Zobacz na mapie
94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 maja 2022 16:47
Salon - samochody nowe
Obsługa ok bez ...
... zastrzeżeń, natomiast jeżeli chodzi o pracowników warsztatu to są jakieś kpiny!!!!! w nowym samochodzie na gwarancji odklejają się uszczelki przy drzwiach, serwis robił podejście do usterki 3 krotnie!!! za każdym razem bez skutecznie a problem jest jak najbardziej do rozwiązania bo udowodnił to blacharz wymieniający drzwi przy okazji stłuczki parkingowej że te uszczelki można przykleić porządnie tak żeby się nie odklejały. Za drugim razem to już przeszli samych siebie przyklejając uszczelkę na kształt wijącego się węża dla kierownika warsztatu który odbierał naprawę nie było różnicy miedzy prostą linią a uszczelką przyklejoną w kształcie litery S jakiś dramat albo byli wypici bo nie widzę innego wytłumaczenia. Drugą kwestią było drgające lusterko i połamany uchwyt w środku, wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jakiej jakości materiały są pakowane do nowych aut lusterka przy składaniu i chowaniu skrzypiały od początku potem jedno od strony kierowcy zaczęło się ruszać po zgłoszeniu tego została wykonana prowizoryczna naprawa na silikonie !!!!! i wmawiano mi że ktoś do tego lusterka próbował się dostać :D no jasne że próbował jakiś wasz tępy mechanik i w między czasie połamał cały plastikowy uchwyt, oczywiście trzeba by było zamówić nowe lusterko (ok 2-3 tyś zł.) bo nie podchodzi pod gwarancję (jakoś plastików w nowych a3 dramat!!!!!) podsumowując, pracownicy z obsługi klienta jak najbardziej ok pracownicy serwisu (mechanicy, kierownik serwisu i kto tam jeszcze grzebie przy tych autach) dno, omijać szerokim łukiem normalnie nie komentuje w sieci takich sytuacji gdyż uważam że takie sprawy powinno się załatwiać między klientem a serwisem ale jak dzisiaj usłyszałem od jakiegoś technicznego gościa z serwisu że będą naprawiać 4 (3 poprzednie próby nie udane) to coś we mnie pękło :P uszczelki wymienię na własny koszt skoro autoryzowany serwis nie potrafi/nie chce rozwiązać problemu nie pozdrawiam i tak wiem że macie to w du...ie
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 10:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 09:29
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 18:48
Salon - samochody nowe
Serwis dno, oddałem ...
... tam na gwarancję Audi RS5, niby diagnozują, naprawiają a auto stoi zakurzone na parkingu, od 8 dni nikt nie raczył nawet otworzyć auta (samochód posiada zamontowanego GPS'a), rzekomo mieli pracować nad naprawą w dniu dzisiejszym- brak jakichkolwiek działań, kontakt utrudniony na serwis nie można się dodzwonić, zero informacji w sprawie naprawy czy też diagnozy- trzeba dzwonić samemu. PORAŻKA
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 17:30
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi działu serwisu mechanicznego. Osoby pracujące w tym dziale są wyjątkowo pomocne, życzliwe i komunikatywne (zwłaszcza Pan Damian, którego serdecznie pozdrawiam). Uzyskałem wiecej niż oczekiwałem.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 15:10
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 09:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 marca 2022 15:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2022 19:48
Salon - samochody nowe
Żona odprowadziła auto ...
... na naprawe w ramach AC, szkoda za 30 tys., a auto wróciło całe zakurzone! Dodam, ze 2 tyg, wczesniej było profesjonalnie wymyte i zawoskowane. Kwestia poprawnosci wykonania prostej naprawy jest dla mnie formalnością, która została wykonana.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 21:49
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!!! ...
... Należy się zero gwiazdek ale niestety w Google brak takiej opcji🤷♂️ Serwis ASO🤣przegląd po20k. Zgłaszam uszkodzony przegub. Informacja tel z serwisu że nic nie stuka proszę przyjechać odebrac samochód. Upieram się że stuka! Pojechali zdobić test.. tel faktycznie stuka ale nie przegub tylko łożysko w kole🤷♂️ Tydzień czekania.. odbieram tel z informacja że auto do odbioru. Odbieram auto przegub dalej napierd**a Zaprosiłam pana z serwisu na fotel pasażera i pytam czy słyszy przegub. Tak słyszę … MASAKRA !!!!! ŻENADA !!!! NIE POLECAM !!!!
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 16:54
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Absolutnie niesamowita obsługa! Od pierwszej minuty Pan Zbigniew Dąbrowski zaopiekował się mną wzorowo. Nie tylko pomógł mi bardzo szybko znaleźć najlepsze dla mnie opcje, ale także zorganizował wszystko, co potrzebne i dostarczył mi naprawdę pomocnych spostrzeżeń. Profesjonalna wiedza Pana Dąbrowskiego pomogła mi w podjęciu właściwej decyzji. Transakcja została wykonana z najwyższą satysfakcją z mojej strony i nie mogłem być bardziej zadowolony z usług świadczonych przez niego i AUDI Grupa Cichy-Zasada. Personel / pracownicy są bardzo przyjaźni, wszyscy, których spotkałem, mówili po angielsku i od pierwszej chwili wejścia do salonu ma się wrażenie, że się bardzo dobrze zajęto. Brawo zespół - tak uszczęśliwiasz klientów! (Wersja oryginalna) Absolutely amazing service! From the first minute Mr. Zbigniew Dąbrowski took care of me in an excellent manner. Not only he helped me to find the best options for me very quickly, he also arranged everything needed and provided me really helpful insights. Mr. Dąbrowskis professional knowledge helped me to make the right decision. The deal was done with the highest satisfaction from my end and I could not be more happy about the service provided by him and AUDI Grupa Cichy-Zasada. The staff/employees are extremely friendly, everyone I met spoke English and from the first moment entering the salon you have the feeling to be taken care of very well. Well done team - this is how you make customers really happy!
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 21:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 15:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo zła obsługa klienta. Zrobiłem jazdę próbną, samochód mi się podobał, zaproponowali mi kilka opcji, zdecydowałem się na jeden z samochodów i odmówili sprzedaży za gotówkę, ponieważ chcą, żebym wziął od nich bank kredytowy. Poszedłem do Volvo i wszystko było idealne i kupiłem samochód za gotówkę, doskonała obsługa klienta od Volvo. Przejdź do innego sprzedawcy lub innej marki. (Wersja oryginalna) Very bad customer service. I did the test drive, I liked the car, they offer me some options, I decided on one of the cars and they refused to sell it in cash because they want me to take a credit bank from them. I went to Volvo and everything was perfect and bought the car in cash, excellent customer service from Volvo. Go to another dealer or other brand.
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 10:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 22:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Byliśmy w tym salonie tylko w celu podpisania umowy przygotowanej w innym oddziale tej grupy w Szczecinie. Pan Zbigniew Dąbrowski obsługiwał to od strony Krakowa, w miły sposób udzielił informacji na moją prośbę i mówił bardzo przyzwoitym angielskim. W sumie byliśmy zadowoleni, bo w innym salonie na Zakopiance, należącym do innej grupy, widzimy brak zainteresowania jak najszybszą sprzedażą tego, co chcemy. Zwróciliśmy uwagę, że to bardzo ogólne podejście, powiedziałbym ogromny problem, w technikach sprzedaży w Polsce. Zdecydowanie poleciłbym właścicielom ponowne rozważenie ich scenariusza odbierania połączeń i wstępnego sprawdzania połączeń przychodzących. Powinien być bardziej znaczący, dojrzały i zorientowany na klienta, a nie na sprzedawcę. Powodzenia! (Wersja oryginalna) We have been to this salon only for signing the contract prepared in another branch of this group in Szczecin. Mr. Zbigniew Dąbrowski was handling it from Kraków side, he has provided information on my request in nicely maner, and was speaking very decent English. In general, we were happy, as at another salon at Zakopianka belonging to another group we see the lack of interest to sell us what we want asap. We paid attention that this very general approach , I would say a huge problem, in sales techniques in Poland. I would definitely recommend to the owners to reconsider their script for answering calls and initial screening of the inbound calls. It should be more considerable, mature and customer not salesperson oriented. Good luck!
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 20:52
Salon - samochody nowe
Jak zawsze szybko, ...
... sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Serwis vw oceniam na 5 z plusem
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 13:30
Salon - samochody nowe
Kolejny samochód zakupiony ...
... w salonie i strzał w 10. Pomoc Pana Zbigniewa na medal. Polecam!
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 09:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2022 14:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lutego 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta mocno ...
... średnia. Pani recepcionista zainteresowała się nami jak już 2 razy obejrzeliśmy wszystkie samochody. Został nam otwarty jeden samochód na zewnątrz jednak sprzedawca bardzo zwlekał z pojawieniem się. No cóż. Nawet nie było komu powiedzieć "do zobaczenia". Nie polecam.