91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 22:29
Salon - samochody nowe
Pięknie potraficie auto ...
... sprzedać ale obsługa po odbiorze auta to jest straszna tragedia
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 17:41
Salon - samochody nowe
Pierwsze doświadczenie i ...
... chyba ostatnie. Co do jakości obsługi pozytywnie, miło i sprawnie. Prosta usługa, ceny raczej z pozycji sufitu, co powiedzmy że usprawiedliwia ASO, ale kodowanie zmiany interwału serwisu olejowego za 157 netto to już lekka przesada. Prosta naprawa, brak części kolejna wizyta za tydzień. Oliwy do ognia dolał mail wysłany z adresu WINDYKACJA. Faktura na przelew, tydzień do płatności ale przypomnienie wysyła WINDYKACJA a w mailu aż czerwono od pieczątek straszących co się stanie jak nie zapłacę w terminie. Chyba nie tędy droga. Mam nadzieję, że podczas ponownej wizyty w serwisie odzyskam poprzednie podkładki pod tablice, bo wstyd mi jeździć z tymi od Audi Krotoski.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 14:48
Salon - samochody nowe
Śmiech i rozpacz ...
... wycena wymiany wtrysku adblu 1000 tyś zł zdjęcie dwóch opasek odkręcenie jednej śruby wszystko na wieszchu plus kodowanie.dziki zachód...poraszka
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 20:44
Salon - samochody nowe
Dawno nie spotkałem ...
... się z tak złą obsługą. Najpierw poprzez infolinię zgłosiłem chęć odbycia jazdy próbnej, po oczekiwaniu 5 min na polaczenie ze sprzedawcą dostałem informację, że ktoś do mnie oddzwoni w przeciągu godziny, ponieważ handlowcy są zajęci. Nikt nie oddzwonił, więc wybrałem się do salonu osobiscie. Na recepcji kazano mi poczekać na sprzedawcę, czekałem ponad 20 min, ale nikt nie podszedł. Co więcej miałem wrażenie, że sprzedawcy celowo omijają nas wzrokiem. Kiedy po raz kolejny poprosiłem na recepcji o odbycie jazdy próbnej, okazało się że auto jest na serwisie i nie jest dostępne. Rozumiem, że sprzedaż idzie za dobrze skoro tak dba się o zainteresowanych klientów.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 13:22
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia obsługa ...
... również tylko w jaki sposób zapłata kpona
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 17:05
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis, nie ...
... polecam. Amortyzatory jeśli chce się wymienić samemu to przekonują że tylko parami, jeśli jest to na gwarancji - to jeden wystarczy. Ta polityka mi się nie podoba
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 19:34
Salon - samochody nowe
Odradzam! Audi Q6 ...
... trafiło z awarią systemu ładowania. Samochód naładowali fabryczną ładowarką i Pan Sebastian powiedział że wszystko ok. Przy kolejnej próbie znów niepowodzenie! Tym razem auto trafiło do serwisu we Wrocławiu w którym także auto przyjmuje prąd fabrycznej ładowarki ale tym razem mechanik pojechał do stacji wallbox i potwierdził się problem nie przyjmowania prądu. Serwis w Łodzi wiedział że nie pochodzę z Łodzi i pozbyli się problemu! [edit 24.11.24] Dział marketingu zajmuje się u Was skargami i wyjaśnieniem powyższych sytuacji?! Kpina …
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 23:18
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... to stwierdzić ale obsługa średnio zainteresowana pomocą. Pomimo spędzonych w salonie ok. 30 minut oglądając auto nikt nie był zainteresowany pomocą. Dodam że nie było dużego ruchu, handlowcy siedzieli przy biurkach unikając kontaktu wzrokowego. Marka premium ale obsługa...
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedaży samochodów ...
... używanych mocno poniżej kultury i standardów obsługi klienta. Chyba lepszej obsługi można się spodziewać w mniej topowych markach aut. Samochód S3 2021 r. - w treści ogłoszenia na stronie audi brak info, że do przejęcia leasing. W rozmowie telefonicznej z dwoma osobami slyszę różne wartości rat, wykupu itd. Bardzo niemiła rozmowa, w tonie pretensji, że chce kupić auto za 160 tys. zł. A na koniec rozmowy, ze auto nie aktualne, bo klient sie wycofał. W gwoli ciekawości, to rozbieżności duże, bo u jednego pana rata za auto 3100 netto, u drugiego pana 3070, a w ogloszeniu 2900 zl. Wykyp przez telefon 94000 i o zgrozo 104 tys. netto. Brak profesjonalizmu - ODRADZAM!!!
Użytkownik sieci
26 września 2024 16:58
Salon - samochody nowe
Dobre 10 minut ...
... chodziłem po salonie, zaglądałem do aut. Chociaż byli handlowcy którzy nie mieli klientów żaden się nie pofatygował żeby pomóc.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Wysłałem dwa maile ...
... w celu poproszenia o ofertę pojazdów, które mnie interesują. Brak jakiegokolwiek odzewu. Byłem w salonie osobiście. Nikt nie zainteresował się obsługą mojej osoby. Nie skorzystam z zakupu, bo zagrożenie braku obsługi po ewentualnym zakupie jest wyjątkowo realne.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 13:34
Salon - samochody nowe
Nikt całymi godzinami nie odbiera telefonów
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 12:54
Salon - samochody nowe
Potwierdzam opinię innych, ...
... że kupić fajnie, ładnie, pięknie, chociaż sam musiałem poprosić pracownika, miło, ale po wyjechaniu z salonu jest słabo. Dodzwonić się nie da, na zwrot wynikający z korekty faktury czekam tygodniami, na maile nie odpisują, na naprawę też czekam i zero kontaktu. No słabo.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony zmienić ...
... swoją opinię po 3 latach z 5/5 na 0/5 jak była by możliwość niżej napewno dał z - !!! Generalnie serwis tragedia przez wielkie T !!! Użytkuję Audi SQ8 i próbuje je naprawić od …… października ! Doradca nie odbiera po 2-3 tyg telefonu a później przeprasza za nieobecność ! Próba dodzwonienia się do przez infolinię graniczy z cudem bo zawsze słyszę że się dana osoba skontaktuje ! Usterka dotyczy problemów ze skrzynią biegów i dziwnych dźwięków a naprawa polega , uwaga ……… na nagrywaniu dźwięków ! I tak nagrywają od października ! Wymienili nowy dyferencjał z którego leciał olej, poziom wiedzy majstra jest raczej internetowy ! Poprostu nie wierzę że tak wygląda proces naprawy gwarancyjnej auta za 700 k . W dn wczorajszym moja żona zrobiła niezapowiedzianą wizytę …. Auto stało na placu nie ruszone , nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytania co bylo robione , co było diagnozowane…. Wygląda tak jakby poprostu grali na czas !!! A najgorsze jest to że doradca kłamie ….. np. Że robią nastawy podstawowe skrzyni biegów a później pisze że czekają na części ale już nie potrafi powiedzieć jakie!!! Omijać z daleka , u nas pewnie skończy się w sądzie ! I zaznaczam 3 lata temu dostali ode mnie 5/5 . Nie wiem co się stało z tym serwisem ! Z pozdrowieniami dla serwisu .
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 09:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 maja 2024 20:29
Salon - samochody nowe
Srogie rozczarowanie, zdecydowanie ...
... nie polecam działu samochodów używanych. A mieli szansę wyjść z Twarzą. Czwartek 9.05 telefonicznie umawiam się na obejrzenie i jazdę próbną A4 za 155k pln dnia następnego, piątek 10.05. Podczas rozmowy telefonicznej pytam czy możemy się umówić na konkretną godzinę, by nie czekać itp. Odpowiedź "nie trzeba, kolega będzie". Przyjechaliśmy na miejsce, kolega faktycznie był, nic nie wiedział że przyjedziemy oglądać ten konkretny samochód. Ok, trudno, długo nie czekaliśmy, przyjemna rozmowa, idziemy obejrzeć samochód. Pod samochodem okazuje się że NIE MOŻNA WYKONAĆ JAZDY PRÓBNEJ bo wczoraj "kolega" oddał dokumenty od samochodu do rejestracji bo minął okres ważności papierów. TEGO SAMEGO DNIA JAK UMÓWIŁEM SIĘ NA OBEJRZENIE SAMOCHODU DOKUMENTY ZOSTAŁY ODDANE DO WYDZIAŁU. Nikt nie wpadł na pomysł by nas poinformować. SERIO? Rozmowa z drugim Panem była ok, przeprosił za kolegę, pomyślałem, no trudno, zdarza się. Chociaż straconego czasu nikt mi nie odda. Zostawiłem na siebie namiary, dostałem wizytówkę. Zostałem poinformowany że we wtorku 14.05 zadzwoni i da znać. Mamy piątek wieczór 17.05. i zgadnijcie czy ktoś pofatygował się zadzwonić ;) Cóż, napaliłem się na tą a4, przyjechał bym drugi raz i między nami bym ją wziął. Na szczęście u konkurencji obsługa okazała się kompetentna i za 2 tygodnie będę się cieszył nowym (używanym) samochodem. Marka może premium ale obsługa to jakiś dramat. Pewnie dlatego wszystkie samochody od nich wrzucone na otomoto nawet nie mają wyposażenia wyklikanego w kategoriach. Ktoś w końcu kupi ;) Nie polecam. ps. z grzeczności nie podaję namiarów na osoby które mnie obsługiwały, Pana M... i Kolegi od wizytówki. ps2. a jeszcze śmieszkowaliśmy na miejscu w piątek że to w Toyocie nie ogarniają.. ps3. drogi marketingu, nie kontaktuj się ze mną, tutaj nie ma o czym gadać i co wyjaśniać.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 12:06
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... za duzo. Sprzedaja porozbijane samochody jako stan idealny 😂 Nieładnie jest tak oszukiwac klientow…
Użytkownik sieci
9 maja 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam,program select+ ...
... salon oferuje auta używane z przeszłością mocno powypadkową. Oferują auta składane z kilku po wyższej cenie niż średnia rynkowa zapewniając że są bezwypadkowe.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 09:27
Salon - samochody nowe
Wlasnie widzialem wiarygodna ...
... informacje w sieci ze ten salon sprzedaje zdemolowane powypadkowe samochody zza granicy jako bezwypadkowe i sprawdzone. Radze unikac bo mozna sie naciąć
Użytkownik sieci
9 maja 2024 09:20
Salon - samochody nowe
I wszystko jasne :) gratulacje