92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 11:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam, dzwonilem ...
... w polowie stycznia zeby umowic sie na sprawdzenie a5 przez weekend. Dostalem informacje ze z poczatkiem lutego auto bedzie dostepne i beda dzwonic, mamy polowe lutego a do tej pory zero kontaktu, nieprofesjonalne podejscie.
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 10:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 17:25
Salon - samochody nowe
Nowe A7 zepsuło ...
... się po kilku miesiącach. Na części czekałem tydzień. Dostałem zastępczego słabego A4 diesla głośnego jak traktor z siedzeniami chyba od wozu drabiniastego. Komunikacja z serwisem bardzo słaba. Samochód odebrałem nieposprzątany, w bagażniku był Sajgon. Bez zmian. Serwis pyta czy umyć auto ale wie Pan, że to trwa 45 minut? W 45 minut to ja jadę do Warszawy i z powrotem:) Mieli wymienić wadliwą płytę ale nagle się sama naprawiła. Niby zrobiono aktualizację i jest cudownie. kodów błędów nie stwierdzono chociaż na wyświetlaczu pojawiały się komunikaty. Mam je na telefonie więc kit możecie wciskać ale swoimi dziadkom. Niestety kolejna wizyta znów jest fiaskiem. Serwis stwierdził że są do wymiany klocki hamulcowe na tylnej osi. Wyraziłem zdziwienie że to dziwna sytuacja że przód jest dobry. Postanowiłem sprawdzić w innym serwisie i potwierdziły się moje obawy. Okazało się że oczywiście do roboty sa wszystkie a przede wszystkim przód. Mam te klocki jako dowód. Dodatkowo po serwisie przestał działać zaawansowany system oświetlenia. Tragedia. Ocena serwisu jak najgorsza. Po serwisie samochód robi co chce szczególnie na zakrętach. Cały czas koryguje tor jazdy. Dzisiaj samochód sam zahamował na prostej drodze. To staje się niebezpieczne. Nadal brak reakcji serwisu. Poziom serwisu żenujący. Wymieniono 1 łożysko w kole które wysiadło przy 50 tys km a jego żywotność określa się na minimum 300 tys więc bardzo słabo. Nie przypominam sobie bym w jakimkolwiek poprzednim samochodzie wymieniał łożysko. Jest pewna nadzieja bo moim samochodem zajęła się pewna Pani. Wydaje się że najinteligentniejsza w tym zespole. Zobaczymy. Dzisiaj odbieram auto mam nadzieję po wymianie płyty elektroniki. Niestety ale nadal poziom zerowy. Po serwisie nadal dno wiele błędów.
Użytkownik sieci
16 października 2022 13:10
Salon - samochody nowe
ABSOLUTNIE NIE POLECAM ...
... !!!!! Problematyczne auto to Audi S7 z roku 2019 oddane na gwarancyjny serwis ze względu na wadliwe działanie skrzyni biegów. Auto oddane we wtorek. W czwartek oraz piątek Pan który przyjmował auto na serwis nie odbiera telefonu. W piątek o godzinie 16tej dzwoni serwis Audi z informacją iż zgubiło kluczyki do mojego auta. Ostatecznie po 10 dniach podobno kluczyki się znalazły. Jestem poinformowany, że odbędzie się jazda testowa mistrza serwisu moim autem. Dodatkowo jestem poinformowany, że gwarant wymaga jazdy testowej takim samym samochodem jak mój celem porównania czy problem występuje w innym egzemplarzu. Proszę o możliwość uczestnictwa przy obu jazdach testowych. Przejazd egzemplarzem takim jak mój się nie odbywa. Jazda testowa z mistrzem serwisu daje wynik w postaci stwierdzenia, że skrzynia strzela przy zmienia biegów. Finalnie stanowisko serwisu jest takie, że nic nie zrobi ponieważ nie jest w stanie udowodnić gwarantowi, że skrzynia strzela. Zostaje mi zaproponowana wymiana oleju w skrzyni biegów na mój koszt za kwotę 6800 zł. Zanim wydasz na swoje auto 600 000 zł zastanów się dwa razy czy na pewno ma to być Audi. Podejście do klienta gorsze niż w komisach samochodowych na niemieckiej granicy. ABSOLUTNIE NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 17:30
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... zagranicznym oraz brak chęci pomocy przy wyborze auta.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 17:30
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Był poważnie zainteresowany, aby zobaczyć samochód. Podeszły do mnie dwie osoby, które nie mówiły po angielsku (lub nie próbowały). „Chwileczkę, mój kolega przyjdzie do ciebie” oznaczałoby kogoś do pomocy tak szybko, jak to możliwe. Mieliśmy pełny widok na osobę, która miała przyjść i nie było zamiaru nam pomóc w najbliższym czasie. Po ponad 10 minutach czekania na środku salonu wyszliśmy. (Wersja oryginalna) Was seriously interested to see a car. Two people approached me who didn’t speak English (or didn’t try). A ‘just a moment, my colleague will come to you’ would imply someone to assist as soon as possible. We had full view of the person that was supposed to come and there was no intention to help us any time soon. After more then 10 minutes of waiting in the middle of the salon, we walked out.
