Zobacz na mapie
95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 15:01
Salon - samochody nowe
Dramat.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 22:01
Salon - samochody nowe
W sobotę trzeba ...
... stać w kolejkach do handlowców, którzy o dziwo mają dosyć niską wiedzę na temat modeli i ich dodatkowego wyposażenia. Gdy zadawałem "trudne" pytania Pan mnie zignorował i zaczął obsługiwać kogoś innego. Jechałem tam specjalnie ze Śląska. Nie polecam! Nie dowiedziałem się niczego i nikt nawet nie poprosił o pozostawienie kontaktu. W tym salonie obsługa ma "ładnie wyglądać" a nie pomagać i służyć wiedzą...
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 15:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wpłaciłem ...
... zaliczkę w lipcu 2022 na wymarzony samochód. Do końca grudnia 2022 nikt nawet nie wiedział, kiedy auto zostanie wyprodukowane i dostarczone. Rozumiałem to i nie robiłem problemów bo czasy jakie są, każdy widzi. Auto zjechało w styczniu 2023, wtedy Audi wprowadza promocje 20% rabatu na wszystkie auta ze starego rocznika (moje ma rok produkcji 2022). Jest to wiedza powszechna stosowana w każdym salonie w Polsce. Pan Michal P. stosuje praktykę przymuszania mnie, ze albo wezmę samochód w ich leasingu i dostanę rabat 20% albo mam rabat 9%. Wszyscy wiedza, jakie są obecnie koszty leasingu i nie uśmiecha mi się płacić za coś czego nie muszę. Tym samym po odczekaniu 7 miesięcy nie mam auta, a zaliczka wraca w kwocie nominalnej do mnie. Bardzo nie polecam. Maja przed oczami tylko czubek własnego nosa. Oczywiście mój samochód zostanie kupiony przez kogoś innego na 20% w ich leasingu wiec ktoś będzie mega szczęśliwy. Zwłaszcza sprzedawca i Pan właściciel…
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 19:05
Salon - samochody nowe
W żadnym wypadku ...
... nie polecam. Zamówiliśmy ze wspólnikiem po samochodzie w połowie 2022 roku. Wpłaciliśmy zaliczki i czekaliśmy... Czekaliśmy... Nikt nic nie wiedział kiedy auta mają zostać dostarczone. Byliśmy cierpliwi bo taką mamy obecnie sytuację na rynku motoryzacyjnym. Nagle w styczniu samochody się pojawiły... W tym samym momencie Audi w całej Polsce ogłosiło promocję na samochody z poprzedniego rocznika (nasze mają rok produkcji 2022) rabat 20%. W całej Polsce oprócz salonu Cichy-Zasada w Modlnicy. Otóż sprzedawca - Pan Michał P poinformował nas, że jeżeli chcemy skorzystać z ogólnopolskiej promocji to musimy zakupić samochód w jego leasingu. W przeciwnym razie mamy rabat 9%... Sprawę weryfikowałem w innych salonach- nigdzie taka praktyka nie jest stosowana...Różnica jest duża 11% na 2 autach to około 70 tyś złotych. Tym samym po odczekaniu ponad pół roku sprzedawca wiedząc że bardzo chcę kupić to auto ( idealnie skonfigurowane pod moje oczekiwania) próbuje zmusić mnie do wzięcia jego leasingu. Domyślam się że prowizja za sprzedaż auta to za mało a łatwa prowizja za leasing poprawia wynik finansowy. Nie polecam, bo tutejsze praktyki nie mają nic wspólnego z pro klienckim podejściem. Uważam że trudne czasy jakie idą zweryfikują takie podejście.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 19:00
Salon - samochody nowe
Niestety odradzam współpracę ...
... z panem Marcin Korytowski, doradcą serwisowym Audi. Błacha sprawa jaką była wymiana listewki, trwała ponad miesiąc jeżeli chodzi o ustalenie ceny i przybliżonego terminu dostępu części. Po licznych próbach kontaktu telefonicznego oraz przez email, zrezygnowałem. Sprawa została rozwiązana w kilka dni licząc z montażem w konkurencyjnym salonie Audi.
Użytkownik sieci
20 października 2022 10:04
Salon - samochody nowe
Audi A6/na gwarancji/, ...
... świeci kontrolka silnika, Pojechałem na diagnozę, po 1,5 godziny diagnozowania miły Pan z obsługi raczył mi wyjaśnić, że spaliła się świeca żarowa i takiej nie mają muszą dopiero zamówić... Żenada ,gdzie ja pojechałem do przydrożnego mechanika ? Czy do autoryzowanego serwisu? Nie mają świecy żarowej na wymianę/popularny sinik 2.0 /.Śmiem twierdzić, że przydrożny mechanik diagnozowałby max.20 min.i rozumie, że musiałby zamówić świecę bo naprawia wiele marek samochodów, ale Serwis Audi nie ma części na stanie?, rozumiem jakieś drogie części do silnika itp.ale świecy żarowej? Śmiech na sali.Ale mi nie jest do śmiechu, bo musiałem przyjechać z drugiego końca województwa małopolskiego tylko po to, aby się dowiedzieć jak Serwis Audi jest nieudolny.Gdyby auto nie było na gwarancji to / przydrożny mechanik wymieniłby w 1 godzinę/ i po sprawie. Stracony czas, nerwy i kolejna wyprawa za tydzień w celu dokonania naprawy. Pozdrawiam Serwis Audi.
Użytkownik sieci
3 października 2022 16:29
Salon - samochody nowe
Obsługa to porażka szczególnie na przyjęciu do serwisu.
Użytkownik sieci
16 września 2022 17:50
Salon - samochody nowe
Do momentu odbioru ...
... samochodu kontakt super i wszystko bez zastrzeżeń. Jednak po odbiorze.. katastrofa. Kilkukrotnie upominalam sie o fakturę korekte do faktury zaliczkowej. Dopiero po kilku mailach i 3 telefonach ją otrzymalam. Prosiłam o ofertę na opony zimowe z alufelgami, po kilku zapytaniach z mojej strony i zapewnieniach że otrzymam na maila właśnie mijają prawie 2 miesiące i oferty dalej nie otrzymałam... pozostaje więc niesmak. Wstyd dla salonu z samochodami marki premium za takie traktowanie klienta.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 18:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2022 16:08
Salon - samochody nowe
Dramat. Byłem tam ...
... trzeci i ostatni raz. Dwa razy nikt się nie zainteresował mną, a za trzecim razem Pani z recepcji z rozpaczą w oczach szukała"wolnego" handlowca. Wszyscy strasznie zajęci w pustym salonie. Strach pomyśleć co by było gdybym już kupił u nich auto i chciał coś załatwić. Zastanówcie się dwa razy zanim tam pójdziecie.
Użytkownik sieci
17 maja 2022 16:47
Salon - samochody nowe
Obsługa ok bez ...
... zastrzeżeń, natomiast jeżeli chodzi o pracowników warsztatu to są jakieś kpiny!!!!! w nowym samochodzie na gwarancji odklejają się uszczelki przy drzwiach, serwis robił podejście do usterki 3 krotnie!!! za każdym razem bez skutecznie a problem jest jak najbardziej do rozwiązania bo udowodnił to blacharz wymieniający drzwi przy okazji stłuczki parkingowej że te uszczelki można przykleić porządnie tak żeby się nie odklejały. Za drugim razem to już przeszli samych siebie przyklejając uszczelkę na kształt wijącego się węża dla kierownika warsztatu który odbierał naprawę nie było różnicy miedzy prostą linią a uszczelką przyklejoną w kształcie litery S jakiś dramat albo byli wypici bo nie widzę innego wytłumaczenia. Drugą kwestią było drgające lusterko i połamany uchwyt w środku, wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jakiej jakości materiały są pakowane do nowych aut lusterka przy składaniu i chowaniu skrzypiały od początku potem jedno od strony kierowcy zaczęło się ruszać po zgłoszeniu tego została wykonana prowizoryczna naprawa na silikonie !!!!! i wmawiano mi że ktoś do tego lusterka próbował się dostać :D no jasne że próbował jakiś wasz tępy mechanik i w między czasie połamał cały plastikowy uchwyt, oczywiście trzeba by było zamówić nowe lusterko (ok 2-3 tyś zł.) bo nie podchodzi pod gwarancję (jakoś plastików w nowych a3 dramat!!!!!) podsumowując, pracownicy z obsługi klienta jak najbardziej ok pracownicy serwisu (mechanicy, kierownik serwisu i kto tam jeszcze grzebie przy tych autach) dno, omijać szerokim łukiem normalnie nie komentuje w sieci takich sytuacji gdyż uważam że takie sprawy powinno się załatwiać między klientem a serwisem ale jak dzisiaj usłyszałem od jakiegoś technicznego gościa z serwisu że będą naprawiać 4 (3 poprzednie próby nie udane) to coś we mnie pękło :P uszczelki wymienię na własny koszt skoro autoryzowany serwis nie potrafi/nie chce rozwiązać problemu nie pozdrawiam i tak wiem że macie to w du...ie
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 10:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 18:48
Salon - samochody nowe
Serwis dno, oddałem ...
... tam na gwarancję Audi RS5, niby diagnozują, naprawiają a auto stoi zakurzone na parkingu, od 8 dni nikt nie raczył nawet otworzyć auta (samochód posiada zamontowanego GPS'a), rzekomo mieli pracować nad naprawą w dniu dzisiejszym- brak jakichkolwiek działań, kontakt utrudniony na serwis nie można się dodzwonić, zero informacji w sprawie naprawy czy też diagnozy- trzeba dzwonić samemu. PORAŻKA
Użytkownik sieci
26 marca 2022 19:48
Salon - samochody nowe
Żona odprowadziła auto ...
... na naprawe w ramach AC, szkoda za 30 tys., a auto wróciło całe zakurzone! Dodam, ze 2 tyg, wczesniej było profesjonalnie wymyte i zawoskowane. Kwestia poprawnosci wykonania prostej naprawy jest dla mnie formalnością, która została wykonana.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 21:49
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!!! ...
... Należy się zero gwiazdek ale niestety w Google brak takiej opcji🤷♂️ Serwis ASO🤣przegląd po20k. Zgłaszam uszkodzony przegub. Informacja tel z serwisu że nic nie stuka proszę przyjechać odebrac samochód. Upieram się że stuka! Pojechali zdobić test.. tel faktycznie stuka ale nie przegub tylko łożysko w kole🤷♂️ Tydzień czekania.. odbieram tel z informacja że auto do odbioru. Odbieram auto przegub dalej napierd**a Zaprosiłam pana z serwisu na fotel pasażera i pytam czy słyszy przegub. Tak słyszę … MASAKRA !!!!! ŻENADA !!!! NIE POLECAM !!!!
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 15:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo zła obsługa klienta. Zrobiłem jazdę próbną, samochód mi się podobał, zaproponowali mi kilka opcji, zdecydowałem się na jeden z samochodów i odmówili sprzedaży za gotówkę, ponieważ chcą, żebym wziął od nich bank kredytowy. Poszedłem do Volvo i wszystko było idealne i kupiłem samochód za gotówkę, doskonała obsługa klienta od Volvo. Przejdź do innego sprzedawcy lub innej marki. (Wersja oryginalna) Very bad customer service. I did the test drive, I liked the car, they offer me some options, I decided on one of the cars and they refused to sell it in cash because they want me to take a credit bank from them. I went to Volvo and everything was perfect and bought the car in cash, excellent customer service from Volvo. Go to another dealer or other brand.
Użytkownik sieci
10 lutego 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta mocno ...
... średnia. Pani recepcionista zainteresowała się nami jak już 2 razy obejrzeliśmy wszystkie samochody. Został nam otwarty jeden samochód na zewnątrz jednak sprzedawca bardzo zwlekał z pojawieniem się. No cóż. Nawet nie było komu powiedzieć "do zobaczenia". Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 16:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 06:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam, kupiłem ...
... u nich pierwszy i ostatni samochód. Zimowa stłuczka, próba zgłoszenia naprawy powypadkowej i arogancka odpowiedź ze na oględziny które podobno trwają około godziny trzeba poczekać ponad dwa tygodnie a jak nie pasuje to … A ja mam jeździć niesprawnym samochodem bo przecież policja mi dowodu nie wzięła. Jak samochód sprzedawali to bardziej mili byli. Serwis też … nie urywa.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 16:10
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Audi, ...
... z jakim miałem do czynienia. Generalnie naprawa polegająca na wymianie felgi i dwóch opon trwa od 14 grudnia do dzisiaj (10 stycznia). Żeby było weselej najpierw serwis na dwa tygodnie "zapomniał sobie" o moim aucie, które w tym czasie stało na parkingu i tyle. Potem przez kolejne niemal dwa tygodnie nie jest w stanie ściągnąć felgi i dwóch opon (popularnych i dostępnych od ręki wszędzie). Dodatkowo całkowity brak informacji. Zanim dowiedziałem się w końcu, że moje auto im się "przeleżało", to musiałem przez niemal tydzień się dobijać telefonicznie i za każdym razem słuchać, jak to recepcjonistka "zostawi serwisantowi przypomnienie, żeby oddzwonił". Generalnie naprawa, która u każdego Mieczysława na warsztacie trwałaby góra 3-4 dni, tutaj trwa już prawie miesiąc i końca nie widać. Nigdy więcej nawet oleju sobie tam nie doleję. A wszystkim potencjalnym klientom tego przybytku polecam skorzystać z usług Porshe Inter Auto na Zakopiańskiej - tam nigdy nie było takich problemów. Albo z jakiegokolwiek innego serwisu. Byle nie Auto Special. EDIT: Nie kłamcie. Wasz pracownik wprost mi przyznał, że zapomnieliście na dwa tygodnie o samochodzie, który w tym czasie obrastał kurzem na placu. I na szczęście tak się składa, że to oświadczenie jest nagrane. Tak samo rzekome opóźnienia dostaw są nieprawdziwym twierdzeniem. Choćby z Oponeo można było zamówić te same opony z dostawą na drugi dzień, co w pewnym momencie poirytowany sam Wam zaproponowałem.