Zobacz na mapie
94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 10:40
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... działu samochodów używanych. Oferty wydają się być dobre ale proponuję wszystkie ustalenia mieć na mailu, choć handlowcy nie są skorzy do pisania wiadomości. Przez telefon bajki z mchu i paproci rzeczywistość wygląda już nieco inaczej. Niech nikogo nie zwiedzie że to autoryzowany dealer marki, podejście jak każdy typowy handlarz z Gniezna. Sprzedać i zapomnieć.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 09:31
Salon - samochody nowe
To jest już ...
... moja druga wymiana floty z P. Zbigniewem Dąbrowskim. Zawsze mogłem i mam nadzieję że mogę w dalszym ciągu liczyć na jego fachową pomoc i doradztwo.
Krzys Kubas
31 grudnia 2024 08:53
Serwis
Wymiana klocków i tarcz.
Serdecznie dziękuję za rewelacyjną obsługę Pani Ani podczas umawiania terminu wizyty w serwisie Audi Cichy-Zasada. Pan Piotr Michalec z serwisu od razu zają się samochodem. Po przedstawieniu kosztów naprawy i akceptacji. Usługa bardzo dobrze i solidnie wykonana. Auto odebrane sprawne i bez żadnych komplikacji.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 07:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 18:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 13:08
Salon - samochody nowe
Pomimo sporej ilości ...
... personelu oraz niespecjalnie dużej liczby klientów, nie znalazł się Przedstawiciel, który by podeszedł, zwrócił uwagę, zaprezenotwał auta, czy nawet poprosił o chwilę cierpliwości. Przyszliśmy z konkretnym zamiarem zakupu samochodu. Takim sposobem zyska konkurencja. PS Przecież Klient zawsze się znajdzie.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 16:07
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście ...
... ze strony Pana Zbigniewa, który w sprawny sposób wprowadził i zrealizował cały proces zakupowy wymarzonego autka 🙂 mam nadzieję na dalszą owocną współpracę.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 19:54
Salon - samochody nowe
Obsługa w porządku, ...
... tempo ekspresowe. Sprzedawca - Zbigniew Dąbrowski.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiły personel, ...
... nigdy nic nie wiedzą i wprowadzają w błąd
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 13:47
Salon - samochody nowe
Niestety, moja wizyta ...
... w serwisie Audi Balice pozostawiła sporo do życzenia. Przyjechaliśmy specjalnie z Warszawy, prosto z lotniska, aby odebrać auto z serwisu, zgodnie z godzinami otwarcia podanymi na wizytówce Google. Na miejscu, w sobotę o godzinie 13, dowiedzieliśmy się jednak, że serwis nie pracuje w weekendy – i to podobno od dłuższego czasu. Jak się okazuje, od sierpnia nikt nie zaktualizował tej kluczowej informacji w wizytówce Google, mimo że pracownicy byli tego świadomi. Pani z recepcji poinformowała nas, że „stali klienci wiedzą” o zamknięciu serwisu w soboty. To stwierdzenie wybrzmiało bardzo nieprofesjonalnie i wręcz lekceważąco, zwłaszcza że nasz samochód regularnie odwiedza ten serwis co 30 tysięcy kilometrów. Wygląda jednak na to, że w ich oczach nie jesteśmy „stałymi klientami”, bo nie znamy godzin ich otwarcia, co samo w sobie brzmi absurdalnie. Czyżby serwis zakładał, że to klienci muszą dopasować się do ich wewnętrznych standardów, a nie odwrotnie? Postawa pani z recepcji pozostawiła bardzo negatywne wrażenie. Jej ton był pogardliwy, a sposób traktowania naszej sprawy pokazał, że problem klienta jest jej obojętny. Owszem, podano nam numer do kierownika, ale z góry było wiadomo, że nie odbierze – miał dzień wolny. W takiej sytuacji można by oczekiwać choć minimalnej empatii czy próby rozwiązania sytuacji, ale niestety, tak się nie stało. Najbardziej rozczarowujące jest to, że cała sytuacja mogłaby zostać rozwiązana w minutę – wystarczyło zaktualizować godziny otwarcia na wizytówce Google. Brak takiej podstawowej troski o komunikację z klientem wprowadza w błąd i marnuje czas. To pokazuje brak szacunku dla klientów, którzy zaufali marce. Serwis Audi Balice ma jeszcze dużo do poprawy. Sugeruję zacząć od przeszkolenia personelu w zakresie kultury obsługi klienta oraz podejścia do rozwiązywania problemów. Każda sytuacja, nawet trudna, może być rozwiązana w sposób, który zostawia pozytywne wrażenie – tutaj tego zabrakło. To smutne, że w przypadku marki premium klient odchodzi z poczuciem, że jego problem jest kompletnie nieważny.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 22:18
Salon - samochody nowe
SUPER OBSŁUGA ZARÓWNO SPRZEDAŻY JAK I SERWISU
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa, ...
... Pani Izabela Stanecka podchodzi do klienta bardzo profesjonalnie, miła i przyjazna atmosfera, polecam gorąco!
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 08:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 14:04
Salon - samochody nowe
Polecam p. Zbigniewa ...
... Dąbrowskiego, które sprawnie i profesjonalnie przeprowadził mnie przez zakup nowego samochodu.
Krzys Kubas
18 grudnia 2024 07:11
Serwis
Zadowolony klient serwisu w dniu 17.12.2024
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z serwerem Audi Kraków Grupa Cichy-Zasada. Profesjonalne podejście do klienta Pana Piotra Michalca, pomoc na każdym etapie i rzetelna informacja o naprawach. Ekspresowa obsługa, jakość na najwyższym poziomie. Tak trzymać Panie Piotrze. Polecam serwis i doradcę Pana Piotra. Krzysztof Kubas
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 17:19
Salon - samochody nowe
Polecam doradcę handlowego Pana Marcina Surówkę
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 12:48
Salon - samochody nowe
Pan Tomasz J. ...
... z działu części zamiennych wie jak poprawić dzień posiadaczowi Audi ;) Czapki z głów - gdyby tylko wszędzie była taka miła obsługa i podejście do rozwiązywania niecodziennych problemów, żyło by się lepiej ;) Polecam!
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 17:30
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim zakup ...
... w grupie Cichy Zasada koniecznie z pomocą Pana Zbigniewa Dąbrowskiego - najlepszego doradcy z jakim mieliśmy do tej pory do czynienia. Jest to nasz kolejny zakup Audi i obsługa jak zawsze na najwyższym poziomie, pełen profesjonalizm, duża wiedza i kultura osobista. Cały proces począwszy od prezentacji, przez formalności aż do wydania pojazdu przebiegł sprawnie. Dziękujemy Panie Zbyszku za fantastyczną obsługę na każdym etapie i gotowość do wsparcia posprzedażowego a samochodem jesteśmy zachwyceni:)
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam salon ...
... Audi. Generalnie bardzo fajna obsługa. Nam doradzał w wyborze auta Pan Marcin Surówka. Duży profesjonalizm ze strony Pana Marcina w wyborze auta, zwrócił nam uwagę na wiele szczegółów, o których nie mieliśmy pojęcia. Generalnie nie musisz czytać setek stron na temat wybranego modelu, wystarczyło zapytać Pana Marcina lub opisać problem, aby dostać rzeczową odpowiedź. Polecam :)