89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 15:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 19:10
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ...
... i tylko !!!! Bardzo mocno nietrafiona diagnoza skrzyni biegów i próba naciągniecia na wymianę sprzęgła za 13 tys więc śmiech na sali !!!!A wystarczyło zrobić adaptację skrzyni i po problemie . W innym serwisie zapłaciłem za usługę 369 zł wykonanie diagnostyki i adaptacji a po tym wszystkim problemy ustały czego w Serwisie audi mi odmówiono a za diagnostykę wzięli 1500 zł. Po wszystkim dzwonili do mnie z pytaniem o zadowolenie z serwisu i oczywiście i powiedziałem co i jak. A po 2 tyg zadzwonił doradca serwisu z podziękowaniem że ma teraz nieprzyjemności. Audi Q5 WJ 99..F może to ułatwi weryfikację mojej opinni
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 11:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2018 18:57
Salon - samochody nowe
Ocena wystawiona po ...
... serwisie mojego Audi Q5, (koszt serwisu 2800zł klocki hamulcowe przód + tarcze) Audi to marka premium więc serwis musi również odpowiednio kosztować, jest to normalne i nie z tego wynika moja niska ocena serwisu. Mając doświadczenie z innymi serwisami podobej klasy tj. np. BMW jestem wręcz wstrząśnięty skandalicznym brakiem poszanowania dla własności klienta. Po serwisie auto miało zostać umyte oraz posprzątane, umyte zostało na myjni automatycznej (sam nigdy tego nie robię dbając o lakier) a co do posprzątania…. Samochód nie został ani posprzątany ani nawet poodkurzany… co w połączeniu z wrzuceniem do mojego samochodu MOKRYCH wycieraczek doprowadziło mnie do napisania tej opinii. Samo zachowanie Pana który wydawał mi auto nie nastrajało nawet do podjęcia rozmowy. Pracownik serwisu sprawiał ewidentnie wrażenie gdyby pracował w tym miejscu za karę a obsługa klienta nie była jego życiową pasją. Stanowczo odradzam wizyty w tym serwisie.
Użytkownik sieci
6 maja 2018 09:24
Salon - samochody nowe
No nie wiem. ...
... Niby super. AUDI. Ale w szczegółach słabo.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 21:00
Salon - samochody nowe
Wymiana opon trwała ...
... 3 godziny. Dodatkowo ustalona wcześniej cena wzrosła o koszt "smarów". Łącznie zmiana opon kosztowała mnie 296 PLN i 3 godziny w recepcji. Wcześniej uzyskałem informację, że cena wymiany jest stała i zależy od modelu auta. Szkoda bo przy zmianie na zimowe byłem zadowolony, niestety więcej tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
2 lutego 2018 17:41
Salon - samochody nowe
Dwie gwiazdki daje ...
... tylko i wyłącznie za dobry rabat. Jakość obsługi jest żenująca wszysko jest super do wydania auta, dobra rada na odbiór warto sobie wziąć kogoś kto na spokojnie dokładnie obejrzy auto czy jest bez rys. czy żaden z elementów nie odstaje minimalne. Kupiłem A6 allroad zachwycony faktem posiadania takiego auta odebrałem bez dokładnego obejrzenia przecież Nowy wiadomo co może być nie tak. Okazało się po dwóch dniach że z prawej strony delikatne odstaje plastikowa nakładka na nad kole, poinformowalem sprzedawce który mnie obsługiwał Panią Agnieszkę W. Pani poinformowała mnie że mogę się udać do każdego serwisu Audi Krotoski Cichy więc pojechałem do najniższego Warszawa ul. Radzymińska tam od kierownika serwisu usłyszałem że jak najbardziej moja reklamacja jest podstawa że należy to zrobić ale oni tego nie zrobią bo kto im za to zapłaci no chyba że Ja. Kierownik kazał mi się udać spowrotem do Wolicy i tam dokonać naprawy. A jak dzwonię na serwis blacharski w Wolicy i mówię o co chodzi, słyszę odpowiedź sprawdzimy i oddzwonimy do tej pory się nie udało a walczę już trzeci miesiąc. Nikomu nie polecam lepiej zapłacić trochę więcej i być traktowany jak należy a nie jak byśmy kupowali gazetę w kiosku.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2017 12:53
Salon - samochody nowe
Oczekiwanie na odbiór ...
... aut po serwisie blacharskim 4 godziny, choć auto było gotowe do odbioru dzień wcześniej zgodnie z informacją, którą otrzymałem od servisu Auto zastępcze było w stanie opłakanym, śmierdzące, z wypadający lusterkiem bocznym oraz z ciągłym przypominaczem, że należy udać się do serwisu
Użytkownik sieci
5 grudnia 2017 15:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2017 09:08
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... wystawić dobrej opinii. Byłem umówiony zakup używanego Forda Focusa mk3 (z programu Das Welt Auto). Jako, że musiałem dojechać ponad 100 km to umówiłem wizytę dzień wcześniej, godzinę przed wyjazdem również potwierdzałem wizytę. Niestety na miejscu handlowiec powiedział nam iż auto sprzedało się dosłownie przed chwilą i że jest do zdarzenie losowe! Mało tego. Na miejscu okazało się, ze cena i tak jest wyższa niż w ogłoszeniu! (cenę potwierdzałem przez telefon). Całkowity brak profesjonalizmu. Więcej tam nie zajrzę..!
Użytkownik sieci
13 czerwca 2017 22:20
Salon - samochody nowe
Oglądałem Audi A4 ...
... używane. Sprzedawca nie chciał nic konkretnego powiedzieć o tym aucie, dopiero jak sam znalazłem wady to je potwierdzał. Wad okazało się sporo, włącznie ze spawanymi elementami. Pan powiedział, że nie ma historii bo niestety auto nie było serwisowane w ASO - czego bardzo żałował. Pech chciał, że dzisiaj byłem u szklarza wymieniać szybę (nie w ASO) a tam Audi A4 z Krotoski-Cichy... Jeśli sami wykonują naprawy nie w ASO a potem się tłumaczą, że nie wiedzą co było robione bo nie było w ASO to trochę coś nie tak ?! Ukrywanie wad pojazdu też jest trochę dla mnie przegięciem - rozumiem że taka praktyka jest normą na giełdzie samochodowej, ale właśnie dlatego szukałem auta w salonie a nie na giełdzie.... Skucha....
Użytkownik sieci
9 stycznia 2017 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 grudnia 2016 11:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2016 09:49
Salon - samochody nowe
Umówiłem się z ...
... tygodniowym wyprzedzeniem na uzupełnienie oleju w skrzyni. Po przyjechaniu na miejsce okazało się, że nie mają oleju (a mieli mieć...), a następnego dnia rano wyjeżdżałem w trasę. Jeden plus, że udało im się zorganizować olej na następny dzień na godziny poranne (7 rano) i w ramach przeprosin za zamieszanie dostałem spory rabat
Użytkownik sieci
24 maja 2016 21:29
Salon - samochody nowe
Serwis tylko do ...
... wymiany oleju i zbierania pieczątek Zajechałem z szumem skrzyni zdiagnozowali wymianę dwumasy naciągnęli na 2 godz szukania usterki i zmianę oprogramowania. W Profesjonalnym zakładzie naprawy skrzyni Mechanik tylko Przerzucił skrzynia na wsteczny i na drive i powiedział że to układ planetarny!!! a te barany po 2 godzinach szukania dwumasa!!!!! Masakra!!!!!!! Reszta bez zarzutu wymian oleju i stawianie pieczątek Podaję nawet swój tel. jakby kto chciał to zweryfikować 501229318