90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 23:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Sprzedawca ...
... nie wpisał wyposażenia dodatkowego i taki pojazd otrzymałem. Zdecydowanie nie polecam!!!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 14:33
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiło wspominam ...
... wizytę w salonie. Chciałem kupić samochód, lecz ze względu na brak miejsca zaparkowałem w pobliżu części serwisowej. Samochód nikomu nie przeszkadzał, było dużo miejsca na różne manewry. Pan z serwisu wyszedł i uprzejmie mnie wyprosił. Poprosiłem go żeby wskazał mi miejsce gdzie można zaparkować samochód. Potwierdził tylko, że tu nie można parkować i tyle. I tak wyglądała moja wizyta w salonie audi. Żenada.
Użytkownik sieci
29 maja 2019 14:02
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne zachowanie "Opiekuna ...
... Klienta Audi". Poprosiłem o kosztorys przeglądu - dostałem wiadomość z łączną ceną. Na ponowną prośbę o kosztorys dostałem marnie zeskanowany wydruk z zasłoniętymi numerami katalogowymi usług i części z informacją, że nie mogą pokazywać numerów katalogowych (sic!). To ma być jakość serwisu Audi? Kosztorysy z serwisów z Gdańska i Szczecina bez zastrzeżeń, w dodatku ponad 100 zł tańsze z tymi samymi czynnościami. Dziwi tak wysoka ocena. Nie skorzystam.
Użytkownik sieci
20 maja 2019 17:37
Salon - samochody nowe
Dzień dobry Dziś ...
... 20.05 2019 odwiedziłem salon Audi w Gdyni, przyjechałem nowym tygodniowym audi q3 w celu wyregulowania spryskiwaczy szyby przedniej. Jakie zdziwienie moje gdy Pan z serwisu oznajmił mi że to ustawienie spryskiwaczy jest odpłatne ale uzyskałem łaskę Pana serwisanta i zostało to zrobione gratis!, na pytanie dlaczego tak jest odpowiedź padła przecież mogłem sam spryskiwacze rozregulowac, ewentualnie dokonać mogły też tego osoby trzecie np: na myjni. Podejście do klienta skandaliczne i to niestety poraz kolejny!. Wiesław
Użytkownik sieci
16 marca 2019 13:35
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem tych ...
... wysokich opinii, ktoś chyba pierwszy raz wszedł do salonu i zobaczył nowe samochody. Sama obsługa miła i próbuje stanąć na wysokości zadania, natomiast zarówno serwis jak i tzw. obsługa posprzedażowa, wynikająca chyba z polityki firmy Plichty to totalne nieporozumienie. Sprzedali mi roczne Audi Q7, które jak się okazało miało usterkę. Usterkę naprawiali 4 miesiące (!), po czym po miesiącu użytkowania po naprawie wystąpiła kolejna (nie wiadomo, czy nie związana z ich "fachową naprawą"). Tę naprawiali przez miesiąc, po czym po tygodniu były znów te same objawy (niepożądany hałas z silnika). O wymianie samochodu, obniżeniu ceny czy zwrocie nie chcieli nawet słyszeć, więc prawdopodobnie zobaczymy się w sądzie. Kiedy chciałem sprawę opisać w lokalnych mediach, ich szefowa marketingu stwierdziła, że podaję nieprawdę, po czym napisała stek bzdur, że to niby ja nie chciałem naprawiać u nich samochodu, albo że naprawiali tak długo bo nie oddałem im dowodu rejestracyjnego (!). Po czym i tak redaktor naczelny tegoż portalu odmówił publikacji artykułu (czyżby umowa sponsorska?). Pracownicy z obsługi klienta muszą robić dobrą minę do złej gry, a szefostwo nabiera wody w usta i nie chce nawet rozmawiać. Odradzam, chyba że ktoś lubi ryzyko i wydawanie pieniędzy w błoto.
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 09:31
Salon - samochody nowe
ODRADZAM!!! SERWIS TO ...
... DRAMAT, OSZUKUJĄ, WARIATA ROBIĄ Z CZŁOWIEKA. NA GWARANCJĘ NIE LICZCIE JEŻELI TO DLA NICH KOSZTA BĘDĄ WIĘKSZE. DO TEGO PRACUJE TAM CWANIAK EDGA..R CO ZJADŁ ROZUMY WSZYSTKIE, A JEGO WIEDZA TO TYLE CO KOMPUTER MU WYŚWIETLI W MONITORZE. NIE POLECAM OGÓLNIE!!!
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 10:16
Salon - samochody nowe
Naprawdę nie wiem ...
... skąd wzięły się wszystkie te pozytywne opinie. Zostawiłem w serwisie swoje Audi na diagnostykę kontrolki silnika. Dostałem informację, że by zakończyć diagnostykę, trzeba wymienić dziurawą rurę kolektora ssącego za 1300PLN - powiedziałem, że ok. Następnego dnia dostałem informację, że po wymianie już nie było czego diagnozować - problem został naprawiony. Niestety, kontrolka powróciła, a po wizycie u znajomego mechanika okazało się, że problem był oczywisty, i znajdował się gdzie indziej. Po zgłoszeniu, że problem wciąż występuje, brnęli w zaparte, że samochód wyjechał sprawny, a cokolwiek później to już nie ich problem. Absolutnie odradzam. Za takie pieniądze (kilka razy drożej niż w innych serwisach) spodziewałem się obsługi z najwyższej półki oraz profesjonalnych i doświadczonych mechaników. Ps, oferują kawę, ale cukru do niej nie mają.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 12:09
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka tylko ...
... dlatego, że nie można dać zero. Przestrzegam wszystkich ewentualnych przyszłych klientów tego salonu. Serwis jest gorszy niż u przysłowiowego "Pana Heńka". Mało tego nie robi się nic żeby tę opinię poprawić. Nie rozpisując się zbyt dużo, żeby zobrazować sposób załatwienia klienta napiszę tylko o jednym moim przypadku (inne w kolejnych opiniach). Po przeglądzie technicznym Audi Q5 otrzymałem samochód porysowany, rysy na klapie bagażnika i zderzaku. Obsługa serwisu nauczona przez ich kierownictwo oczywiśnie szybko umawia kolejny termin żeby szybko zatuszować problem i załagodzić klienta (usunąć też inne nieprawidłowości przeglądu ale o tym w innych opiniach) jednak polerowanie nic nie dało i problem pozostał. Na moje pytanie co dalej, obsługa serwisu mówi że nie wie. Na moją pisemną interwencję Kierownik serwisu wymyśla że pomaluje mi samochód i na tym kończy się kontakt z klientem, bez chęci rozwiązania sprawy. Podobnie jest z Audi Polska - tam też problem załatwiony jednym mailem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 15:52
Salon - samochody nowe
NACIĄGACZE!! W listopadzie ...
... robiłem cały serwis. Powiedziano mi ze w grudniu jeszcze musze pojawić się na wymianę łączników stabilizatora, wiec pojechałem na wymianę ( ale do innego serwisu) a tam okazało się ze są w super stanie i nie trzeba ich wymieniać, (pieniądze w błoto!!!) Zadzwoniłam wiec do Gdyni z pytaniem, "jak to możliwe? O co chodzi? Czyżby ktoś chciał mnie naciągnąć na kasę?" A tam usłyszałem : żebym się cieszył, że mam takie dobre auto, że się nie psuje, że inny serwis wykrył tą pomyłkę. Zero poczucia do błędu. NIE POLECAM, odradzam usługę, która czasem może okazać się niepotrzebna.
Użytkownik sieci
5 października 2017 10:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2017 14:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka