89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 maja 2023 18:05
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
8 maja 2023 17:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2023 12:59
Salon - samochody nowe
Pani Paulina najlepiej doradzi w Warszawie
Użytkownik sieci
6 maja 2023 09:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 maja 2023 18:08
Salon - samochody nowe
Moje ulubione ASO.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 17:26
Salon - samochody nowe
Radzę omijać serwis ...
... w "Audi Krotoski Wolica" szerokim łukiem. To co mi się przydarzyło pokazuje brak szacunku do klienta jak również brak wiedzy fachowców pracujących w serwisie(?). W dniu 07.03.2023 zgłosiłem się do serwisu z problemem dudniącego prawego tylniego koła. Zostałem poinformowany, że problem tkwi w klockach hamulcowych, które zostały wymienione. Doradca serwisowy powiedział, że nie ma potrzeby wymiany tarcz hamulcowych, ponieważ są w dobrym stanie. Po serwisie dostałem zapewnienie, że wszystko powinno być okej, a jeżeli nie to mam się zgłosić ponownie. Zapłaciłem za wszystko prawie 7 tysięcy złotych, a problem jak się później okazało nie został w ogóle naprawiony. W dniu dzisiejszym, tj. 25.04.2023 zgłosiłem się ponownie do serwisu. Doradca serwisowy skwitował "Nie mam pojęcia dlaczego nie została wymieniona tarcza hamulcowa, ponieważ to tu tkwi problem". Dostałem kolejny kosztorys w którym znajdowały się następujące pozycje: a) wymontowanie i zamontowanie kół b) zestaw klocków hamulcowych do hamulców tarcz. Jest to kuriozalna sytuacja, ponieważ 07.03.2023 były wymienione WSZYSTKIE klocki hamulcowe. Nie rozumiem również dlaczego miałem płacić po raz kolejny za wymontowanie i zamontowanie kół? Co więcej nie miałem pewności czy to rozwiązałby mój problem i przypuszczam, że fachowcy też nie mieli takowej pewności. Naprawdę nie polecam! Przykro, że tak są traktowani klienci.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 20:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 18:07
Salon - samochody nowe
doskonała obsługa. wizyta ...
... samochodu przeszła bardzo sprawnie. polecam każdemu właścicielowi Audi!
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 18:02
Salon - samochody nowe
Mistrzowie w swoich fachu!
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 09:54
Salon - samochody nowe
Z przykrością zmieniam ...
... komentarz z 5 na 1 gwiazdkę. Mój samochód po zdarzeniu w styczniu był mi wydany 4 razy nie naprawiony do końca. Cały czas trzęsie. W sumie nawet nikt nie wie czy auto jest sprawne i czy można nim jeździć. Edit 18.04.2023 Auto wróciło do mnie po ponad pół roku. Wibracja na kierownicy dalej wyczuwalna. Według serwisu auto jest naprawione. W ramach współpracy z serwisem, kierownik warsztatu - Pan Michał Szczepanik zaproponował, że serwis zajmie się reklamacją dwóch nowych opon letnich zakupionych przeze mnie w Intercars. Od maja 2022 roku do kwietnia 2023 opony nie zostały zareklamowane przez serwis, a Pan Michał przez ten cały czas zwodził mnie, że potrzebuje jeszcze "trochę czasu". Byłem informowany, że opony zostały rzekomo wysłane do producenta, ale żadnych dokumentów na to nie ma. W systemie Intercars NIE MA śladu żadnej reklamacji ze strony serwisu. Jeszcze w marcu Pan Michał prosił o czas, bo może się uda, ALE JAK MIAŁO SIĘ UDAĆ skoro w sprawie opon serwis nie podjął żadnych działań? Dlaczego Pan Michał nie oddał opon, żebym mógł sam rozpocząć proces reklamacji, tylko zwodził mnie aż do kwietnia, kiedy chciałem już zmienić opony na letnie, a tak naprawdę oszukał? Dlaczego stały klient serwisu jest traktowany w taki sposób? SERDECZNIE NIE POLECAM!!
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 00:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 15:56
Salon - samochody nowe
Auto kupione u ...
... tego dealera. Serwisowane również tam u niezadownego Pana Mariusza. Ostatnio mieliśmy sytuację, której rozwiązanie skłoniło mnie do wystawienia oceny. Odebrałem auto po serwisie i gwarancyjnej wymianie EGR, spędziło tam kilka dni, w tym czasie korzystałem z zastępczego ale nie w tym rzecz. Odebrałem moje auto i okazało się, że jest całe pokryte czymś w rodzaju zakurzu, czego przy odbiorze w deszczowy dzień nie zauważyłem. Natychmiast skontaktowałem się z serwisem i zawiadomiłem o sytuacji. Pan Michał, kierownik serwisu skontaktował się ze mną i zaproponował rozwiązanie. Po kilku kolejnych dniach odebrałem moje auto wypolerowane i wyglądające jak wcześniej, a wg. Pana Michała nawet lepiej ale to już szczegół :). Panowie popełnili błąd ale szybko zareagowali i stanęli a wysokości zadania, by go naprawić. Podsumowując jestem zadowolony i pozdrawiam serdecznie Pana Mariusza i Pana Michała. Do zobaczenia przy następnym serwisie.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 18:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2023 16:56
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 17:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 marca 2023 18:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 marca 2023 10:51
Salon - samochody nowe
Polecam Serdecznie Pana ...
... Damiana Adamus, kompetentny człowiek potrafiący zadbać o klienta. Wszystko na czas polecam
Użytkownik sieci
21 marca 2023 22:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2023 17:01
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 marca 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Byliśmy w salonie ...
... w sobotę: kilka osób z obsługi i żadna nie podejdzie i nie zaoferuje pomocy. Po jeździe próbnej mieliśmy dostać ofertę. Nic nie przysłali i nie skontaktowali się ani razu. Kupiliśmy samochód w innym salonie w Warszawie.