Użytkownik sieci
30 maja 2022 00:03
Salon - samochody nowe
Pod koniec 2021 ...
... kupiłem od nich używane A4 za prawie 200 tyś. W aucie nie dość że został zamieniony komplet kół zimowych na mniejszy rozmiar, z oponami jak ze szrotu, to co gorsza przez równo 6 miesięcy nie mogłem się doprosić o zwrot zaliczki. Żenująca obsługa, naprawdę nie polecam
Użytkownik sieci
11 maja 2022 00:19
Salon - samochody nowe
Czekamy na auto ...
... 1 rok i 3 miesiące non stop jest z czymś problem , nikt nie potrafi powiedzieć kiedy będzie auto . Jak dla mnie to dramat
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 10:36
Salon - samochody nowe
Niestety, po bardzo ...
... miłym procesie zakupowym nastał czas serwisowania samochodu. Po paru próbach (4?) usunięcia awarii w samochodzie związanej z wjechaniem w dziurę w końcu odzyskałem samochód, co prawda dzięki tym "naprawom", mnóstwem straconych godzin i nerwów, jeździ prosto, ale... na tym plusy się kończą. Po niepotrzebnej wymianie wahacza i uszkodzeniu osłony silnika (którą serwis wymienił na swój koszt 😆) pojazd bardzo niechętnie skręca, kierownica wyrywa się z rąk a utrzymanie samochodu na szybszym łuku wymaga siły, "przyjemność" z jazdy kończy się bólem nadgarstka, ale zarówno mistrz serwisu jak i kierownik nie widzą w tym nic nienormalnego i sugerują, że mam urojenia. Niestety, nic mi z miłego zachowania i mydlenia oczu, skoro nikt nie potrafi powiedzieć mi co naprawdę było robione z moim samochodem. Ponoć potrzebą ustawiania geometrii po raz czwarty był fakt... że wybrali złą konfigurację pojazdu na maszynie. Miałem przyjemność otrzymać bliźniaczy pojazd jako samochód zastępczy i tam wszystko działało tak jak u mnie... tylko przed ingerencją magicznych rąk serwisu Audi Centrum Łódź. Zbyt wysokie ciśnienie opon, czterokrotne oddanie niesprawnego samochodu do jazdy i niewybredne komentarze za kulisami to tylko część przyjemności, które można doświadczyć korzystając z usług tego serwisu. Nie potrafię pojąć, jak ktoś prowadzący ASO nie ma na tyle wyobraźni, by świadomie wydając niesprawny samochód jako w pełni naprawiony, nie liczy się z konsekwencjami ukrytych wad, które mogą spowodować uszczerbek na zdrowiu lub śmierć nie tylko użytkownika i jego bliskich, ale również osób postronnych. Obiekt bardzo ładny, sprzedawcy bardzo mili, osoby przyjmujące samochody na serwis również zdarzają się być w dobrym humorze – ale niestety – chyba brakuje tam porządnych mechaników czy osób, które chciałby dojść do sedna problemu. Cóż, pozostaje mi uruchomienie AC i znalezienie serwisu z prawdziwego zdarzenia.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 09:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam pana ...
