89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 22:32
Salon - samochody nowe
Polecam, fachowe doractwo przy wyborze auta.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 20:47
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoka jakość ...
... obsługi w dziale aut używanych dzięki Panu Mateuszowi. Szczegółowe informacje o aucie, doskonała prezentacja i bardzo miła atmosfera.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 20:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 06:18
Salon - samochody nowe
Polecam, często biorę ...
... od Państwa części ,Panowie z działu obsługi zawsze chętni i mili do pomocy . Super ekipa .
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 21:26
Salon - samochody nowe
Rozmowa telefoniczna super, ...
... na miejscu okazało się że to call center a oni nie mają czasu, nie da się, to inny dział. Dziękuję, w szczególności p. Mateusz Jacak, zdecydowanie nie wrócę
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 12:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 15:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 04:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 13:50
Salon - samochody nowe
W listopadzie kupiłem ...
... autko w tym salonie, przez cały proces "przeprowadził mnie" Marcin Klepczyński któremu chciałbym podziękować za super auto a przede wszystkim za profesjonalizm i podejście do sprawy. Profesjonalizm, bez jakichkolwiek nacisków, cierpliwość (bez telefonów czy już załatwione finansowanie bo mamy innego klienta). Pani Marcinie Dzięki i mam nadzieję że do zobaczenia przy kolejnym zakupie :-)
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 13:23
Salon - samochody nowe
To było gdzieś ...
... w 2017, 2018 roku. Podjechałem do nich swoim gruzem A Trójką bo coś mi tam hałasowało w zawieszeniu po prawej stronie, dźwięk przy nierównościach przypominający hałas odbijanej piłki do kosza. Pan spec od serwisu, nawet nie zerkając na auto zaproponował mi, że będą już wszystko wymieniać z przodu w zawieszeniu, co nie...a wstępny koszt to ponad 6 koła. Na szczęście uciekłem stamtąd dość prędko i udałem się do ,,zwykłego'' warsztatu gdzie tudzież po podniesieniu auta na podnośniku okazało się, że to puściła jedna z dwóch śrub mocujących chłodniczkę paliwa do podłogi. Naprawa polegała na wkręceniu nowej śruby, uszczelnieniu dziury i hejże ho, można było śmigać kolejne lata bez żadnych hałasów i jak się okazało bez wymiany całości przedniego zawieszenia XD. Praca ta, w uczciwym warsztacie, zajęła mechanikowi 20 minut i kosztowała mnie tylko 100 pln, natomiast salon Audi chciał mnie wydy***ać na kilka tysięcy pln a po oddaniu samochodu pewnie okazałoby się, że koszta byłyby jeszcze większe.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 16:02
Salon - samochody nowe
Fantastyczny salon
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 13:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 10:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 15:29
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim ...
... poziomie, zwłaszcza Pan Mateusz Jacak, który zadbał o wszystko przy zakupie auta używanego w pełni zdalnie, kontakt był bardzo dobry, sam proces zakupu też poszedł dość gładko mimo dużej odległości, auto przyjechało na lawecie pod dom, nawet po odbiorze auta mogłem liczyć na rady i pomoc w konfiguracji.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 19:22
Salon - samochody nowe
Dodam, że proces ...
... likwidacji szkody przebiegł sprawnie i bezproblemowo, stąd zdecydowałam się na podwyższenie opinii - z uwagi na jednego pracownika szkoda, żeby reszta czuła się poszkodowana. Dotychczas byłam zadowolona z obsługi. Zastanawiałam się nad zmianą auta, ale po tym jak zostałam potraktowana raczej wolę wybrać się do konkurencji. Pan Adrian C. z obsługi serwisu bardzo opryskliwie traktuje klientów - jego motto to ,,nic się nie da zrobić, nie pomożemy” oraz pozostawienie klienta z problemem. Mało tego, gdy przyszłam do Pana, który dotychczas zajmował się serwisem i który wydawał się być niezwykle profesjonalny, powiedział, że rozmawiał z Panem Adrianem i również wszystko było na ,,nie”- nawet nie było mowy o jakimkolwiek terminie, tylko ,,i tak nic nie zrobimy, dziękuje i do widzenia”. Przykre, bo takie kolesiostwo i traktowanie klientów jest poniżej jakichkolwiek standardów. Tak traci się klientów.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 15:02
Salon - samochody nowe
Fajny salon audi
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 16:35
Salon - samochody nowe
Z całą pewnością ...
... jestem zadowolony nie tylko z nowego auta, ale także z profesjonalnej obsługi, jakiej doświadczyłem podczas czasochłonnego procesu wyboru konkretnego egzemplarza oraz wydania pojazdu. Pani Dominika jasno i szczegółowo przedstawiała kolejne oferty, wykazując się doskonałą znajomością specyfikacji wszystkich opcji. Jednoznacznie wyjaśniała również wszystkie koszty, w tym te związane z finansowaniem. Pełen profesjonalizm, spokój i harmonia towarzyszyły całemu procesowi. Bardzo sprawne działanie. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 16:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 01:25
Salon - samochody nowe
Od kilku miesięcy ...
... jestem zmuszony mierzyć się z niekompetencją i brakiem zaangażowania serwisu Audi Plichta Gdynia. Mój problem, zgłoszony już dawno, pozostaje nierozwiązany. Co więcej, podczas jednej z wizyt serwisowych uszkodzono moje auto, a od prawie miesiąca nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje zgłoszenie dotyczące tej sprawy. Takie podejście jest absolutnie nieakceptowalne w przypadku marki premium, która powinna gwarantować najwyższy poziom obsługi klienta. Niestety, doświadczenie z Audi Plichta Gdynia pozostawia wiele do życzenia. Obsługa klienta, zaangażowanie pracowników oraz sposób rozwiązywania problemów są na dramatycznie niskim poziomie. Dla porównania, korzystam również z usług serwisu VW Plichta, gdzie obsługa jest wielokrotnie lepsza. Widać tam pełne zaangażowanie pracowników, profesjonalne podejście do klienta i skuteczność w rozwiązywaniu problemów. Dlaczego więc serwis Audi, marki z segmentu premium, nie potrafi zaoferować nawet zbliżonego standardu? Tym bardziej że jest to jedna grupa kapitałowa. Taka obsługa niszczy reputację marki i zniechęca klientów, którzy wybierają Audi z myślą o wysokiej jakości w każdym aspekcie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie będzie impulsem do wprowadzenia zmian, które przywrócą standardy, jakich oczekuje się od marki premium.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 18:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek