86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 11:02
Salon - samochody nowe
Przyszedłem zainteresowany zakupem ...
... nowego Q3. W salonie jest sportback. W celu porównania pytam o możliwość obejrzenia standardowego Q3. Pani informuje mnie, że mogę pójść poza salon i popytać w dziale używanych. Idę, a tam już nic nie jest premium. Budka w kontenerze jak w tanim komisie na skraju wsi. Procedury obsługi także. Q3 nie mają, ale rozmawiamy na temat zapewnień, że samochody tu sprzedawane przechodzą weryfikację 117 punktów oceny. Pytam jak wygląda taki dokument. Sprzedawca udostępnia mi ocenę samochodu audi a4, b9 z 2022 roku przebieg ok.15 tys. km. I w tym dokumencie zaznaczono, że samochód jest totalnie niesprawny i nic nie działa poprawnie. Zdziwiony pytam dlaczego sprzedają złom za cenę sprawnego. Sprzedawca nie wie. Idziemy szukać kogoś kto wie. Nie ma. Idziemy do kierownika serwisu, bo to jest ocena serwisu. Kierownik mówi, że samochód nie był sprawdzany bo nie może jeździć. Ale cena jak za sprawny. Opuszczam salon rezygnując z zakupu nowego Q3.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 19:25
Salon - samochody nowe
3 kwiecień 2024. ...
... Audi Q3 Sportback 1.5 TFSI wrzesień 2023 rok złom z tej firmy Krotoski dziś przestał działać wyświetlacz w radiu. Muzykę słychać ale wyświetlacz umarł!!! Dodatkowo skrzynia biegów przy wysprzeglaniu z P na D słychać trzaski!!! Nie jest to incydentalny trzask. Skrzynia poprostu się sypie!!! Zamieściłem 3 filmy na profilu Audi Krotoski Częstochowa. Ostrzegam potencjalnych klientów- nie kupujcie Audi złomu. WSTYD i przykro że gwarancja kończy się z chwilą opuszczenia salonu. UWAGA!!! Dziś tj 19 stycznia 2024 r otrzymałem droga mailową pismo, że mam usunąć negatywną opinię w ciągu trzech dni, jeżeli tego nie zrobię skierują sprawę do Sądu !!! Jak nazwać takie zachowanie? zastraszanie ze strony Krotoski Pomimo świetnego kontaktu z Panem Maciejem przy zakupie Audi Q3 (wrzesień 2023) nie znajduje więcej zalet firmy Krotoski. Skrzynia biegów w sprzedanym samochodzie jest uszkodzona. Uważam, że firma Krotoski celowo i świadomie sprzedaje samochody Audi Q3 1.5 TFSI skrzynia biegów S tronic z wadą tej skrzyni. Skrzynia biegów przy 2 biegu chrobocze i trzaska. Po wizycie w serwisie - taka cecha skrzyni a po opinii rzeczoznawcy dowiedziałem się że jak chrobocze mam zmienić tryb jazdy!!!!!!! To jest tragedia. Będę dochodził swoich praw w Sądzie a wszystkich użytkowników tego modelu proszę o sprawdzenie czy występuje taka usterka. Natomiast przyszłych użytkowników ostrzegam przed zakupem tego modelu i taką "cechą" skrzyni biegów.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam ...
... tego salonu, a na pewno nie Pana Ireneusza P. Ciężko jest opisać to doświadczenie ale było, i niestety jest nadal, bardzo nieprzyjemne. Na samym wejściu zostaliśmy z narzeczonym olani. Jazda próbna wyglądała na zasadzie: masz kluczyki i jedź, radź sobie sam, zero jakiegokolwiek zainteresowania ze strony sprzedawcy (po jeździe trzeba zatankować samochód z czym nigdzie indziej się nie spotkaliśmy, ale ok, może taka polityka firmy). Po jeździe jedyne co interesowało doradcę to chyba, żebyśmy jak najszybciej dali mu spokój. Na pytania odpowiadał bardzo od niechcenia i jak sie później okazało nie koniecznie zgodnie ze stanem faktycznym. Za to bardzo często pojawiała się poropzycja wynajmu, który nas nie interesował i zaznaczyliśmy to wyraźnie na samym początku. No ale cóź każdy może mieć gorszy dzień, zdecydowaliśmy się zamówić auto i wpłacić zaliczkę. Minęło kilka tygodni i okazuje się, że nie możemy sfinalizować transakcji mimo, że na pierwszym spotkaniu zostały udzielone nam inne informacje. Po kilku rozmowach i po zaproponowaniu nam mało satysfakcjonującego rozwiązania tej sytuacji zdecydowalismy się zrezygnować z zakupu. Minął już ponad miesiąc od złożenia oficialnej rezygnacji, a zaliczka nadal nie została zwrócona mimo kilkukrotnego upomnienia się. Uprzedzając odpowiedź, nie macie moich danych w systemie bo wszystko było załatwiane na nazwisko narzeczonego.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 10:43
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... jakiś żart. Zamówiony nowy samochód za kilkaset tysięcy a traktowanie klienta jak intruza. "Koordynator sprzedaży" pracuje w wybranych godzinach lub w ogóle go nie ma w pracy. Liczne błędy przy dokumentacji oraz ignorancja. Nie polecam!
