86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 października 2017 19:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2017 17:45
Salon - samochody nowe
Jako klient firmowy ...
... muszę podzielić się moimi wrażeniami - "renomowany" serwis z obsługą na poziomie Cytryn & Gumiak (#pdk) 3 sytuacje, co jedna to większa kpina z klienta i większy niesmak. * Sytuacja numer 1 - aktualizacja nawigacji - kilka zapewnień że auto będzie zwrócone do godziny 14:30 (usługa door 2 door) - godzina 13:30, przez telefon dostaję informację że auto jest w połowie aktualizacji i nie ma możliwości jej przerwania - co oczywiście okazało się kłamstwem. Po kilku ostrzejszych mailach auto było w firmie o ustalonej wcześniej godzinie. * Sytuacja numer 2 - wymiana sprzęgła (spalonego) - naprawa zamiast obiecywanych 1.5 tygodnia trwała 3 tygodnie, rzekomo z powodu zwolnienia chorobowego serwisanta (SIC!) - trudno mi uwierzyć że żaden inny serwisant nie był w stanie wymienić sprzęgła. Dodam też, iż skrzynia biegów nie została wyczyszczona (co było obiecywane) i auto przez blisko tydzień wypalało nagar. * Sytuacja numer 3 - wymiana klocków i tarcz hamulcowych na przedniej osi - auto po wymianie i przejechaniu około 10km zaczęło niesamowicie hałasować - albo uszkodzone albo źle zamontowane przednie prawe koło. Odpowiedź serwisu była prosta - Proszę przyjechać ponad 40km do serwisu. Z uszkodzonym kołem... NIE POLECAM NIKOMU SERWISU W SALONIE NA ULICY RADZYMIŃSKA 267 Tekst jest krytyką wyłącznie serwisu i organizacji pracy w tymże. Nie mam nic do zarzucenia zarówno działowi flotowemu z którym pracuje mi się wręcz idealnie, ani recepcji czy też innym działom.
Użytkownik sieci
22 września 2017 23:17
Salon - samochody nowe
Bardzo zła
Użytkownik sieci
12 września 2017 20:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lipca 2017 12:45
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... niewspółmiernie drogo. Audi to samochód dla tych co lubią dużo płacić za znaczek. Jak ktoś ma za dużo kasy to jest bardzo polecane miejsce.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2017 19:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2017 22:21
Salon - samochody nowe
Spotkała mnie tu ...
... niemiła historia. Chciałem kupić używane auto, które wg. zapewnień sprzedajacych nie bylo wystawione oficjalnie na sprzedaż. Po wstepnych oględzinach w sobotę wyraziłem chęc zakupu i umówiłem się na kontakt za dwa dni, w poniedziałek, żeby dograć szczegóły. Po dwóch dniach samochód (który jak już wcześniej wspomniałem nie był wystawiony do sprzedaży) był już zarezerwowany, jak się później dowiedziałem dla kogoś, kto oglądał go godzinę po mojej wizycie. W takich sytuacjach ręce opadają. Nie polecam działu samochodów używanych. Psuje on wizerunek całej firmy.
Użytkownik sieci
28 marca 2017 19:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 marca 2017 13:13
Salon - samochody nowe
Obsługa w ogóle ...
... nie zainteresowana klientami. Panie przy głównej "recepcji" zajęte piciem kawy i rozmowie o kolorze paznokci. Doczekanie się na handlowca trwa bardzo długo. Moim zdaniem bark szacunku do klienta, któru zostawia w salonie swoje ciężko zarobione i niemałe pieniądze. Pierwszy raz się z tym spotkałam..
Użytkownik sieci
26 marca 2017 22:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2017 21:15
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miłe ...
... i aroganckie zachowanie Pana który pokazywał nam auto używane. Po 10-15 min oględzin na placu stwierdził "że jeśli mamy oglądać każdą ryskę to on nie ma czasu i ma umówionych klientów", po czym zamknął auto i bez słowa do widzenia wrócił do salonu. Być może gdybym kupował nowe Audi A8 Long standard obsługi byłby trochę wyższy a nie rodem z PRL.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2016 22:06
Salon - samochody nowe
jakoś nie zależy ...
... by zdobyć klienta, chciałem w firmie wymienić flotę 8 aut a tu nikt przez 20 min sie nie zainteresował żaden handlowiec nie miał ochoty sprzedać ....
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2016 08:10
Salon - samochody nowe
Wczoraj przyjechalem do ...
... serwisu blacharsko-lakierniczego na Pilsudskiego 9c w celu wyceny wstepnej naprawy auta po szkodzie. Generalnie nikt nawet nie byl skory zeby podejsc zapytac w czym pomoc. Kazdy z Panow zajety ukladaniem papierków przy biurku. Jeden z Panow nie wytrzymal 'natłoku pracy' i aż musiał wyjść na papiersoka przed samym wejściem. Po 20 minutach czekania juz sam zapytalem jednego z Panow przy biurku czy ktos tu pracuje. Dostalem odpowiedz ze tak o co chodzi. Powiedzialem w czym rzecz. Na to ów Pan mowi ze taka wstepna wycena kosztuje 150 zl. Bylem tym faktem zdziwiony poniewaz kiedy dzwonilem godzine wczesniej nic nie bylo mowy o jakichkolwiek kosztach tylko zostalem poproszony o przyjazd do godziny 19. W koncu Panowie stwierdzili ze jak chodzi o taka wycene "zwykla?" to nie ma problemu no i po kolejnych 20 minutach jeden z Panow wyszedl obejrzal auto. Stwierdził ze taka wstepna wycene wysle tego samego dnia o kolo godziny 20 na maila o którego wczesniej poprosil. Oczywiscie nic nie dostalem. Generalnie stracony czas i dojazd.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2016 16:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... bardzo powolny, z opóźnieniem ponad pół godziny mój samochód został przyjęty. Za opóźnienie brak słowa "przepraszam". Pan Mirek - doradca klienta nie był uprzejmy. Po poszukiwaniu usterki trwającej około 2 godz. okazało się, że przyczyną awarii jest spalony bezpiecznik. Niestety w takim salonie - Audi Krotoski-Cichy, w serwisie brak było zwykłego bezpiecznika... Za usługę diagnostyczną zapłaciłem prawie 600 PLN. Wyraziłem swoje niezadowolenie. Umówiony zostałem na następny termin, za tydzień. Dodam, że do stolicy mam 100 km. Nie czekałem, w nieautoryzowanym serwisie bezpiecznik wymieniono mi na poczekaniu. Uważam, że to złośliwość Pana Mirka spowodowała takie załatwienie usterki w moim samochodzie. Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
3 października 2015 16:56
Salon - samochody nowe
24 września 2015 ...
... udałem się do salonu Audi w celu zakupu kilku sztuk nowych A4 do firmy. Przedstawiłem swe oczekiwania p. Mateuszowi Doradcy sprzedaży Klientów Biznesowych Audi do którego zostałem skierowany przez sympatycznego kierownika Salonu. Do wczoraj czekałem na kalkulację oraz propozycję finansowania. Nie dostałem jej! Kupowałem wcześniej auta u p. Szewczyka i byłem zadowolony - dziś kiedy zmienił się właściciel obsługa poległa. Marka Premium obsługa na dnie! Nie polecam tego salonu i bliźniaczego w Jankach. Zmiana na gorsze :(