92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 15:01
Salon - samochody nowe
Krótko mówiąc: katastrofa. ...
... Łącznie 3 wizyty w serwisie, wiele zmarnowanych godzin i pieniędzy, a prosta usterka nie została naprawiona. Za pierwszym razem zostałem odesłany z kwitkiem, bo moja rejestracja wizyty online "nie została przeprocesowana przez system". Ok, zdarza się. Druga wizyta już doszła do skutku. Pracownikowi przyjmującemu auto do serwisu z dużymi szczegółami opisałem na czym polega problem. Zostało to całkowicie zlekceważone, a "naprawie" uległ nieuszkodzony element! Zaproponowano mi ponowną wizytę za kolejne kilka tygodni... . W celu upewnienia się, że za 3cim razem problem zostanie rozwiązany, przed wizytą postanowiłem skontaktować się z zastępcą kierownika serwisu - p. Mateuszem Foryńskim. Niestety ten nie był zainteresowany rozmową i pomocą w sprawie, żadnej odpowiedzi się nie doczekałem. Tym samym i trzecia wizyta nie rozwiązała błahego problemu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis, oczekiwanie ...
... 30 minut żeby zostawić auto na serwis mimo umówienia na konkretną godzinę.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 14:07
Salon - samochody nowe
Serwis tragiczny i ...
... nie profesjonalny. Podczas zgłaszania usterki Pani powiedziała że naprawa wchodzi w gwarancję i potrwa około 2 godzin. Termin umówiony 5 dni później, w dzień serwisu naprawczego otrzymałam telefon z informacją iż gwarancja nie pokrywa naprawy ( rozumiem i mogłabym zapłacić) jak i również cześć nie jest dostępna od ręki i trzeba czekać na zgłoszenie a potem realizację zamówienia. Gdybym tylko miała taką informację wcześniej już dawno samochód był by naprawiony gdzie indziej.... Brak kompetencji Pani obsługującej serwis wprowadził mnie w błąd i bardzo zirytował... Aż się boje dalszej współpracy...
Użytkownik sieci
15 października 2024 21:17
Salon - samochody nowe
Obługa tj. pracujące ...
... tam osoby co do zasady sympatyczna natomiast obsługa w sensie opieki - dramatyczna. W większości wypadków nie można się dodzwonić. Panie na infolinii nie wiedzą nic. O wszystko muszą się pytać, zawieszając połączenie i wracając za kilkanaście minut. Za każdym razem to samo. Obiecują, że oddzwonią - nie oddzwaniają. Ostatnio czekałem na kontakt miesiąc. W końcu sam zadzwoniłem, okazało się że zlecenie wisi i nic się nie zadziało. Pomimo napraw gwarancyjnych samochód zastępczy, w serwisie marki premium, dostaniesz z wielką łaską. Jakość napraw też nie powala. Dodatkowe umycie pojazdu oznacza zwykle od 40 min. do 1,5h czekania dłużej. W serwisie premium, na umówionych wizytach. Niestety ale z dotychczasowych aso wszystkich marek uważam Krotoski i Audi Centrum za najgorsze. Opinia na mieście niestety to potwierdza. Incydentów mógłbym opisywać szereg, ale brakuje już tu miejsca. Odechciewa się audi, a już na pewno nowego, patrząc na te standardy. Szkoda. Przy stawce rzędu 600 zł/ h za czynności serwisowe (mocno przegięte) można byłoby oczekiwać minimum zainteresowania. Tu musisz interesować się sobą i swoim autem sam.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 12:53
Salon - samochody nowe
Zerowy kontakt.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 11:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikt ...
... tam nie jest zainteresowany niczym dzwonią tylko do momentu zakupu auta a pózniej won omijajcie szerokim łukiem ten salon
Użytkownik sieci
9 czerwca 2024 21:54
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalne podejście ...
... Pana Przemysława w sprzedaży A6 demo. Ogłoszenie wystawione na otomoto, kontakt telefoniczny w celu dogadania szczegółów ceny .Pan Przemysław wiedział że jestem z drugiego końca Polski (1300km)umówiłem się na jazdę próbną i zakup auta, a na miejscu dowiedziałem się że auto może być sprzedane najwcześniej za dwa miesiące. Nikt nie wspominał o tym w rozmowie tefonicznej, nie było także tej informacji w ogłoszeniu.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 08:37
Salon - samochody nowe
Totalny brak zainteresowania ...
... klientem po odstawieniu nowo kupionego audi do serwisu. Zostajesz sam. Możesz dzwonić, oczekiwać na telefon zwrotny. Prestiż w reklamie i jak kupujesz, później tylko blamaż.
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Dwa podejścia do ...
... salonu Krotoski w Łodzi i dwukrotnie zostałem potraktowany z góry przez pracowników tego salonu. Rok 2019 - chciałem kupić używaną Skodę Octavię w wersji Scout, którą oglądałem na żywo i chciałem, aby została jeszcze raz obejrzana przez mojego rzeczoznawcę. Po usłyszeniu tych słów byłem zbywany przez pracownika działu aut używanych, a ostatecznie przestał odbierać połączenia ode mnie. Rok 2023 - interesowało mnie nowe Audi S3, które akurat salon miał wystawione na otomoto.pl. Po dwóch rozmowach poprosiłem o przygotowanie oferty na auto, miałem ją dostać po godzinie. Nadal jej nie otrzymałem. Ostatecznie auto zakupiłem w salonie Audi Lellek w Opolu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 02:52
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa, tragiczne rozwiązywanie spraw, nie polecam
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... jakim byłem, 5 razy reklamowane tablety w audi, kolejny samochód volkswagen uszkodzili i nie przyznają się do winy
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 11:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... w tym salonie. Drugi przegląd został wykonany niekompletny o czym przekonałem się na wizycie w innym salonie, przy kolejnej wizycie.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 13:48
Salon - samochody nowe
NIGDY NIE POLECAM ...
... TEGO MIEJSCA CHCĄ TYLKO ZAROBIĆ NA TOBIE!!! NIE MIŁA OBSŁUGA!!! NAJA CIEBIE KOMPLETNIE W D.PIE!;
Użytkownik sieci
7 września 2022 14:43
Salon - samochody nowe
Samochód był na ...
... diagnostyce jakieś 2 tygodnie przed umówioną naprawą, po to żeby mogli zamówić odpowiednie części. Sama naprawa w umowionym terminie miała potrwać 4-5h. Samochód był odstawiony w poniedziałek, odebrany w środę. Po wejściu do auta okazało się, że nie działa kierunkowskaz w lewym lusteru (właśnie w nim wymieniany był czujnik). Wróciłam do serwisu, zgłosić zaistniałą sytuację, a Pan do mnie, że teraz to on nie wie co da się zrobić ponieważ są już umówieni inni klienci...także właśnie marnuję swój czas siedząc w tym miejscu, czekając na decyzję... dramat - nie polecam. Gdyby nie fakt, że samochód mam na gwarancji i muszę korzystać z autoryzowanego serwisu to z chęcią bym pojechała do mechanika, który fachowo podchodzi do swojej pracy.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2022 15:18
Salon - samochody nowe
The worst service ...
... ever. Me and my boyfriend booked the test drive in a week, we were preparing to buy A6. I warned the manager by phone that we speak only English right now and we need the test drive in English if it’s possible. He sured me that everything would be fine and we could arrive. When we arrived on our test drive appointment, the manager supposed to work with us was already engaged with other client and didn’t transfer us to another manager. Honestly, he looked like he didn’t care about us at all. We spent 40 minutes by ourselves looking around the cars. No one didn’t came to us and didn’t asked the simplest questions like what we are looking , which car we are interesting in. They even didn’t propose water or coffee. They did not care at all that clients were by their own with no attention. We tried to look and discover 4 different cars inside the dealership and didn’t have any success. All the cars’ options were locked so you can just sit inside and nothing more. We even didn’t have the opportunity to try musical systems inside any car. Only after 40+ minutes another manager came to us, got drive license and we went on test drive. He didn’t speak English good so he spent most of the time speechless. He didn’t talk about the car, its options or possibilities. He just switched on the power and in 1-2 words named the direction through the test drive. After all we asked about the test drive of another model and the manager shortly said that we should book another day for another test drive. In the end anybody didn’t even asked our goals, expectations for purchasing, options. Nothing.They even didn’t ask for our contacts! All of the stuff seemed like they hate to work on Saturday and that we should appreciate their time spending on a weekend. No matter how we like Audi cars in general, we will never go again to this horrible dealership. You can’t provide such horrible communication services with clients and sell cars 60k+ euros. I am working in marketing & brand service area so I know what are the services standards should be especially for luxury brands. And of course, we will chose another dealership (Przetłumaczone przez Google) Najgorsza usługa w historii. Ja i mój chłopak zarezerwowaliśmy jazdę próbną za tydzień, przygotowywaliśmy się do zakupu A6. Ostrzegłem kierownika telefonicznie, że w tej chwili mówimy tylko po angielsku i jeśli to możliwe, potrzebujemy jazdy próbnej po angielsku. Zapewnił mnie, że wszystko będzie dobrze i że możemy przyjechać. Kiedy przyjechaliśmy na umówioną jazdę próbną, menedżer, który miał z nami pracować, był już zaangażowany w innego klienta i nie przeniósł nas do innego menedżera. Szczerze mówiąc, wyglądał, jakby w ogóle się nami nie przejmował. Spędziliśmy 40 minut sami, rozglądając się po samochodach. Nikt do nas nie przyszedł i nie zadał najprostszych pytań typu czego szukamy, jakim autem się interesujemy. Nie zaproponowali nawet wody czy kawy. Nie obchodziło ich wcale, że klienci byli sami bez uwagi. Próbowaliśmy wyszukać i odkryć 4 różne samochody w salonie i nie odnieśliśmy żadnego sukcesu. Wszystkie opcje samochodów zostały zablokowane, więc możesz po prostu usiąść w środku i nic więcej. Nie mieliśmy nawet okazji wypróbować systemów muzycznych w żadnym samochodzie. Dopiero po ponad 40 minutach przyszedł do nas inny kierownik, zrobił prawo jazdy i pojechaliśmy na jazdę próbną. Nie mówił dobrze po angielsku, więc większość czasu spędzał bez słowa. Nie mówił o samochodzie, jego opcjach ani możliwościach. Właśnie włączył zasilanie i w 1-2 słowach nazwał kierunek podczas jazdy próbnej. Mimo wszystko zapytaliśmy o jazdę próbną innym modelem i kierownik krótko powiedział, że powinniśmy zarezerwować kolejny dzień na kolejną jazdę próbną. W końcu nikt nawet nie zapytał o nasze cele, oczekiwania zakupowe, opcje. Nic. Nawet nie pytali o nasze kontakty! Wszystko wskazywało na to, że nienawidzą pracy w sobotę i że powinniśmy docenić ich czas spędzony w weekend. Bez względu na to, jak ogólnie lubimy samochody Audi, nigdy więcej nie pójdziemy do tego okropnego salonu. Nie możesz świadczyć tak okropnych usług komunikacyjnych z klientami i sprzedawać samochody za ponad 60 000 euro. Pracuję w obszarze marketingu i obsługi marek, więc wiem, jakie standardy usług powinny być szczególnie dla marek luksusowych. I oczywiście wybierzemy innego dealera
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 23:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 19:29
Salon - samochody nowe
Tragedia bufonady chłopinka sprzedawca jakiś osowiały.Wstyd.
Użytkownik sieci
19 maja 2021 11:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2021 19:20
Salon - samochody nowe
drogo i słabo jakoścowo
Użytkownik sieci
11 maja 2021 19:20
Salon - samochody nowe
drogo i słabo jakoścowo