92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 13:03
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne i ...
... nierzetelne podejście do klienta. Sprzedawca zapewniał o bezszkodowości auta używanego powołując się na obmiary lakieru i weryfikację w salonie przed sprzedażą. Niestety, raport z autoDNA pokazał że samochód miał poważna kolizję w której uszkodzona była cała prawa strona i naprawa wyceniona na kilkanaście tysięcy złotych. Zatajanie takich informacji świadczy o braku szacunku dla klienta, jego czasu i pieniędzy.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 19:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2024 08:11
Salon - samochody nowe
Serwis dramat. Nie ...
... potrafią poradzić sobie z problemem. Sugerują, czy może dobrze widzę, co wyświetla komputer...Oczekują filmików i zdjęć poszczególnych usterek. Dopiero po ich okazaniu nagle stwierdzają, że wada jednak istnieje i mówiłam prawdę. Jestem niestety stałym gościem tego serwisu. Doszło już nawet do sytuacji, że znowu wyjechałam z serwisu bez stwierdzenia i naprawienia zgłaszanej usterki i auto stanęło na trasie szybkiego ruchu właśnie przez tą usterkę...! Lawetą wróciło do serwisu.Już nigdy więcej tej marki.Uważajcie też jak podpisujecie dokumenty, w szczególności co zlecacie do naprawy i z jakim stanem bierzecie bak paliwa w aucie zastępczym! Bardzo długo zwlekałam z dodaniem opinii. Chciałam wykazać się zrozumieniem, ale poziom rozczarowania niestety sięgnął już zenitu, także mocne 1 !
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 08:50
Salon - samochody nowe
Serwis dramat . ...
... Auto po raz drugi wstawione na tą samą usterkę. Oczywiście nie naprawione - serwis nie widzi problemu . 20-12-23 już wysyłałem e-maila z opisem sytuacji , bez odpowiedzi do dnia dzisiejszego !
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 18:06
Salon - samochody nowe
Niestety, po bardzo ...
... miłym procesie zakupowym nastał czas serwisowania samochodu. Po paru próbach (4?) usunięcia awarii w samochodzie związanej z wjechaniem w dziurę w końcu odzyskałem samochód, co prawda dzięki tym "naprawom", mnóstwem straconych godzin i nerwów, jeździ prosto, ale... na tym plusy się kończą. Po niepotrzebnej wymianie wahacza i uszkodzeniu osłony silnika (którą serwis wymienił na swój koszt 😆) pojazd bardzo niechętnie skręca, kierownica wyrywa się z rąk a utrzymanie samochodu na szybszym łuku wymaga siły, "przyjemność" z jazdy kończy się bólem nadgarstka, ale zarówno mistrz serwisu jak i kierownik nie widzą w tym nic nienormalnego i sugerują, że mam urojenia. Niestety, nic mi z miłego zachowania i mydlenia oczu, skoro nikt nie potrafi powiedzieć mi co naprawdę było robione z moim samochodem. Miałem przyjemność otrzymać bliźniaczy pojazd jako samochód zastępczy i tam wszystko działało tak jak u mnie... tylko przed ingerencją magicznych rąk serwisu Audi Centrum Łódź. Zbyt wysokie ciśnienie opon, czterokrotne oddanie niesprawnego samochodu do jazdy i niewybredne komentarze za kulisami to tylko część przyjemności, które można doświadczyć korzystając z usług tego serwisu. Nie potrafię pojąć, jak ktoś prowadzący ASO nie ma na tyle wyobraźni, by świadomie wydając niesprawny samochód jako w pełni naprawiony, nie liczy się z konsekwencjami ukrytych wad, które mogą spowodować uszczerbek na zdrowiu nie tylko użytkownika i jego bliskich, ale również osób postronnych. Obiekt bardzo ładny, sprzedawcy bardzo mili, osoby przyjmujące samochody na serwis również zdarzają się być w dobrym humorze – ale niestety – chyba brakuje tam porządnych mechaników czy osób, które chciałby dojść do sedna problemu. Cóż, pozostaje mi uruchomienie AC i znalezienie serwisu z prawdziwego zdarzenia.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 12:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 11:07
Salon - samochody nowe
Nowe A7 zepsuło ...
... się po kilku miesiącach. Na części czekałem tydzień. Dostałem zastępczego słabego A4 diesla głośnego jak traktor z siedzeniami chyba od wozu drabiniastego. Komunikacja z serwisem bardzo słaba. Samochód odebrałem nieposprzątany, w bagażniku był Sajgon. Bez zmian. Serwis pyta czy umyć auto ale wie Pan, że to trwa 45 minut? W 45 minut to ja jadę do Warszawy i z powrotem:) Mieli wymienić wadliwą płytę ale nagle się sama naprawiła. Niby zrobiono aktualizację i jest cudownie. kodów błędów nie stwierdzono chociaż na wyświetlaczu pojawiały się komunikaty. Mam je na telefonie więc kit możecie wciskać ale swoimi dziadkom. Niestety kolejna wizyta znów jest fiaskiem. Serwis stwierdził że są do wymiany klocki hamulcowe na tylnej osi. Wyraziłem zdziwienie że to dziwna sytuacja że przód jest dobry. Postanowiłem sprawdzić w innym serwisie i potwierdziły się moje obawy. Okazało się że oczywiście do roboty sa wszystkie a przede wszystkim przód. Mam te klocki jako dowód. Dodatkowo po serwisie przestał działać zaawansowany system oświetlenia. Tragedia. Ocena serwisu jak najgorsza. Po serwisie samochód robi co chce szczególnie na zakrętach. Cały czas koryguje tor jazdy. Dzisiaj samochód sam zahamował na prostej drodze. To staje się niebezpieczne. Nadal brak reakcji serwisu. Poziom serwisu żenujący. Wymieniono 1 łożysko w kole które wysiadło przy 50 tys km a jego żywotność określa się na minimum 300 tys więc bardzo słabo. Nie przypominam sobie bym w jakimkolwiek poprzednim samochodzie wymieniał łożysko. Jest pewna nadzieja bo moim samochodem zajęła się pewna Pani. Wydaje się że najinteligentniejsza w tym zespole. Zobaczymy. Dzisiaj odbieram auto mam nadzieję po wymianie płyty elektroniki. Niestety ale nadal poziom zerowy. Po serwisie nadal dno wiele błędów. Problem po 3 latach nadal nie rozwiązany. Tym razem serwis przyznaje że nic się nie da zrobić. Ciekawe. W takim razie oczekuję zwrotu pieniędzy za system wspomagania kierowcy. To w Audi A7 raczej nie kosztowało 100 zł? Żenujący niemiecki bubel. Kolejna wizyta w serwisie okazała się fiaskiem. Zgłaszany od kilku lat problem awarii systemu asystenta kierowcy nie został rozwiązany pomimo takich zapewnień na piśmie ze strony serwisu. Przy okazji kolejnego i każdego zresztą przeglądu tym razem przy 60000 km wyszła kolejna istotna wada napinacza za którą zapłaciłem 2350 zł. W czasie któregoś serwisu ktoś zwędził mi zestaw śrub do kół z zabezpieczeniem (82A071455), więc musiałem kupić u nich nowy za 252 zł. Tak to się zarabia. Generalnie chcieli mnie naciągnąć na serwis za 5000 zł, a tu się nagle okazało-sam znalazłem pakiet serwisowy za 50% ceny. Bardzo nieładnie traktujecie klienta. Teraz problem z fakturą. Drugi miesiąc nie otrzymałem faktury za pakiet serwisowy ale wezwania do zapłaty otrzymuję cały czas. Takich partnerów ma audi centrum, którzy nie potrafią załatwić banalnej sprawy. Kontakt, który otrzymałem od Pana Patryka jest błędny, bo pod tym adresem jest leasing samochodów używanych. Niestety za każdym razem jakieś problemy. Przy okazji: system asystenta kierowcy cały czas nie działa.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 04:46
Salon - samochody nowe
Odradzam naprawy auta ...
... w tym salonie! Zero kontaktu! Każdy kontakt kończy się informacja o przekazaniu sprawy dalej po czym cisza. Oddałem auto do naprawy po szkodzie. Salon nie skontaktował się z moim ubezpieczycielem o przedłużeniu się naprawy skutkiem było zabranie auta zastępczego. Zostałem bez auta…. Myślałem ze to salon AUDI z jakimś standardem… Jak przedsiębiorca lub głowa rodziny może zostać bez narzędzia pracy, transportu dzieci ???
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 07:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 14:13
Salon - samochody nowe
Najgorszy możliwy serwis. ...
