowe
Najmniej pomocni ludzie ...
... jakich spotkałem, ich wolą jest ewidętnie niepomaganie ludziom, którzy nie przyjechali po to by kupić nowe auto. Jeśli przyjechałeś tylko po doradztwo w sprawie lub kupno części to z chęcią Ci nie pomogą, tak samo z naprawą auta po zderzeniu z winy sprawcy, wpierw trzeba podpisać papier, że zgadzasz się pokryć wszystkie koszty, dopiero potem oni będa się ubiegali o zwrot kosztów naprawy do ubezpieczalni. W takiej sytuacji często ubezpieczalnia pokrywa część naprawy, a Ty musisz pokryć całą resztę, pomimo, że ktoś uderzył w Ciebie. Mocno niepozdrawiam i apeluję o zmianę podejścia.
Użytkownik sieci
28 października 2017 08:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 października 2017 12:24
Salon - samochody nowe
Pierwszy ostatni raz ...
... proba kontaktu z serwisem, 4 razy prziekierowywany z miejsca na mijesc a na konciec po prostu sie rozlaczyli
Użytkownik sieci
23 października 2017 10:09
Salon - samochody nowe
Miejsce które polecam ...
... omijać szerokim łukiem gdy przyjeżdżasz kupić auta całowali by cię po tyłku poziom chamstwa i grubiaństwo wychodzi dopiero wtedy kiedy przyjeżdżasz auto do oddać do naprawy mechanicznej lub blacharskiej zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
6 października 2017 10:12
Salon - samochody nowe
Zainteresowanie klientem zerowe, ...
... przez 20 minut w salonie nie usłyszałem nawet słów dzien dobry, a doradcy woleli robic zdjęcia i rozmawiac przez telefon niz obsłużyć klienta. Absolutnie odradzam
Użytkownik sieci
3 października 2017 11:08
Salon - samochody nowe
Kosmiczne ceny (ze ...
... względu na brak konkurencji w regionie) za sprawdzenie samochodu przed kupnem. Dokładnie TRZYKROTNOŚĆ tego co w Warszawie. Powinna się temu przyjrzeć centrala Audi, bo to jest przegięcie, a nie "lekko wyższe ceny pomiędzy serwisami".
Użytkownik sieci
23 września 2017 22:55
Salon - samochody nowe
Przyjeżdżam pierwszy raz ...
... - ktoś nie wstawił mojej wizyty w systemie, nie ma miejsca na moje auto. Przyjeżdżam drugi raz - nie ma części, które są potrzebne do naprawy, na która się umówiłem (wiadomo było co będzie potrzebne). Do trzech razy sztuka... żeby wymienić świece..
Użytkownik sieci
16 września 2017 11:32
Salon - samochody nowe
Totalne dno. Zostawiłem ...
... auto na naprawę systemu AdBlue. Samochód był testowany w terenie kilka razy po 100 km. Gdyby nie zamontowany GPS to nigdy bym się nie dowiedział, że pracownik "ujeżdżał" go zimą na bocznej oblodzonej drodze ponad 190 km/godz !!! Wielkie przepraszanie "kierownika" ale smród pozostał. Ojciec w swoim aucie zlecił wymianę płynów, z czego połowę zapomnieli wymienić... Godziny czekania na prostą wymianę oleju no i za każdym razem propozycja wymiany klocków i tarcz chociaż są dobre. NIGDY WIĘCEJ !!!