92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 11:58
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry serwis.
Użytkownik sieci
31 października 2022 16:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 października 2022 20:56
Salon - samochody nowe
W dniu 14.10 ...
... miałem wykonywaną usługę serwisową w moim audi , wszystko zrobione według wcześniejszych ustaleń, w terminie, profesjonalne podejście do klienta. Polecam!
Użytkownik sieci
15 października 2022 16:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 października 2022 11:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 16:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2022 11:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 września 2022 14:43
Salon - samochody nowe
Samochód był na ...
... diagnostyce jakieś 2 tygodnie przed umówioną naprawą, po to żeby mogli zamówić odpowiednie części. Sama naprawa w umowionym terminie miała potrwać 4-5h. Samochód był odstawiony w poniedziałek, odebrany w środę. Po wejściu do auta okazało się, że nie działa kierunkowskaz w lewym lusteru (właśnie w nim wymieniany był czujnik). Wróciłam do serwisu, zgłosić zaistniałą sytuację, a Pan do mnie, że teraz to on nie wie co da się zrobić ponieważ są już umówieni inni klienci...także właśnie marnuję swój czas siedząc w tym miejscu, czekając na decyzję... dramat - nie polecam. Gdyby nie fakt, że samochód mam na gwarancji i muszę korzystać z autoryzowanego serwisu to z chęcią bym pojechała do mechanika, który fachowo podchodzi do swojej pracy.
Użytkownik sieci
2 września 2022 13:30
Salon - samochody nowe
Sympatyczni ludzie w ...
... biurze obsługi ,szczegulnie Pan Piotr Bakalarz.Serwis mechaników na wysokim poziomie.polecam.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2022 15:18
Salon - samochody nowe
The worst service ...
... ever. Me and my boyfriend booked the test drive in a week, we were preparing to buy A6. I warned the manager by phone that we speak only English right now and we need the test drive in English if it’s possible. He sured me that everything would be fine and we could arrive. When we arrived on our test drive appointment, the manager supposed to work with us was already engaged with other client and didn’t transfer us to another manager. Honestly, he looked like he didn’t care about us at all. We spent 40 minutes by ourselves looking around the cars. No one didn’t came to us and didn’t asked the simplest questions like what we are looking , which car we are interesting in. They even didn’t propose water or coffee. They did not care at all that clients were by their own with no attention. We tried to look and discover 4 different cars inside the dealership and didn’t have any success. All the cars’ options were locked so you can just sit inside and nothing more. We even didn’t have the opportunity to try musical systems inside any car. Only after 40+ minutes another manager came to us, got drive license and we went on test drive. He didn’t speak English good so he spent most of the time speechless. He didn’t talk about the car, its options or possibilities. He just switched on the power and in 1-2 words named the direction through the test drive. After all we asked about the test drive of another model and the manager shortly said that we should book another day for another test drive. In the end anybody didn’t even asked our goals, expectations for purchasing, options. Nothing.They even didn’t ask for our contacts! All of the stuff seemed like they hate to work on Saturday and that we should appreciate their time spending on a weekend. No matter how we like Audi cars in general, we will never go again to this horrible dealership. You can’t provide such horrible communication services with clients and sell cars 60k+ euros. I am working in marketing & brand service area so I know what are the services standards should be especially for luxury brands. And of course, we will chose another dealership (Przetłumaczone przez Google) Najgorsza usługa w historii. Ja i mój chłopak zarezerwowaliśmy jazdę próbną za tydzień, przygotowywaliśmy się do zakupu A6. Ostrzegłem kierownika telefonicznie, że w tej chwili mówimy tylko po angielsku i jeśli to możliwe, potrzebujemy jazdy próbnej po angielsku. Zapewnił mnie, że wszystko będzie dobrze i że możemy przyjechać. Kiedy przyjechaliśmy na umówioną jazdę próbną, menedżer, który miał z nami pracować, był już zaangażowany w innego klienta i nie przeniósł nas do innego menedżera. Szczerze mówiąc, wyglądał, jakby w ogóle się nami nie przejmował. Spędziliśmy 40 minut sami, rozglądając się po samochodach. Nikt do nas nie przyszedł i nie zadał najprostszych pytań typu czego szukamy, jakim autem się interesujemy. Nie zaproponowali nawet wody czy kawy. Nie obchodziło ich wcale, że klienci byli sami bez uwagi. Próbowaliśmy wyszukać i odkryć 4 różne samochody w salonie i nie odnieśliśmy żadnego sukcesu. Wszystkie opcje samochodów zostały zablokowane, więc możesz po prostu usiąść w środku i nic więcej. Nie mieliśmy nawet okazji wypróbować systemów muzycznych w żadnym samochodzie. Dopiero po ponad 40 minutach przyszedł do nas inny kierownik, zrobił prawo jazdy i pojechaliśmy na jazdę próbną. Nie mówił dobrze po angielsku, więc większość czasu spędzał bez słowa. Nie mówił o samochodzie, jego opcjach ani możliwościach. Właśnie włączył zasilanie i w 1-2 słowach nazwał kierunek podczas jazdy próbnej. Mimo wszystko zapytaliśmy o jazdę próbną innym modelem i kierownik krótko powiedział, że powinniśmy zarezerwować kolejny dzień na kolejną jazdę próbną. W końcu nikt nawet nie zapytał o nasze cele, oczekiwania zakupowe, opcje. Nic. Nawet nie pytali o nasze kontakty! Wszystko wskazywało na to, że nienawidzą pracy w sobotę i że powinniśmy docenić ich czas spędzony w weekend. Bez względu na to, jak ogólnie lubimy samochody Audi, nigdy więcej nie pójdziemy do tego okropnego salonu. Nie możesz świadczyć tak okropnych usług komunikacyjnych z klientami i sprzedawać samochody za ponad 60 000 euro. Pracuję w obszarze marketingu i obsługi marek, więc wiem, jakie standardy usług powinny być szczególnie dla marek luksusowych. I oczywiście wybierzemy innego dealera
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 16:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 10:16
Salon - samochody nowe
100% Satysfakcji.
Użytkownik sieci
25 lipca 2022 12:22
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm polecam
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 19:40
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z obsługi w Państwa salonie. Szczególne podziękowania kieruje do Pana Oskara Nowaka. Bardzo profesjonalnie przeprowadził mnie przez proces zakupu samochodu, posiada specjalistyczną wiedzę, dzięki której rozwiał wszystkie moje wątpliwości i odpowiedział na moje pytania. Bardzo rzadko spotyka się osobę, która w tak kompleksowy sposób opiekuje się Klientem. Mam nadzieje, że jeszcze pojawi się okazja do współpracy.
Użytkownik sieci
1 lipca 2022 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2022 19:16
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... miesiącu używane audi A5 (leasing) w firmie Krotoski w Łodzi, jestem bardzo zadowolony z tego auta, polecam również ten Salon, obsługa transakcji była perfekcyjna. Sprzedażą auta i pomocą w uzyskaniu leasingu zajmował się Pan Oskar, który prowadził sprawę bardzo profesjonalnie, na wszystkie moje pytania i wątpliwości otrzymywałem od razu odpowiedzi i całość kontaktów pozostawiła bardzo pozytywne wrażenie. Każdej firmie na rynku motoryzacyjnym mogę życzyć takiego podejścia do klienta, właśnie tak powinien wyglądać standard premium!
Użytkownik sieci
17 czerwca 2022 13:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 czerwca 2022 11:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2022 22:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 maja 2022 20:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek