86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 08:28
Salon - samochody nowe
Jeżeli tęsknisz lub ...
... chcesz poczuć klimat czasów słusznie minionych zdecydowanie polecam ten salon - personel dokłada wszelkich starań aby odtworzyć klimat tamtych lat.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 15:41
Salon - samochody nowe
W trakcie serwisowania ...
... auta pracownicy rozlali olej w bagażniku. Przyznali się do błędu i zapewnili, że bagażnik został wyczyszczony. Okazało się to kłamstwem, ponieważ przy pierwszym przewozie rzeczy w bagażniku wszystko przesiąkło olejem. Część rzeczy nadawała się tylko do wyrzucenia, zaś odzież musiała trafić do pralni, a samochód na profesjonalne czyszczenia. Pomijając fakt kosztów, na jakie nas naraził serwis, z takim brakiem profesjonalizmu nie spotkaliśmy się w żadnym serwisie samochodowym, z jakimi współpracowaliśmy. Nie polecam!
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 17:18
Salon - samochody nowe
Siedzę już godzinę ...
... w tej placówce chcąc porozmawiać o kupnie samochodu. Każdy zbywa i przerzuca. Jeśli oni tak sprzedają samochody to gratuluję wyników finansowych. Więc wychodzę do BMW :) DRAMAT
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 07:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Obsługa totalnie olewa kientow . Dno. Nie mogliście znaleźć w systemie danych bo żadnej pomocy z waszego salonu nie otrzymaliśmy, ale inny salon pomogł i nigdy nikomu nie polecam wspólpracy z waszym. Omijać szerokim łukiem. Prezesi, obsługa. Oszuści i krętacze.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 20:36
Salon - samochody nowe
Dzisiaj przeprowadzono akcję ...
... fabryczną BOA2 i 23WA.w moim samochodzie Audi Q5 diesel rok 2014. Zgodnie z informacją otrzymaną pisemnie o konieczności przeprowadzenia bezpłatnej akcji serwisowej. W dniu 16.12 2024 roku o godzinie 10.30 przekazałem samochód w ręce Pana Marcina. Zapewnił mnie, że jest to rutynowa akcja prowadzona przez Audi Czynność miała trwać godzinę więc umówiłem się na telefon. Po półtorej godzinie nie otrzymawszy żadnego powiadomienia przyszedłem do serwisu i okazało się że Pan Marcin wysłał ( jak się tłumaczył ) wiadomość SMS ale nie na mój telefon. Odebrałem samochód po godzinie 12.00 natomiast Około godziny 18.30 włączył się w samochodzie check engine. Byłem blisko serwisu i pojechałem z reklamacją. Okazało się , że najbliższy termin to uwaga 23.12.2024 rok. Godzina 17.30 Pan N który się nie przedstawił w żaden sposób nie był w stanie mi pomóc. Dodam, że auto jest regularnie serwisowane w nieautoryzowanym serwisie co 15 tysięcy kilometrów Ostatni przegląd był w listopadzie. Do serwisu przy Radzyminskiej oddałem samochód sprawny technicznie. Mam nadzieję, że jest to tzw zbieg okoliczności ale piszę bo może inni klienci mieli podobną przypadłość i podzielą się uwagami. Za obsługę niedostateczny.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 01:36
Salon - samochody nowe
Serwis do bani. ...
... Proste naprawy powypadkowe to 3mc oczekiwania na auto. Obiecują szybko, ale później zawsze się przedłuża.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 10:29
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... duży przegląd z opcją auta zastępczego. Wybrałem ten konkretny serwis bo auto zastępcze miało być elektryczne. Na miejscu okazało się że nie ma zarezerwowanego auta zastępczego na czas przeglądu tylko spalinowe A6 którego czystość i zapach we wnętrzu pozostawiał wiele do życzenia. Kolejna rzecz to opcja umycia auta po przeglądzie wydłuża czas przeglądu o dwie godziny. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 19:29
Salon - samochody nowe
Dzwoniłam aby upewnić ...
