91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 marca 2020 12:15
Salon - samochody nowe
Sprawnie. Terminowo. Auto testowe na czas przeglądu samochodu.
Użytkownik sieci
12 marca 2020 11:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2020 17:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2020 12:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2020 15:09
Salon - samochody nowe
Bardzo Porządny Salon ...
... Kupione w nim zostało nowe Audi Q3 Sportback bardzo profesjonalna Obsługa Pracowników Audi w Szczególności Pana Andrzeja Zajdela bardzo Profesjonalnie przedstawił Model szczegółowo opisał opowiedział oraz zaprezentował działanie wszystkich systemów samochodu odbiór bez problemowo tutaj znowu samochód został szczegółowo opisany przez Pana Andrzeja.Bardzo porządny Salon Gorąco Polecam.
Użytkownik sieci
4 marca 2020 18:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2020 09:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2020 09:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 18:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 15:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 17:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 12:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 00:47
Salon - samochody nowe
Serwis jak i ...
... podejście do klienta na wysokim poziomie. Serdecznie polecam!😁
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 13:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 14:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 15:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 12:29
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do salonu, ...
... aby umówić się na "przegląd przed-zakupowy" Audi z roku 2018. Zależało mi na sprawdzeniu kompleksowo całego auta (stan techniczny, lakier, stan szyb, zarysowania, VIN, historie pojazdu, itp. itd.). Telefonicznie otrzymałem informację, że muszę czekać 14 dni na wizytę (brak wolnych terminów). Gdy poinformowałem sprzedającego o tym fakcie, podjechał do salonu i udało się jednak umówić na wizytę na następny dzień. (Za to +). Dalej już nie jest tak kolorowo. Pomimo zapewnień, że auto zostanie kompleksowo sprawdzone, nie zostało to zrobione. Brak informacji w raporcie chociażby o uszkodzonym/porysowanym zderzaku i plastiku/osłony na tylnym zderzaku, o porysowanych szybach(może to folia na szybach ale bardzo widoczne rysy), o niespasowanych progach (po obu stronach). Przyznam, że nie jestem ekspertem, ale to było widać na pierwszy rzut oka. Gdy wspomniałem o tym, Pan z serwisu nie przejał się za bardzo, a co do progów powiedział, że tak musi być i on by tego nie ruszął, a zardzewiałe klocki i hamulce muszą się 'dotrzeć'. Dodam, że auto było po stłuczce, więc progi były ruszane i uważam, że takie rzeczy powinny znajdować się również w raporcie. W oczekiwaniu na przyjazd sprzedającego, Pan z serwisu poinformował, że musi jechać po syna i sprawą zajmie się inny Pan. Oczekiwałbym jednak innej obsługi w salonie marki premium. Okazało się, że zmiana była na plus, ponieważ 'nowy' Pan z serwisu okazał się osobą, która bardzo zainteresowała się tematem (pomimo, że nie uczestniczył wczesniej w oględzinach samochodu). Wjechał samochodem do garażu serwisu i oglądaliśmy wraz ze sprzedającym ponownie samochód. Pokazałem rzeczy które nie zostały uwzględnione w raporcie i następnie zostały dopisane. Podszedł również fachowo do tematu nierównych progów, po czym stwierdził, że progi wyglądają na krzywe i że nie da się ich wyregulować/poprawić. Dodatkowo poinformował, że samochód po pomiarach lakieru wygląda w całości na malowany (wczesniej zostałem poinformowany przez pierwszego Pana o pomalowanych dwóch/trzech elementach), a hamulce (tarcze i klocki przód/tył) są zardzewiałe i do wymiany, a nie do 'dotarcia'. Dziękuję Panu! ostatecznie samochód nie został zakupiony. Na koniec, cena za taki przegląd w Poznaniu/Łodzi to koszt ok.700zł, natomiast tutaj to kwota 1200zł (ostatecznie faktura była wystawiona na niecałe 1000zł).
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 19:26
Salon - samochody nowe
Przyjechaliśmy po auto ...
... z Poznania, ale było warto. Bardo profesjonalne i pomocne podejście ze strony salonu. Większość formalności załatwiliśmy na telefon i email. Na szczególne uznanie zasługuje Pan Jakub Cichorek - rzeczowy, słowny i bardzo kontaktowy. Podczas odbioru auta mieliśmy do dyspozycji tyle czasu ile sobie życzyliśmy, Pan Jakub odpowiedział na wszystkie pytania dotyczące auta i co więcej polecił się do kontaktu telefonicznego nawet po zakupie (pomimo, że ze względu na odległość nie będziemy serwisować auta w Kaliszu). Dziękuję i każdemu gorąco polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 14:01
Salon - samochody nowe
Nasze auta flotowe ...
... obsługiwane zawsze szybko sprawnie i skutecznie.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 06:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek