89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 16:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Pewnie że to ...
... jest słabe kupując samochód za 250 tyś, w 2020 roku chciałem kupić renault clio w wersji GT Line to musiałem jechać do Poznania bo był tańszy o ponad 6 tyś niż tu na Śląsku, a przy odbiorze niespodzianka w bagażniku dodatkowo dywaniki gumowe mata gumowa do bagażnika czekoladki duża paka i dobre wino. 2023 kupowałem Toyotę to bida, jeszcze policzyli 200zł za przekładkę kół z letnich na zimowe a koła drugi komplet kupiłem u nich, koniec współpracy z Toyotą. Spróbuję w Audi. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 12:35
Salon - samochody nowe
Infolinia na dzial ...
... czesci to jest kpina można dzwonić godzinami i tak maja to w czterech literach.. Pozdrawiam!!😉
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 15:18
Salon - samochody nowe
Ok. Ale brak ...
... miłego upominku przy odbiorze samochodu za ponad 250tys. zł to jest słabe ( nie myślę tu o cudach, ale brak dywaników gumowych, zapalniczki czy breloczka na pewno nie zrujnuje Dealera, a zyska dobrą opinię - choćby ode mnie). Odbierałem samochody z różnych marek i zawsze czymś Dealer zaskoczył pozytywnie. Następnym razem się zastanowię. Ps. Dziękuję za odpowiedź, ale opinia :-( pozostaje ... A miały być następne zakupy ...
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 20:49
Salon - samochody nowe
Aktualizacja czerwiec lipiec ...
... 2024. Samochód po oddaniu w kwietniu 24 stał prawie 2 miesiące na serwisie. Na moje szczęście lub nieszczęście skrzynia biegów odnotowała błąd. Uwaga - sprzęgło osiągnęlo temperaturę 400 stopni celcjusza !!! Sprzęgło zostało wymienione i olej w skrzyni biegów też, taką otrzymalem informacje. Zrobiono nowy soft w radiu , zasililonowano przeguby , wymieniono moduł centralnego zamka ale nie usunięto dalej głównego problemu. Przeprowadzono nagrania dźwięków tej skrzyni i Wysłano do Niemiec. Audi odpowiedziało że w innych autach tak jest I zwierząt jest to normalne. Żenada. Liczę na to że ta skrzynia sama się rozsypie i wtedy zaczną zapewne się dla mnie problemy. Jeszcze raz - odradzam zakup tego modelu z tym silnikiem i skrzynia biegów. 3 kwiecień 2024. Audi Q3 Sportback 1.5 TFSI wrzesień 2023 rok złom z tej firmy Krotoski dziś przestał działać wyświetlacz w radiu. Muzykę słychać ale wyświetlacz umarł!!! Dodatkowo skrzynia biegów przy wysprzeglaniu z P na D słychać trzaski!!! Nie jest to incydentalny trzask. Skrzynia poprostu się sypie!!! Zamieściłem 3 filmy na profilu Audi Krotoski Częstochowa. Ostrzegam potencjalnych klientów- nie kupujcie Audi złomu. WSTYD i przykro że gwarancja kończy się z chwilą opiszczenia salonu. UWAGA!!! Dziś tj 19 stycznia 2024 r otrzymałem droga mailową pismo, że mam usunąć negatywną opinię w ciągu trzech dni, jeżeli tego nie zrobię skierują sprawę do Sądu !!! Jak nazwać takie zachowanie? zastraszanie ze strony Krotoski Nie znalazłem dobrych rzeczy w kontakcie z serwisem. Audi Q3 1.5 TFSI stronic. Zakup Audi -wrzesień 2023 r w Krotoski Warszawa. I tam bardzo dobra opinia. W listopadzie 2023 r przy przebiegu ok 5 tys zgłaszam usterkę skrzyni biegów. Skrzynia przy 2 biegu przy obrotach ok 1300 chrobocze i robi tzw. żabkę. Przy odbiorze samochodu w ten sam dzień usłyszałem od pracownika serwisu że to taka cecha skrzyni. Problem