91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 01:54
Salon - samochody nowe
Witam! Beznadziejna obsługa, ...
... przez ponad pół godziny nikt się nami nie zainteresował, pomimo kilku prób kontaktu z pracownikami. Byliśmy w BMW i Volvo tylko audi miało tak niskie standardy.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 09:43
Salon - samochody nowe
Cena usługi (pod ...
... dane auto) ustalana telefonicznie była ponad 2x mniejsza niż finalnie do zapłaty. Serwis bez konsultacji stwierdził, że wykona dodatkowe usługi.
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 19:38
Salon - samochody nowe
Ludzie nie kupujcie ...
... Audi to słabej jakości auta a skąd wiem? Od taty bo jest mechanikiem 💀
Użytkownik sieci
14 maja 2023 16:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupione ...
... auto z 2018 r po lizingowe na fakturze bezwypadkowy. Okazało się że auto było bite, malowane lampa, szyba czołowa (szyba nie oryginał) wymieniana. auto ściąga na prawą stronę Ogólnie nie polecam ... Auto zostawało zwrócone.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 00:04
Salon - samochody nowe
Bardzo drogie miejsce ...
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 13:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 09:22
Salon - samochody nowe
Brak komentarza.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 07:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 października 2020 16:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 13:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 14:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 maja 2020 10:52
Salon - samochody nowe
Opinia z perspektywy ...
... paru lat od zakupu. Kupiłem roczne Audi A6 bezpośrednio od salonu po weryfikacji Audi Select. Obecnie sprzedając wyszło, że sprzedawca zataił fakt malowania błotnika i wymiany przedniej szyby, deklarując bezwypadkowość. Nie spodziewałem się, że salon Audi zachowa się jak komis spod Warszawy. Duży niesmak pozostanie.
Użytkownik sieci
13 marca 2020 15:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 12:29
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do salonu, ...
... aby umówić się na "przegląd przed-zakupowy" Audi z roku 2018. Zależało mi na sprawdzeniu kompleksowo całego auta (stan techniczny, lakier, stan szyb, zarysowania, VIN, historie pojazdu, itp. itd.). Telefonicznie otrzymałem informację, że muszę czekać 14 dni na wizytę (brak wolnych terminów). Gdy poinformowałem sprzedającego o tym fakcie, podjechał do salonu i udało się jednak umówić na wizytę na następny dzień. (Za to +). Dalej już nie jest tak kolorowo. Pomimo zapewnień, że auto zostanie kompleksowo sprawdzone, nie zostało to zrobione. Brak informacji w raporcie chociażby o uszkodzonym/porysowanym zderzaku i plastiku/osłony na tylnym zderzaku, o porysowanych szybach(może to folia na szybach ale bardzo widoczne rysy), o niespasowanych progach (po obu stronach). Przyznam, że nie jestem ekspertem, ale to było widać na pierwszy rzut oka. Gdy wspomniałem o tym, Pan z serwisu nie przejał się za bardzo, a co do progów powiedział, że tak musi być i on by tego nie ruszął, a zardzewiałe klocki i hamulce muszą się 'dotrzeć'. Dodam, że auto było po stłuczce, więc progi były ruszane i uważam, że takie rzeczy powinny znajdować się również w raporcie. W oczekiwaniu na przyjazd sprzedającego, Pan z serwisu poinformował, że musi jechać po syna i sprawą zajmie się inny Pan. Oczekiwałbym jednak innej obsługi w salonie marki premium. Okazało się, że zmiana była na plus, ponieważ 'nowy' Pan z serwisu okazał się osobą, która bardzo zainteresowała się tematem (pomimo, że nie uczestniczył wczesniej w oględzinach samochodu). Wjechał samochodem do garażu serwisu i oglądaliśmy wraz ze sprzedającym ponownie samochód. Pokazałem rzeczy które nie zostały uwzględnione w raporcie i następnie zostały dopisane. Podszedł również fachowo do tematu nierównych progów, po czym stwierdził, że progi wyglądają na krzywe i że nie da się ich wyregulować/poprawić. Dodatkowo poinformował, że samochód po pomiarach lakieru wygląda w całości na malowany (wczesniej zostałem poinformowany przez pierwszego Pana o pomalowanych dwóch/trzech elementach), a hamulce (tarcze i klocki przód/tył) są zardzewiałe i do wymiany, a nie do 'dotarcia'. Dziękuję Panu! ostatecznie samochód nie został zakupiony. Na koniec, cena za taki przegląd w Poznaniu/Łodzi to koszt ok.700zł, natomiast tutaj to kwota 1200zł (ostatecznie faktura była wystawiona na niecałe 1000zł).
Użytkownik sieci
26 października 2019 22:28
Salon - samochody nowe
Ogólnie moje doświadczenia ...
... z salonem są bardzo negatywne, począwszy od zakupu po dalszy serwis auta. Samochód kupiony rok temu, otrzymaliśmy złą wycene auta, które oglądaliśmy. Przy składaniu zamówienia przybyło kilka tysięcy... W tym roku pierwsza wymiana oleju i przegląd. Auto oddane czyste a po odbiorze uwalone brudnymi rękoma karoseria jak i szyba od wewnątrz kierowcy. Tłuste palce pojawiły się też na lusetrku wstecznym. Akurat odbierała żona i nie zwróciła uwagi. Czas oczekiwania na serwis to 2 tygodnie.
Użytkownik sieci
25 października 2019 14:18
Salon - samochody nowe
Super. Polecam
Użytkownik sieci
23 października 2019 15:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2019 14:23
Salon - samochody nowe
Nie Nie polecam ...
... tragedia auto bylo bardzo czyste jak odbierałem to jak by z jeziora było wyciągniete za wkręcenie śrubki 100 zl.tylko żeby kasę naciągnąć unikać tego serwisu już w Koninie jest sto razy lepiej.
Użytkownik sieci
5 września 2019 08:06
Salon - samochody nowe
Lepiej naprawiać pojazdy ...
... u Wieśka w szopie, diagnoza samochodu na gwarancji trwa ponad tydzień, nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie w przybliżeniu powiedzieć kiedy pojazd zostanie naprawiony. Nie chcą dać auta zastępczego. Odradzam stanowczo !!!
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 10:59
Salon - samochody nowe
Ach. Chciałem kupić ...
... pojazd Audi, pomimo podania moich preferencji, oczekiwanego wyposażenia konfiguracja i wycena została wykonana w oparciu o informację chyba z kosmosu. Więc po co przedstawiać swoje oczekiwania? Personel ni doibformowany o aktualnych promocjach traktujący zainteresowanego kupca chlodno. Po kontakcie z innym salonem dopiero można dowiedzieć się rzeczowych konkretów.