93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Auto na gwarancji, ...
... wyświetla się komunikat "awaria układu hamulcowego. Udaj się do serwisu". Serwis nie chce nawet podpiąć komputera. Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 13:59
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis marki ...
... premium jaki spotkałem, podejście do klienta z strony kierownika serwisu poziom zerowy do tego wrzucony torx do silnika i umywanie rąk od wad fabrycznych silnika. Odradzam ten serwis
Użytkownik sieci
7 marca 2024 11:32
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto , ...
... które miało być w stanie idealnym, okazało się, że nie jest. Ma wgniecenia, które mam usunac na własny koszt.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 09:49
Salon - samochody nowe
Auto w serwisie ...
... audi Stadion serwisuje od początku co oznacza w moim przypadku 3 przeglądy okresowe. Niestety ponieważ jest to marka premium to oczekuję że przy cenie roboczogodziny 700 zł obsługa również będzie premium. No ale chciałbym opisać każdy przegląd skrupulatnie tak, aby moja opinia mogła coś wnieść szczególnie w samej firmie. Przegląd po 30 000 km - dowiedziałem się , że oprócz standardowego przeglądu mam do wymiany jeszcze tarcze przód i klocki przód (tarcze mają 29mm a klocki 8mm) Problem w tym że tarcze mają 30mm jako nowe i 28 minimum, wiec zużycie tarcz to 50% wiec spokojnie przejada jeszcze 30 000 km a wymienianie ich na wyrost jest niestety ale moim zdaniem wyciąganiem pieniędzy z kieszeni klienta. Klocki 8mm i minimum według serwisu audi to 8mm ale całe klocki to 17mm wiec znowu jest to 45% jeszcze klocków a na stronach producentów minimum na klockach to 3mm. Nie wymieniłem ani jednego ani drugiego. Przegląd po 60 000km - tu od razu poprosiłem o wycenę serwisu wraz wymianą tarcz i klocków z przodu bo skoro poprzednio tarcze były słabe to teraz na pewno są do wymiany. zostawiłem samochód o 9 rano o 16 zadzwoniłem bo serwis miał trwać 5h a minęło 7, okazało się ze mechanik podczas wymiany klocków upuścił zacisk i przerwał przewód hamulcowy wiec samochód został w serwisie bo musieli zamówić przewód z magazynu centralnego. Po serwisie przy odbiorze pan stwierdził że tarcze z przodu w sumie były ok i można było na nich jeździć ale były trochę przegrzane wiec w sumie wymienili(mimo wcześniejszej opinii ze 30 000 km wcześniej były już do wymiany). Klocki tył ponoć 90%. Po miesiącu zaczęła mi się świecić kontrolka płynu hamulcowego na co pan z serwis odpowiedział żebym przyjechał na sprawdzenie (150km) z ubytkiem płynu chyba słaba rada. Zdjąłem koło, na którym był wymieniany przewód i był wyciek płynu na łączeniu przewodu hamulcowego z wężykiem hamulcowym. Po stwierdzeniu ze skoro oni zepsuli to powinni odebrać ten samochód przysłać zastępczy i odstawić mój pan w serwisie stwierdził ze nie jest to ich winna i on nie wie jak ja użytkowałem ten samochód od serwisu. wezwałem assistance i na lawecie samochód pojechał do gdańska. Po naprawie zapytałem się czy zorganizuje z assistance audi dostarczenie mojego samochodu do mnie odpowiedział że tak ale tego nie zrobił wiec następnego dnia musiałem sam to zrobić ale od Pana z serwisu już informacji że nie może tego zorganizować nie dostałem. Przegląd na 90000km - dostałem ofertę na około 3 000 zł i po 2h od zostawienia samochodu Pan z serwisu dzwoni, że z przodu są do wymiany klocki i tarcze a z tyłu klocki (na poprzednim przeglądzie po przejechaniu 30 000 km klocki miały 90%). Pan dodał również ze całość z wymianą 10 700zł ale do równego zrobi rabat i 10 000zł. Na tą informacje powiedziałem że skoro tarcze zużyły się tak szybko - 2 mm w 30000km to chciałbym je zareklamować bo to nie jest normalne to usłyszałem milion wykrętów dlaczego to jest moja wina mimo iż jeżdżę tak samo i tylko ja tym samochodem. Poprosiłem Pana aby zrobił tylko przegląd i zostawił tarcze i klocki bo muszę mieć drugą opinię. Sprawdziłem w domu wcześniejszą fakturę i wymiana tarcz z przodu i klocków z materiałem kosztowała 7 miesięcy wcześniej 3700zł a tu z dodatkowymi tylko klockami z tyłu aż 7700/ nie wydaje mi się to normalne bo tył jest tańszy i dodatkowo z tyłu nie było tarcz do wymiany. finalnie odebrałem samochód i zapłaciłem 3000 zł za przegląd jednak moje zdziwienie było przeogromne jak w domu na fakturze zobaczyłem pozycje regulacja świateł, sprawdzenie akumulatora i szukanie usterek na łączą kwotę ponad 1000zł a nie było na fakturze pozycji z oferty - wymiany filtra przeciwpyłowego. Po telefonie do Pana mnie obsługującego i zapytanie skad takie pozycje dostałem informacje że na każdym przeglądzie jest to robione i że na poprzednich fakturach tez mam te pozycje na pewno. po sprawdzeniu takich pozycji nie było. Ogólnie trzeba bardzo pilnować a ja troche czuje się jakbym serwis cały czas próbował mnie naciągnąć. Przy marce premium jednak chciałbym mieć zaufanie do serwisu.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 21:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 23:49
Salon - samochody nowe
Audi Plichta to ...
