92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 14:35
Salon - samochody nowe
Przy obecnym samochodzie ...
... drugi kontakt z serwisem i wszystko w najlepszym porządku. Wcześniej miałem przyjemność korzystania serwisu z przerwami przy poprzednich dwóch Audi, jak najbardziej polecam 👍
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 18:05
Salon - samochody nowe
Polecam. Szybko, zgodnie z oczekiwaniami i profesjonalnie.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 19:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 18:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 08:17
Salon - samochody nowe
Jakość bez zarzutu ...
... Miła obsługa Jedyny problem to czas oczekiwania
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 15:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 18:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 18:40
Salon - samochody nowe
Na razie obsługa ...
... jest ok. Wizyty umawiane na godzinę. W sytuacji awaryjnej nie odsyłają pacjenta z kwitkiem.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 15:01
Salon - samochody nowe
Krótko mówiąc: katastrofa. ...
... Łącznie 3 wizyty w serwisie, wiele zmarnowanych godzin i pieniędzy, a prosta usterka nie została naprawiona. Za pierwszym razem zostałem odesłany z kwitkiem, bo moja rejestracja wizyty online "nie została przeprocesowana przez system". Ok, zdarza się. Druga wizyta już doszła do skutku. Pracownikowi przyjmującemu auto do serwisu z dużymi szczegółami opisałem na czym polega problem. Zostało to całkowicie zlekceważone, a "naprawie" uległ nieuszkodzony element! Zaproponowano mi ponowną wizytę za kolejne kilka tygodni... . W celu upewnienia się, że za 3cim razem problem zostanie rozwiązany, przed wizytą postanowiłem skontaktować się z zastępcą kierownika serwisu - p. Mateuszem Foryńskim. Niestety ten nie był zainteresowany rozmową i pomocą w sprawie, żadnej odpowiedzi się nie doczekałem. Tym samym i trzecia wizyta nie rozwiązała błahego problemu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis, oczekiwanie ...
... 30 minut żeby zostawić auto na serwis mimo umówienia na konkretną godzinę.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 10:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 21:03
Salon - samochody nowe
Zaangażowanie i uprzejmość ...
... na najwyższym poziomie. Widać że zaleze im na dobrym zdaniu o zadowoleniu Klienta
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 06:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 18:19
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa,gorąco polecam
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 14:07
Salon - samochody nowe
Serwis tragiczny i ...
... nie profesjonalny. Podczas zgłaszania usterki Pani powiedziała że naprawa wchodzi w gwarancję i potrwa około 2 godzin. Termin umówiony 5 dni później, w dzień serwisu naprawczego otrzymałam telefon z informacją iż gwarancja nie pokrywa naprawy ( rozumiem i mogłabym zapłacić) jak i również cześć nie jest dostępna od ręki i trzeba czekać na zgłoszenie a potem realizację zamówienia. Gdybym tylko miała taką informację wcześniej już dawno samochód był by naprawiony gdzie indziej.... Brak kompetencji Pani obsługującej serwis wprowadził mnie w błąd i bardzo zirytował... Aż się boje dalszej współpracy...
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 10:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 18:03
Salon - samochody nowe
Byłem nie napotkałem problemòw dodatkowych
Użytkownik sieci
30 października 2024 18:21
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis aut Audi Premium!!!
Użytkownik sieci
28 października 2024 21:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2024 21:17
Salon - samochody nowe
Obługa tj. pracujące ...
... tam osoby co do zasady sympatyczna natomiast obsługa w sensie opieki - dramatyczna. W większości wypadków nie można się dodzwonić. Panie na infolinii nie wiedzą nic. O wszystko muszą się pytać, zawieszając połączenie i wracając za kilkanaście minut. Za każdym razem to samo. Obiecują, że oddzwonią - nie oddzwaniają. Ostatnio czekałem na kontakt miesiąc. W końcu sam zadzwoniłem, okazało się że zlecenie wisi i nic się nie zadziało. Pomimo napraw gwarancyjnych samochód zastępczy, w serwisie marki premium, dostaniesz z wielką łaską. Jakość napraw też nie powala. Dodatkowe umycie pojazdu oznacza zwykle od 40 min. do 1,5h czekania dłużej. W serwisie premium, na umówionych wizytach. Niestety ale z dotychczasowych aso wszystkich marek uważam Krotoski i Audi Centrum za najgorsze. Opinia na mieście niestety to potwierdza. Incydentów mógłbym opisywać szereg, ale brakuje już tu miejsca. Odechciewa się audi, a już na pewno nowego, patrząc na te standardy. Szkoda. Przy stawce rzędu 600 zł/ h za czynności serwisowe (mocno przegięte) można byłoby oczekiwać minimum zainteresowania. Tu musisz interesować się sobą i swoim autem sam.