86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 maja 2019 08:10
Salon - samochody nowe
Oceniam obecną ekipę ...
... serwisu i doradców w odniesieniu do Audi Szewczyk, które było w tym miejscu wcześniej (Radzymińska)...Kompletny brak profesjonalizmu w kilku punktach: CEL - usunięcie usterki związanej z klapą bagażnika - klapa się nie zawsze otwiera czas poszukiwania usterek - 6 godzin działania podjęte podczas pracy: wymiana dwokrotnie przycisku klamki klapy rezultat - być może to jest moduł komfortu Śmiech na sali i kompletny brak profesjonalizmu. Serwis działa metodą "macajewa". Nie polecam
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 14:48
Salon - samochody nowe
Zniechęcił mnie brak zainteresowania obsługi.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 16:48
Salon - samochody nowe
Niemiły konsultant. Mały ...
... wybór aut poleasingowych w dostępnej cenie.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 07:57
Salon - samochody nowe
Uwaga naciągacze !!! ...
... Za usługę regulacji radarów przednich powiedzieli 1800 PLN gdzie za to samo w serwisie AUDI na ul.Sekundowej zapłaciłem 480 PLN !!!! Olewają klienta pani Patrycja miała zadzwonić cisza do dziś ....... już 3 tygodnie ..... Niestety ODRADZAM ....... szukajcie dzwońcie pytajcie o ceny u innych dealerów ....
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 17:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 16:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 12:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 10:44
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu duża ...
... przyjemność, zasługa doradcy Pana Huberta. Przy odbiorze samochodu okazuje się, że samochód nie do końca zgodny jest ze specyfikacją. Po 4 miesiącach od zakupu w kwestii w/w niezgodności nic się nie dzieje. Serwis porażka. Umówiony byłem na piątek 23.11.2018 i zostałem odesłany z powodu jakiejś inwentaryacji. Ponownie umówiłem się na 10.00 28.11.2018. Przyjeżdżam, a w serwisie nikt nic nie wie. Okazuje się że koleżanka przepisała mnie na 10.30. Oczywiście nikt mnie o tym nie powiadomił. Słaby to serwis który nie szanuje czasu klenta. Poprzednie 10 lat w serwisie Nissana nigdy nic podobnego mi się nie przydarzyło.
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 09:12
Salon - samochody nowe
Marka podobno premium, ...
... ale w żadnym z samochodów nie mam tylu awarii co w audi. Mimo, że jest wykupiona dodatkowa gwarancja, autoryzowany serwis robi wszystko, żeby jednak to klient musiał zapłacić za usuwanie usterek. Na przyszłość będę mądrzejszy i nie dam się namówić na usługę z której nie mogę w pełni skorzystać. Samochód kupiony nowy za kilkaset złotych, a ciągle występują awarie, za których usunięcie muszę płacić! Kontakt z serwisem niestety marny, za każdym razem trzeba się prosić o informację. Rozumem brak czasu, z uwagi na ogrom klientów, ale telefon wypadałoby wykonać i poinformować o tym co się dzieje z samochodem. W końcu i za to też się płaci! W marce premium spodziewałem się jednak lepszego podejścia do klienta. Ciekawostką jest to, że na przeglądzie nie zostało wykryte niedziałające quattro(napęd działał tylko na przednią oś). Zorientowałem się na szczęście, wyjeżdżając z serwisu w momencie ruszenia na mokrej nawierzchni. Mam wrażenie, że przegląd ogranicza się tylko do wymiany oleju, podpięcia do komputera, jak nic nie pokaże, to zapraszają do kasy.. Widzę po opiniach, że nie tylko ja mam takie problemy, a Audi milczy... Bardzo słabo to wygląda...
Użytkownik sieci
30 października 2018 20:58
Salon - samochody nowe
Umawiajac sie na ...
... serwis przez telefon dowiedzialem sie ze dana usługa jest bezplatna, przyjeżdżając na serwis dowiedzialem sie ze musze zapłacić, lecz co najciekawsze cena zmieniła się przy odbiorze na troche wyzsza mimo że ,nic dodatkowego nie zostało wykonane.
Użytkownik sieci
15 września 2018 11:17
Salon - samochody nowe
Nie kupujcie tam ...
