93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 16:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 20:24
Salon - samochody nowe
Super salon Audi, profesjonalna obsługa Klienta, Polecam 100%
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Auto na gwarancji, ...
... wyświetla się komunikat "awaria układu hamulcowego. Udaj się do serwisu". Serwis nie chce nawet podpiąć komputera. Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 13:59
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis marki ...
... premium jaki spotkałem, podejście do klienta z strony kierownika serwisu poziom zerowy do tego wrzucony torx do silnika i umywanie rąk od wad fabrycznych silnika. Odradzam ten serwis
Użytkownik sieci
28 marca 2024 10:55
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... klienta. Szczególne podziękowania dla Pana Igora Dobrzyckiego, który przeprowadził mnie przez cały proces zakupu nowego Audi. Za jego podejście do klienta, za zaangażowanie i cierpliwość, za wsparcie w konfiguracji i podjęciu finalnej decyzji, no i oczywiście za bardzo miłą procedurę odbioru. Polecam ten salon, a szczególnie Pana Igora.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 12:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2024 14:23
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm !!! ...
... Salon, serwis i salon aut używanych - obsługa na najwyższym poziomie, miło i przyjemnie.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 23:04
Salon - samochody nowe
Przychodząc do salonu ...
... wiele razy , by zmienić kwestie w zamówieniu , tak - kobieta zmienna jest - kolor i te sprawy, wylądowałam w profesjonalnych rękach doradcy Pana Patryka Piernickiego który okazuje się strzałem w dziesiątkę ! Wchodząc do salonu Audi widać że jest zawsze uśmiechnięty już z daleka i pozytywnie nastawiony do świata , naprawdę wyróżniający się swoim przesympatycznym podejściem do klienta a ponadto bardzo pomocny we wszelkich kwestiach 🤭😉 Polecam z całego serca , ja już na swoje Audi czekam 🩷
Użytkownik sieci
15 marca 2024 17:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2024 11:32
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto , ...
... które miało być w stanie idealnym, okazało się, że nie jest. Ma wgniecenia, które mam usunac na własny koszt.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 14:33
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... Klienta, rzeczowa rozmowa oraz podejście do oczekiwań. Szczególne podziękowania dla Pana Mikołaja z działu aut używanych.
Użytkownik sieci
11 lutego 2024 13:47
Salon - samochody nowe
Zakup auta w ...
... Audi Gdańsk Stadion był najlepszym z możliwych wyborów. Transakcja przebiegła błyskawicznie i super sprawnie. Pan Oskar zasługuje na wyjątkowe podziękowania. Bardzo profesjonalny i zaangażowany do granic możliwości w swoją pracę. Dziękuję również uśmiechniętej i pomocnej Pani Alicji, która auto wydawała. A o samym samochodzie wspominać nie muszę, bo przecież Audi jest idealne!
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 17:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 13:22
Salon - samochody nowe
Znakomita atmosfera i fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 08:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 18:39
Salon - samochody nowe
Nie od dziś ...
... wiadomo, że jakość usługi zaczyna się od człowieka. Bardzo dziękuję Patrykowi Piernickiemu podejścia do klienta. Wszystko poszło sprawnie i w bardzo dobrej atmosferze. Panie Patryku powodzenia, no i do zobaczenia! Dziękuję✌🏻🔝😎
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 09:49
Salon - samochody nowe
Auto w serwisie ...