Użytkownik sieci
9 marca 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Dziwne warunki testowania ...
... samochodu. Umowa na 4 strony z warunkami wskazującym na kontrolę samochodu przed i po. Limit km i konieczność uzupełnienia paliwa. Marka premium która z premium nie ma nic wspólnego w kwestii obsługi klienta. Pracownicy zadufani w sobie. Dziękuję za pomoc w wyborze inne marki.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 08:09
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 08:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... w tym salonie chyba, że ktoś lubi czekać w nieskończoność. Samochód zamówiony w październiku 2023, wpłacona zaliczka ponad 40%, na umówie termin dostawy marzec 2024. Do dnia dzisiejsze samochodu nie wszedł na linie produkcyjna. Obecnie salon przekazuje informacje, ze produkcja zaplanowana jest najwcześniej w kwietniu, a co za tym idzie dostawa może nie wcześniej niż w czerwcu, ale nikt tego nie może potwierdzić. W związku z moja potrzeba posiadania samochodu do celów firmowych, a jednoczenie z tym ze obecny samochód zbywam w marcu, firma Audi Krotoski "stanęła na wysokości zadania" zaproponowała za swój błąd, abym dalej ją sponsorował w postaci wynajmu od nich samochodu po cenie wyższej niż dostępnej na rynku (podejście godne do naśladowania). Najbardziej irytująca jest sytuacja braku kontaktu z Audi Krotoski. Kiedy przedstawiciel firmy, czy też kierownik ds. sprzedaży mówi, że zorientuje się w sprawie i odzwoni to jedno jest pewne - jak sam nie zadzwonię to nic się nie dowiem. Ciągła spychologia, że to wina importera, a nie salonu, że nie mają informacji zwrotnej od importera (to kto ma mieć?). Z tym, że umowę mam z salonem, a nie z importerem. Coś co miało być przyjemnością okazało się porażką. Dziękuję Audi Krotoski za "wspaniały zakup".
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa reklamacji, ...
... zdecydowanie odradzam wykonanie usługi w tym miejscu. Plandeka jest przymocowana do samochodu magnesami, nie jest zaciśnięta pod drzwiami, mówiłem to również pracownikowi serwisu, ale on nadal to neguje. Następnie pisze, że Audi również to ustaliło, ale skąd Audi ma to wiedzieć? Widzą tylko gumową uszczelkę, która się odkleja. Także reklamacja nigdy nie została wysłana do Audi. Tutaj jeszcze raz oryginalny tekst z serwisu : Zgodnie z Pańskim zgłoszeniem odnośnie do odklejającej się uszczelki w drzwiach przednich prawych producent nie uznał Pańskiej reklamacji. Odklejanie uszczelek jest spowodowane przez przytrzaskiwanie osłony przedniej szyby drzwiami pasażera, co kwalifikuje się jako uszkodzenie mechaniczne które nie może być rozpatrywana w myśl gwarancji. Z tego tytułu nie mamy możliwości rozliczenia wymiany uszczelki przez producenta. Jeżeli po poprawieniu przez nasz serwis uszczelki w dalszym ciągu okleja się uszczelka należy ją wymienić odpłatnie.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 10:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Najgorsze ...
... wydanie auta jakiego miałam okazję doświadczyć.
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 15:06
Salon - samochody nowe
Very terrible service. ...
... Came to know some information regarding the car, 2 manager were busy, so at reception we were asked to wait some time. One of the manager became free in half an hour before closing, but didn’t come to us. Only before closing we were notified, that we cant be consulted due to some “issues” with internal service. Meanwhile another manager consulted another customer using internal service.
Użytkownik sieci
23 października 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Ciężko jest znaleźć ...
... w Warszawie dobrego dealera Audi, naprawdę. Próbowałem już 2/3 a w każdym po prostu obsługa na poziomie zerowym. W Krotoskim, umawiając się na odbiór auta liczyłem, że auto będzie czekać punktualnie o czasie. Natomiast oczekiwanie na pojazd (prawie godzinę opóźnienia, o kawę też nikt nie zapytał) i dopraszanie się o pomoc olewających (czy może nie przeszkolonych) pracowników, psuje doświadczenie zakupu auta; które z tego co mi się wydaje powinno być jak najlepsze biorąc pod uwagę standard marki. Takie zachowanie oraz brak punktualności natomiast przekreślają salon i psują opinie marki na ostatniej prostej.
Użytkownik sieci
20 października 2023 13:39
Salon - samochody nowe
Opinia niestety negatywna ...
... za zaszorowanie fabrycznie nowego Audi RS3 oraz brak wsparcia ze strony samego salonu oraz Volkswagen Group Polska. Pomimo odmowy bezpłatnej naprawy przez dealera oraz Volkswagen Group Polska, z naszej strony była chęć całkowitego pokrycia kosztów za ponowne lakierowanie lub wymianę całego elementu wraz z lakierowaniem. Niestety ze względu na brak chęci współpracy naprawa została wykonana z użyciem lakieru zaprawkowego zakupionego również w Grupie Krotoski. Niestety nie jestem w stanie serwisować auta w salonie, który nie szanuje kupujących z serii Audi Sport RS. Planowany czas eksploatacji auta - minimum 10 lat/150 tys. kilometrów, matematykę zostawiam Państwu czy warto było nie podejmować rękawicy nawet odpłatnie z naszej strony. Fakt bycia zwykłym "Kowalskim" względem Pana Szczęsnego, Rubika, Rymanowskiego i innych osób publicznych skutkuje tym, iż opinia moja nie ma znaczenia dla Państwa zaś skutki niezadowolenia będą pominięte. Podsumowując dzięki takim działaniom auto rodzinne, które miało zostać wymienione z Lexusa NX na Audi Q7 nie dojdzie do skutku. Czy warto prowadzić tak zakrojone kampanie promocyjne, konkursowe i sponsoring kadry narciarskiej kiedy to zwykły klient jest głównym odbiorcą.
Użytkownik sieci
3 września 2023 08:04
Salon - samochody nowe
Odebrałem auto w ...
... maju z uszkodzonym fotelem. Sprawa ciągnie się do dzisiaj. Części niby już są ale od 2 miesięcy nie mogą zadzwonić i umówić się na wymianę.....KPINA z klienta. Marka premium a podejście jak za czasów komuny w trabancie.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 21:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisować ...
... auta w tym salonie nie wymieniali od daty produkcji auta czyli 2017 filtru powietrza na zdjęciach jest data a mamy 2023 a filtru kabinowego od 2020 nie wymieniali kiedy powinno to być wymieniane co serwis olejowy lub raz na rok. To kpina jest ze płaci się tyle kasy a oni robią takie coś. Jak ktoś nie ma na co kasy wydawać to niech wyda na owczarki podhalańskie a serwis zrobi u zwykłego mechanika bo tutaj tylko da się oskubać i naraża na awarie swoje auto.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2023 17:15
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2023 15:55
Salon - samochody nowe
Dno , warstwa ...
... mułu a potem dopiero oni się wyłaniają 🤮
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 15:07
Salon - samochody nowe
Przybyłem pol godziny ...
... przed zamknięciem salonu (swoją drogą wedle googla salon otwarty jest godzine dłużej niż to jest faktycznie, przychodzac bylem pewien, że do zamkniecia pozostalo 1.5 godziny). Na wstępie bardzo miła Pani na front desku. Mówię jakie auta mnie interesują, że chciałbym obejrzeć i porozmawiać o finansowaniu. Miła Pani prosi abym się rozejrzał a ona poprosi przedstawiciela. Po chwili słyszę rozlegający się po całym salonie krzyk: "Teraz!? Ja nie będę robił nadgodzin! Ja wychodzę!". Oczywiście chodziło o spotkanie ze mną. Ja rozumiem, że komuś może być nie w smak praca pół godziny przed zamknięciem salonu i najchetniej już by się zawinął do domu ale serio, wykrzykiwanie tego na cały salon troche nie przystoi. Tym bardziej w salonie marki premium. Auta nie kupiłem, dnia następnego zamowilem inne w salonie konkurencyjnej marki. Niesmak pozostał.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam aroganckie ...
... podejście do Klienta i olewczosc. Nikt dosłownie, nikt nie interesuje się Klientem. Ps. Najlepsze są te odpowiedzi pod negatywnymi komentarzami, wymuszona uprzejmość z nuta olewczosci. Dokładnie taki jest stosunek do Klienta. Nie polecam
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 18:06
Salon - samochody nowe
Skrajnie nieprofesjonalne miejsce. ...
... Niepoważna obsluga klienta, brak umiejetnosci serwisowych, brak kontaktu z klientem. Samochod na gwarancji. 3 razy zglaszana usterka, gdy w koncu sie nią zajęto okazalo sie ze nie są w stanie jej naprawic, wiec pytają czy chce odebrac NIESPRAWNE auto? Brak samochodow zastepczych. Pozytywne komentarze mam wrażenie zakupione. Infolinia przełącza bez konca, gdzie slychac tylko chichot pracownikow. Skutecznie zniechęcacie Panstwo do kolejnego samochodu marki Audi- swietna robota wykonana dla konkurencji z Waszej strony.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 13:57
Salon - samochody nowe
Złe wrażenia związane z obsługą w salonie