86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2022 12:55
Salon - samochody nowe
Porażka, na nic ...
... nie mają czasu i nie wiedzą jak pomóc w konkretnym problemie.
Użytkownik sieci
3 października 2022 12:28
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód na ...
... przeprowadzenie diagnozy. Po odebraniu samochodu okazało się, że przestało działać Android Auto. Kiedy zgłosiłem sprawę sytuacja zrobiła się nieprzyjemna, mistrz serwisu stanowczo wykluczył jakąkolwiek ingerencję w komputer, posuwając się nawet do sugestii, że Android Auto nie działało u mnie nigdy, a ja kłamię. Na szczęście po eskalacji do doradcy klienta problem udało się rozwiązać na miejscu. Na kanapie znalazłem przewód do połączenia iPhone'a do aux. Podejrzewam, że mechanik który jechał samochodem chciał posłuchać swojej muzyki. Nie znalazł wejścia aux, więc sparował się z komputerem co doprowadziło do tego, że z jakichś powodów komputer przestał "wpuszczać" mój telefon. Salon nie był kompletnie zainteresowany wyjaśnieniem przyczyn awarii, ani ustaleniem właściciela pozostawionego u mnie w samochodzie przewodu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 13:29
Salon - samochody nowe
Brak miejsca dla ...
... zaparkowania dla klientów. Strata czasu by tu jechać samochodem
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 15:42
Salon - samochody nowe
Uwaga tu się ...
... nie sprzedaje samochódow tylko usługi finansowe. Samochód zarezerwowałem w cenie ofertowej. Po zorganizowaniu zewnętrznego finansowania okazuje się że samochodu nie można kupić, tylko wskazany bank. Ja czuję się oszukany.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2022 14:25
Salon - samochody nowe
Sami zapraszają na ...
... przegląd, a potem pracownik komentuje czy ten przegląd to potrzebny... Oczywiście godzina to za mało, żeby sprawdzić cokolwiek w autoryzowanym serwisie, ale czas na puszczenie e-dymka przy bramie to zawsze jest... marnowanie czasu, już urząd skarbowy wydaje mi się bardziej przyjazny.
Użytkownik sieci
31 maja 2022 11:34
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... .Pomimo potwierdzenia wizyty na przeglad dzień wcześniej i ponownie na 2 godz przed wizyta na miejscu okazuje się ze serwis nie posiada czesci do wykonania usługi ktore moga byc dopiero z tydzień……Szkoda czasu….
Użytkownik sieci
13 maja 2022 15:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Standardowa słaba obsługa. Jestem tu drugi raz i za każdym razem wychodzę niezadowolony. Za pierwszym razem oczekiwanie było dwukrotnie większe niż początkowo podano. Tym razem zadzwoniłem, aby umówić się na wizytę serwisową, wspomniałem o liczniku kilometrów i zarezerwowali wymianę oleju. Kiedy przyjechałem, dowiedziałem się, że jest to bardziej dogłębna usługa, która zajmie więcej czasu. Oczywiście nie ma wypożyczonego samochodu ze względu na standardową wymówkę „nie zarezerwowałeś go wcześniej” oraz typową „możemy umyć samochód, ale będziesz musiał poczekać jeszcze 2 godziny”, aby oszukać cię z gratisu. Następnym razem wybiorę coś innego niż Audi. (Wersja oryginalna) Standard poor service. This is my second time here and each time I leave unhappy. The first time the wait was double what was initially stated. This time I called in to book a service appointment, mentioned the odometer and they booked an oil change. When I arrived I found out it was a more in-depth service that would take more time. Of course no loaner car because of the standard excuse “you didn’t book it in advance” and also the typical “we can wash the car but you’ll have to wait 2 more hours” to cheat you out of the freebie. Will choose something other than an Audi next time.