... się pod jakim adresem konkretnie mogę odebrać swój samochód. Podałam Markę , numer rejestracyjny po 30 minutach wiszenia na lini i sprawdzaniu i upewnianiu się gdzie jest mój samochód. Usłyszałam „ prosimy o udanie się na ulicę Żeromskiego 36 w Piasecznie tam jest Pani samochód „ dwukrotnie to potwierdzałam i tak Żeromskiego 36. Z BIELAN udałam się do Piaseczna tam oczywiście obsłużył mnie uprzejmie Pan , wydrukował dokumenty i powiedział że zaraz wróci podprowadzi samochód. Po niedługim czasie wrócił informując mnie że mojego samochodu tu nie ma i jest uwaga! Na Radzimińskiej 267, do której dzwoniłam godzinę wcześniej. A więc z PIASECZNA wybrałam się na ul. Radzymińską. Samochód udało się odebrać ale nie bardzo kogoś wzruszyła moja historia bo słowo przepraszam nie padło. Nie wspominając o 3 godzinach zmarnowanych mojego czasu o raz że przepadła mi wizyta na wymianę opon. Przy okazji samochód został mi oddany najpierw z padniętym akumulatorem . Pan uruchomił go ze startera ze stwierdzeniem że „to dziwne bo wczoraj normalnie odpalał. „ Po 40 przejechanych kilometrach zatrzymałam się na chwile i samochód drugi raz już nie odpalił, rzekomo zepsuł się akumulator bo był mróz w ostatnim czasie a w sumie 5 lat mimo ładowania to czego ja oczekuję. Kwestia sporna akumulator wymieniłam na swój koszt z załączeniem od sprzedawcy że ten scenariusz jest mało prawdopodobny. 1/4 paliwa pewnie też zamarzła lub odparowała …kolejna zapewne kwestia sporna Tolerowałam naprawdę dużo włącznie z ponad miesięcznym opóźnieniem w naprawie pojazdu. Nie chciałam nikomu robić pod górę cierpliwie czekałam, ba nawet zgodziłam się na odbiór samochodu i zapłaciłam należność mimo że naprawa jest niepełna dlatego że brakuje klapki od wlewu paliwa. Ale wszystko ma swoje granice , absolutny brak szacunku …
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 12:41
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... 11:30 na jazdę próbną i rozmowę o zakupie auta. Spędziłem dwie godziny w korkach, tylko po to, żeby na miejscu usłyszeć, że po pierwsze doradca nie ma dla mnie czasu; a po drugie auto jest nieprzygotowane do jazdy próbnej z powodu awarii ładowarki. Nikt nie był uprzejmy zawiadomić mnie o tej usterce i zaproponować zmianę terminu. Szkoda marnować czas w tej placówce.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 20:33
Salon - samochody nowe
W dniu 22.10.2024r. ...
... umówiłem się na spotkanie w serwisie Audi celem rozwiązania sprawy nieszczelności lampy tylnej w Audi Q5 Sportback. Nadmieniam, że auto jest na gwarancji do 2027r. W trakcie weryfikacji stwierdzo, że serwis na chwilę obecną nie może nic zrobić i zwroci się do gwaranta o decyzję w mojej sprawie. Należy nadmienić, że samochód nie był uszkodzony ani nie posiadał żadnych oznak uszkodzenia. W serwisie stwierdzono, że informację zwrotną otrzymam na dwa dni. Podczas rozmowy zadałem pytanie jak rozpatrywane są takie sprawy: otrzymałem odpowiedź, że różnie. Często odmownie, wiec spytałem się co robić w takim przypadku uzyskałem odpowiedź od serwisanta, że będę musiał tak jeździć. Należy nadmienić, że w lampie znajduje się woda a lampa paruje w okolo 30% powierzchni a auto jest z 2023r. Ponadto, kilkukrotnie kontaktowałem się z serwisem Krotowski Warszawa celem uzyskania jakiejkolwiek informacji i do dnia dzisiejszego żadnej informacji nie otrzymałem pomimo informacji ze strony serwisiu, że do mnie oddzwonią. W związku z powyższym zwróciłem się do Audi Plichta Bydgoszcz i sprawa została załatwiona w 3 dni łącznie z autem zastępczym. Podsumowując stwierdzam, że jeszcze nie spotkałem się z taką niekompetencją i olewatorskim podejściem do klienta. Proponuję nie korzystać z usług ww. dealera. Ponadto, postanowiłem, że zwrócę się do producenta Audi AG z sidzibą w Ingolstadt celem poinformowania firmy jak promowana jest marka Audi w Polsce kierując się hasłem "... kompleksową i godna zaufania opieka serwisowa !!!!"
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 16:44
Salon - samochody nowe
Normą dla salonu ...
... jest rozładowywanie aut z zaparkowanych na buspasie lawet, zaraz za przystankiem autobusowym, co jest szczególnie uciążliwe w godzinach porannego szczytu dla pasażerów komunikacji miejskiej. Poza tym jest to nielegalne i i stwarzające zagrożenie na drodze.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 16:43
Salon - samochody nowe
Tak się kończy ...
... robienie przeglądów w Audi radzymińska na rozlicznie z leasingiem. Nawrzucane głupot żeby tylko zrobić jak najwyższą fakturę. Właśnie takie złodziejskie praktyki przekreśliły zakup nowego auta u was i Kolejnego przeglądu. To była moja ostatnia wizyta. Kupione i serwisowane od was 2 auta w 6 lat. Uważajcie ludzie na serwis bo to zwykłe cwaniaki. WJ 7854K.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 12:57
Salon - samochody nowe
Proszę omijać salon ...
... szerokim łukiem. Byłem zainteresowany kupnem dwóch aut o czym poinformowałem Panią na recepcji. Pani poprosiła żebym chwile poczekał, bo musi znaleść osobę która mi pomoże. Po chwili oświadczyła, ze nikt nie ma czasu w tym momencie i może mi dać wizytówkę salonu 😎 Audi marka premium a salon Audi Krotoski Warszawa niczym Mirek handlarz z olx. Nie polecam
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 16:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!!!!!!!!
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Niezbyt ...
... zainteresowani klientem, bardziej kolegą lub koleżanką z pracy.. Do tego wystawiają oferty aut na otomoto, których już nie ma a później nie odbierają telefonów.
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 20:50
Salon - samochody nowe
Aktualizacja czerwiec lipiec ...
... 2024. Samochód po oddaniu w kwietniu 24 stał prawie 2 miesiące na serwisie. Na moje szczęście lub nieszczęście skrzynia biegów odnotowała błąd. Uwaga - sprzęgło osiągnęlo temperaturę 400 stopni celcjusza !!! Sprzęgło zostało wymienione i olej w skrzyni biegów też, taką otrzymalem informacje. Zrobiono nowy soft w radiu , zasililonowano przeguby , wymieniono moduł centralnego zamka ale nie usunięto dalej głównego problemu. Przeprowadzono nagrania dźwięków tej skrzyni i Wysłano do Niemiec. Audi odpowiedziało że w innych autach tak jest I zwierząt jest to normalne. Żenada. Liczę na to że ta skrzynia sama się rozsypie i wtedy zaczną zapewne się dla mnie problemy. Jeszcze raz - odradzam zakup tego modelu z tym silnikiem i skrzynia biegów. 3 kwiecień 2024. Audi Q3 Sportback 1.5 TFSI wrzesień 2023 rok złom z tej firmy Krotoski dziś przestał działać wyświetlacz w radiu. Muzykę słychać ale wyświetlacz umarł!!! Dodatkowo skrzynia biegów przy wysprzeglaniu z P na D słychać trzaski!!! Nie jest to incydentalny trzask. Skrzynia poprostu się sypie!!! Zamieściłem 3 filmy na profilu Audi Krotoski Częstochowa. Ostrzegam potencjalnych klientów- nie kupujcie Audi złomu. WSTYD i przykro że gwarancja kończy się z chwilą opuszczenia salonu. UWAGA!!! Dziś tj 19 stycznia 2024 r otrzymałem droga mailową pismo, że mam usunąć negatywną opinię w ciągu trzech dni, jeżeli tego nie zrobię skierują sprawę do Sądu !!! Jak nazwać takie zachowanie? zastraszanie ze strony Krotoski Pomimo świetnego kontaktu z Panem Maciejem przy zakupie Audi Q3 (wrzesień 2023) nie znajduje więcej zalet firmy Krotoski. Skrzynia biegów w sprzedanym samochodzie jest uszkodzona. Uważam, że firma Krotoski celowo i świadomie sprzedaje samochody Audi Q3 1.5 TFSI skrzynia biegów S tronic z wadą tej skrzyni. Skrzynia biegów przy 2 biegu chrobocze i trzaska. Po wizycie w serwisie - taka cecha skrzyni a po opinii rzeczoznawcy dowiedziałem się że jak chrobocze mam zmienić tryb jazdy!!!!!!! To jest tragedia. Będę dochodził swoich praw w Sądzie a wszystkich użytkowników tego modelu proszę o sprawdzenie czy występuje taka usterka. Natomiast przyszłych użytkowników ostrzegam przed zakupem tego modelu i taką "cechą" skrzyni biegów.
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 14:09
Salon - samochody nowe
EDIT: proszę nie ...
