90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 listopada 2024 16:57
Salon - samochody nowe
Miejsce nie zasługuje ...
... nawet na 1 gwiazdę ale niżej dać już nie mogę. Zdecydowanie odradzam serwis Audi w Olsztynie. Oddałem tam samochód, a naprawa przeciągała się tygodniami bez żadnych konkretów. Za każdym razem, gdy dzwoniłem, słyszałem inną wymówkę – Zero profesjonalizmu, a na dodatek pracownicy wydają się zupełnie niezaangażowani w pomoc klientowi. Samochód gdy został zabrany do innego salonu (Gdańsk) został zrobiony w jeden dzień. Nie polecam tego miejsca nikomu – strata czasu, pieniędzy i nerwów.
Użytkownik sieci
25 października 2024 17:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 października 2024 20:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 17:49
Salon - samochody nowe
Zero szacunku do ...
... czasu klienta. Niedość że na przegląd czekałem 2 tygodnie to miał on trwać do 2 godzin, MIJA JUŻ 6 GODZINA A AUTA DALEJ NIE MA. Spieszę się na lot więc zażądałem natychmiastowego zwrotu auta i usłyszałem że jest to nie możliwe bo w aucie aktualnie jest spuszczony olej. Kiedy dzwoniłem za ile auto będzie gotowe pracownik powiedział że za chwilkę oddzwoni i od tamtej pory nie odbiera telefonu. MASAKRA NIGDY TU NIE WRÓCĘ!!! NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 21:18
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... i tak za dużo. W dniu 08/07 (poniedziałek) pojawiłem się w salonie, aby zamówić kluczyk który został zgubiony przez zewnętrzną firmę ,która zajmowała się autem. Zamówiłem kluczyk , miał być na piątek tzn 12/07 również na ten dzień umówiłem kodowanie na godzinę 12:30 , mimo to poprosiłem pracownika działu części o kontakt gdyby kluczyk był szybciej … Kluczyk był już na środę tzn 10/07. Pracownik z działu części kontaktował się ze mną , lecz nie mogłem odebrać . Oddzwoniłem i tu zaczyna się problem o imieniu Aleksandra … zostałem poinformowany, że Pani w zasadzie nie wie po co ktoś do mnie dzwonił, ale to ustali …. Niestety dzwoniłem jeszcze trzy razy i za każdym kolejnym Pani Aleksandra miała oddzwonić . W piątek dodzwoniłem się do działu części i zostałem poinformowany , że kluczyk czeka od środy , niestety Pani Aleksandra w dalszym ciągu nie była w stanie załatwić tej sprawy … Wynajęta laweta przywiozła samochód około 1h szybciej tzn 11:15 . Nie prosiliśmy aby ktoś nas przyjął szybciej, a jedynie wskazał miejsce gdzie można zrzucić samochód tu również brak kompetencji , Pani Sylwia nie była w stanie wskazać miejsca i była oburzona jak można przyjechać wcześniej … zaś Pan ( chyba Łukasz ) wskazany przez Panią Sylwię do obsługi mojego auta był tak chaotyczny, że nie wypisał zlecenia dla serwisu. Mimo, iż ludzie z działu serwisu wgrali nowy kluczyk bardzo szybko, około 13 auto było gotowe. Niestety wydane zostało mi przed godziną 15 ( Pan przyjechał szybciej musi Pan poczekać ) Takie słowa usłyszałem , lecz ja nie przyjechałem z prośbą o wcześniejsze przyjęcie do serwisu , a jedynie wskazanie miejsca gdzie zostawić auto . Czekałem przy wejściu przez ponad godzinę , aż Pan łaskawie wyda mi kluczyk do auta . Czy zostałem zaproszony do poczekalni? Oczywiście , że nie ! Kawa, woda ? To raczej zbyt duże wymagania jak na kompetencje Pani Aleksandry . Ważne, że ładnie się uśmiecha. Nigdy w życiu w innym salonie nie zostałem tak fatalnie potraktowany.
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Długo czekałem z ...
... opinią w nadziei że rozwiążą problem ale ich sposobem na rozwiązanie problemu jest brak kontaktu z ich strony a odebranie telefonu bądź oddzwonienie chyba boli ? Nie wiem kto daje autoryzację dla takowego salonu ale niech to zweryfikuje ,bo traci główny dystrybutor klientów .Nie mam zamiaru nic u nich już kupić . Zakupione w ciągu 14 miesięcy dwa nowe auta ,sprzedawca ok ,za każdym razem próbuje ratować sytuację użyczając auta zastępczego .Po zakupie drugiego auta dość szybko zaczęły bić tarcze ,problem zgłoszony ,zaprosili na serwis .Przy pierwszym podejściu tylko i w ich mniemaniu aż sprawdzili max temperaturę nagrzania .Okazało się że jest odpowiednia ,więc gwarancyjnie nie mają do czego się przyczepić .Podejście drugie (powinno być od razu przy pierwszym ,bo nie wszyscy mają czas na wizyty w salonie ) sprawdzanie przyrządem odchyłów na tarczach .Decyzji brak .Oczekiwanie kolejny miesiąc czasu ,no i wow telefon ok godziny 19-stej że znów chcą auto na serwis bo muszą coś sprawdzić 🤣🤣🤣No i znów brak kontaktu od miesiąca .Próbowałem się dodzwonić do „doradcy serwisowego „ ale jak zwykle tylko próbowałem .Nie polecam ,brak profesjonalizmu .Płacisz większe pieniążki za markę premium a dostaniesz serwis na poziomie pana Mietka z garażu u kuzyna (nie ujmując panu Mietkowi ) Aha i info dla Osoby prowadzącej „opinie” ,bota bądź IA : czas na kontakt ze strony kierownika ,dyrektora bądź osoby odpowiedzialnej już mieliście .A jak nie mieliście informacji że wyszedł problem to proponuję zastanowić się nad swoimi standardami przekazywania informacji
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 00:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam, próbowałam ...
... się kilkukrotnie skontaktować z serwisem, mając trzy numery żaden nie odbierał,gdy udało mi się dodzwonić za 10 razem,albo może 15, nawet już nie pamiętam pół dnia wisiałam na telefonie,gdy wkońcu się dodzwoniłam ,przedstawiłam sytuację jaki jest problem z autem,Pan kazał podać informacje o aucie ,mieli oddzwonić minął miesiąc a kontaktu z serwisem dalej brak,a ja nie mam zamiaru znów pół dnia wisieć na telefonie,bo poraz kolejny jest problem żeby się dodzwonić, żeby przedstawić sytuację po której i tak nikt nie oddzwoni,tylko będą mnie zbywać. Dobrze że są inne serwisy w których, potrafią pomóc i rozwiązać problem,już po jednym telefonie.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 09:27
Salon - samochody nowe
Ważna uwaga dla ...
... tych, którzy chcą zakupić auto w tym salonie. Mój przypadek jest w moim odczuciu niedopuszczalny w salonie który podpisuje się marką Audi. Kilka miesięcy temu, (sierpień 2023) zadzwoniłem i zapytałem o samochód , który był wystawiony na otomoto do sprzedaży. Uzyskałem telefonicznie informację, że auto jest i można go obejrzeć. Ponieważ miałem do przejechania kilkaset km, krótko przed przyjazdem potwierdziłem jeszcze raz telefonicznie, że auto jest do sprzedaży. Przyjechałem do Olsztyna i : - okazało się, że auta nie ma do obejrzenia, gdyż jest u blacharza ??. Następnie okazało się, że zdjęcia wstawione na otomoto nie są aktualne, bo samochód ma kilka uszkodzeń blacharskich gdyż -- !! był używany jako auto zastępcze / taksówka !, o czy nie było mowy w ogłoszeniu. Następnie pan , który zajmuje się sprzedażą samochodów używanych powiedział, że przecież zdjęcia na otomoto są tylko takie informacyjne o marce, żebym wiedział jak taki samochód w ogóle wygląda!! Nie do pomyślenia. Poprosiłem po tej wizycie o rozmowę z kierownikiem, ten pan zadzwonił i nic więcej sensownie nie wyjaśnił, bo na takie sytuacje i wprowadzanie klienta w błąd nie ma dobrego wyjaśnienia. Poprosiłem o zwrot kosztu dojazdu, ale nic z tego, takich praktyk się nie stosuje. Mieli oddzwonić gdy to auto bedzie juz po naprawach do sprzedazy, co mnie w sumie juz nie bardzo interesowało, ale i tak... już nikt nie zadzwonił. Jeśli taki salon i taka technika sprzedaży podpisuje się marką Audi, to jest to tragedia.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 09:52
Salon - samochody nowe
Audi A7 2022 ...
... 1) wydane bez modułów oświetlenia 2) wydane z zablokowanym zawieszeniem do transportu 3) nie dokręcony akumulator latał w bagażniku 4) auto zarysowane w czasie serwisu - 2 miesiące DOPRASZANIA się o doprowadzenie auta do stanu poprzedniego 5) serwis porażka 6) obsługa klienta porażka Stoję tak sobie 40 minut już i czekam na wydanie pojazdu. Jest poniedziałek. W piątek o 18:43 serwisant zadzwonił auto gotowe do wydania - dobrze mogę być parę minut po 19. To zapraszam w poniedziałek bo muszę jechać dziecko odebrać. Ja natomiast dziecka nie odbieram i nie odwożę bo auto jest na serwisie. I hit! Udało się odebrać auto. Ja nie pale, żona nie pali a w samochodzie zapach papierosów. Doradca serwisowy tłumaczy ze jak szedł z serwisu na myjnie to palił i to moze od niego. Czy tak to powinno wyglądać w serwisie "premium" pozostawiam do własnych przemyśleń.
