92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 21:48
Salon - samochody nowe
Kiepski lub brak ...
... parkingu dla klientów zresztą jak i samo zainteresowanie klientem w salonie.
Użytkownik sieci
21 listopada 2019 15:38
Salon - samochody nowe
Kupujesz nowe auto, ...
... nową wersję A5 Sportback A5 Sportback 35 S tronic i dowiadujesz się, że producent wypuścił auto z błędem z który sobie nie radzi. Dodatkowo w ramach gwarancji nic nie zrobią a ty masz korzystać z "nowego" auta który posiada błąd sterownika silnika i liczyć że auto jest bezpieczne. Marka premium, hmmm wiele do życzenia. zgłoszenie #005670, błąd P201500. Myślę, że przyszli użytkownicy powinni wiedzieć jakie jest podejście audi jako serwis i producenta.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 09:05
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... firmą Krotoski-Cichy, są następujące. Jestem posiadaczem auta Audi A6 . W trakcie dwu letniego użytkowania samochodu, zostały w nim wymienione trzy skrzynie biegów i wymieniona mechatronika skrzyni biegów, co miało wyeliminować całkowicie usterki w samochodzie. Fakt jest taki, że usterka nadal jest, a Krotoski-Cichy, twierdzi, że auto jest w pełni sprawne. Mój przypadek tylko potwierdza to, że klient po zakupie samochodu w salonie, jest nikim i niczym. Kupił samochód i niech radzi sobie sam. Sprawa trafi do sądu i z pewności prawnicy Krotoski-Cichy, będą robili wszystko, żeby udowodnić, że samochód jest w pełni sprawny. Wszystkich potencjalnych klientów salonów Audi, zachęcam do wykupienia przedłużonej gwarancji na samochód do pięciu lat. Jestem bardzo rozczarowany takim podejściem do klienta, człowieka, jak i konsumenta, przez tak dużą firmę, jak Krotoski-Cichy. Nigdy więcej, nie zdecyduje się na markę Audi!!!!
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 22:41
Salon - samochody nowe
Dział aut używanych ...
... to kpina. Pomimo deklaracji zakupu auta zero kontaktu. (Oddzwonimy i przez 2 tygodnie zero odzewu.) To się nazywa brak profesjonalizmu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 17:15
Salon - samochody nowe
Nie wiem czy ...
... są tak dobrzy ze plany sprzedażowe są już wyrobione na początku miesiąca , czy może prowizja się uzbierała. Zero zainteresowania klientem. Totalna olewka mimo chodzenia przy aucie , przymiarki itp. Popatrzyli się zza tych monitorów przez chwile i dalej nic. Widocznie za tanie auto oglądałem (271tys) , może się zle ubrałem i mnie potraktowali jak biednego lub w ten deseń. Ale mam tez już dzięki temu klarowna sytuacje i konkurencja ma klienta. Sam pracuje w handlu i „zagaje do klienta” przywitam żeby mnie zauważył. Wystarczy „ dzień dobry , czy mogę pomoc ? Gdyby miał Pan/Pani pytania jestem do dyspozycji”
Użytkownik sieci
1 maja 2019 20:24
Salon - samochody nowe
Koszt sprawdzenia usterek ...
... wyszedl ponad 300zl 4h.. sprawdzali usterki a nie zauwazyli ze wyciekl olej plus kolo masowe do wymiany Jedynie dobrze ocenili rozrzad Nie polecam Chodz mila obsluga kawa na plus I ladnie auto umyli 👏
Użytkownik sieci
7 marca 2019 07:43
Salon - samochody nowe
strasznie drogo
Użytkownik sieci
5 marca 2019 11:28
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania, przyszedłem ...
... po nowe s7 wyszedłem z niczym
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 18:47
Salon - samochody nowe
Radzę omijać ten ...