... wierzyć w chęć wyjaśnienia czegokolwiek przez dział marketingu tego "salonu" - proszą o maile do siebie po jednogwiazdkowej opinii, potem na nie nie odpowiadają. :D -------------- Nieuczciwa i bezczelna obsługa klienta przy zakupie auta za 349 900 PLN bez zniżki. Nierzetelne informacje dotyczące pochodzenia pojazdu (miał być polski salon, był import). Brak możliwości jazdy próbnej, więc oczywiście wyszły "kwiatki": Samochód z zajechanymi hamulcami, które właśnie jadę wymienić, krótko po zakupie. Zbieżność do naprawy, której serwis nie chciał wykonać bezpłatnie; w końcu z łaską to zrobił. Najważniejsze: otrzymałem informację, że przednia szyba została wymieniona po uderzeniach kamieniami. Okazało się, że to nieprawda, a rzekoma wymiana była błędem w tłumaczeniu dokumentów z jęz. niemieckiego. Amatorszczyzna, gdzie zamiast tłumacza przysięgłego, używa się jakichś tańszych substytutów, będzie kosztować mnie kolejne 5 tyś złotych. Kiedy złożyłem reklamację, kierownik oddziału, a następnie dyrektor handlowy grupy, próbowali zrobić ze mnie przysłowiowego "1d1otę", tłumacząc pokrętnie, że to było przecież oczywiste, że nie była wymieniona, podczas gdy nawet handlowcy informowali mnie kilkakrotnie o czymś zupełnie przeciwnym, nie potrafiąc połapać się w tym bałaganie informacyjnym. Nie mam czasu na robienie roentgenu samochodu, dlatego zaufałem autoryzowanemu salonowi AUDI w Warszawie, kupując roczne auto z małym przebiegiem i gwarancją bezwypadkowości. Niestety okazało się, że salon wykorzystał to bez skrupułów. Zaznaczam, że nie mam pretensji do Panów Piotra i Patryka, rozkładających ręce mówiąc, że nie mogą nic zrobić bez decyzji przełożonych. Ci z kolei, miałem wrażenie, wykazali się mentalnością szemranego handlarza posklejanych aut powypadkowych. Krótko mówiąc: nie polecam zakupów w tym salonie, no chyba, że po dogłębnym prześwietleniu pojazdu i z zerowym zaufaniem do sprzedawcy.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 14:50
Salon - samochody nowe
Byliśmy dziś oglądać ...
... samochody. Samochod ,który chcieliśmy zobaczyć jak wygląda w środku stał na zewnatrz, a dzis temperatura ostylowala w okolocach 33 stopni C. Pani nam z salonu otworzyła kluczykiem auto , bez możliwości włączenia klimatyzacji itp więc nie dało się nawet do auta usiąść. Następnie Pan ,który nas obsługiwał nie był zorientowany w wyposażeniu samochodów, rozmowa byla średnio przyjemna ,jakby za karę - z rozmowy wynikało ,że równie dobrze sami możemy sobie skonfigurować auto przez stronę internetową. Bardzo słabe wrażenie, szkoda. Jedyny plus, że zaproponowano nam coś do picia.
Użytkownik sieci
25 maja 2024 13:59
Salon - samochody nowe
Wystawiają na otomoto ...
... samochody bezwypadkowe natomiast rzeczywistość całkiem inna szkoda marnować czasu mówię oczywiście o sprzedaży samochodów używanych. Ponadto auto wystawione na otomoto jako sprzedawane w ramach select plus wcale nie jest sprzedawane w ramach powyższego chyba pracownicy zrobili sobie prywatny komis. Powinienem wystawić rachunek za stracony czas i paliwo. Uwaga na ogłoszenia otomoto z tej firmy.
Użytkownik sieci
24 maja 2024 23:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... Krotoski – moje doświadczenie związane z zakupem Audi S3 było wyjątkowo frustrujące. Po pierwsze, mimo wcześniej ustalonej godziny odbioru, musiałem czekać, aż samochód zostanie w ogóle wprowadzony do salonu. Obsługa klienta okazała się być daleko poniżej oczekiwań – pracownicy byli nieuprzejmi i wydawali się być niezainteresowani, co czyniło całą interakcję bardzo nieprzyjemną. Nie uzyskałem również wyczerpujących odpowiedzi na moje pytania dotyczące funkcji i obsługi pojazdu, co w przypadku zakupu samochodu tej klasy jest absolutnie nieakceptowalne. Dodatkowo, oczekując chociaż na symboliczny gest ze strony salonu, otrzymałem jedynie breloczek, który nawet nie był oryginalnym produktem Audi. Prawdziwym zaskoczeniem był jednak moment, gdy po wyjeździe z salonu samochód nagle zgasł – z braku paliwa. Choć to zdarzyło się na szczęście jeszcze na terenie salonu, sytuacja ta obnażyła brak profesjonalizmu i odpowiedzialności ze strony salonu. Pracownik, który zajął się sytuacją, dolał zaledwie 5 litrów paliwa, wspominając przy tym, że nie jest to odosobniony przypadek. To wydarzenie jedynie potwierdziło moje ogólne rozczarowanie. Podsumowując, całe doświadczenie z salonem Krotoski było frustrujące i pozostawiło wiele do życzenia. Z pewnością nie spełnia to standardów, które powinien reprezentować autoryzowany dealer Audi, gdzie klient powinien czuć się ceniony i szanowany.