... jakiś żart. Klienta traktują z góry niepoważni ludzie którzy tam pracują. Masz wrażenie, że jak nie przychodzisz po nowe Q7 w leasing, to po co wgle tu jesteś. Auto oddane na serwis bezgotówkowy, na początku nie chcieli przyjąć bo (nie ma miejsca?, czasu?) wkoncu jakoś się udało auto zabrać. Potem problem z wydaniem auta zastępczego, że nie ma, że coś, Pan Łukasz to potrafi tylko kręcić przez telefon, szybko niezrozumiałe gadać i nic więcej. Boją się wszystkiego, nie chcą wystawić dokumentu potwierdzającego że auto stoi w serwisie, tylko dlaczego? Wszystko jest na nie, Pan był niegrzeczny wręcz opryskliwy na koniec powiedział, że mogę sobie zabrać auto beznaprawy i tyle (stało u nich ok. 7dni). Generalnie masakra, nie polecam, ten cały serwis to jeden wielki żart, nie wiem jak obsługa salonu, ale pewnie jak wyskoczysz z waluty to skacza wokół Ciebie jak koło króla. ;)
Użytkownik sieci
10 grudnia 2023 21:16
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... to totalny dramat. Zgłaszałem do serwisu problem z blokującym się zaciskiem hamulcowym w moim Q7. Gdy zacisk trzyma oczywiste jest to, że występuje znacznie zwiększone zużycie paliwa i potężny smród. Jednak panowie w serwisie oczywiście twierdzą, że wszystko jest ok. (No bo przecież auto jest na gwarancji). Oprócz tego nie działa jedna z funkcji dodatkowych. Po wysłaniu zapytania do Audi Polska po numerze VIN stwierdzone, że dana funkcja jest i powinna działać w moim samochodzie. Oczywiście serwis twierdzi inaczej. Jak dla mnie totalny brak wiedzy jak naprawiać takie samochody. Po każdej wizycie w salonie prośba o wystawienie 5 gwiazdek. To jakiś żart. Niby za co? Za totalny brak wiedzy i kompetencji. Jestem pewien, że jak minie okres gwarancji to nagle okaże się, że pół auta trzeba wymienić. Serwis ma w ,,Głębokim poważaniu" jakie macie problemy z samochodem bo nie mają wiedzy na ich temat. Strach dać im nawet wymianę olej silnikowy bo pewnie nie dadzą rady. Wątpie czy ten Serwis by się nadawał do naprawy Malucha bo do Audi na pewno nie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 14:53
Salon - samochody nowe
NIESTETY, NIGDY WIĘCEJ ...
... TACY LUDZIE, i TEN SALON/ SERWIS ( Stadion). Dobrze znani ludzie( wcześniej pracujący w Gdyni), to zbiór niekompetencji, szeroko pojętego olewatorstwa dla klienta, i tylko znak zapytania , dlaczego nikt z tym, nic nie robi???!!! Miałem złe doświadczenia z Gdynią, i teraz to samo( ci sami ludzie), Stadion Gdańsk. Nowe Audi Q7, i malutki zamek ( dociąg w drzwiach nie działa). Umówiony na wizytę, siedziałem 7 godzin, tylko po to, żeby odłożyć sprawę na kolejną wizytę ( byłem 06.11), a mamy 09.12. 2023, i CISZA!!! Jak to mówicie? - największy, najnowocześniejszy salon w Europie??? NO BRAWO! No dziękuję, wymienię to chyba gdzieś w Polsce, bo tu jest PORAŻKA!!! Ps. Panie Pierniko…i , panu też dziękuję za takie traktowanie! WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ.
Użytkownik sieci
18 października 2023 18:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Atmosfera ...
... odczuwalna w salonie była wyraźnie napięta. Brak fachowej obsługi, brak wiedzy na temat sprzedawanego samochodu przez handlowca(pomimo ustalonego terminu spotkania)- myślę też, że brak kompetencji do sprzedaży samochodów Audi. Ogólnie rzecz biorąc utrata nerwów, paliwa(specjalnie przejechaliśmy 700km do owego salonu), ale również czasu, który w tych czasach jest bardzo cenny.
Użytkownik sieci
7 października 2023 23:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 10:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam napraw ...
... bezgotówkowych. Umawiają się, zapominają. Są problemy z samochodem zastępczym
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 19:03
Salon - samochody nowe
Bardzo fajny salon, ...
... taki bezobjawowy… pełen pracowników i jeden klient, znaczy ja. Zaczynajac od Audi Sport, gdzie oglądam RS4, auto za 640 000zl, wg informacji na wyswietlaczu. Przechodzi 3 pracowników w obcisłych garniturach, rozmawiają głośno o prywatnym q5 chyba szefa jakiegoś działu. Odwracają głowy i nie odpowiadają na Dzień dobry. Pokręciłem się kilka minut, pootwierane całe auto i nic. A jeszcze jedna ciekawa sprawa, w tym pomarańczowym RS4 leżą spięte 2 kluczyki i karta kodowa. Wow. Przeszedłem do salonu ‚zwyklego’ Audi. Również standard utrzymany. Czyli kompletny brak zainteresowania. A6, potem SQ5, również pełen przegląd znaczy drzwi, bagażnik, oglądam i nic… Dodam ze mam 46 lat, raczej jestem docelowym klientem. Choruje na RS4, niedługo kupię. Ale wiem na pewno, ze w żadnym salonie należącym do Plichty… A ma ich kilka, piękne, ale z beznadziejna obsługa. Ps. To moje drugie podejście, 2 miesiące temu udało mi się zostawić numer z prośba o kontakt i wycene( akurat nie działał system -zdarza się). Ale niestety do dziś nie zadzwonili.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam, straciłem ...
... czas, pieniądze i nerwy. W grudniu zamówiłem samochód miał być na początek kwietnia końcem marca okazało się że będzie może w maju ale nie wiadomo kiedy. Zaproponowano mi inny samochód, obiecano że będzie w takiej samej kwocie, jednak wyszło drożej. Zaakceptowałem. Wysłałem wszystkie dokumenty potrzebne do finasowania, weryfikacja miała trwać 24 godziny jednak decyzji nie otrzymałem nigdy... Mimo licznych obietnic sprzedawcy, żadna nie okazała się prawdą. W konkurencji pozytywną decyzję dostałem w kilka godzin jednak straconego czasu i pieniędzy nie da się odzyskać!!!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 14:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! ...
... dział części tragedia pod względem obsługi
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 12:20
Salon - samochody nowe
Jeden wielki dramat, ...
... handlowiec jest w stanie wszystko obiecać przed zapłaceniem zadatku, potem zaczynają się schody. Utrudniony kontakt , specyfikację pojazdu do leasingu musiałem sam wykonać, do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi na mojego maila związanego z obietnicami które przedstawił nam handlowiec a po zapłaceniu wysokiego zadatku sprytnie się z tego wycofał. Dobra rada – wszystkie słowne deklaracje firmy należy uzyskać na piśmie przed zapłaceniem zadatku a na pojazd używany zlecić ekspertyzę rzeczoznawcy bo to będzie obiektywna ocena. Zwykłe polowanie na jelenia za wszelką cenę. Konkurencyjna oferta finansowania oparta o wibor z przed pół roku była super, tyko po aktualizacji mogła by okazać się najdroższą dostępną na rynku. Ja na pewno tam już nic nie kupię.