... audi Stadion serwisuje od początku co oznacza w moim przypadku 3 przeglądy okresowe. Niestety ponieważ jest to marka premium to oczekuję że przy cenie roboczogodziny 700 zł obsługa również będzie premium. No ale chciałbym opisać każdy przegląd skrupulatnie tak, aby moja opinia mogła coś wnieść szczególnie w samej firmie. Przegląd po 30 000 km - dowiedziałem się , że oprócz standardowego przeglądu mam do wymiany jeszcze tarcze przód i klocki przód (tarcze mają 29mm a klocki 8mm) Problem w tym że tarcze mają 30mm jako nowe i 28 minimum, wiec zużycie tarcz to 50% wiec spokojnie przejada jeszcze 30 000 km a wymienianie ich na wyrost jest niestety ale moim zdaniem wyciąganiem pieniędzy z kieszeni klienta. Klocki 8mm i minimum według serwisu audi to 8mm ale całe klocki to 17mm wiec znowu jest to 45% jeszcze klocków a na stronach producentów minimum na klockach to 3mm. Nie wymieniłem ani jednego ani drugiego. Przegląd po 60 000km - tu od razu poprosiłem o wycenę serwisu wraz wymianą tarcz i klocków z przodu bo skoro poprzednio tarcze były słabe to teraz na pewno są do wymiany. zostawiłem samochód o 9 rano o 16 zadzwoniłem bo serwis miał trwać 5h a minęło 7, okazało się ze mechanik podczas wymiany klocków upuścił zacisk i przerwał przewód hamulcowy wiec samochód został w serwisie bo musieli zamówić przewód z magazynu centralnego. Po serwisie przy odbiorze pan stwierdził że tarcze z przodu w sumie były ok i można było na nich jeździć ale były trochę przegrzane wiec w sumie wymienili(mimo wcześniejszej opinii ze 30 000 km wcześniej były już do wymiany). Klocki tył ponoć 90%. Po miesiącu zaczęła mi się świecić kontrolka płynu hamulcowego na co pan z serwis odpowiedział żebym przyjechał na sprawdzenie (150km) z ubytkiem płynu chyba słaba rada. Zdjąłem koło, na którym był wymieniany przewód i był wyciek płynu na łączeniu przewodu hamulcowego z wężykiem hamulcowym. Po stwierdzeniu ze skoro oni zepsuli to powinni odebrać ten samochód przysłać zastępczy i odstawić mój pan w serwisie stwierdził ze nie jest to ich winna i on nie wie jak ja użytkowałem ten samochód od serwisu. wezwałem assistance i na lawecie samochód pojechał do gdańska. Po naprawie zapytałem się czy zorganizuje z assistance audi dostarczenie mojego samochodu do mnie odpowiedział że tak ale tego nie zrobił wiec następnego dnia musiałem sam to zrobić ale od Pana z serwisu już informacji że nie może tego zorganizować nie dostałem. Przegląd na 90000km - dostałem ofertę na około 3 000 zł i po 2h od zostawienia samochodu Pan z serwisu dzwoni, że z przodu są do wymiany klocki i tarcze a z tyłu klocki (na poprzednim przeglądzie po przejechaniu 30 000 km klocki miały 90%). Pan dodał również ze całość z wymianą 10 700zł ale do równego zrobi rabat i 10 000zł. Na tą informacje powiedziałem że skoro tarcze zużyły się tak szybko - 2 mm w 30000km to chciałbym je zareklamować bo to nie jest normalne to usłyszałem milion wykrętów dlaczego to jest moja wina mimo iż jeżdżę tak samo i tylko ja tym samochodem. Poprosiłem Pana aby zrobił tylko przegląd i zostawił tarcze i klocki bo muszę mieć drugą opinię. Sprawdziłem w domu wcześniejszą fakturę i wymiana tarcz z przodu i klocków z materiałem kosztowała 7 miesięcy wcześniej 3700zł a tu z dodatkowymi tylko klockami z tyłu aż 7700/ nie wydaje mi się to normalne bo tył jest tańszy i dodatkowo z tyłu nie było tarcz do wymiany. finalnie odebrałem samochód i zapłaciłem 3000 zł za przegląd jednak moje zdziwienie było przeogromne jak w domu na fakturze zobaczyłem pozycje regulacja świateł, sprawdzenie akumulatora i szukanie usterek na łączą kwotę ponad 1000zł a nie było na fakturze pozycji z oferty - wymiany filtra przeciwpyłowego. Po telefonie do Pana mnie obsługującego i zapytanie skad takie pozycje dostałem informacje że na każdym przeglądzie jest to robione i że na poprzednich fakturach tez mam te pozycje na pewno. po sprawdzeniu takich pozycji nie było. Ogólnie trzeba bardzo pilnować a ja troche czuje się jakbym serwis cały czas próbował mnie naciągnąć. Przy marce premium jednak chciałbym mieć zaufanie do serwisu.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 21:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód DEMO ...
... z bardzo małym przebiegiem w idealnym stanie (jak nowe). Pan Mateuszowi Stemplewski zapewnił profesjonalną obsługę i pomógł załatwić wszystkie formalności takie jak leasing, ubezpiecznie, nowe zimowe opony oraz montaż haka. Wszystko w ustalonym terminie i zgodnie z planem. Również po zakupie mogę wciąż liczyć na pomoc w razie problemów. Przy odbiorze auta także wszystko na jak najwyższym poziomie. Prezentacja i przekazanie auta przez Panią Alicję przebiegło sprawnie i przyjemnie. Auto póki co bez zarzutów. Polecam ten Salon w 100%