Użytkownik sieci
19 października 2023 16:17
Salon - samochody nowe
Wracając z weekednu ...
... zepsuł się nam samochod, Audi RS6(2022r). Samochód stoi w serwisie od ponad 3 tygodnii! Dalej nie zrobiony, dodam że już pierwszego dnia od kiedy był w serwisie doskonale wiedzieliśmy jaka jest usterka(alternator). Serwis bładzi jak dziecko we mgle i szuka nie wiadomo czego! Brak samochodu zastepczego!!! Tragedia!!!! NIE POLECAM I NIE ZAMIERZAM TEGO TAK ZOSTAWIAĆ! Kupując samochod marki premium z dość wysokiej pułki oczekuje się od serwisu troche wiecej, niż tylko zbywania klienta!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 20:44
Salon - samochody nowe
Samochód zostawiłam na ...
... przegląd. po kilku godzinach telefon z inf. "gotowy do odbioru, zapraszamy" godzinę później zjawiłam się w serwisie i kolejną godzinę czekałam bo podobno był myty. Odebrałam więc dwie godziny po inf. że jest gotowy. Po co więc był ten telefon? Nie można zadzwonić kiedy będzie gotowy do odbioru a nie "prawie gotowy" ? Naprawdę mam kilka pomysłów na wykorzystanie mojego czasu niż siedzenie w serwisie, który przecież za każdą godzinę pracy sobie słono liczy. Informuję więc, mój czas jest równie cenny!!
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 18:10
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Nowe ...
... RS3 (przebieg 2009 km) psuje się na wakacjach. Assistance ściąga auto do serwisu w Olsztynie. Po 4 dniach bezczynności przy aucie telefonuję z zapytaniem czy coś wiadomo już z autem. Po 3 godzinach oddzwania pracownik i mówi że diagnozują. Na moje zapytanie w jaki sposób to robią, ponieważ mam GPS i widzę, że z autem nic się nie dzieje odparł, że dostał taką informację. Po około godzinie sukces, auto na warsztacie, ale informacji dalej brak. Przy próbie wjazdu na lawetę uszkodzony przedni zderzak. I na koniec wisienka, auto zastępcze, przesiadłem się z 400 konnego, nowego Audi RS3 do kilkuletniego Fiata Tipo. Myślałem, że kupując auto sportowe marki premium obsługa będzie również na wysokim poziomie z informacjami na bieżąco co się dzieje z autem.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 19:17
Salon - samochody nowe
Serwis nieprofesjonalny. Kupiłem ...
... nowe Audi A7 55 tfsi hybrydę. W ciągu 2 lat byłem kilkanaście razy w serwisie. Serwis nie potrafi naprawić błędów oprogramowania. Samochód w sposób niekontrolowany i nieprzewidywalny zatrzymuje się np na środku autostrady. 3 krotnie byłem zbierany z drogi przez lawetę. Ponadto niedomykające się szyba, dwukrotna awaria klimatyzacji, awaria oświetlenie, wymiana modułu ładowania, zawieszanie się konsoli centralnej itd. TO BYŁO MOJE PIERWSZE I OSTATNIE AUDI. NIE POLECAM MARKI BO JAKOSC CHINSKA A CENA EUROPEJSKA.
Użytkownik sieci
14 maja 2023 19:09
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta dobra. ...
... Minusem jest lokalizacja serwisu. Dookoła bardzo ciasno i ciężko zaparkować auto.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 07:03
Salon - samochody nowe
Po wczorajszej wizycie ...
... w serwisie czuje lekki niesmak, rozczarowanie. Audi diagnozowane przed zakupem (poszukiwanie usterek) zdziwienie nastąpiło gdy sprzedawca auta oraz ja, potencjalny przyszły kupiec auta usłyszeliśmy ze nie ma zastrzenien co do powłoki lakierniczej tzn auto zostało przebadane miernikiem lakieru i stwierdzono ze powłoka lakiernicza jest w oryginale . Gdzie właściciel auta jak i ja wiedzieliśmy ze tak nie jest. Po ponownym zbadaniu powłoki lakierniczej okazało się ze jednak na dwoch elementach skala odbiega x2 od wartości oryginalnej powłoki. Stad moje rozczarowanie i zamysły czy nastąpił ludzki błąd czy celowe zatajenie. Jadąc do autoryzowanego serwisu po 100 procentowa pewnosc przed zakupem, dziś jej nie mam. Mam jej mniej niż przed samodzielnymi oględzinami. Z racji pomyłki otrzymałem rabat na wykonywana usługę ale nie w tym rzecz, przed przyjazdem byłem poinformowany o kosztach takiej wizyty i byłem na to przygotowany. Jakoś obsługi klienta bardzo dobra natomiast jakość wykonanej usługi- rozczarowanie. Zero odzewu mimo poniższych zapewnień także 2
Użytkownik sieci
9 września 2022 19:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 września 2022 07:51
Salon - samochody nowe
Wypowiem się tylko ...
... o obsłudze klienta ponieważ do serwisu nie doszło - obsługa klienta zerowa pobierają dane kontaktowe po czym niekontaktują się z klientem. Z powodu braku odpowiedzi nawiazałem kontakt z serwisem w Gdansku gdzie po 15 min. miałem uwowioną wizytę wraz z odpowiedziami na moje pytania..
Użytkownik sieci
22 maja 2022 16:52
Salon - samochody nowe
Serwis jak i ...
... pracownicy niekompetętni, obsługa klienta zerowa pobierają dane kontaktowe po czym niekontaktują się z klientem. Na informację zwrotną odnośnie serwisu olejowego z filtrami czekam już rok.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 17:13
Salon - samochody nowe
Drodzy przyszli i ...
... teraźniejsi klienci tego serwisu.. My mieliśmy pecha, trafiliśmy tu po usterce, Państwo jak mają wybór polecamy uciekać! Postaramy się to opublikować we wszystkich możliwych serwisach by już nikt nie musiał mieć takich atrakcji Historia w skrócie Auto tafia do serwisu w ramach audi assistance Auto ma problem z diagnostyka ( interweniuje Dyrektor Serwisu) Auto bierze pracownik najniższego szczebla w ramach prywatnych podróży nocą po mieście ( zabawa dopiero się tu zaczyna ) - Pani została zwolniona, ale Pan który wydał to auto już nie więc nastawcie Państwo swoje GPS-y w samochodach Policja wraz z właścicielem goni samochód po za granice Olsztyna , otwiera Pan z Panią mówiąc ,że auto należy do nich. Dyrektor serwisu jest szokowany sytuacja, pracownicy chwile przed Nami go powiadomili Propozycja pracownika serwisu anulowania faktury w ramach ukrycia tego przed przełożonym ( nie bądźcie Państwo zszokowani , Pan Prezes z podejściem braku autoryzacji takiego zachowania mówi, że nie ponosi odpowiedzialności za swoich pracowników) Uprzedzając odpowiedź serwisu... tak faktura anulowana, samochód przelakierowany ( były dodatkowe zarysowania po nocnych podróżach), wyczyszczony w środku ( gdyż Pani podróżowała bez żadnych zabezpieczeń higienicznych , pokrowiec na fotelu itp ) Tak wyglądają standardy autoryzowanego serwisu Audi w 2022 r w Olsztynie. Drodzy Państwo zastanówcie się czy Wasze samochody również nie były lub nie będą prywatnymi taksówkami nocnymi. Inne miasta nie są daleko, a samochód może bezpieczniejszy :) Niestety nie ma opcji braku gwiazdki ani gwiazdek ujemnych stąd ocena zawyżona
Użytkownik sieci
23 października 2021 15:17
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Audi ...
... w Polsce. Szkoda że nie można dać oceny zero bo taka pasowałaby do tego miejsca. Kompletny brak dbałości o klienta. Zerowy kontakt telefoniczny ze strony serwisu gdy auto jest w naprawie. Dzwoniłem do serwisu 5 razy za każdym razem pani z recepcji informowała mnie że "pan"( duże słowo) Mateusz. S do mnie oddzwoni, ale tak się nie stało. Po tygodniu dostaje telefon od kierownika serwisu że auto jest gotowe. Zadzwoniłem do audi assistane w celu zamówienia transportu auta do mojego miejsca zamieszkania ( czwartek). Pan poinformował mnie że auto zostanie dostarczone do mnie w sobotę. O godzinie 13 dostaje smsa że auto do mnie nie dojedzie. Zadzwoniłem do audi assistance i dostałem informację że nie ma komu wydać auta i serwis odmówił wydania. Podsumowując wszystko nie polecam tego miejsca. Zaangażowanie do pracy mają jak moja ocena zerowe. Proponuję ludziom którzy są nad wami poważnie pomyśleć o zmianach. Taki zespół który teraz stworzyliście nie może odnieść sukcesu. Napewno nie polecę nikomu naprawy i zakupu u was auta.