... ze sklepu audi centrum Łodzi oraz kupowania części.Okazuje sie ze przy kupowaniu części jak najbardziej kupowac.....ale jeśli chodzi o zwrotu bo pewna rzecz nie pasuje to juz nie ma zwrotu i zostajesz z częściami w garażu .Wiec nie polecam jest mnóstwo sklepów hurtowni gdzie nie mozna kupic i oddać część.
Użytkownik sieci
2 października 2021 12:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2021 20:47
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat. Pracujący ...
... tam ludzie, a bynajmniej jeden handlowiec, z którym miałem "przyjemność" zachowuje się, jakby był tam za kare. Przyszedłem kupić samochód z dokumentami do leasingu, ale zostałem zrażony do granic. Jestem lepiej obsługiwany w warzywniaku na osiedlu. W głowie się nie mieści. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 12:07
Salon - samochody nowe
Podjechałem specjalnie z ...
... innego miasta żeby zobaczyć czy jest już w ofercie Q4 e-tron. Byłem po godzinach otwarcia. Chciałem zajrzeć przez szybę czy już auto jest wystawione Natychmiast przez monitoring zostałem ostrzeżony że już wezwano ochronę i policję Poczułem się jak intruz i złodziej. Chyba będę musiał odwiedzić salon z drugiej strony miasta
Użytkownik sieci
31 maja 2021 18:54
Salon - samochody nowe
Darmowy serwis w ...
... cenie pakietu za 1000 złoty . Nie polecam .
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2021 19:42
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam. Nie ...
... polecam tego salonu. Omijać szerokim łukiem. Umówiłem się telefonicznie na oglądanie auta na konkretny termin ponieważ mieszkam 450 km od Łodzi. Po przyjeździe w sobotę otrzymałem informację że samochód będzie po niedzieli. Z takim lekceważeniem klienta jeszcze się nie spotkałem.
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 23:21
Salon - samochody nowe
W zeszłym roku ...
... kupiłam Audi w programie Audi Select Plus.Auto jest w porządku ale obsługa FATALNA !!! Kontakt z salonem jak w czarnej komedii .Jak już odebrałam auto miałam kilka pytań i zero kontaktu, mówili że zaraz ktoś oddzwoni i tak czekam do dziś.Prosiłam o kontakt w sprawie zakupionego auta kilka razy i zero odzewu.A to kolega sprzedawał, ale dziś go nie ma, to kolega nie zna sprawy itd.z pięć, sześć razy.Jak już sprzedadzą auto to w d.....e mają klienta.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 17:25
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania Klientem. ...
... Brak obiecanej oferty na maila. Do premium daleko...
Użytkownik sieci
12 września 2020 06:34
Salon - samochody nowe
Kupiłem w grudniu ...
... 2019 audi a5 coupe za 184 tyś zł....Samochód sprzedano mi z wadami ukrytymi( popękany grill, obluzowana tapicerka drzwi prawych i uszkodzona uszczelka drzwi) ..a ponoć takie audi mialo byc sprawdone i pewne, szczegolnie że kupowane w salonie.. Dzień po odbiorze auta wysłałem wiadomość w tym celu i salon przyjął moje uwagi....potem nastąpiła wymiana korespondencji A na końcu się wszystkiego wyparli. DLA MNIE TO KLAMCY i OSZUSCI. Jak dałem wcześniej negatywna opinie to udało się im skasować.... Do niemieckich salonów Audi i uczciwości oszustom z Łodzi jeszcze daleko. Polska.
Użytkownik sieci
18 maja 2020 08:58
Salon - samochody nowe
Kupilem audi a6 ...
... z programu Audi Select Plus. Podobno sprawdzone, podobno pewne. Po pierwsze lusterka. Odklejone szklo od plaszyzny grzewwczej. Uszkodzony przegub w lewym kole i lozysko w prawym.
Użytkownik sieci
17 marca 2020 07:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam Pana ...
... od wycen aut. Ps. Takie audi a3 kupujemy za 63 tys. Powodzenia. I to wpłynęło na moją decyzję nie szanujecie klienta. Nie pozdrawiam