92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 października 2018 07:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 września 2018 05:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2018 01:00
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... słaba obsługa klienta (Wersja oryginalna) poor customer service
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 11:10
Salon - samochody nowe
Do salonu przyjechałem ...
... w celu zakupu auta z programu Audi Select. Samochód Audi A4 wystawiony na portalu OtoMoto, wyglądał atrakcyjnie i dodatkowo miał posiadać obszerny raport o jego stanie. Przed przyjazdem upewniłem się telefonicznie, że samochód jest dostępny i istnieje możliwość finalizacji transakcji tego samego dnia. Gdy przyjechałem na miejsce okazało się, że pracownicy nie mogą znaleźć samochodu. Po kilkudziesięciu minutach zguba została odnaleziona na serwisie. Okazało się, że zepsute są tylne amortyzatory gazowe i wymagają wymiany (przy przebiegu 46tys.). Pracownik salonu sprawiał wrażenie człowieka, który zrealizował już swój plan na dany okres i nie ma zamiaru przykładać się do kolejnej sprzedaży. Na pytania odpowiadał zdawkowo, lub nie znał odpowiedzi i niekoniecznie chciał je poznać. Auto było nieprzygotowane do sprzedaży, poza awarią amortyzatorów, było brudne zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Raport o stanie samochodu był nieprzygotowany, ponieważ "dopiero tydzień temu go wystawiliśmy" - szkoda, że w ogłoszeniu raport istnieje. Dodatkowo handlowiec przy rozmowie o ewentualnej kwocie sprzedaży i zakupie opon zimowych, pochwalił się, że aktualnie stracił dojście do tanich opon, bo zalega ze zbyt dużą ilością niezapłaconych faktur - naprawdę? Takimi informacjami dzieli się z klientem? Przejechałem pół Polski na marne, więc nie polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2018 16:11
Salon - samochody nowe
Nie ma osoby ...
... potrafiącej kompetentnie podać stawkę po jakiej naprawia się tam pojazdy. Ponad 10 minut oczekiwania na telefonie i wysłuchiwanie automatycznej muzyczki, bo pani recepcji nie ma o tym pojęcia, a pani w serwisie poszła to ustalać. Po 15 minutach oczekiwania zrezygnowałem, skoro to takie skomplikowane pytanie jak na serwis.