90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 22:19
Salon - samochody nowe
Odpowiadając na stanowisko ...
... Audi Lellek: osobiście zweryfikować właściela też nie możecie, ponieważ właścicielem pojazdu, który użytkuję jest leasing. 2h później zadzwoniłem raz jeszcze i inna osoba udzieliła mi informacji bez problemu. Ale najważniejsze: W październiku 2023 przy serwisie skrzyni, zasugerowano mi wymianę tylnych tarcz ponieważ były na wykończeniu. Uznałem jednak, że wymienię je przy kolejnej wymianie oleju. Proszę sobie wyobrazić, jakie było moje zdziwienie, gdy w marcu br. dowiedziałem się, że tarcze są ok i nie ma w ogóle potrzeby ich wymiany (13000 km później). Teraz żeby dowiedzieć się przy jakim przebiegu była ostatnia wymiana oleju we własnym samochodzie trzeba się osobiscie pofatygować z dowodem rej.. Kierownicy serwisu przepracowani i nieosiągalni, recepcja to albo rodo albo nie da się. Robi się z tego powoli jakiś dramat. Myślę, że dla lokalnych użytkowników Waszegi serwisu autoryzowanego to może być wystarczający powód do zmiany marki.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 15:49
Salon - samochody nowe
Niestety po obietnicy ...
... przyjęcia reklamacji nie przyjęli,Pracownik wyraźnie powiedział że nie będzie problemu ,a teraz wyparł sie
Użytkownik sieci
26 marca 2024 22:03
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu straszna! ...
... Pracownik na przyjęciu samochodu stwierdza „to normalne” na występujące usterki w samochodzie, bez zobaczenia samochodu. Człowiek kupuje auto klasy premium, a obsługa tragiczna.
Użytkownik sieci
6 marca 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Nie jestem w ...
... stanie ocenić asortymentu tego salonu samochodowego, ponieważ obsługa handlowa (pomimo absolutnego braku ruchu w salonie) nigdy nie zainteresowała się nowym klientem.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 07:27
Salon - samochody nowe
Do dziś dostaję ...
... maile marketingowe na adres, który podałem celem załatwienia sprawnej akcji wymiany szyby z ubezpieczenia. Nie to, żeby wymiana szyby przebiegła sprawnie. Choć szyba wyglądała znacznie lepiej niż poprzednia po 300.000km, wątpię, że nowa szyba nosi ślady podobne do normalnych śladów użytkowania. Lusterko też luzów nie miało przed wizytą. Dwie gwiazdki, bo woda nie leje się do auta i nie wzięli kredytu na mój dowód osobisty.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 11:05
Salon - samochody nowe
Sobota 20.01.2024 godzina ...
... 13:00. W miare zdecydowany na auto przyszedłem je zobaczyć i ew zamówić. niestety auta w salonie nie ma (jak to sprawdzić w ogóle co jest na wystawie?) Handlowiec powiedział że ma 3 nieodebrane połączenia więc mi nie pomoże, miła Pani powiedziała że nic o aucie nie wie, mam rozmawiać z handlowcem. Pań z finansowania nie było więc nic nie załatwiłem. Nikt nie wziął ode mnie maila czy telefonu żeby ciągnąć temat. Ilość pięciogwiazdkowych opinii wyglądających jak pisane na kolanie i wymieniające z imienia i nazwiska handlowca budzi podejrzenia że są pisane jako element procesu sprzedaży.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 13:35
Salon - samochody nowe
Tragedia … tragedia ...
... … aut zastępczych nie mają nic nie mają tragedia tragedia jeszcze raz tragedia. Zero profesjonalizmu podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Salon wcisnął mi ...
... do używanego auta 12 letnie opony zimowe w lato.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 21:04
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedzi od ...
... serwisanta pomimo dwukrotnego kontaktu telefonicznego i pozostawieniu danych samochodu i swojego numeru telefonu.Totalny brak szacunku.
Użytkownik sieci
12 września 2023 15:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Samochód ...
... za który zapłaciłem okazał się poszukiwany w systemie SIS a salon sprzedawał go jako legalny/używany. Skandal. Rekompensaty zero. Auto zastępcze (q3) po 3. Tygodniach jałowej korespondencji, które było dużo gorsze niż rs3 ktore chciałem. Gdyby nie pomoc salonu Lellek z gliwic i znajomych, zapewne zostałbym z kradzionym samochodem rownolegle spłacał leasing do dziś. Absolutny brak profesjonalizmu, zakup na poziomie giełdy samochodowej 20. Lat temu. Takie rzeczy tylko w Polsce
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 23:09
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 15:26
Salon - samochody nowe
Słabe
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 17:55
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju i ...
... filtrów w samochodzie 2019 plus wyczyszczenie odpływu z szyberdachu który zalewał mój samochód koszt 2 tyś , odebrałem samochód w gorszym stanie niż zostawiłem na dowód oczywiście zdjecia. Więcej nie skorzystam i szczerze nie polecam dać się naciągnąć w tym miejscu.
Użytkownik sieci
24 marca 2023 09:34
Salon - samochody nowe
25 min czekania ...
... na połączenie z działem części. Na miejscu towarzystwo wzajemnego wsparcia
Użytkownik sieci
28 grudnia 2022 14:50
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi Pana ...
... Tomasza z ubezpieczeń na drugim piętrze jest DRAMATYCZNA. Nie polecam oszusta.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 14:40
Salon - samochody nowe
Niestety po dwóch ...
... latach korzystania z usług salonu, diametralnie zmienia się moja opinia o nim. Mam wrażenie, że pracownicy zachowują się odpowiednio tylko wtedy, gdy chcą sprzedać samochód. Potem cały czar pryska. Pierwszy przegląd serwisowy miałam umówiony na konkretną godzinę, po czym spędziłam PONAD 50 MINUT przy drzwiach, czekając na przyjęcie samochodu. Zaznaczam, że w tym czasie panowie nie obsługiwali innych klientów i nikt mnie nie przeprosił. Po naprawie szkody nie zostały skalibrowane czujniki, przez co byłam zmuszona przyjeżdżać dwa razy do salonu i stracić 6h na oczekiwaniu. Nie wspominając o tym, że gdy przesłałam filmik obrazujący niedziałający system i chciałam umówić się na diagnostykę, nikt nie skontaktował się ze mną przez PONAD TYDZIEŃ. Musiałam się upominać. Kiedy w trakcie czekania przeszłam przez parking, mój samochód stał na nim, nieużywany. Ponownie musiałam się upominać - tym razem o wydanie samochodu, skoro minął już czas, w którym obiecano mi zakończenie prac. Na dodatek poczekalnia sąsiaduje obecnie z biurem, w którym pracownicy prowadzą głośne dyskusje: o mundialowych meczach, akcji porodowej żony jednego z nich, o wypełnianiu testów ze szkoleń, o swoim koledze Pawle - kompletnie nie szanując spokoju czekających klientów. Nie ma szans obejrzeć wiadomości czy poczytać ksiazki. Wisienką na torcie jest odkurzanie wykładziny przy klientach. Za rok moja umowa leasingowa się kończy. Nie wiem, jaki samochód wybiorę, ale jedno jest pewne - nie z tego salonu. _____________________ Szukając samochodu, byłam w paru salonach innych marek i nigdzie obsługa klienta nie wyglądała tak jak w katowickim salonie Audi. Tutaj podziękowanie należy się panu Mariuszowi Tomeckiemu. Podczas konfiguracji auta mogłam liczyć na cenne porady, a także dużo cierpliwości do moich pytań odnośnie umowy. Kontakt z panem Mariuszem był zawsze świetny i dostosowany do mojego nieregularnego grafiku. Samo zamówienie poszło sprawnie, a gdy samochód został już wyprodukowany, załatwianie formalności przez salon było naprawdę ekspresowe. Najlepszym potwierdzeniem tych słów jest to, że zadowoleni z pierwszego auta już czekamy na kolejne Audi zamówione przez pana Mariusza. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z salonem oraz serwisem będzie również godna polecenia.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 10:17
Salon - samochody nowe
Jeżeli ktoś jest ...
... sobie wyobrazić najgorszy serwis jaki tylko może- to potem jest już tylko Audi Lelek Katowice. Chamstwo, oszustwo i jakikolwiek brak kompetencji to motto tego warsztatu.
Użytkownik sieci
27 marca 2022 17:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 marca 2022 22:30
Salon - samochody nowe
Absolutnie NIE polecam! ...
... Audi A3, przywiezione przez pomoc drogową z uwagi na wyciek benzyny. Naprawa 2800 zł w tym 800 części, a 2000 robocizna - 3h naprawy i 1h (za 500 zł!) poszukiwania usterki!!! Trudno, zapłaciłam, przeżyję…ale czuję się naciągnięta szczególnie tym poszukiwaniem usterki. Pierwsze co zobaczyłam po wejściu do samochodu to 26 cm pęknięcie na przedniej szybie! Winnych brak, pomoc drogowa ma protokół, że serwis odebrał bez uszkodzeń, serwis się broni, że samochód był brudny i nic nie było widać. No samochód tak, ale nie przednia szyba w obszarze działania wycieraczek! Pomijając już kwestie kto zawinił, samochód podobno był na jeździe testowej, to czy ślepy prowadził to auto? Nie widział, że szyba pęka? Nie mógł powiedzieć, jak zgłaszał gotowość odbioru? Przed odbiorem audi oddałam wypożyczone auto bo moje niby gotowe było, spieszyłam się po dziecko, miałyśmy wizytę u lekarza 20 km dalej, całą drogę w strachu, że ta szyba się rozleci… Czy to jest profesjonalny serwis??? P.S. Jednak serwis się trochę przejął sytuacją - zdarzenie miało miejsce w piątek, a w pon. Kierownik Serwisu skontaktował się ze mną próbując załagodzić sprawę, w taki sposób, żeby nie przyjmując winy na siebie, w części jednak partycypować w usunięciu szkody. Propozycji nie przyjęłam, ale dostałam dodatkowy rabat. W każdym razie można zaliczyć na plus to, że całkiem nie zostałam zlekceważona.
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 00:04
Salon - samochody nowe
W ramach gwarancji ...
... oddałam do serwisu Audi A6 w celu reklamacji powstania pęcherza na lakierze. Pracownik poinformował, że zrobią pod mikroskopem kontrolę celem sprawdzenia przyczyny powstania korozji. Dwa dni później odebrałam samochód i serwis stwierdził, że pęcherz jest spowodowany uszkodzeniem lakieru, a że właśnie minął okres 3 lat to już nie podlega on gwarancji. Jak się okazało serwis nie zrobił żadnych badań, żeby udowodnić, co jest powodem korozji. Ocenili na tzw. „oko specjalisty”. Zostałam oszukana, serwis Lellek zbył mnie znajdując najbardziej oczywisty powód, żeby odrzucić reklamację i nie musieć nic robić. Odradzam ten serwis. K. Nosal