90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 23:17
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa, ...
... profesjonalne podejście do potencjalnego nabywcy. Szeroki wybór samochodów. Polecam ten salon.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 15:36
Salon - samochody nowe
Polecam :)
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 19:17
Salon - samochody nowe
Nabyłem w tym ...
... salonie piękne Audi rs5. Serdecznie polecam sprzedawcę samochodów używanych Pana Adama D. Bardzo profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 16:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 03:47
Salon - samochody nowe
Najlepsze! ❤
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 10:28
Salon - samochody nowe
Polecam bardzo serdecznie. ...
... Decyzja o zakupie auta padła w środę, dzięki wspaniałemu zaangażowaniu pana Jakuba Wojciechowskiego odbiór był możliwy już w sobotę. Bardzo duży plus za to jak traktują swoich klientów. Pan Jakub przygotował specjalny odbiór auta pod płachtą, mało tego odebrał nas ze stacji PKP w Katowicach, byśmy nie musieli trudzić się i jeździć taxi. Wrażania z jazdy audi ogromne, dziękuje i polecam bardzo serdecznie. Jeśli planuje ktoś zakup audi to tylko w Audi Lellek Katowice i najlepiej przy współpracy z Panem Jakubem Wojciechowskim
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 21:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 21:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Trafiliśmy tam po tym jak w moim Audi A3 8V pojawił się check engine. Samochód jest na gwarancji Audi tyle ze kupiony Niemczech. Jak wiadomo gwarancja audi obowiazuje w całej UE. Po telefonie do powyższego serwisu i upewnieniu się czy nie będzie problemu z ewentualna naprawa gwarnacyjna, uslyszalem od pracownika który sprawdzil auto po VIN, że nie. W związku z tym przyjechałem na serwis. Po przyjeździe okazało się że jest jakiś problem z systemem, który widzi ,że auto jest na gwarancji ale salon nie może sobie rozliczyć kosztów za naprawę w ramach gwarancji. Pracownik powiedział ze postara się to rozwiązać. Niestety jak się później okazało nic nie zrobił. Zakończyło się tym ze musiałem zapłacić 5000 zl na naprawę, samochodu na gwarancji !!! Pieniądze pozniej udało się odzyskac od centrali audi w Niemczech. Lecz to na mnie spadła cala biurokracja i zamieszane z tym związane plus trochę to trwało. Nie otrzymałem tez samochodu zastępczego. I tu były jakieś problemy systemowe. Co do usterki to: Uszkodzona była pompa wody ktora przeciekała i woda kapała na pasek rozrządu. Do wymiany przez to był też pasek. Czyli wyszła kompletna wymiana rozrządu. Za 5000 zł to jak się pozniej dowiedziałem dużo nawet jak na standardy Niemieckie. Gdyby salon chciał mi coś zarzucić mogę udostępnić FV czy nawet ocenzurowana korespondencję.
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 17:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... w Katowicach na Kościuszki. Diagnozują usterki bez weryfikacji , wyciagają abstrakcyjne wnioski . Ponadto człowiek wykonujący jazdę próbną, który stwierdził że hałas z układu hamulcowego jest i tak lepszy niż u innych to pseudo ekspert , który wyżył sie na aucie w trybie dynamicznym i zapomniał go włączyć w tryb comfort w którym go zostawiłem. Żenada na poziomie zero. Dajcie dziecku zabawkę ... Na domiar wszystkiego wracający ,,ekspert" na parking dealera doprowadził by do zderzenia z samochodem ciężarowym czego bylem świadkiem. Naprawy w ramach gwarancji nie uznano. Z tego co stwierdzam to będę się musiał dochodzić bezpłatnej naprawy innym torem. Uprzedzam przed wizytą w tym serwisie!
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 21:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 11:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 19:55
Salon - samochody nowe
Polecam. Pan Jakub ...
... pomocny, przygotował również wideoprezentację na moje życzenie. Audi A4 zakupione bez jazdy próbnej, bez negatywnych niespodzianek. W aucie brakowało zagłówka ale salon dość szybko zajął się zamówieniem i przesłaniem nowego.
Użytkownik sieci
22 października 2020 11:58
Salon - samochody nowe
Witam. W ostatnim ...
... czasie oddałem do serwisu auto Audi A4 B8 z uszkodzeniem skrzyni. Oczywiście mankament został usunięty. Prosiłem również o zdiagnozowanie delikatnego stukania, które słychać jak auto stoi w trybie Parkingowym (P) z zaciągniętym hamulcem ręcznym.... Osoba, która mnie obsługiwała przekazała mi informacje, że te stuki pochodzą ze skrzyni biegów (multitronic) , ale skrzynia bardzo płynnie symuluje zmianę biegów i mam się nie martwić i tu mnie to zaciekawiło.... Skoro skrzynia działa płynnie to jak może coś w niej stukać . Ja się nie znam, więc uwierzyłem. Po tygodniu wyskoczyłam kontrolka czujnika temperatury i tu nie mam żadnych zastrzeżeń, bo miałem tą informacje, że trzeba go wymienić, lecz pojechałem do innego autoryzowanego salonu Audi poprosiłem o podpięcie i diagnozę błędu. Mechanik, który podpiął komputer i zdiagnozował błąd czujnika 4 od razu powiedział, że dwu mas jest do wymiany. Zadałem mu pytanie "Po czym twierdzi, że dwu mas jest do wymiany"? przełączył bieg na D po chwili znowu na P i powiedział, że drgania wchodzą po 30 s i to wynika tylko z dwu mas-u a gdyby to były stuki ze skrzyni to raczej bym się autem nie poruszał :) I Pytanie do SERWISU w KATOWICACH?? Co to za mechanik w autoryzowanym serwisie, który nie potrafi zdiagnozować, czegoś takiego???? Najlepsze jest to, że jak Żona zadzwoniła, to Opiekun serwisu, który nas obsługiwał i powiedział, że mieliśmy ograniczony budżet i niestety nie diagnozowaliśmy tego... Wydałem 6000zł, a Mechanik, który pracuje w autoryzowanym serwisie podczas podpięcia komputera powiedział, że dwu mas jest do wymiany, bo to usłyszał. Uważam, że Pracownik zorientował nie znam się na autach i wykorzystała fakt, że za wszystko trzeba płacić, a moja prośba o diagnozę auta o którą prosiłem zastała totalnie olana i ważne, żeby procent od naprawy zgadzał się w kieszeni. Sam jestem Handlowcem i wiem jak to działa. Jest mi ogromnie przykro, że zostałem tak potraktowany..... Bardzo szkoda, bo chciałem korzystać w Państwa serwisów nawet jeżeli jest to droższe niż gdziekolwiek indziej, ale już nie wydam pieniędzy w Państwa salonie i tym bardziej, że myślimy nad wymianą auta na nowe. Pozdrawiam serdecznie opiekuna Serwisu Tutucki Mateusz
Użytkownik sieci
22 października 2020 10:16
Salon - samochody nowe
Świetny wystrój wnętrza mila profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
21 października 2020 06:14
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
12 października 2020 17:02
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Polecam. Kierownik ...
... sprzedaży samochodów używanych Pan Adam wykazał się profesjonalizmem i zaangażowaniem od początku do końca co zakończyło się kupnem Audi Q5. Salon z którego konkurencja powinna brać przykład. Dziękujemy i Pozdrawiamy
Użytkownik sieci
7 października 2020 08:25
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
2 października 2020 09:26
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm w obsłudze
Użytkownik sieci
30 września 2020 07:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2020 22:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek