Zobacz na mapie
95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 15:52
Salon - samochody nowe
Nasze drugie podejście ...
... do tego salonu. Największy salon Audi w Krakowie ale obsługa to kpina . Albo zbyt mało sprzedawców lub brak premii za sprzedaż auta bo zdecydownie nie są klientem zainteresowni . Nie polecam
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 19:08
Salon - samochody nowe
Niestety, przyjechałem do ...
... tego salonu w celu uzyskania oferty na nowy samochód. Po 10 minutach kręcenia się po sali sprzedaży wyszedłem - nikt się mną nie zainteresował. Dla porównania, w konkurencyjnym salonie marki z Monachium zostałem świetnie obsłużony. Nie polecam tego salonu Audi.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 17:29
Salon - samochody nowe
Sorry, ale nikt ...
... nie zainteresował się klientem, może dlatego że dżinsy i bluza to nie ten sort poprostu nie ten klient...
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 23:14
Salon - samochody nowe
Nie Polecam. Wręcz ...
... odradzam. Mam przykre doświadczenia z tym serwisem.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 11:31
Salon - samochody nowe
Godzina na wymianę ...
... opon - spoko, można spokojnie kawę wypić. Ale godzina patrzenia na samochód na parkingu bo nie ma go kto wydać, to już nie jest w porządku
Użytkownik sieci
17 października 2023 22:27
Salon - samochody nowe
Miałem wątpliwą" przyjemność" ...
... ,zakupu auta od sprzedawcy Bartosza Chudzikiewicza. Gdyby nie to ,że auto było nam potrzebne to bym zrezygnował z tego zakupu. Ten sprzedawcą nadaje się do sprzedaży pietruszki na bazarku najwyżej. Poziom obsługi poniżej poziomu podłogi. Bardzo opieszały ,trudności miał żeby sprawnie fakturę wysłać. Zero zainteresowania klientem i chęci sprzedaży,żadnej inicjatywy. Po zakupie kontakt bardzo ciężki, problem z wysłaniem dokumentów miał pan nawet ,w korespondencji e-mail do klienta wysyła znaki wykrzyknik (!!!!),bo go teraz nie ma w pracy. Absolutny brak kultury osobistej i obycia. Podsumowując auto sprzedałem sobie sam ,bo ten pan nie potrafi nawet sprawnie zamówienia wysłać. Auto za 580 000 zł,a obsługa jak przy sprzedaży auta za 3000 zł.
Użytkownik sieci
10 października 2023 08:38
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam wybór ...
... innego dealera Audi. Wydano mi pojazd fabrycznie nowy w stanie uszkodzonym. Do czasu przedstawienia przeze mnie ekspertyzy wykonanej przez biegłego rzeczoznawcę techniki motoryzacyjnej, która dokumentowała liczne wady auta, dealer twierdził, że samochód nie ma żadnych uszkodzeń. Nikt ze strony sprzedawcy pojazdu nie był zainteresowany spotkaniem w sprawie, nie mówiąc już o szybkim i rzeczowym zajęciu się problemem. Nie doczekałem się nawet przeprosin. Oczywiście sprawa skierowana została na drogę prawną.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 08:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam ani ...
... salonu ani marki Audi. Pierwsza wizyta w salonie: nikt nie podszedł, nikt się mną nie zainteresował. Pochodziłem wokół samochodów i poczułem się jak intruz. Wyszedłem. Druga wizyta już umówiona telefonicznie w celu obejrzenia Q8. Samochód do prezentacji stał na utwardzonym placu, pod chmurką, brudny, przykryty jakimś materiałem, wewnątrz wyłożony kartonami. Ciężko było się nim zachwycić. Mimo to umówiłem się na jazdę testową. Przyjeżdżam na umówiony termin (mam 150km do salonu) i dowiaduję się, że auto zostało wydane innemu klientowi (jakiemuś ważniejszemu...). Sprzedawca próbując wybrnąć z sytuacji proponuje podstawienie samochodu w innym terminie pod mój dom. Gdy termin nadszedł otrzymuję telefon, że jednak nie podstawi bo kierownictwo się nie zgadza (koszty paliwa). Sam przyjeżdżam znowu do KRK i odbieram auto. Decyduję się na zakup. W ramach negocjacji cenowych, do auta o wartości przewyższającej 0,5 mln zaproponowano mi dywaniki gumowe. Po kolejnych rozmowach ugrałem 3 opony zimowe... (Q8 to trójkołowiec?). Przyjeżdżam odebrać samochód i już na wejściu widzę konkretnie porysowany grill. Polerują przy mnie na poczekaniu. Samochód ma obecnie przebieg 3,5k i już trzeci raz jest w serwisie. Jedna z usterek to dzwoniąca sygnalizacja niezapiętych pasów. Pani w serwisie poinformowała mnie, że przyjmą auto za 2 tyg bo nie ma wolnych terminów (widocznie psują się na potęgę). Miałem jeździć 2 tyg z tym dzwonem?? Głowa po 10min pękała. Na szczęście ktoś zrezygnował z serwisu i zwolnił się termin wcześniejszy. Inna usterka to awaria hamulca postojowego. Skorzystałem z "gwarancji mobilności" (nie dajcie się na to nabrać). Zgłoszenie 14:30 a auto zastępcze podstawiono 22:30, po wielu nieprzyjemnych rozmowach. Zaproponowano audi Q2 jako samochód "ekwiwalentny". Śmiech. Kupujecie auto za pół bańki po to żeby jeżdzić Q2. Jaki jest zatem sens przepłacać? Finalnie podstawiono volvo s90. Po drodze było jeszcze kilka innych irytujących sytuacji źle świadczących o audi. Auto posiadam 3 tygodnie a mam go już serdecznie dość. Audi to żadna marka premium, bardzo im daleko do obecnych standardów w zakresie jakości produktu i jakości obsługi. Jeszcze tzw. phonebox, który jest bezużyteczny - rozgrzewa telefon do czerwoności. Producent o tym wie ale przed zakupem nie poinformuje. Znają problem i pracują nad tym, żeby następna generacja była wolna od tego bubla. Podsuwomując, jestem bardzo rozczarowany tym jak jestem traktowany przez Audi.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 10:44
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Odnośnie ...
... oddania samochodu do serwisu.Serwis umawia wizytę na 20.06.2023r. na g.18.30 (brak nawigacji) ale po dwóch godzinach okazuje się ze braknie im czasu i jest umawiamy następny termin za dwa tygodnie. Gdzie z całym szacunkiem można pewne rzeczy przewidzieć i umawiać się z klientem w godzinach porannych,ewentualnie południowych. Przecież chodzi o szanowanie czyjegoś czasu,a w tym przypadku o brak szanowania mojego czasu. Analogiczna sytuacja miała miejsce w zimie tylko dotycząca innego problemu z samochodem. Druga sprawa dotyczy samochodu zastępczego który jest rezerwowany z wyprzedzeniem dwóch tygodni tak jak wizyta w serwisie i zostało zarezerwowane Audi A6 (termin czekania na wizytę oraz samochód zastępczy 10-dni) i na miejscu w dniu wizyty 30.06.2023r. okazuje się ze nie ma samochodu zastępczego Audi A6 tylko Audi A1. I jak dla ironii taka sama sytuacja miała miejsce w zimie gdzie rezerwuję Audi q5, ale przy odbiorze okazuje się ze nie ma Audi q5 ale jest Audi q2 oraz w dodatku okazuje się ze samochód jest porysowany i dopiero na mój wniosek zostało to uwzględnione. Z szacunku do klienta który kupił Audi q5 , samochód zastępczy powinien być podobnej klasy albo przynajmniej powinien być samochód zastępczy który był rezerwowany dwa tygodnie wcześniej. Wiec proszę mi wytłumaczyć jeżeli mam dużą rodzinę jak mam Wszystkich zmieścić do Audi A1 ? Z wyrazami szacunku Mirosław.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 19:20
Salon - samochody nowe
Niestety ale jestem ...
... zmuszony zmienić opinię. Już nie polecam tego salonu. Przez ostatnie 10 lat zakupiłem 6 samochodów ale to był ostatni. Omijać szerokim łukiem najmy długoterminowe. Naciąganie ludzi ile tylko można. Ostatni raz.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2023 02:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 13:12
Salon - samochody nowe
Zła obsługa
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 10:41
Salon - samochody nowe
Mieszkam w Polsce ...
... od kilku lat, ale pierwszy raz spotkałam się z dyskryminacją ze względu na narodowość. Odmówiono mi uslugi ze względu na moją narodowość, ponieważ taka jest polityka firmy. To jest bardzo frustrujące. Ani na stronie internetowej salonu, ani w samym salonie nie ma informacji, że obsługiwane są tylko niektóre narodowości. Jeśli taka jest polityka firmy, proszę o dodanie tej informacji, aby przedstawiciele niepożądanych narodowości nie wchodzili do tego salonu i nie marnowali czasu ani czasu salona.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 16:58
Salon - samochody nowe
Z jakiegoś powodu ...
... sortują klientów według narodowości. Dziwna obsługa
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 15:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorsza obsługa w Polsce (Wersja oryginalna) Worst service in Poland
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 14:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 14:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 14:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dyskryminacja etniczna, odmówiono obsługi z powodu posiadania określonego paszportu, i to nawet nie rosyjskiego. (Wersja oryginalna) Ethnic discrimination, ppl were were refused to be served because of having a certain passport, and it was not even Russian.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 08:59
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... (może kierownik salony przeczyta). Tylko prosze powstrzymać sie od komentarza typu: "ale jest pan w salonie audi" bo to słabe. Samochody rewelacyjne!