Użytkownik sieci
2 marca 2022 13:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2022 18:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 20:38
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Miałem umówiony serwis audi Q5, na dzisiaj na g. 8. Byłem pewien że zostawię auto na dwie godziny i spokojnie wrócę do pracy (mieszkam 100km od Warszawy). Miły Pan z obsługi klienta zaproponował kawę, skorzystałem myśląc że niedługo odjadę samochodem do domu. Po dwóch godzinach okazało się, że serwis jeszcze w toku, czekałem i czekałem. Finalnie auto oddano o 14.30, straciłem w poczekalni cały dzień. Strata czasu!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 16:53
Salon - samochody nowe
They cheating me! ...
... Its was I pay 1730 pln They broking my engine! Scound time I back to there to fix. Again they tooks money ! And also they dont washing my car . They have to do it ! Really they are cheating! Without any offar me price They charged me ! He told.me car ready But I went to there!!!! Its was car not ready After they touch my car my engine it's not fine and lights dosen't work (Przetłumaczone przez Google) Oszukują mnie! To ja płacę 1730 zł Pośredniczą w moim silniku! Zgromadź czas, abym tam wrócił, aby naprawić. Znowu wzięli pieniądze! A także nie myją mojego samochodu. Muszą to zrobić! Naprawdę oszukują! Bez żadnej ceny poza mną Oskarżyli mnie! Powiedział mi, że samochód gotowy Ale tam pojechałem!!!! To był samochód nie gotowy Po dotknięciu mojego samochodu mój silnik nie jest w porządku, a światła nie działają
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 16:27
Salon - samochody nowe
Very bad service ...
... !! They broke my car ! After they touch my car engine gots very bad ! Tooks alot money ! Stuff 👎 (Przetłumaczone przez Google) Bardzo zła obsługa !! Rozwalili mi samochód! Po ich dotknięciu silnik mojego samochodu jest bardzo zły! Zajmuje dużo pieniędzy! Rzeczy 👎
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 16:08
Salon - samochody nowe
Sprzedaja dobrze. Serwis do bani
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 13:57
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, mnożenie ...
... problemów przy wydawaniu auta. Nie wywiązywanie się z ustalen. Auto było przygotowane do wydania na ostatnią chwilę, wydane brudne z porysowana przednia szyba od wewnątrz. Nie polecam. Najgorszy salon marki premium z jakim się dotąd spotkaliśmy. Pani Kierownik jest arogancka i odnosi się do klienta bez szacunku, w zasadzie cala rozmowa podniesionym tonem. Jak twierdzi, nie ma obowiązku odbierania telefonów od klientów w sobotę w godzinach pracy salonu. Gdzie w 8 miesiącu ciąży zostałam umowiona po odbiór auta na piątek ewentualnie na sobotę, 400km od miejsca zamieszkania a na miejscu byl problem z wydaniem auta. Samochód na szybko przygotowany do wydanie czego efektem było uszkodzenie szyby od środka, prawdopodobnie zegarkiem.... za takie pieniądze można oczekiwać czego więcej.
Użytkownik sieci
15 września 2021 22:06
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM!!!!!!!!! Umówiłem ...
... się dwa dni temu na przegląd z wymianą oleju i filtrów w audi q5. Miła Pani przez telefon poinformowała mnie o zakresie czynności serwisowych przy aucie i określiła czas przeglądu na ok 2 h. Wydało mi się to bardzo logiczne. Zwolniłem się z pracy i przyjechałem do serwisu już kwadrans przed 10tą. z przekonaniem że 12 z minutami wyjadę. Nic podobnego 12.45 podchodzę do osoby przyjmującej auto i pytam czy długo to jeszcze potrwa. Pan pofatygował się do serwisantów po czym stwierdził że to jeszcze pół godz potrwa. Z lekkim zażenowaniem pomyślałem sobie ok poczekam; w pracy jakoś sobie poradzę niech tylko zrobią jak należy. Godz 13.20 przychodzi do mnie Pan i twierdzi że auto to mogą umyć zgodnie z umową i pakietem ale muszę poczekać do godz 15ej. Tu już ciśnienie mi skoczyło i stwierdziłem że nie bedę czekał. Na zakończenie zostałem jeszcze poinformowany że zmieniono tylko olej i filtry, a umówionego sprawdzenia geometrii niestety nie udało się wykonać bo cytuję - maszyna zepsuta - i jeśli chcę to mogę umówić się na inny dzień. Omijać z daleka......
