89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 21:26
Salon - samochody nowe
Rozmowa telefoniczna super, ...
... na miejscu okazało się że to call center a oni nie mają czasu, nie da się, to inny dział. Dziękuję, w szczególności p. Mateusz Jacak, zdecydowanie nie wrócę
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 13:23
Salon - samochody nowe
To było gdzieś ...
... w 2017, 2018 roku. Podjechałem do nich swoim gruzem A Trójką bo coś mi tam hałasowało w zawieszeniu po prawej stronie, dźwięk przy nierównościach przypominający hałas odbijanej piłki do kosza. Pan spec od serwisu, nawet nie zerkając na auto zaproponował mi, że będą już wszystko wymieniać z przodu w zawieszeniu, co nie...a wstępny koszt to ponad 6 koła. Na szczęście uciekłem stamtąd dość prędko i udałem się do ,,zwykłego'' warsztatu gdzie tudzież po podniesieniu auta na podnośniku okazało się, że to puściła jedna z dwóch śrub mocujących chłodniczkę paliwa do podłogi. Naprawa polegała na wkręceniu nowej śruby, uszczelnieniu dziury i hejże ho, można było śmigać kolejne lata bez żadnych hałasów i jak się okazało bez wymiany całości przedniego zawieszenia XD. Praca ta, w uczciwym warsztacie, zajęła mechanikowi 20 minut i kosztowała mnie tylko 100 pln, natomiast salon Audi chciał mnie wydy***ać na kilka tysięcy pln a po oddaniu samochodu pewnie okazałoby się, że koszta byłyby jeszcze większe.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 01:25
Salon - samochody nowe
Od kilku miesięcy ...
... jestem zmuszony mierzyć się z niekompetencją i brakiem zaangażowania serwisu Audi Plichta Gdynia. Mój problem, zgłoszony już dawno, pozostaje nierozwiązany. Co więcej, podczas jednej z wizyt serwisowych uszkodzono moje auto, a od prawie miesiąca nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje zgłoszenie dotyczące tej sprawy. Takie podejście jest absolutnie nieakceptowalne w przypadku marki premium, która powinna gwarantować najwyższy poziom obsługi klienta. Niestety, doświadczenie z Audi Plichta Gdynia pozostawia wiele do życzenia. Obsługa klienta, zaangażowanie pracowników oraz sposób rozwiązywania problemów są na dramatycznie niskim poziomie. Dla porównania, korzystam również z usług serwisu VW Plichta, gdzie obsługa jest wielokrotnie lepsza. Widać tam pełne zaangażowanie pracowników, profesjonalne podejście do klienta i skuteczność w rozwiązywaniu problemów. Dlaczego więc serwis Audi, marki z segmentu premium, nie potrafi zaoferować nawet zbliżonego standardu? Tym bardziej że jest to jedna grupa kapitałowa. Taka obsługa niszczy reputację marki i zniechęca klientów, którzy wybierają Audi z myślą o wysokiej jakości w każdym aspekcie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie będzie impulsem do wprowadzenia zmian, które przywrócą standardy, jakich oczekuje się od marki premium.
Użytkownik sieci
1 października 2024 08:41
Salon - samochody nowe
Finalnie udało się ...
... zamówić i kupić części zamienne jednak dziwne procedury: trzeba się stawić z zadatkiem (najlepiej na całą kwotę zamówienia). Dziwne praktyki których nie spotkałem w innych markach.
Użytkownik sieci
25 września 2024 11:17
Salon - samochody nowe
Witam. Najgorszy salon ...
... jaki w życiu odwiedziłem i nie polecam go nawet wrogowi, szkoda własnego życia i zdrowia na walkę z wewnętrzną zmową hamstwem i chciwością pieniądza byle wydoić klienta. Całkowity brak kompetencji handlowca p.Przemysława. Nieustanne lanie wody wciskanie kitu nawet jak udowodniłem ciąg błędów i całkowity brak znajomości pojazdów elektrycznych sposobu ładowania i rodzajów zabezpieczeń itp.Do dzisiaj nie wiem czy wiedzą gdzie rozłączyć zasilanie zworką bezpieczeństwa. Specjalne zabezpieczenie dwu etapowe na napięcia prądu stałego tak zwanego łuku. Wszystko obiecał byle sprzedać. Pani co miała omówić z nami samochód to tłumaczyła się że jest tak dużo odbiorów samochodów że sieć w salonie jest przeciążona i zrobimy to dokładniej innego dnia, następne spotkanie nie wyszło ponieważ pani specjalistka o godz.14 umówionego dnia musiała wyskoczyć na miasto. Więc obsługi do dzisiaj się samemu uczę. Pierwsze problemy przy odbiorze. Dostałem inny samochód niż oglądałem.Od egzemplarz który oglądałem miał się różnić tylko brakiem przeszklonego dachu, przednich wlotów powietrza i bez head pu no i wiedziałem że nie będzie haka holowniczego oraz bagażnika dachowego z relingami. Okazało się że niema pompy ciepła bo niby się psują, kierownica okrągła zamiast prostokątnej/ściętej bo niepotrzebna jak niema head up, brak możliwości zapamiętania regulacji ustawień u kierowcy, brak regulacji fotele u pasażera, brak zestawu naprawczego do kół, gaśnica zwykła którą elektryka nie ugaszę taką zabawką, brak możliwości normalnego ładowania w domu pomyliła się im ładowarka przewoźna przy zamówieniu. Udało mi się promocyjnie nabyć naścienną trzyfazową przy pomocy salonu audi ale nie od p. Przemysława bo on nie odróżnia jedno i trzey fazowej. Oprócz tego przed odbiorem który miał być niespodzianką dla rodziny to na zdjęciu wysyłałem i pokazywałem p.P jak wygląda gniazdo przygotowane pod samochód elektryczny. Twierdził że się nie znam i niebieska wtyczka 1 fazowa pasuję do czerwonego 3 fazowego gniazda. Po udowodnieniu że nie pasuje to kazał abym sobie kupił przejściówkę. Efekt taki że całe osiedle nie miało prądu na święta bo wysadziło BM zabezpieczenia przedlicznikowe na głównej linii. Tyle z kompetencji pracowników salonu audi w Gdyni ul.Łużycka.
Użytkownik sieci
11 września 2024 19:49
Salon - samochody nowe
Samochód po miesiącu ...
... od zakupu posiada usterki, Serwis odsyła do producenta ( serwis jest tylko pośrednikiem)
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2024 01:27
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa pogwarancyjna.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 10:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 11:18
Salon - samochody nowe
Я попросил кофе, ...
... девушка с грубым лицом сказала нам что надо ждать…
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 13:40
Salon - samochody nowe
Wszystko jest pięknie ...
... i miło jak zamawiasz nowy samochód. W niczym niema najmniejszego problemu i wszyscy wokół ciebie latają. Gorzej już jest jak coś zaczyna się dziać. Gdy przychodzi do zgłoszenia na gwarancji. Chodzi dokładnie o listwy przy szybowe. Panu z działu gwarancji „temat jest doskonale znany” - szkoda że nikt o temacie znanym nie mówi przed zakupem samochodu. „Złą chemię do mycia Pan używał….” W trasie myje samochód na myjniach bezdotykowych ogólnie dostępnych, na miejscu oddaje do myjni ręcznej. O samochód dbam, ma zaaplikowane powłoki ceramiczne, wrażliwe elementy pokryte folią. Gdzie w gwarancji pojazdu jest napisane czym powinien być myty samochód lub czym nie powinien. Podejżewam że 90% użytkowników pojazdów korzysta z myjni bezdotykowych. I nikt nie wie jaka jest tam chemia i nawet się nad tym nie zastanawia. Samochód się myje i powinien być zrobiony z takich materiałów że takie sytuacje nie mają miejsca. Jeżeli inny producent „Kia” potrafi elementy chromowane zrobić tak by były odporne i nic nie dzieje się po 3 latach użytkowania to AUDI nie powinno mieć z tym problemu. Dodam iż nawet nie została sporządzona żadna notatka z mojej wizyty reklamacyjnej: „historii Pana samochodu w systemie producenta nie znajdujemy zgłoszenia dotyczącego opisanych objawów” -Dział Obsługi Posprzedażnej / Group After Sales. Do tego salon wysyła mnie do Producenta Audi by napisać meila a producent do salonu Partnerskiego. Obsluga zarówno salonu i producenta oceniam bardzo negatywnie. Jeden pozytyw jest taki iż cały lakier jeszcze nie jest w plamach od tej mocnej chemii która myje pojazd.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Oddawałem na serwis 2 letnie auto. Terminy na przyjęcie może i są odległe, ale za to po odebraniu z serwisu auto nadal nie jest naprawione. Serwis zdiagnozował problem jako „zalanie modułu sterowania silnikiem”. Niestety podczas naprawy Panowie dali z siebie wszystko, czyli jakieś 30%. Wymieniono jedynie ww. moduł, natomiast podczas 1,5 tygodnia rozmyślań Serwis doszedł do wniosku, że zalać musiała go woda opadowa (której jak powszechnie wiadomo pod maską jest bardzo dużo). Ale co ja tam wiem - myślę „zaufam”. Dodam, że zgodnie z polityką serwisu auto zastępcze przysługuje jedynie na czas naprawy, a nie na czas oczekiwania na części (zgadza się: z 1,5 tygodniowego pobytu w serwisie na 1 dzień bezkosztowo wydane jest auto zastępcze). Już po tygodniu okazało się, że wszystkie poprzednie objawy powróciły, a deszcz jak na złość nadal nie padał pod maską. Po telefonie do serwisu dowiedziałem się, że na ponowną diagnozę przyjmą mnie za ponad 2 tygodnie. Fortunnie okazało się, że w trójmieście istnieją inne serwisy Audi. W tamtym serwisie przyjęto Auto na diagnozę już następnego dnia i po dwóch godzinach zlokalizowano wyciek płynu chłodzącego, który zalewał moduł sterowania silnikiem. Jeżeli ktoś chciałby, aby naprawiono mu Audi to polecam jeszcze spróbować nim podjechać do innego miasta.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 12:56
Salon - samochody nowe
Byłem wczoraj z ...
... usterką Audi a3 ciśnienie w oponach nierówne. Przejechałem 600 km jadąc na krótki urlop. Pani powiedziała, że mam umówić się na termin lub skorzystać z wulkanizatora sama nie wiedziała gdzie. Powinno w Audi być tak: Dzień dobry w czym mogę pomóc. Klient: to i to Niestety mamy pełen serwis możemy zaproponować auto zastępcze lub proszę poczekać 2 h, zwiedzić nasze piękne miasto a my postaramy się zaradzić. Następnie faktura i klient szczęśliwy korzysta z uroków urlopu , a nie lata po wulkanizatorach. Nie polecam serwisu. Panie z obsługi klienta myślę, że powinny spróbować sił na bazarze. W moim odczuciu firma nie chce zarabiać pieniędzy, a klienta ma w d...
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 17:15
Salon - samochody nowe
To nie był ...
... pierwszy serwis auta obsługa nonszalancka , rzekomo wymieniony olej na nowy trzeba co chwilę dolewać tłumaczenie serwisu ,że Audi tak ma. Tylko dziwne, że przez ponad rok użytkowania auta aż do momentu przeglądu auto nie wolało o dolewanie oleju. Auto zostawione dziś na przegląd z paliwem na 130KM po odbiorze nadawało się do tankowania samochód oddany brudny z ubłoconymi dywanikami . SUGERUJE ZMIANĘ SERWISU BO MOJA NOGA TAM JUZ NIE POWSTANIE
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam mycia ...
... po serwisie, auto objechane dookoła brudną ścierą- najprawdopodobniej bez wstępnego mycia, po tym „zabiegu” powstało dużo linijnych rys
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 06:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 15:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 15:26
Salon - samochody nowe
niezadowolony z obsługi ...
... klienta, czekałam pół godziny z sugerowanych 3 minut. I dopóki nie przypomnieliśmy o sobie jeszcze raz nikt nie zaprosił
Użytkownik sieci
18 maja 2023 15:26
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... serwisu - zostawiając auto zostałem zapewniony o maksymalnie półtora godzinnym oczekiwaniu natomiast wyniosło to ponad 2 godziny, okej zdarza się być może sytuacja losowa. Samochód który miał być umyty zostawiał wiele do życzenia natomiast w środku był brudniejszy niż na początku (lepki?). Ponadto po rozmowie z Panem Maciejem G. zostałem również zapewniony, że maksymalnie do piątku podeślę mi pełny kosztorys przeglądu oraz bieżących napraw. Po 3 próbach telefonicznych w środę (następny tydzień) otrzymałem wiadomość, która zawierała 10 słów bez konkretów tylko cena i to jeszcze nie uwzględniająca przeglądu okresowego a wyłącznie bieżących napraw. Olewający stosunek do klienta.
Użytkownik sieci
10 maja 2023 12:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niepoważne ...
... traktowanie klienta. Wybraliśmy samochód, ale próbna jazda była możliwa dopiero po powrocie auta od mechanika. Sprzedawca Pan Marcin obiecał zadzwonić jak auto będzie dostępne. Po kilku dniach dostaliśmy smsa, ze auto zostało sprzedane. Jestem dość mocno zażenowana sytuacją, bo nastawiliśmy się na zakup samochodu.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 21:03
Salon - samochody nowe
Marka premium obsługa ...
... już nie Auto po kolizji drogowej - wymiana drzwi. W serwisie ponad 3 tygodnie. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony osoby prowadzącej sprawę. Na maile nie odpowiada, w kontaktach telefonicznych sugestie, żeby nie pospieszać serwisu . W końcu auto odebrane, a tu niespodzianka urwana linka od półki w bagażniku - zgłoszone wraz ze zdjęciami osobie prowadzącej i cisza. Przetarcie na klamce i rysa na zderzaku. Jestem zniesmaczona, bo od marki tej klasy oczekuje się obsługi wysokiej jakości. Nazwa Audi zobowiązuje. Tutaj jak widać wymiana linki, która kosztuje 90 zł wydaje się przerastać ich możliwości.