... Jeśli planujecie serwisować w nim E-trony od razu zmieńcie swoje plany. Jeśli planujecie zakup elektryka przemyślcie to. Nowy EtronGT 7tys przebiegu. 30 października przychodzi informacja o akcji serwisowej możliwa usterka ogrzewania. Sprawdzam faktycznie u mnie nie działa. 8 listopada umawiam się w Audi Centrum Grupa Krotoski. Wizyta dopiero na 21 listopada na 9 rano bo trzeba sprowadzić części ale ok trzeba zaczekać to zaczekam. W międzyczasie dzwoni automat celem potwierdzenia wizyty. Dzień przed wizytą sms z przypomnieniem. W dniu przyjęcia na serwis o godzinie 8.30 dzwoni ktoś do mnie z serwisu ale nie odbieram w końcu jadę autem i za 5 min będę na miejscu. Na miejscu po 3 tygodniach czekania na serwis, poświęceniu dnia i dojechaniu 50 km okazuje się, że oni nie potrafią naprawiać Etronów i zapraszają mnie do innego serwisu. Samochód nie zdolny do jazdy bo zimno jak na dworze. Inny serwis z grupy Krotoski może umówić mnie za 3 tygodnie bo wiadomo trzeba sprowadzić części..
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 18:38
Salon - samochody nowe
W skrócie mogę ...
... powiedzieć, że wymiana oleju trwająca 4h to kpina. Wysoki koszt wymiany nie gra w parze z jakością obsługi. Musiałem zmienić swoje plany biznesowe czekając na auto ponad dwa razy dłużej niż przewidziano…
Użytkownik sieci
11 października 2023 10:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 października 2023 17:28
Salon - samochody nowe
Współpraca z działem ...
... samochodów używanych to jakieś nieporozumienie. Przez ponad miesiąc czasu nie są w stanie zorganizować umowy odkupu auta gdzie podczas wizyty w salonie została wyrażona chęć jego odkupu a wszystkie wymagane dokumenty dostarczone do salonu niemal natychmiastowo. Telefony czy maile pozostają bez odpowiedzi, brak jest również informacji o ewentualnej zmianie decyzji co do odkupu.
Użytkownik sieci
29 września 2023 23:19
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon z ...
... jakim miałem styczność. Wszystko fajnie do czasu zamówienia i odbioru auta. Później kompletne olewanie po zakupie auta, maile oraz telefony bez odpowiedzi. Pan Łukasz N pracuje chyba za karę.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 20:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 16:38
Salon - samochody nowe
Szkoda ze nie ...
... można postawić 0. Jak sprzedawać to miłe i fajnie a jak coś załatwić to proszę czekać i czekać może kiedyś.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 14:07
Salon - samochody nowe
Kupione rok temu ...
... Audi A3 w tym miejscu jest bardzo problematyczne. Hałasuje skrzynia biegów, auto na serwisie 3 razy, zostawione na kilka dni za każdym razem, pomimo gwarancji przedłużonej do 100000km serwis nie widzi problemu, auto wraca w takim samym stanie jak wjeżdża na serwis nic się nie poprawia na lepsze. Przebieg auta to tylko 50000km, raczej powinno jeździć bez zarzutu, jedynym wyjściem z sytuacji jest niestety z naszej strony skierowanie sprawy na bieg sądowy, leasing płacony za auto którym strach jechać gdzieś dalej z obawy usterki skrzyni. Serwis tłumaczy, że auto jest źle użytkowane bo użytkownik ma za mało kilometrów z pracy do domu 😂😂😂😂😂 dodam że jest to ok 15-20km w jedną stronę, więc nie jest to krótki odcinek. Zapraszamy salon do kontaktu bo obsługa na miejscu pozostawia wiele do życzenia 502-453-302.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 10:31
Salon - samochody nowe
Obsługa z dobrym ...
... podejściem do klienta, w pełni spełnione oczekiwania. Jeśli chodzi o sam salon to jakiś dramat - jest tak gorąco, że chce się z tego miejsca uciekać...
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 12:35
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony - ...
... uzywane auto, na które czekałem żeby obejrzeć zostało sprzedane komuś innemu nawet bez informowania mnie ze jest już dostępne. Żadne inne auto nie zostało zaoferowane w zamian.
Użytkownik sieci
7 maja 2023 14:05
Salon - samochody nowe
Serwis to dramat, ...
... to moje ostatnie audi dzięki krotoskiemu