Zobacz na mapie
94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 11:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Auto ...
... odstawione do serwisu(Pan podał czas diagnozy około 2 godziny) po dwóch godzinach trzeba iść upomnieć się o sprawę i okazuje się, że nic się nie wydarzyło przez ten czas bo jest problem z urządzeniem do diagnozy...I ciężko było poinformować klienta że nie ma na co czekać! Trzeba ponownie umówić się do diagnozy i czekać w kolejce,brać dzień wolny w pracy itd...
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 14:56
Salon - samochody nowe
Słabo , obsługa serwisu pozostawia wiele do życzenia?.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 10:40
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... działu samochodów używanych. Oferty wydają się być dobre ale proponuję wszystkie ustalenia mieć na mailu, choć handlowcy nie są skorzy do pisania wiadomości. Przez telefon bajki z mchu i paproci rzeczywistość wygląda już nieco inaczej. Niech nikogo nie zwiedzie że to autoryzowany dealer marki, podejście jak każdy typowy handlarz z Gniezna. Sprzedać i zapomnieć.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 13:08
Salon - samochody nowe
Pomimo sporej ilości ...
... personelu oraz niespecjalnie dużej liczby klientów, nie znalazł się Przedstawiciel, który by podeszedł, zwrócił uwagę, zaprezenotwał auta, czy nawet poprosił o chwilę cierpliwości. Przyszliśmy z konkretnym zamiarem zakupu samochodu. Takim sposobem zyska konkurencja. PS Przecież Klient zawsze się znajdzie.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiły personel, ...
... nigdy nic nie wiedzą i wprowadzają w błąd
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 13:47
Salon - samochody nowe
Niestety, moja wizyta ...
... w serwisie Audi Balice pozostawiła sporo do życzenia. Przyjechaliśmy specjalnie z Warszawy, prosto z lotniska, aby odebrać auto z serwisu, zgodnie z godzinami otwarcia podanymi na wizytówce Google. Na miejscu, w sobotę o godzinie 13, dowiedzieliśmy się jednak, że serwis nie pracuje w weekendy – i to podobno od dłuższego czasu. Jak się okazuje, od sierpnia nikt nie zaktualizował tej kluczowej informacji w wizytówce Google, mimo że pracownicy byli tego świadomi. Pani z recepcji poinformowała nas, że „stali klienci wiedzą” o zamknięciu serwisu w soboty. To stwierdzenie wybrzmiało bardzo nieprofesjonalnie i wręcz lekceważąco, zwłaszcza że nasz samochód regularnie odwiedza ten serwis co 30 tysięcy kilometrów. Wygląda jednak na to, że w ich oczach nie jesteśmy „stałymi klientami”, bo nie znamy godzin ich otwarcia, co samo w sobie brzmi absurdalnie. Czyżby serwis zakładał, że to klienci muszą dopasować się do ich wewnętrznych standardów, a nie odwrotnie? Postawa pani z recepcji pozostawiła bardzo negatywne wrażenie. Jej ton był pogardliwy, a sposób traktowania naszej sprawy pokazał, że problem klienta jest jej obojętny. Owszem, podano nam numer do kierownika, ale z góry było wiadomo, że nie odbierze – miał dzień wolny. W takiej sytuacji można by oczekiwać choć minimalnej empatii czy próby rozwiązania sytuacji, ale niestety, tak się nie stało. Najbardziej rozczarowujące jest to, że cała sytuacja mogłaby zostać rozwiązana w minutę – wystarczyło zaktualizować godziny otwarcia na wizytówce Google. Brak takiej podstawowej troski o komunikację z klientem wprowadza w błąd i marnuje czas. To pokazuje brak szacunku dla klientów, którzy zaufali marce. Serwis Audi Balice ma jeszcze dużo do poprawy. Sugeruję zacząć od przeszkolenia personelu w zakresie kultury obsługi klienta oraz podejścia do rozwiązywania problemów. Każda sytuacja, nawet trudna, może być rozwiązana w sposób, który zostawia pozytywne wrażenie – tutaj tego zabrakło. To smutne, że w przypadku marki premium klient odchodzi z poczuciem, że jego problem jest kompletnie nieważny.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 08:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:15
Salon - samochody nowe
Приехал сюда для ...
... того чтобы пофоткать Audi S7 на что когда я зашёл в салон ко мне вылетел какой-то злой ремонтник и сказал чтоб я уходил при этом общался не очень хорошо с его стороны
Użytkownik sieci
7 września 2024 18:31
Salon - samochody nowe
Smiech, po prostu ...
... smiech. W sobote o 11 rano nie moge tam kupic oleju do Audi RSQ3 za 300 tysiecy, bo w sobote nie sprzedaja oleju. Dobrze ze jest budowlanka otwarta obok, ale to po prostu smiech a nie powazny handlarz. Nie pytajcie po co mi olej do audi w sobote o 11 rano, bo to tajemnica Audi i nie chce zeby mi skasowali ten komentarz. Wlalem olej z budowlanki, bez sreberka, i zobaczymy co bedzie, bo Zasada nie sprzedaje w sobote.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 20:35
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka z ...