Użytkownik sieci
15 września 2021 08:08
Salon - samochody nowe
Samochód Audi a6c8 ...
... oddawałem do serwisu dwa , a może i trzy razy gdzie przy okazji napraw zgłaszałem trzeszczącą deskę rozdzielczą z prośbą o usunięcie usterki. Za pierwszym razem usłyszałem od miłego Pana z serwisu "że ten model tak ma" . No ok , pomyślałem , ale efekt się nasilał. Przy kolejnej wizycie samochód spędził w serwisie tydzień może więcej (czekali na części z Niemiec ) , ale podczas oczekiwania miała być naprawiona deska (otrzymałem nawet telefon z serwisu " jutro będziemy rozbierać deskę") co mnie bardzo ucieszyło , że po jeździe trzeszczącym samochodem przez 1,5 roku w końcu będzie cicho. Po tygodniu dzwoni Pan z serwisu , że samochód jest gotowy do odbioru , ale z deską to oni nic nie robili . A może ja za dużo wymagam ? Może ten model faktycznie tak ma :( Powiedziałem sobie , że już nigdy więcej Audi.
Użytkownik sieci
26 lipca 2021 13:51
Salon - samochody nowe
Hit, Umówiłem się ...
... do serwisu w ramach akcji serwisowej (dostałem powiadomienie listowne). Zjawiam się w umówiony dzień w salonie a Pan z serwisu informuje mnie, że nie mają odpowiednich części + że tych części nigdzie nie ma i wgl są dopiero w produkcji. W zamian zaproponował kawę… nie że dopiero co zmarnowałem czas bo nikt nie raczył odwołać wizyty. Nie uwierzyłem w sprzedawaną mi bajkę o braku części (wszędzie), od razu po wyjściu z salonu umówiłem się w innej Warszawskiej placówce i tam nagle nie było problemu z realizacją zgłoszenia. Polecam zastanowić się nad obsługą bo mając takie wspaniałe osoby przyjmujące klientów z czego jedna przewraca oczami i informuje mnie, że on to już kończy pracę a kolega obok nie potrafi odwołać wizyty telefonicznie i zmusza klienta do jazdy na darmo to dramat. I jeszcze propozycja tej kawy w zamian… bo nie mam co robić tylko po pracy jechać 20km do serwisu i wypić sobie kawę nic nie załatwiając.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 18:52
Salon - samochody nowe
Wymuszają wymiany dobrych ...
... podzespołów jak np. tarcze. Samochód oddają brudny np. tył w ogóle nie odkurzony. Omijajcie to miejsce
Użytkownik sieci
11 maja 2021 22:23
Salon - samochody nowe
Obsługa premium w ...
... przypadku tego salonu istnieje tylko w nazwie. Kupujesz auto za duże pieniadze, a czekasz na odbiór, jak na przystanku autobusowym. Pani od niechcenia zapytała czy podać coś do picia i tyle. Brak wskazania miejsc do siedzenia/poczekalni. Chodzisz po salonie jak turysta i czekasz na auto... Niestety obsługa fatalna. Brak profesjonalizmu, pracownik nie zna obsługi komputera pokładowego. Brak pomieszczenia do odbioru auta- odbiór z hali głównej. Dodam, że mam porównanie do salonu Audi Konarzewski w Bydgoszczy, w którym zostałem potraktowany jak klient premium np. przyjechano po mnie do domu w dniu odbioru, tutaj problemem było przyjechanie po mnie na PKP