ponownie zgłaszałem telefonicznie do serwisu w Częstochowie. Efekt. Dziś jazda z biegłym Q3 wynajętym przez Salon. Po zakończeniu jazdy z biegłym, nowy Kierownik Salonu oświadcza mi, że to tak jest i tyle. Pokazałem specyfikację samochodu do zamówienia Audi Q3. Przy wskazaniu, że to skrzynia biegów Stronic nie ma żadnej informacji w nawiasie albo pod gwiazdką, że ta skrzynia biegów chrobocze. Proszę wszystkich użytkowników Q3 z silnikiem 1.5 TFSI Stronic o informacje czy mają podobne objawy w skrzyni biegów oraz takie same problemy z usunięcie usterki przez Serwis ASO. Uważam że został sprzedany mi samochód być może z usterka fabryczną seryjną. A kultura osobista nowego kierownika pozostawia wiele do życzenia Odpowiedź Proszę aby Pan Kierownik nie kontaktował się już ze mną. Uważam też, że nie jest Państwu przykro. Tak nie zachowuje się Profesjonalny zespół Audi. Zleciłem ekspertyzę niezależnemu biegłemu sądowemu z dziedziny motoryzacji i już wiem, że chrobotanie w skrzyni biegów to nie cecha tej skrzyni biegów. Jeszcze raz podkreślam, kupiłem Audi Q3 że sprawną skrzynią biegów a nie z cechą chrobotania skrzyni.
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 08:52
Salon - samochody nowe
Moja rodzina i ...
... ja jesteśmy wieloletnimi klientami tego salonu. Kupiliśmy od Państwa kilka samochodów, odwiedzamy i korzystamy z serwisu długi czas. Natomiast to, jak zostaliśmy wraz z moim Tatą potraktowani w minioną sobotę przez jednego z dilerów przekroczyło moją granicę do tego stopnia, że postanowiłam dodać tu swoją opinię (niezwykle rzadko to czynię). Przyjechaliśmy w sobotę około 13stej, ponieważ poszukujemy nowego samochodu dla Taty. Jako, że jest fanem Audi A6 (ostatnie 3 jego modele to właśnie A6) chcieliśmy pójść w tym kierunku, być może Audi A7. Dostaliśmy jeszcze niezwykle dobrą ofertę z interesującym nas wyposażeniem na model Q8 w salonie Krotoskiego w innym mieście, natomiast nie wykluczaliśmy zakupu w naszym, bliskim nam salonie w Częstochowie. Przyjechaliśmy rozejrzeć się, zastanowić nad realnym zakupem i dopytać o wszelkie szczegóły dostępnych modeli. Pan, który do nas podszedł słysząc o salonie w Warszawie zapytał o interesujące nas modele, na co mój Tato odrzekł, że wstępnie chcemy zakupić jeden model z salonu Audi w innym mieście, ale chcielibyśmy się rozejrzeć i tutaj, nigdy nie wiadomo na co się ostatecznie zdecydujemy (tym bardziej, że planowaliśmy wymienić więcej niż 1 model w rodzinie). Pracownik opryskliwie i chamsko zarzucił wobec tej informacji, że „jak nie kupujemy LOKALNIE to proszę sobie SAMEMU tu radzić”, po czym nas olał i zostawił na środku salonu bez zająknięcia. Nikt z pozostałych pracowników obecnych nie zareagował. Rozumiem, że każdy może mieć zły dzień, jednak takie zachowanie nie jest kwestią „złego dnia”, a mnie skutecznie to zniechęciło do dalszego kontaktu. Ponadto mieliśmy już wcześniejsze sytuacje z serwisem - po dwukrotnym upewnieniu się że posiadają państwo niezbędną część do wymiany, przyjeżdżaliśmy oddać auto tylko po to, aby dowiedzieć się, że jednak jej nie ma. Jest to dość nieprofesjonalnie i po marce tej klasy spodziewać się można nieco innego podejścia. Nie pisałabym jednak tej opinii, gdyby nie podejście sprzedawcy/dilera napotkanego w sobotę - takie zachowanie jest dla mnie nie do przyjęcia, szczególnie wobec wieloletnich klientów. Słabo.
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży części. ...
... Sądziłem że Audi ma jeden katalog części do danego modelu i roku. Jednak nie! Po przejechaniu łącznie 80 km. Pan poinformował mnie że część która chce kupić nie istnieje w moim modelu. I powrót do domu. Inny serwis Audi znalazł bez problemu część która potrzebowałem.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 23:50
Salon - samochody nowe
Jakość usługi fatalna, ...
... każda wizyta kończy się skargom do importera szkoda że nie wyciągają wniosków, skoro cena jest premium to usługa też powinna być premium, obsługa grzeczna lecz mechanicy to dramat, nie są w stanie poradzić sobie z geometrią czy jak teraz z osłoną przegubu nie wspomnę już o sprawdzaniu płynów eksploatacyjnych. Po wypełnieniu ankiety zaproszono mnie ponownie ale co z tego jak to był stracony czas, zawyżone koszta oleju itp. dla udowodnienia tego faktu przesłałem fakturę, z kosztem oleju o 50% niższym. ASO 130 km od Częstochowy ale to już zostało bez komentarza.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 19:25
Salon - samochody nowe
3 kwiecień 2024. ...
... Audi Q3 Sportback 1.5 TFSI wezesień 2023 rok złom z tej firmy Krotoski dziś przestał działać wyświetlacz w radiu. Muzykę słychać ale wyświetlacz umarł!!! Dodatkowo skrzynia biegów przy wysprzeglaniu z P na D słychać trzaski!!! Nie jest to incydentalny trzask. Skrzynia poprostu się sypie!!! Zamieściłem 3 filmy na profilu Audi Krotoski Częstochowa. Ostrzegam potencjalnych klientów- nie kupujcie Audi złomu. WSTYD i przykro że gwarancja kończy się z chwilą opiszczenia salonu. UWAGA!!! Dziś tj 19 stycznia 2024 r otrzymałem droga mailową pismo, że mam usunąć negatywną opinię w ciągu trzech dni, jeżeli tego nie zrobię skierują sprawę do Sądu !!! Jak nazwać takie zachowanie? zastraszanie ze strony Krotoski Nie znalazłem dobrych rzeczy w kontakcie z serwisem. Audi Q3 1.5 TFSI stronic. Zakup Audi -wrzesień 2023 r w Krotoski Warszawa. I tam bardzo dobra opinia. W listopadzie 2023 r przy przebiegu ok 5 tys zgłaszam usterkę skrzyni biegów. Skrzynia przy 2 biegu przy obrotach ok 1300 chrobocze i robi tzw. żabkę. Przy odbiorze samochodu w ten sam dzień usłyszałem od pracownika serwisu że to taka cecha skrzyni. Problem ponownie zgłaszałem telefonicznie do serwisu w Częstochowie. Efekt. Dziś jazda z biegłym Q3 wynajętym przez Salon. Po zakończeniu jazdy z biegłym, nowy Kierownik Salonu oświadcza mi, że to tak jest i tyle. Pokazałem specyfikację samochodu do zamówienia Audi Q3. Przy wskazaniu, że to skrzynia biegów Stronic nie ma żadnej informacji w nawiasie albo pod gwiazdką, że ta skrzynia biegów chrobocze. Proszę wszystkich użytkowników Q3 z silnikiem 1.5 TFSI Stronic o informacje czy mają podobne objawy w skrzyni biegów oraz takie same problemy z usunięcie usterki przez Serwis ASO. Uważam że został sprzedany mi samochód być może z usterka fabryczną seryjną. A kultura osobista nowego kierownika pozostawia wiele do życzenia Odpowiedź Proszę aby Pan Kierownik nie kontaktował się już ze mną. Uważam też, że nie jest Państwu przykro. Tak nie zachowuje się Profesjonalny zespół Audi. Zleciłem ekspertyzę niezależnemu biegłemu sądowemu z dziedziny motoryzacji i już wiem, że chrobotanie w skrzyni biegów to nie cecha tej skrzyni biegów. Jeszcze raz podkreślam, kupiłem Audi Q3 że sprawną skrzynią biegów a nie z cechą chrobotania skrzyni.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 16:39
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazda z ...