... powodu wprowadzenia mnie w błąd przez obsługę serwisu, która ustalając termin przeglądu twierdziła że pakiet serwisowy mogę zakupić podczas wizyty na serwisie. Kilka dni później podczas wizyty,pracownik serwisu który mnie obsługiwał stwierdził że on nie widzi takiej możliwości dla mojego auta. Dziwne że w aplikacji jest taka możliwość ale dziala dopiero po trzech dniach od zakupu a w serwisie takiej możliwości nie było .
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 10:35
Salon - samochody nowe
W Audi special ...
... zostawia się samochód za prawie 500000PLN i nie można się dodzwonić, ani uzyskać informacji o naprawie auta. Po 2 tygodniach od odstawienia samochodu, szef dostaje informację, że nie wiadomo kiedy samochód zostanie naprawiony, brak podanego konkretnego terminu naprawy. A wcześniej przy oddawaniu auta informowano go, że do 2 tygodni samochód będzie do odbioru. Warto rownież zaznaczyć, że w tym aucie (AUDI S7) po 111000km padła skrzynia biegów, co przy tej klasie i koszcie zakupu - nie przystoi.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 07:48
Salon - samochody nowe
Salon jest ok. ...
... - świetna ekspozycja, która aż zachęca do zakupu ale niezauważenie przez ok. 20 minut potencjalnego klienta - fakt, że nie umówionego na spotkanie - psuje odbiór tego miejsca i stąd tylko dwie gwiazdki.......
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 22:59
Salon - samochody nowe
Dramatyczne podejścię do ...
... klienta, -Wybierz auto -Zapłać -Miej klienta w du*ie AUDI GRUPA CICHY-ZASADA Poleca.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 10:32
Salon - samochody nowe
Najmniej profesjonalny serwis ...
... samochodów marek premium w jakim byłem. Odbierasz nowe auto a na zmianę kół wysyłają na Volkswagena bo nie ma możliwości wygospodarować 15 min na serwisie pytanie po co odbiór. Umawianie przeglądów w wyprzedzeniem 2 tygodniowym.... Odpowiedź na reklamacje po 6 miesiącach
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 09:32
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. SERWIS, ...
... ZAANGAŻOWANIE SPRZEDAWCÓW, MECHANIKÓW,SERWISMENOW FATALNE. FATALNE. ZŁE. WSZYSTKO ZRZUCAJĄ NA KLIENTA,ZERO EMPATII. NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM i przestrzegam
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 17:07
Salon - samochody nowe
Dno, 40 minut ...
... czekania, aż ktoś się zainteresuje klientem, mimo poinformowania recepcji w jakim celu przyszedłem. W salonie kreci się bardzo dużo obslugi, ale każdy udaje, że nie widzi osoby chętnej na zakup auta. Totalne olewactwo. Polecam zdecydowanie bardziej konkurencyjny salon na Zakopiance.
Użytkownik sieci
19 maja 2024 23:03
Salon - samochody nowe
Miałem wątpliwą" przyjemność" ...
... ,zakupu auta od sprzedawcy Bartosza Chudzikiewicza. Gdyby nie to ,że auto było nam potrzebne to bym zrezygnował z tego zakupu. Ten sprzedawcą nadaje się do sprzedaży pietruszki na bazarku najwyżej. Poziom obsługi poniżej poziomu podłogi. Bardzo opieszały ,trudności miał żeby sprawnie fakturę wysłać. Zero zainteresowania klientem i chęci sprzedaży,żadnej inicjatywy. Po zakupie kontakt bardzo ciężki, problem z wysłaniem dokumentów gwarancyjnych ,w korespondencji e-mail do klienta wysyła znaki wykrzyknik (!!!!),bo go teraz nie ma w pracy. Absolutny brak kultury osobistej i obycia. Podsumowując auto sprzedałem sobie sam ,bo ten pan nie potrafi nawet sprawnie zamówienia wysłać. Auto za 580 000 zł,a obsługa jak przy sprzedaży auta za 3000 zł.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 10:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 15:52
Salon - samochody nowe
Nasze drugie podejście ...
... do tego salonu. Największy salon Audi w Krakowie ale obsługa to kpina . Albo zbyt mało sprzedawców lub brak premii za sprzedaż auta bo zdecydownie nie są klientem zainteresowni . Nie polecam
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 19:08
Salon - samochody nowe
Niestety, przyjechałem do ...
... tego salonu w celu uzyskania oferty na nowy samochód. Po 10 minutach kręcenia się po sali sprzedaży wyszedłem - nikt się mną nie zainteresował. Dla porównania, w konkurencyjnym salonie marki z Monachium zostałem świetnie obsłużony. Nie polecam tego salonu Audi.