90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
EDIT: kilka godzin ...
... pozniej otrzymalam telefon z przeprosinami i zaproponowano mi naprawe nastepnego dnia. Od tego momentu wszystko zalatwione ekspresem, komputer trzyma ustawienia i nareszcie da sie rozmawiac przez glosnomowiacy. Od momentu tego telefonu, obsluga wzorcowap :) Zamowilam audi q3 w maju br, ktore odebralam w lipcu. Do tego czasu bylam bardzo zadowolona z obslugi, bo Pan Mariusz rzetelnie odpowiadal na wszystkie pytania. Schody zaczely sie, gdy okazalo sie auto ma wade- „komputer” wraca do ustawien fabrycznych przy kazdym uruchomieniu silnika. Zglosilam to bedac na wymianie oleju, miesiac po odbiorze auta, na co Pan Arkadiusz powiedzial ze faktycznie jest taki problem w q3, o czym wiedza, bo kilku klientow to zglaszalo. Jednoczesnie dodal ze w chwili obecnej nie ma na to rozwiazania, ale do konca roku problem napewno bedzie naprawiony. Powiedziano mi rowniez ze mam dzwonic wczesniej, bo postaraja sie szybciej to naprawic. Dzwonilam co miesiac, za kazdym razem slyszac ze nic nowego w sprawie. W koncu podjechalam osobiscie, gdzie dowiedzialam sie ze od kilku tygodni maja rozwiazanie-szkoda ze nikt o tym nie wspomnial jak dzwonilam tydzien wczesniej. Dodatkowo dzisiaj zadzwonil Pan Arkadiusz wesolkowatym glosem oznajmiajac: „ ze nie beda dzwonic po klientach ze jest rozwiazanie problemu, bo maja sporo roboty i mam sie cieszyc ze wogole znalazlo sie rozwiazanie problemu”. Podsumowujac, po pierwsze dealer sprzedaje auta z wada, a po drugie obsluga serwisowa nawet nie jest zainteresowana problemem.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 12:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 10:47
Salon - samochody nowe
Oszukują klienta, naciągając ...
... na cene 399 zł za wymianę kół 17' Na stronie widnieje cena od 200 zł, po kontakcie z obsługą klienta, słyszymy 399 bo to duży rozmiar... Zapytałem wiec do jakiego rozmiaru aplikuje się cena 200zł otrzymałem w odpowiedzi śmiech i wymijającą odpowiedź do mniejszego... Cena tej samej usługi w Krakowskim salonie Audi 140-200 zł Warsztat z Katowic powędrował z cenami w kosmos! Warsztat nie aso 70-120 zł za taką przyjemność. Pytanie otwarte czy aso może kasować 4x to co normalny warsztat? czy wlasnie tego chcą klienci aut z klasy wyższej niż podstawowa? Nie polecam tego warsztatu, ze wzgędu na oczywiste naciąganie klienta. Proszę nie zarzucać mi kłamstwa, naciągacie klientów. Podajecie cenę od 199. A przy pytaniu ile za wymianę kół 17’(mowa o kołach nie oponach) mówicie 399. Po zapytaniu to przy jakim rozmiarze 199. Śmiech po 2 stronie słuchawki… żenujące. Ocenę macie jak najbardziej zasłużona za takie podejście do klienta.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 18:05
Salon - samochody nowe
Żałosna obsługa serwisu. Nie polecam
Użytkownik sieci
2 września 2024 17:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego salonu. Brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
2 września 2024 17:26
Salon - samochody nowe
Nie ma miejsca ...
... parkingowego dla klientów, nikt nie interesuje się klientem.
Użytkownik sieci
2 września 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Serwis nie potrafił ...
... zweryfikować usterki i wysłał ja do weryfikacji. Po moim kilkukrotnym telefonie i "przypomnieniu" się w sprawie, za każdym razem dostaje informacje że pan "oddzwoni" - do dziś nie doszło do naprawy ( sprawa otwarta od pół roku )
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 08:40
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... tego serwisu. Trudno dodzwonić się do 'opiekuna' a w problematycznych kwestiach napraw serwis rozkłada ręce. Mało tego, po defekcie silnika, który nastąpił ok 400km po wymianie wadliwych wałków rozrządu (140tys km!! Słabo) zatarła się pompa oleju ( dramat) ciśnienie spadło aż zatarł się też silnik! Z tego co wiem objawy spadku ciśnienia są już wcześniej czyli nikt tego nie sprawdził pomimo, że zapłaciłem za diagnozę dodatkowo. Za kolejną diagnoze iż zatarł się silnik co było oczywiste kazano mi zapłacić dodatkowe 4,5tys! Nieporozumienie. Żadnej odpowiedzialności ani poczucia się do zobowiązania naprawy błędu. W ten sposób rozstaje się z marką Audi, która choć tworzy ładne auta niestety bazuje tylko na historii trwalych i dobrze skonstruowanych pojazdów. Segment premium powinien charakteryzować się obsługą premium nie tylko ceną i wyglądem.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2024 00:01
Salon - samochody nowe
To jedyny z ...
... kilku salonów, które odwiedziliśmy wybierając dla żony samochód, który za jazdę testową tak wybitnie eksluzywnym modelem jakim jest Q3 1.5 TSI, każe sobie wpłacić kaucję 5 tysięcy plnów! Ciekawe ile by tej kaucji było jak byśmy chcieli przetestować np Q8… Nie chciało nam się jeździć gdzieś indziej dlatego wpłaciliśmy, przetestowaliśmy (okazało się jednym wielkim tłucząco się zawieszeniowym nieporozumieniem) i oddaliśmy auto wtedy zwrócili kaucję ale to naprawdę jedyny salon, który bierze kaucję za jazdę testową. Jedną gwiazdką dla Pani, która nas obsługiwała i to tyle. Niestety nie mogę polecić tego salonu.
Użytkownik sieci
26 maja 2024 12:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... samochodów w tym salonie, bowiem w okolicznościach występowania błędów serwis lekceważy sprawę, nawet nie usuwając błędów. Zaznaczę samochód kupionowy NOWY, w serwisie pracują osoby totalnie bez wiedzy, sugerujące przy występujących problemach z samochodem ZAKUP NOWEGO. Bez zastrzeżenie do procesu sprzedaży- ale na tym etapie każdemu powinno zależeć, aby było miło. Kompetencję zespołu oceniane są zawsze w przypadku problemów. Tutaj nie liczcie na pomoc i wsparcie.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 15:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 22:19
Salon - samochody nowe
Odpowiadając na stanowisko ...
... Audi Lellek: osobiście zweryfikować właściela też nie możecie, ponieważ właścicielem pojazdu, który użytkuję jest leasing. 2h później zadzwoniłem raz jeszcze i inna osoba udzieliła mi informacji bez problemu. Ale najważniejsze: W październiku 2023 przy serwisie skrzyni, zasugerowano mi wymianę tylnych tarcz ponieważ były na wykończeniu. Uznałem jednak, że wymienię je przy kolejnej wymianie oleju. Proszę sobie wyobrazić, jakie było moje zdziwienie, gdy w marcu br. dowiedziałem się, że tarcze są ok i nie ma w ogóle potrzeby ich wymiany (13000 km później). Teraz żeby dowiedzieć się przy jakim przebiegu była ostatnia wymiana oleju we własnym samochodzie trzeba się osobiscie pofatygować z dowodem rej.. Kierownicy serwisu przepracowani i nieosiągalni, recepcja to albo rodo albo nie da się. Robi się z tego powoli jakiś dramat. Myślę, że dla lokalnych użytkowników Waszegi serwisu autoryzowanego to może być wystarczający powód do zmiany marki.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 15:49
Salon - samochody nowe
Niestety po obietnicy ...
... przyjęcia reklamacji nie przyjęli,Pracownik wyraźnie powiedział że nie będzie problemu ,a teraz wyparł sie
Użytkownik sieci
26 marca 2024 22:03
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu straszna! ...
... Pracownik na przyjęciu samochodu stwierdza „to normalne” na występujące usterki w samochodzie, bez zobaczenia samochodu. Człowiek kupuje auto klasy premium, a obsługa tragiczna.
Użytkownik sieci
6 marca 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Nie jestem w ...
... stanie ocenić asortymentu tego salonu samochodowego, ponieważ obsługa handlowa (pomimo absolutnego braku ruchu w salonie) nigdy nie zainteresowała się nowym klientem.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 07:27
Salon - samochody nowe
Do dziś dostaję ...
... maile marketingowe na adres, który podałem celem załatwienia sprawnej akcji wymiany szyby z ubezpieczenia. Nie to, żeby wymiana szyby przebiegła sprawnie. Choć szyba wyglądała znacznie lepiej niż poprzednia po 300.000km, wątpię, że nowa szyba nosi ślady podobne do normalnych śladów użytkowania. Lusterko też luzów nie miało przed wizytą. Dwie gwiazdki, bo woda nie leje się do auta i nie wzięli kredytu na mój dowód osobisty.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 11:05
Salon - samochody nowe
Sobota 20.01.2024 godzina ...
... 13:00. W miare zdecydowany na auto przyszedłem je zobaczyć i ew zamówić. niestety auta w salonie nie ma (jak to sprawdzić w ogóle co jest na wystawie?) Handlowiec powiedział że ma 3 nieodebrane połączenia więc mi nie pomoże, miła Pani powiedziała że nic o aucie nie wie, mam rozmawiać z handlowcem. Pań z finansowania nie było więc nic nie załatwiłem. Nikt nie wziął ode mnie maila czy telefonu żeby ciągnąć temat. Ilość pięciogwiazdkowych opinii wyglądających jak pisane na kolanie i wymieniające z imienia i nazwiska handlowca budzi podejrzenia że są pisane jako element procesu sprzedaży.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 13:35
Salon - samochody nowe
Tragedia … tragedia ...
... … aut zastępczych nie mają nic nie mają tragedia tragedia jeszcze raz tragedia. Zero profesjonalizmu podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Salon wcisnął mi ...
... do używanego auta 12 letnie opony zimowe w lato.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 21:04
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedzi od ...
... serwisanta pomimo dwukrotnego kontaktu telefonicznego i pozostawieniu danych samochodu i swojego numeru telefonu.Totalny brak szacunku.