... powodu: 1. Braku usunięcia usterki rezonansu w boczkach drzwi podczas odtwarzania muzyki. Dwukrotna wizyta w tym serwisie nie pomogła niestety wyeliminować problemu. W kwestii uczciwości, inny serwis w Łodzi także nie poradził sobie z tą sprawą. 2. Nieprofesjonalnej naprawy - wymiany szyby czołowej, po realizacji której, występuje zjawisko zapadania się uszczelki przyszybowej. Aktualnie już w czterech miejscach. W odpowiedzi serwisu jak również BOK Audi - wszystko zostało wykonane zgodnie ze sztuką i to zamyka sprawę. Także zapadanie się uszczelki, po wymianie szyby, okazuje się być kwestią normalną oraz akceptowaną zarówno przez serwis jak i producenta, w imieniu którego wypowiada się BOK AUDI. Przykra sprawa zwłaszcza, że dotyczy pojazdu marki premium.
Użytkownik sieci
7 października 2023 14:01
Salon - samochody nowe
Tylko jeden doradca. Mały wybór samochodów.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 15:10
Salon - samochody nowe
Zależy po co ...
... się przyjedzie jak zakup auta baja potem niestety padają
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 09:45
Salon - samochody nowe
Sprzedają nowe samochody ...
... zepsute z usterkami. Uwaga przestrzegam wszystkich sprawdzajcie dokładnie samochód który kupujecie !!!!! Nowy samochód!!!! Mi sprzedali wraka za 200 tyś zł.
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 11:25
Salon - samochody nowe
Zostałem oszukany przez ...
... ten salon. Nie chciałem skorzystać z ich oferty finansowania to uniemożliwili mi zakup. W dodatku moja wcześniejsza opinia została zablokowana.
Użytkownik sieci
15 maja 2023 16:31
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi pozostawia ...
... wiele do życzenia olewanie klienta brak kontaktu, brak auta zastępczego, widzę że audi bliżej do łady niż marki premium.
Użytkownik sieci
23 marca 2023 14:41
Salon - samochody nowe
Nie mogą mi ...
... pomóc każdy mówi co innego i auta nie zrobiłem
Użytkownik sieci
20 lutego 2023 16:34
Salon - samochody nowe
Mały,na odludziu
Użytkownik sieci
10 grudnia 2022 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 maja 2022 03:14
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem doczynienia . Klient jest traktowany jako zło konieczne , pracują tam osoby niedouczone i mało profesjonalne delikatnie mówiąc. Ale po kolei o co poszło. pod koniec pazdziernika 2021 umawiałem wizytę w serwisie Audi ustalajac termin na początek listopada , ustalona cena , czas trwania usługi, auto zastępcze itp. W dniu wyznaczonym zadzwoniłem z pytaniem czy mogę już podjechać i czy nic się nie zmieniło , dowiedziałem się że moje zlecenie nie istnieje w systemie i nie mogę przyjechać bo mechanicy są zajęci , po mojej prośbie (2 razy dzwoniłem ) żeby wyjaśnić sprawę ( rozmowy są nagrywane ) odnaleziono w komputerze ślady rozmowy , kalkulacji itp pracownicy rozmawiajacy mieli to wyjaśnić i się odezwać .... minął listopad, grudzień. ... nikt nie zadzwonił , nikt nie przeprosił za zaistniałą sytuację . ODRADZAM !!! HAPPY END !!! ?? - ktoś z audi jednak czyta opinie i zależy mu na poprawie wizerunku . Zaproponowano mi wykonanie usługi na dogodnych warunkach ( termin, cena usługi i autko zastępcze ) zgodziłem się i mógłbym powiedzieć że wszystko się dobrze skończyło … w sumie tak , obraz popsuło to ze nie było auta jakie mi zaoferowano , było inne . Nie robiłem już z tego problemu , ale poczucie że coś szwankuje w serwisie pozostało . Mam nadzieje że kolejne wizyty obędą się bez przygód czego sobie i innym klientom serwisu życzę.
Użytkownik sieci
19 marca 2022 15:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka