89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 10:01
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam wizytę ...
... w serwisie blacharsko-lakierniczym z dwóch powodów. (Sytuacja nadzwyczajnie prosta, uszkodzenie tył zderzak + bok nadkole - szkoda z AC, bezgotówkowe rozliczenie szkody). 1. Serwis tragicznie organizował naprawdę, do wyceny nie zostało wycenione pełne uszkodzenie, wycenili zderzak, a nadkola nie, bo nie zauważyli. W trakcie naprawy dosłali kosztorys powiększajacy kwotę o nadkole, niestety ubezpieczyciel się nie zgodził. Można było po prostu być kompetentnym i wycenić od razu całą szkodę, wtedy problemów by nie było. Do tego miało być auto zastępcze, ale niestety nie było dostępne. 2. Naprawa sama w sobie to jakaś porażka. Praktycznie od razu po odbiorze w dobrym świetle dziennym było widać różnicę w odcieniach koloru zderzaka I to przez "laika" a nie profesjonalistę. Spasowanie dyfuzora (który też został wymieniony) ze zderzakiem po prostu nie istniało, od razu zostało to zgłoszone do serwisu, oczywiście mojej osoby kontaktowej w pracy nie było, ale Pan który przyszedł zobaczyć, po prostu poklepał trochę rączką i gotowe. Jedyne co w tej naprawie było dobre to to że posprzątali samochód, a to trochę mało jak na serwis Autoryzowany. Dodatkowo na protokole ponaprawczym pomylili strony uszkodzenia (uszkodzenie było po lewej, a wpisali prawą, wiec jak mylą strony to nie wiem jak chcą dobrze wykonywać naprawy) Na protokole wpisali również prawe nadkole, które uszkodzone nie było, co spowodowało problemy przy sprzedaży auta. Na końcu naprawy okazało się jeszcze, że przy naprawie bezgotówkowej muszę dopłacić 500 zł za jakąś amortyzację. Także ani to bezgotówkowe, ani bezproblemowe, ani dobre. Są naprawdę porządne serwisy marki Audi w Warszawie i warto poświęcić więcej czasu i paliwa na dojazd dalej niż tu, bo jedyna bezproblemowa czynność w tym serwisie to podpisanie pierwszych dokumentów, potem trzeba się szykować na spirale problemów. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 05:58
Salon - samochody nowe
ODRADZAM korzystanie z ...
... serwisu. Oddałem auto do naprawy powypadkowej, która miała trwać od 5-7 dni roboczych. Całość przeciągnęła się do 12 dni roboczych (oczywiście bez informacji z serwisu, za każdym razem trzeba samemu dzwonić i się dowiadywać o etapie prowadzonych napraw - jeżeli uda się dodzwonić ) po czym oddano mi NIEKOMPLETNE AUTO. Samochód po naprawie powinien również zostać wyczyszczony, auto zwrócono mi w takim stanie, jakby ktoś szmatą od podłogi mył okna wewnątrz oraz wszystkie elementy pianoblack. Panowie pracujący w tym dziale to jest PORAŻKA, zachowanie i komunikacja, a raczej jej brak nie mają nic wspólnego z salonem marki premium. Umawiają się na konkretną godzinę, po czym za każdym razem trzeba odczekać godzinę na poczekalni. Panuje tam DEZORGANIZACJA. Jeżeli szanujecie swój czas i pieniądze to ODRADZAM
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 22:38
Salon - samochody nowe
Serwis absurdów - ...
... promocja audi connect p&p, termin umówiony, pojechałem na miejsce i dowidziałem się że nie ma kostek na stanie. Nikt nawet nie raczył mnie w jakikolwiek sposób przeprosić. a gdyby ktokolwiek zadzwonił wcześniej, nawet godzinę przed terminem to nie było by problemu, jedyne co to zmarnowany czas i pieniądze na dojazd. Nie polecam
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 09:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam usługi ...
... sprawdzenia samochodu przed zakupem. Cena nie adekwatna do zakresu. Jednak od początku. Serwis umawia wizytę na konkretną godzinę po czym należy czekać 40min na doradcę... Dpf nie można sprawdzic Wartości na wtryskach nie można sprawdzic. Poprosiłem o historie i listę wyposażenia samochodu, i tego też nie można sprawdzić, bo system nie działa. Umówiłem się na przesłanie listy i historii na maila, i tak już mija 3 tydzień od kiedy Doradca zapewnił mnie, że prześlę ją na drugi dzień 👌 Trudny kontakt z osobą odpowiedzialną. Więcej dowiedziałem się o samochodzie z nieautoryzowanego serwisu niż z ASO w cenie o połowę mniejszej.
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 11:21
Salon - samochody nowe
SERWIS NIE GODNY ...