... serwis szerokim łukiem - miesiąc czasu wymieniali mi rozrząd (a miało im to zająć 1 dzień). Po wymianie rozrządu i przejechaniu 60 km z silnika wyleciał olej, samochód wrócił do nich na lawecie. System Start Stop przestał działać. Umyli komorę silnika i silnik i powiedzieli że musiałem wjechać w plamę oleju na autostradzie (!!!), upierali się że samochód jest sprawny i mam go zabrać. 2 godziny później samochód znowu wrócił do nich na lawecie ponieważ raz jeszcze wyleciał olej z silnika. W sumie naprawiali silnik przez miesiąc, po miesiącu oddali mi samochód z urwanym korkiem wlewu paliwa, z wyjeżdżonym paliwem do zera!, zużyli cały płyn do spryskiwaczy i jakby tego było mało w środku rozlali kawę, którą wycierali chusteczkami które też zostawili w samochodzie a cały kokpit był brudny w smarze. Szef serwisu prosił mnie abym tego nie zgłaszał bo wyrzucą do z pracy, ale na jego szczęście szefostwo tej firmy totalnie mnie zignorowało. Mam wrażenie, że mój samochód był używany prywatnie przez pracownika serwisu. Jakby tego było mało po tej naprawie rozrządu zaczęła szarpać skrzynia biegów multritronic, usłyszałem od szefa serwisu że tak musi być bo teraz skrzynia biegów musi się "przyzwyczaić" do nowego rozrządu....lepszej rekomendacji dla tego serwisu sami sobie nie mogli wystawić.
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 19:34
Salon - samochody nowe
obsluga z łaski ...
... ,jedynia pan Witek na cześciach zawsze służy pomocą .
Użytkownik sieci
25 października 2018 10:37
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... serwis, przyjeżdżam i okazuje się ze nie ma mojej rezerwacji na serwis, po krótkiej rozmowie wzięli mój sam na warsztat. Mija 2 h powiedzieli ze z 4 zadań które zleciłem które zajmują 6 godziny naprawy okazuje się ze nic nie zrobią to poprosiłem żeby chociaż zrobili 2 albo 1 . Nic nie chcieli dotknąć . Pojechałem do warszawy na sekundowa zrobili całość w 3 godziny. Bardzo odradzam ten serwis.
Użytkownik sieci
12 października 2018 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2018 07:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 września 2018 05:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2018 01:00
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... słaba obsługa klienta (Wersja oryginalna) poor customer service
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 11:10
Salon - samochody nowe
Do salonu przyjechałem ...
... w celu zakupu auta z programu Audi Select. Samochód Audi A4 wystawiony na portalu OtoMoto, wyglądał atrakcyjnie i dodatkowo miał posiadać obszerny raport o jego stanie. Przed przyjazdem upewniłem się telefonicznie, że samochód jest dostępny i istnieje możliwość finalizacji transakcji tego samego dnia. Gdy przyjechałem na miejsce okazało się, że pracownicy nie mogą znaleźć samochodu. Po kilkudziesięciu minutach zguba została odnaleziona na serwisie. Okazało się, że zepsute są tylne amortyzatory gazowe i wymagają wymiany (przy przebiegu 46tys.). Pracownik salonu sprawiał wrażenie człowieka, który zrealizował już swój plan na dany okres i nie ma zamiaru przykładać się do kolejnej sprzedaży. Na pytania odpowiadał zdawkowo, lub nie znał odpowiedzi i niekoniecznie chciał je poznać. Auto było nieprzygotowane do sprzedaży, poza awarią amortyzatorów, było brudne zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Raport o stanie samochodu był nieprzygotowany, ponieważ "dopiero tydzień temu go wystawiliśmy" - szkoda, że w ogłoszeniu raport istnieje. Dodatkowo handlowiec przy rozmowie o ewentualnej kwocie sprzedaży i zakupie opon zimowych, pochwalił się, że aktualnie stracił dojście do tanich opon, bo zalega ze zbyt dużą ilością niezapłaconych faktur - naprawdę? Takimi informacjami dzieli się z klientem? Przejechałem pół Polski na marne, więc nie polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2018 16:11
Salon - samochody nowe
Nie ma osoby ...
... potrafiącej kompetentnie podać stawkę po jakiej naprawia się tam pojazdy. Ponad 10 minut oczekiwania na telefonie i wysłuchiwanie automatycznej muzyczki, bo pani recepcji nie ma o tym pojęcia, a pani w serwisie poszła to ustalać. Po 15 minutach oczekiwania zrezygnowałem, skoro to takie skomplikowane pytanie jak na serwis.