... aut Znajomy kupił używane ponoć z serwisem audi q7 Przy pierwszym serwisie w Szczecinie okazało się że auto nie jest objęte gwarancją Sprzedawca jawnie oszukał mimo że pytaliśmy o gwarancje zapewniał że jest Po prostu nieuczciwi Nie polecam wybierzcie inny i dobrze wszystko sprawdzajcie
Użytkownik sieci
12 września 2018 14:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 września 2018 18:06
Salon - samochody nowe
Trochę mają muchy ...
... w nosie. Ale ogólnie ok. Ceny katastrofa:((((
Użytkownik sieci
12 maja 2018 18:02
Salon - samochody nowe
Slabiuta i żenująca ...
... obsługa: żona wybrała się na jazde próbna i owszem, miała jazde próbna: pan z obsługi pozwolił jej usiąść na siedzeniu pasażera i powoził... Ludzie, obudźcie się, to nie pan z obsługi będzie użytkował to auto, wiec raczej nie sprzedacie go w ten sposób. Żonie w każdym razie ochota na zakup w tym salonie przeszła. Ale może to i lepiej...
Użytkownik sieci
31 marca 2018 11:28
Salon - samochody nowe
Jeśli nie nasz garniaka to nie wchodź ...
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 16:53
Salon - samochody nowe
Kupiłem nowe, ale ...
... niestety malowane Audi A5- firma się przyznała, że miało to miejsce. Reklamacja trwa już niestety prawie rok- nadal bez finału! Edit: po roku w końcu firma załatwiła sprawę. Szkoda, że tak długo i w taki sposób to przebiegało- ale w końcu kierownik salonu doprowadził sprawę do satysfakcjonującego finału dla obu stron. Tak czy inaczej ten czy inny salon- kupujecie nowe auto - sprawdzajcie je co najmniej tak dokładnie jak używane, żeby nie było przykrych niespodzianek. Niestety w markach premium też zdarzają się takie przypadki. Tylko tu mocniej boli..
Użytkownik sieci
15 lutego 2018 12:42
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
23 grudnia 2017 11:42
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 22:38
Salon - samochody nowe
Dno. Najgorszy serwis ...
... w Warszawie.Tragedia , tragedia. Nie potrafią zrobić podstawowych czynności. Po przeglądzie stwierdziłem przelany olej w silniku, do pełna zalany zbiornik płynu chłodzącego. Mimo mojego wyraźnego sprzeciwu zmienili oprogramowanie silnika !!!!! Oczywiście nie informując mnie o tym fakcie. Zażądałem przywrócenia poprzedniego oprogramowania. Stwierdzili, iż nie mogą tego cofnąć. W ramach rekompensaty zaproponowali mi ustawienie zbieżności!!! Sprawa znajdzie finał w sądzie! Omijajcie to miejsce szerokim łukiem!!!!
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 00:05
Salon - samochody nowe
Drodzy Państwo naprawdę ...
... słaba jakość usług, dział sprzedaży na akceptowalnym poziomie chociaż w marce premium powinno być zdecydowanie lepiej, przy zakupie samochodu za 300000zł oczekiwałbym więcej. Sprzedawcy wyraźnie zmęczeni swoją pracą, nastawieni aby odbębnić swoją pracę, aby więcej aby szybciej. Ale tym co jest kluczem do porażki tego salonu jest SERWIS - JEDNA WIELKA ŻENADA, OSOBY PRACUJĄCE W DZIALE SERWISU NIE MAJĄ POJĘCIA O TYM CO SIĘ DZIEJE, MIESZAJĄ GODZINY PRZYJĘĆ, CZAS OCZEKIWANIA RZEKOMO 1H A PODCZAS PRZEGLĄDU OKRESOWEGO WYSZŁY 3H. Wszystko oczywiście było tłumaczone sprzątaniem samochodu, ochlapanie samochodu - wodą nie nazwałbym myciem, wnętrze nie było nawet dotknięte a zapewniano mnie iż będzie WYCZYSZCZONE. Mój 8 letni syn, lepiej potrafi umyć samochód niż państwa pracownicy. Miernie naprawdę