85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 11:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 09:41
Salon - samochody nowe
Pomocny i profesjonalny serwis
Użytkownik sieci
28 stycznia 2018 15:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 14:30
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa, aczkolwiek urwałem jedną gwiazdkę za....kłopotliwy kontakt telefoniczny w szczególności na dział części zamiennych. Czasem nie można się dodzwonić przez parę godzin. Albo zajęte, albo Pan z obsługi działu części ma akurat klienta i nie ma kto odebrać. Przydało by się jakieś rozwiązanie tego problemu. Ogólnie POLECAM.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 15:09
Salon - samochody nowe
Byłam wczoraj w ...
... salonie, chciałam uzyskać informacje bardziej szczegółowe odnośnie nowego Tiguana. Przy biurkach siedzieli sprzedawcy(pani i pan). Byłam w salonie sama(brak innych klientów) przez ok.20minut. Nikt się mną nie zainteresował,nikt się nie zapytał-w czym pomóc?. Sama obejrzałam auto po czym podeszłam do pani sprzedawczyni,która siedziała przy biurku. Stałam przez dluzsza chwilę po czym spojrzała najpierw na buty, spodnie po czym na twarz i zapytała leniwie -w czym pomóc. Podziękowałam i wyszłam. Klient czuje się tutaj niewidoczny, obsługa a raczej jej brak-fatalna. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 07:52
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) W porządku. (Wersja oryginalna) Okey.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 06:29
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 15:21
Salon - samochody nowe
Po jeździe próbnej ...
... posłałem maila z prośbą o wycenę mojego VW Tiguana i niestety brak odpowiedzi, po kilku tygodniach kolejny mail z prośbą o wycenę - i znowu cisza. Obok salon Skody - pochodziłem, wsiadłem do karoqa, pooglądałem - pies z kulawą nogą się mną nie zainteresował. Salon skody Inter Welmu w Pszczynie - po jeździe próbnej prośba o wycenę /u kierownika salonu/ została bez odpowiedzi. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 09:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2018 16:46
Salon - samochody nowe
Ok.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 21:16
Salon - samochody nowe
Obsługa zwłaszcza w ...
... serwisie WV na najgorszym możliwym poziomie , a kierownik serwisu osoba nie mająca pojęcia o standardach obsługi klienta , niekompetentna, arogancka , agresywna , wyklocajaca się z klientami Chętnie opowiem o szczegółach proszę o kontakt
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 18:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 17:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 11:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2017 17:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 11:25
Salon - samochody nowe
Długo czas oczekiwania na obsługę .
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 15:41
Salon - samochody nowe
Wszystko jest super, ...
... oprócz ceny i czasu oczekiwania... Dostałem SMSa przypominającego o wizycie, z prośbą o punktualność . o 7 rano, byłem na miejscu, nawet o parę minut wcześniej, ale przyjęto mój samochód prawie o8:30 (
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Jeśli Twoje życie ...
... jest nudne.... Jeśli potrzebujesz dodatkowych atrakcji i dawki niezapomnianych wrażeń.... Jeśli masz za dużo wolnego czasu i nie wiesz jak go spożytkować... Wybiesz Salon Inter-Welm Bielsko-Biała - gwarancja problemów i zmarnowanych wielu godzin i dni na serwisie - zapewniona. Dziwi mnie sytuacja, w której Volkswagen Polska daje takiemu salonowi jak ten w Bielsku-Białej autoryzację. Czy ktokolwiek z VW Polska sprawdza w jaki sposób obsługiwani są Klienci przez ich Autoryzowane Salony? Może warto się przyjrzeć, żeby nie traciło na tym dobre imię VW. To co dzieje się w tym (szkoda mówić) Autoryzowanym Serwisie VW przechodzi ludzkie pojęcie. Od ponad 2 lat zgłaszane są usterki występujące cyklicznie w nowym samochodzie zakupionym w salonie do których nikt nie potrafi się ustosunkować. Cały czas jest tylko stwierdzenie: "Nam to działa", "Nie ma żadnego problemu", "Niech Pan przyjedzie na diagnozę" i w kółko to samo... A Ty człowieku jeździj sobie do serwisu cały czas na diagnozy bo przecież paliwo jest za darmo a przecież szkoda pracować w ciągu dnia jak można czekać na serwisie poraz kolejny... Dostarczone materiał w postaci: zdjęć, filmów, opinii biegłego rzeczoznawcy (na których jednozacznie widać część z występujących i powtarzających się problemów) na pracownikach Inter-Welmu nie robią żadnego nawet najmniejszego wrażenia. Kierownik Serwisu również wykazuje się ogromnym podejściem do całej sprawy - szkoda tylko że musimy to obrócić w ironię.... E-maile się gubią... Dopiero co któryś e-mail jest z odpowiedzią (jak wyślemy do połowy działów w firmie)... Odpowiedzi po 20 dniach roboczych - całkiem normalne podejście do Klienta, który kupuje nowy samochód za grube pieniądze. Brawo Inter-Welm tak trzymajcie! Zapewnianie Waszym Klientom takich wrażeń to Wasza domena i w tym jesteście specjalistami. Szkoda tylko, że nie umiecie naprawić samochodu, który wcześniej sprzedaliście i idziecie w zaparte, że to nie Pana samochód, że na tym filmie może to inny pojazd, że proszę przy nas wywołać usterkę,.... Usterki mają to do siebie że nie pokazują się na zawołanie... ale przecież Wasi "specjaliści" wiedzą lepiej. Podsumowując ponad 2 lata przygody z Inter-Welm i końca nie widać... Ale niech Pan przyjedzie zrobimy oczywiście diagnozę...
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 22:15
Salon - samochody nowe
Wymiana klocków hamulcowych ...
... z przodu w typowym samochodzie - miało być 1,5 godziny a trwało ponad 3 godziny. W tym czasie nikt się nie zainteresował czy np. nie podać może czegoś do picia. Problem z nagłym brakiem zasprzęglenia silnika z napędem w czasie jazdy? Praktycznie brak realnej możliwości zdiagnozowania przyczyn tej usterki i pomocy w tym serwisie. I tak tu niestety jest z wieloma rzeczami...