... POLECENIA!!! Niestety jest to miejsce gdzie człowiek zderza się z brakiem profesjonalizmu i brakiem podejscia do klienta. Bardzo utrudniony kontakt( telefoniczny oraz meilowy)! W sumie można powiedzieć brak kontaktu. Gdy pojawia się problem, oczywiście nie ma osoby kompetentnej (każdy umywa ręce od podjęcia wyjaśnień). Niestety takie traktowanie klientów jest karygodne,a tłumaczenie cytując dokładne słowa-"że to taka technologia" mając niby takich "specjalistów" jest co najmniej śmieszne. Sprzęgło zgłoszone na gwarancji nawet nie zostało poprawnie sprawdzone, oraz gwarancja nie została rozpatrzona w terminie!!!
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej nie ...
... zaprowadzę tam auta. W serwisie lakierowano mi zderzak. Po odbiorze samochodu zauważyłem, że mam porysowana kierownice. Niestety nie mam jak udowodnić winy serwisowi ale wiem, że to stało się tam. Nowy samochód i już muszę naprawiać kierownice... ehh
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 15:36
Salon - samochody nowe
Naprawdę nie polecam ...
... działu aut używanych Jestem zawiedziona bo myślałam ze mam do czynienia z profesjonalistami jednak nie W umowie odkupu auta przekroczyli termin zapłaty narazie o 10 dni i dalej nie przekazują pieniędzy. Generuje to dodatkowe obciążenia a winnych w salonie brak Naprawdę omijajcie firmę szerokim łukiem bo nie wywiązują się z podpisanych umów.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 13:03
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... Chcieliśmy testować auto powiedziano nam że jest zima a oni nie mają na samochodzie opon zimowych 😱i czekamy do wiosny Brak profesjonalizmu Nie polecam
Użytkownik sieci
11 października 2023 23:14
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski to ...
... tragedia na czele z tym pseudo kierownikiem. Omijać z daleka, tam jest jak u tadzia w szopie brak gwarancji.
Użytkownik sieci
19 września 2023 16:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam!/odradzam korzystania ...
... z usług tego serwisu. Brak pohamowania nie kulturalnego zachowania panów z serwisu. Podczas konwersacji odnośnie ustalania szczegółów szkody oraz tłumaczenia obsłudze na czym polega problem, Panowie "rzucają" słuchawką kończąc rozmowę niekulturalnym zdaniem z czego wynika brak poszanowania klienta w dodatku biznesowego. Adekwatny do jakości obsługi widać poziom poszanowania klienta, niestety serwis "nie grzeszy "elokwencją" Od lipca bieżącego roku, brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony serwisu wobec wielokrotnego zgłaszania przez nas problemu z autem oraz dodatkowo szkody. Panowie z biura obsługujący serwis powinni przejść szkolenie z podstaw obsługi klienta. Niestety z przyczyn zależnych od tego serwisu tracą kolejnego klienta przez co jesteśmy zmuszeni przenieść się do konkurencyjnego serwisu. Serdecznie NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 17:50
Salon - samochody nowe
omijać szerokim łukiem ...
... na wydanie auta nowego czekałem 4 godzin, umówiony byłem na 15 godzinę auto otrzymałem o 19 godzinie auto nie umyte nie przygotowane ,opryskane wodą i już brak miejsca dla klientów jedno pomieszczenie 4 krzesła i stół auta wydawane przy innych klientach zadawane pytania typu data urodzenia imię nazwisko przy innych zero prywatności ,znaleźć miejsce wydania graniczy z cudem brak oznakowania recepcja w audi i jak vw szkoda słów .Nie polecam auta brak przygotowania w foliach,nawet szyber dach nie umyty tak jak w fabryce palce zostawili lub mechanicy tak wydane niepoodkurzane już nie wspomnę o jakimkolwiek wypolerowaniu auta pozostawione ślady po kleju na lakierze itp ,przed godziną 19 otrzymałem wiadomość od obsługi co ja tu jeszcze robię ,że mam jak najprędzej opuścić teren bo zaraz zamykają nędza i rozpacz
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 11:46
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z klientem
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Witam, nie polecam. ...
... Za każdym razem w serwisie jest opóźnienie. Nie zdażyło mi się, mimo punktualnego przybycia obsłuzenie o czasie, a przyjeżdżam już z drugim samochodem. Jak komuś zależy na czasie, polecam wybrać inny serwis.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 02:05
Salon - samochody nowe
Najprostszą szkodę likwidują ...
... przez miesiąc, wiec musisz uzbroić się w cierpliwość
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 17:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam Serwis ...
... blacharsko lakierniczy to jakieś nieporozumienie Po roku od lakierowania łuszczy się lakier bezbarwny a pan kierownik uważa ze to nie ich wina i nie uznaje gwarancji Do tego obsługa na zasadzie „czego się pan czepia” niż „chętnie pomogę” Dramat !!! Omijać z daleka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 17:26
Salon - samochody nowe
Radzę omijać serwis ...
... w "Audi Krotoski Wolica" szerokim łukiem. To co mi się przydarzyło pokazuje brak szacunku do klienta jak również brak wiedzy fachowców pracujących w serwisie(?). W dniu 07.03.2023 zgłosiłem się do serwisu z problemem dudniącego prawego tylniego koła. Zostałem poinformowany, że problem tkwi w klockach hamulcowych, które zostały wymienione. Doradca serwisowy powiedział, że nie ma potrzeby wymiany tarcz hamulcowych, ponieważ są w dobrym stanie. Po serwisie dostałem zapewnienie, że wszystko powinno być okej, a jeżeli nie to mam się zgłosić ponownie. Zapłaciłem za wszystko prawie 7 tysięcy złotych, a problem jak się później okazało nie został w ogóle naprawiony. W dniu dzisiejszym, tj. 25.04.2023 zgłosiłem się ponownie do serwisu. Doradca serwisowy skwitował "Nie mam pojęcia dlaczego nie została wymieniona tarcza hamulcowa, ponieważ to tu tkwi problem". Dostałem kolejny kosztorys w którym znajdowały się następujące pozycje: a) wymontowanie i zamontowanie kół b) zestaw klocków hamulcowych do hamulców tarcz. Jest to kuriozalna sytuacja, ponieważ 07.03.2023 były wymienione WSZYSTKIE klocki hamulcowe. Nie rozumiem również dlaczego miałem płacić po raz kolejny za wymontowanie i zamontowanie kół? Co więcej nie miałem pewności czy to rozwiązałby mój problem i przypuszczam, że fachowcy też nie mieli takowej pewności. Naprawdę nie polecam! Przykro, że tak są traktowani klienci.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 09:54
Salon - samochody nowe
Z przykrością zmieniam ...
... komentarz z 5 na 1 gwiazdkę. Mój samochód po zdarzeniu w styczniu był mi wydany 4 razy nie naprawiony do końca. Cały czas trzęsie. W sumie nawet nikt nie wie czy auto jest sprawne i czy można nim jeździć. Edit 18.04.2023 Auto wróciło do mnie po ponad pół roku. Wibracja na kierownicy dalej wyczuwalna. Według serwisu auto jest naprawione. W ramach współpracy z serwisem, kierownik warsztatu - Pan Michał Szczepanik zaproponował, że serwis zajmie się reklamacją dwóch nowych opon letnich zakupionych przeze mnie w Intercars. Od maja 2022 roku do kwietnia 2023 opony nie zostały zareklamowane przez serwis, a Pan Michał przez ten cały czas zwodził mnie, że potrzebuje jeszcze "trochę czasu". Byłem informowany, że opony zostały rzekomo wysłane do producenta, ale żadnych dokumentów na to nie ma. W systemie Intercars NIE MA śladu żadnej reklamacji ze strony serwisu. Jeszcze w marcu Pan Michał prosił o czas, bo może się uda, ALE JAK MIAŁO SIĘ UDAĆ skoro w sprawie opon serwis nie podjął żadnych działań? Dlaczego Pan Michał nie oddał opon, żebym mógł sam rozpocząć proces reklamacji, tylko zwodził mnie aż do kwietnia, kiedy chciałem już zmienić opony na letnie, a tak naprawdę oszukał? Dlaczego stały klient serwisu jest traktowany w taki sposób? SERDECZNIE NIE POLECAM!!
Użytkownik sieci
18 marca 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Byliśmy w salonie ...
... w sobotę: kilka osób z obsługi i żadna nie podejdzie i nie zaoferuje pomocy. Po jeździe próbnej mieliśmy dostać ofertę. Nic nie przysłali i nie skontaktowali się ani razu. Kupiliśmy samochód w innym salonie w Warszawie.
Użytkownik sieci
12 marca 2023 19:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 10:52
Salon - samochody nowe
Czekam, aż google ...
... wprowadzi 0 gwiazdek. Wymiana kół na zimowe, składowanych w Salonie, czy koła zostały wyważone? Tak jeśli nie teraz, to przy zdejmowaniu :) prawie uwierzyłem... oczywiście wibrują..., czego nie było na letnich. Dzwonię chcę umówić, aby naprawili swój błąd. System potwierdza, że nie było wyważenia. Słyszę.. Godzina pracy mechanika 500zł :) I tak straciliście Państwo przynajmniej dwóch klientów i możecie być pewni, że Was polecę.. aby omijać szerokim łukiem. Auta niemieckie są dobre, tylko polski sprzedawca ma "swoją" jakość.