90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 00:02
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo.Oddałam do ...
... tego serwisu Audi A6 w celu reklamacji powstania pęcherza na lakierze. Pracownik poinformował, że zrobią pod mikroskopem kontrolę celem sprawdzenia przyczyny powstania korozji. Dwa dni później odebrałam samochód i serwis stwierdził, że pęcherz jest spowodowany uszkodzeniem lakieru, a że właśnie minął okres 3 lat to już nie podlega on gwarancji. Jak się okazało serwis nie zrobił żadnych badań, żeby udowodnić, co jest powodem korozji. Ocenili na tzw. „oko specjalisty”. Zostałam oszukana, serwis Lellek zbył mnie znajdując najbardziej oczywisty powód, żeby odrzucić reklamację i nie musieć nic robić. Pojechałam do innego serwisu Audi, przedstawiłam całą sprawę. Inny serwis nie mógł uwierzyć jak postępuje serwis Lellek z klientami, psując renomę marce Audi. Odradzam ten serwis, jeśli chcecie być uczciwie potraktowani to omijajcie go szerokim łukiem. Katarzyna Nosal
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 21:34
Salon - samochody nowe
Niby wszystko ok, ...
... ale ceny usług serwisu wyższe o ok.20% niż u konkurencyjnych ASO w woj. śląskim.
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 12:54
Salon - samochody nowe
Serwis jak serwis, ...
... źle nie ma ale Dział sprzedaży części to porażka. Części są droższe niż u innych dealerów marki AUDI, pracownicy często sprawiają wrażenie jakby pracowali w tym dziale za karę. Brak wiedzy o produktach oraz nieumiejętność rozpoznania części zamiennej jakiej klient potrzebuje jest nagminna. No i te śmieszne przedpłaty na części z Niemiec, 100% nawet jeśli coś kosztuje 30 zł i konieczność osobistego zamówienia na miejscu bo inaczej "bujaj się Kliencie !!!
Użytkownik sieci
11 października 2021 15:17
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, oddałem ...
... praktycznie nowy samochód (z przebiegiem 3000km) do serwisu w celu wykonania usługi wymiany oleju wraz z filtrem. Wymiana się przedłużyła o ponad godzinę (co jestem w stanie zrozumieć bo mieli poślizg). Jednak sama czynność przerosła serwisanta, który zrobił to w sposób niechlujny. Porozlewał olej po silniku, który po nagrzaniu śmierdzi olejem. Jestem rozczarowany poziomem wykonania tak prostej usługi. Prestiż marki oraz ceny usług w Państwa ASO nakazują podejść do tematu profesjonalnie. Nie zamierzam w przyszłości nawiązywać z Państwem współpracy, jak i odradzam również wszystkim czytającym ten komentarz.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 12:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2021 08:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 maja 2021 16:36
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Byłem w salonie 21.05 po 16:00. Nie znam godności pana który aktualnie obsługiwał przy przyjęciu do serwisu, ale poziom obsługi i podejścia do klienta na znacząco niskim poziomie. Niestety zmieniam salon.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 15:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2021 14:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 marca 2021 18:06
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
18 marca 2021 10:31
Salon - samochody nowe
O ile handlowcy ...
... super (pozdrawiam Pana Daniela), tak dział finansowania i kontakt z nimi leży po całości. Brak możliwości uzyskania szczegółowych informacji dotyczących finansowania po otrzymanej symulacji (konkretnie odsetek, które są na poziomie zwykłej pożyczki gotówkowej albo i gorzej).
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 19:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu w celu uzyskania niezbędnych informacji technicznych na temat części do samochodów marki Audi. Chyba, że ktoś potrzebuje tylko numer części lub ich cenę. Natomiast do tego ma każdy dostęp w Internecie. Jeżeli potrzebne są szczegółowe informacje dotyczące np. wymiarów części to inicjatywa kończy się na kilku kliknięciach w katalogu części zamiennych. Dane uzyskałem w innym, bardziej zainteresowanym klientem źródle.
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 21:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Trafiliśmy tam po tym jak w moim Audi A3 8V pojawił się check engine. Samochód jest na gwarancji Audi tyle ze kupiony Niemczech. Jak wiadomo gwarancja audi obowiazuje w całej UE. Po telefonie do powyższego serwisu i upewnieniu się czy nie będzie problemu z ewentualna naprawa gwarnacyjna, uslyszalem od pracownika który sprawdzil auto po VIN, że nie. W związku z tym przyjechałem na serwis. Po przyjeździe okazało się że jest jakiś problem z systemem, który widzi ,że auto jest na gwarancji ale salon nie może sobie rozliczyć kosztów za naprawę w ramach gwarancji. Pracownik powiedział ze postara się to rozwiązać. Niestety jak się później okazało nic nie zrobił. Zakończyło się tym ze musiałem zapłacić 5000 zl na naprawę, samochodu na gwarancji !!! Pieniądze pozniej udało się odzyskac od centrali audi w Niemczech. Lecz to na mnie spadła cala biurokracja i zamieszane z tym związane plus trochę to trwało. Nie otrzymałem tez samochodu zastępczego. I tu były jakieś problemy systemowe. Co do usterki to: Uszkodzona była pompa wody ktora przeciekała i woda kapała na pasek rozrządu. Do wymiany przez to był też pasek. Czyli wyszła kompletna wymiana rozrządu. Za 5000 zł to jak się pozniej dowiedziałem dużo nawet jak na standardy Niemieckie. Gdyby salon chciał mi coś zarzucić mogę udostępnić FV czy nawet ocenzurowana korespondencję.
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 17:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... w Katowicach na Kościuszki. Diagnozują usterki bez weryfikacji , wyciagają abstrakcyjne wnioski . Ponadto człowiek wykonujący jazdę próbną, który stwierdził że hałas z układu hamulcowego jest i tak lepszy niż u innych to pseudo ekspert , który wyżył sie na aucie w trybie dynamicznym i zapomniał go włączyć w tryb comfort w którym go zostawiłem. Żenada na poziomie zero. Dajcie dziecku zabawkę ... Na domiar wszystkiego wracający ,,ekspert" na parking dealera doprowadził by do zderzenia z samochodem ciężarowym czego bylem świadkiem. Naprawy w ramach gwarancji nie uznano. Z tego co stwierdzam to będę się musiał dochodzić bezpłatnej naprawy innym torem. Uprzedzam przed wizytą w tym serwisie!
Użytkownik sieci
22 października 2020 11:58
Salon - samochody nowe
Witam. W ostatnim ...
... czasie oddałem do serwisu auto Audi A4 B8 z uszkodzeniem skrzyni. Oczywiście mankament został usunięty. Prosiłem również o zdiagnozowanie delikatnego stukania, które słychać jak auto stoi w trybie Parkingowym (P) z zaciągniętym hamulcem ręcznym.... Osoba, która mnie obsługiwała przekazała mi informacje, że te stuki pochodzą ze skrzyni biegów (multitronic) , ale skrzynia bardzo płynnie symuluje zmianę biegów i mam się nie martwić i tu mnie to zaciekawiło.... Skoro skrzynia działa płynnie to jak może coś w niej stukać . Ja się nie znam, więc uwierzyłem. Po tygodniu wyskoczyłam kontrolka czujnika temperatury i tu nie mam żadnych zastrzeżeń, bo miałem tą informacje, że trzeba go wymienić, lecz pojechałem do innego autoryzowanego salonu Audi poprosiłem o podpięcie i diagnozę błędu. Mechanik, który podpiął komputer i zdiagnozował błąd czujnika 4 od razu powiedział, że dwu mas jest do wymiany. Zadałem mu pytanie "Po czym twierdzi, że dwu mas jest do wymiany"? przełączył bieg na D po chwili znowu na P i powiedział, że drgania wchodzą po 30 s i to wynika tylko z dwu mas-u a gdyby to były stuki ze skrzyni to raczej bym się autem nie poruszał :) I Pytanie do SERWISU w KATOWICACH?? Co to za mechanik w autoryzowanym serwisie, który nie potrafi zdiagnozować, czegoś takiego???? Najlepsze jest to, że jak Żona zadzwoniła, to Opiekun serwisu, który nas obsługiwał i powiedział, że mieliśmy ograniczony budżet i niestety nie diagnozowaliśmy tego... Wydałem 6000zł, a Mechanik, który pracuje w autoryzowanym serwisie podczas podpięcia komputera powiedział, że dwu mas jest do wymiany, bo to usłyszał. Uważam, że Pracownik zorientował nie znam się na autach i wykorzystała fakt, że za wszystko trzeba płacić, a moja prośba o diagnozę auta o którą prosiłem zastała totalnie olana i ważne, żeby procent od naprawy zgadzał się w kieszeni. Sam jestem Handlowcem i wiem jak to działa. Jest mi ogromnie przykro, że zostałem tak potraktowany..... Bardzo szkoda, bo chciałem korzystać w Państwa serwisów nawet jeżeli jest to droższe niż gdziekolwiek indziej, ale już nie wydam pieniędzy w Państwa salonie i tym bardziej, że myślimy nad wymianą auta na nowe. Pozdrawiam serdecznie opiekuna Serwisu Tutucki Mateusz
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 18:15
Salon - samochody nowe
Przyjechałem specjalnie 35 ...
... km jak się okazało tylko po to by zostawić swoje dane i nie otrzymać żadnej oferty.
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam słaba obsluga, brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
27 maja 2020 00:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 marca 2020 19:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2020 19:14
Salon - samochody nowe
Masz sprawę serwisową ...
... i mówią, że oddzwonią? Zapomnij. To znaczy, że sprawa już została zamieciona pod dywan. Potwierdzone dwa razy. Nawet jak się upomnisz to i tak nie oddzwonią. E-mail? Jeszcze nigdy nie dostałem odpowiedzi na żaden.