90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2023 17:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 16:14
Salon - samochody nowe
Fachowa i miła obsługa.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 09:09
Salon - samochody nowe
Salon jest ok ...
... ale serwis nie znajdzie 5 minut aby pomóc w prostej sprawie beż umówienia
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 07:57
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 20:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2023 16:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 maja 2023 15:26
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... serwisu - zostawiając auto zostałem zapewniony o maksymalnie półtora godzinnym oczekiwaniu natomiast wyniosło to ponad 2 godziny, okej zdarza się być może sytuacja losowa. Samochód który miał być umyty zostawiał wiele do życzenia natomiast w środku był brudniejszy niż na początku (lepki?). Ponadto po rozmowie z Panem Maciejem G. zostałem również zapewniony, że maksymalnie do piątku podeślę mi pełny kosztorys przeglądu oraz bieżących napraw. Po 3 próbach telefonicznych w środę (następny tydzień) otrzymałem wiadomość, która zawierała 10 słów bez konkretów tylko cena i to jeszcze nie uwzględniająca przeglądu okresowego a wyłącznie bieżących napraw. Olewający stosunek do klienta.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 07:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 maja 2023 20:59
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjemny serwis, ...
... najważniejszy jest tu klient. Nigdzie nie spotkałem się z tak pozytywnie nastawionymi pracownikami w salonie samochodowym. Chcieliśmy z żoną wypróbować auto elektryczne, ku naszemu zaskoczenu dostaliśmy je na cały weekend ( nadmieniam że nie byliśmy tu nigdy wcześniej). Znam też historie prawdziwą mojego sąsiada, który jest zapracowanym człowiekiem i większość życia spędza w kombinezonie. Odwiedził kilka innych salonów w których nie potraktowali jako "potencjalnego kupca" więc nic od nich nie kupił. Dzięki podejściu pracowników Audi Centrum Gdynia został właścicielem nowego Q8. Polecam
Użytkownik sieci
15 maja 2023 12:24
Salon - samochody nowe
DOBRA OBSŁUGA
Użytkownik sieci
10 maja 2023 12:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niepoważne ...
... traktowanie klienta. Wybraliśmy samochód, ale próbna jazda była możliwa dopiero po powrocie auta od mechanika. Sprzedawca Pan Marcin obiecał zadzwonić jak auto będzie dostępne. Po kilku dniach dostaliśmy smsa, ze auto zostało sprzedane. Jestem dość mocno zażenowana sytuacją, bo nastawiliśmy się na zakup samochodu.
Użytkownik sieci
3 maja 2023 09:15
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo miły personel. Dobra szybka obsługa. Powołany na czas. Samochód był gotowy. Kawa i woda dla klientów. Bardzo miły personel. Dobra szybka obsługa. Powołany na czas. Samochód był gotowy. Kawa i woda dla klientów. (Wersja oryginalna) Very nice personel. Good fast service. Appointed on time. Car was ready. Coffee and water for customers. Very nice personel. Good fast service. Appointed on time. Car was ready. Coffee and water for customers.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 21:03
Salon - samochody nowe
Marka premium obsługa ...
... już nie Auto po kolizji drogowej - wymiana drzwi. W serwisie ponad 3 tygodnie. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony osoby prowadzącej sprawę. Na maile nie odpowiada, w kontaktach telefonicznych sugestie, żeby nie pospieszać serwisu . W końcu auto odebrane, a tu niespodzianka urwana linka od półki w bagażniku - zgłoszone wraz ze zdjęciami osobie prowadzącej i cisza. Przetarcie na klamce i rysa na zderzaku. Jestem zniesmaczona, bo od marki tej klasy oczekuje się obsługi wysokiej jakości. Nazwa Audi zobowiązuje. Tutaj jak widać wymiana linki, która kosztuje 90 zł wydaje się przerastać ich możliwości.
Agnieszka Soczyńska
27 kwietnia 2023 20:53
Serwis
Marka premium obsługa już nie
Auto po kolizji drogowej - wymiana drzwi. W serwisie ponad 3 tygodnie. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony osoby prowadzącej sprawę. Na maile nie odpowiada, w kontaktach telefonicznych sugestie, żeby nie pospieszać serwisu . W końcu auto odebrane, a tu niespodzianka urwana linka od półki w bagażniku - zgłoszone wraz ze zdjęciami osobie prowadzącej i cisza. Przetarcie na klamce i rysa na zderzaku. Jestem zniesmaczona, bo od marki tej klasy oczekuje się obsługi wysokiej jakości. Nazwa Audi zobowiązuje. Tutaj jak widać wymiana linki, która kosztuje 90 zł wydaje się przerastać ich możliwości.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2023 21:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 16:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 11:18
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta, ...
... trafne diagnozy i dobrze wykonana naprawa.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 06:02
Salon - samochody nowe
Fachową obsługa
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 09:08
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 marca 2023 21:11
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie pozostawione w rozliczeniu BMW X4. Krótko po zakupie doszło do pewnej usterki ale po kontakcie sprawa została szybko rozwiązana. Pozdrawiam Pana Michała Piotrowskiego.