88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Byliśmy razem z ...
... narzeczonym zainteresowani kupnem Audi RS3, niestety ze względu na moce przerobowe wiedzieliśmy, że zakup nie będzie łatwy. Poszukiwania auta trwały kilka miesięcy, kiedy oferta pojawiła się na stronie audi, od razu skontaktowaliśmy się, aby się z nią zapoznać. W trakcie rozmów (w piątek) otrzymaliśmy informacje od Pani AGNIESZKI POLAK, że mamy czas na podjęcie decyzji w sprawie zakupu do poniedziałku. W sobotę skontaktowaliśmy się poprzez wiadomość, że jesteśmy praktycznie zdecydowani na zakup, licząc, że początkiem tygodnia rozpoczniemy całą procedurę. W weekend przygotowaliśmy się tak, aby wszystkie plany zawodowe i świąteczne dostosować pod odbiór wymarzonego samochodu, ponieważ mieszkamy na drugim końcu Polski. Pani Agnieszka przekonywała, „że stanie na rzęsach, aby wydać samochód do soboty”. Dziś otrzymaliśmy informację, że auto zostało sprzedane. Z takim brakiem profesjonalizmu, niekompetencji, niefachowości i amatorszczyzny nie spotkałam się nigdy. Nie jestem w stanie zrozumieć jak osoba, która przedstawia się jako profesjonalista i od kilkunastu lat pracuje jako doradca w branży może wykazać się taką niefachowością i dyletanctwem. Odradzam zakup w salonie, a jakiekolwiek zapewnienia i gwarancje, co do przedstawianych propozycji zalecam wszystkim przyjmować z wielką dozą sceptycyzmu. Jesteśmy bardzo smutni i sfrustrowani zaistniałą sytuacją.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 23:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupów ...
... w tym salonie. Sprzedają uszkodzone nowe pojazdy i zabezpieczają się wyłączeniem rękojmi. Odradzam i polecam omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam, naprawiałem ...
... szkodę bez gotówkowo i na pewno więcej już im takiej sprawy nie zlecę ponieważ -Sprawca najechał mi na tył pojazdu i miałem do wymiany zderzak, Serwis wymienił mi uszkodzone elementy ale do części szkody musiałem zapłacić z własnej kieszeni! bo ubezpieczyciel stwierdził "za to nie zapłacimy" a Porsche scedowało to na klienta i pasuje więc naprawa bezgotówkowa nie i ma racji bytu w tym serwisie, nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem. -po drugie po 2 miesiącach zaczęto mnie nękać wezwaniami do zapłaty za naprawę szkody! ten serwis totalnie nie rozumie że skoro daje się auto na naprawę bezgotówkową to właśnie po to żeby nie babrać się takimi tematami jak walka z ubezpieczycielem! Podpisałem stosowane upoważnienia do wypłaty ale serwis mimo to chce pieniądze ode mnie bo niby nie dostał od ubezpieczyciela sprawcy, ja również nie dostałem i mam w nosie kto dostał oddałem auto na naprawę bez gotówkową żeby nie zajmować się takimi pierdołami! NIE POLECAM Likwidacji szkód w tym serwisie, totalna amatorszczyzna, posiadam w firmie 70 pojazdów i nigdy nie miałem takich komplikacji podczas likwidacji szkody!
Użytkownik sieci
4 marca 2024 18:22
Salon - samochody nowe
Powiem tak myslalem ...
... ze to przypadek ale jesli dzieje sie to za kazdym razem to brak słów. Żona jedzi regularne swoim autem na przeglady okresowe oleje filtry itp.dodam tylko ze bardzo pedantycznie podchodze do spraw samochodowych i tak tez jest utrzymany stan techniczny auta .W czasie pierwszego przegladu dzwonia ze silnik wycieraczki rzekomo nie dziala i mogą go wymienić na co odpowiadam ze nie trzeba poniewaz napewno działa bo sam niedawno wymienialem wycieraczki jak sie okazalo oczywiscie wszystko bylo sprawne co wprawilo mnie w lekki niepokój ale mówię ok po powrocie z serwisu dzwoni żona ze zapalił sie blendy na desce nie wiadomo dlaczego jak wyjasnili panowie po powrocie na serwis. Teraz przy kolejnym przegladzie wymiana oleju filtrow dziwnym trafem zapala sie panu kontrolka wypalania dpfu po czym pan proponuje wypalenie mechaniczne za dodatkowa okreslana kwote i mowi do zony ze jak tego nie zrobi to bedzie musiala wezwac lawete i poniesie duzo wieksze koszty, poczym dzwoni do mnie wystraszona co ma zrobic dodam tylko ze cala procedura wypalenia ktora sie pojawila jest opisana w instrukcji auta chyba ze sie placi za to zeby mechanik przejechal sie pare km autem na obrotach 2000 i za to sie placi nie wiem oczywiscie wedlug opisu usterka zniknela. Nie wie czy to pech czy ktos to robi umyślnie czy nie ale tam juz na pewno nie wrócę a tylko dodam ze serwisowalismy auto w innym punkcie aso i tam nie bylo zadnych takich akcji. Bliżej nie zawsze znaczy lepiej.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 14:21
Salon - samochody nowe
Klient zainteresowany zakupem ...
... samochodu za 400- 500 tys zostaje odprawiony na stojąco niemalże w progu przez Pana w kurtce i szaliku praktycznie bez żadnej konkretnej informacji ani możliwości pozostawienia danych kontaktowych. Pewnie dlatego że przyjechał samochodem innym niż Audi? Najbardziej negatywne odczucia spośród wszystkich odwiedzonych salonów samochodowych. Wyjątkowo ignoranckie podejście.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 01:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 07:58
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis… wymiana ...
... czujnika parkowania trwa tydzień! Miało trwać 3 dni, żadnej informacji z serwisu odnośnie powodu przedłużenia naprawy, o kosztach nie wspomnę 5 godzin zakładanie i ściąganie zderzaka 2500 zł , chyba złote klipsy zakładają
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 12:50
Salon - samochody nowe
Gorszej obsługi nie ...
... widziałem dawno . No ale zapewne sprzedajecie codziennie 10 nowych RS3 więc nas wybrańców jest wielu :) do pana zza biurka . Wypada podejść , porozmawiać a w szczególności wykazać jakiekolwiek zainteresowanie potencjalnym kupującym . A tak zamiast prowizji będzie niedzielny kac :) Nie pozdrawiam i nie polecam .
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 14:28
Salon - samochody nowe
4 miesiące auto nadal nie naprawione
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 14:18
Salon - samochody nowe
Nie profesjonalne podejście ...
... do drobnego klienta . Części miały być na dzień dzisiejszy. Ani się dodzwonić nie idzie na dział części. Oczywiście części podstawowych uszczelek brak . Już drugi raz takie klocki w tym serwisie. Nie odpowiedzialny człowiek na stanowisku sprzedawca części.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 11:12
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. W ...
... dniu 14.11.2023 roku około godziny 16:40 pojawiliśmy się z żoną w salonie Audi. Pan przywitał nas przy wejściu bardzo miło i poprosił o poczekanie na handlowca. Po kilku minutach poinformował nas, że żaden handlowiec nie jest wolny. Więc stwierdziliśmy, że porozglądamy się po salonie sami. Interesuje nas Q3 więc Pan zaprowadził nas na piętro. No to zaczęły się żarty. Panowie siedzący przy biurkach byli "strasznie zajęci" żeby nawet wzrok podnieść nie mówiąc już o odpowiedzi na słowa dzień dobry. Jeden z Panów w środkowym stanowisku bardzo był zafascynowany wyświetlaczem telefonu komórkowego i to co się na nim pojawiało i proszę mi wierzyć to nie był kontakt z klientem:) W międzyczasie pojawił się ktoś, może gość gdzie jeden z Panów mimo swojego zarobienia wystartował do niego jak z "armaty" z pełną uśmiechu twarzą. Po kilku minutach oględzin wyszliśmy z żoną w bardzo złych nastrojach. Nie oczekuję wielkiego wsparcia ani poświęcania czasu ale takie zachowanie nie przystoi. Nie chcę nikogo obrażać ale Państwo (pracownicy) zachowujecie się jakbyście byli sprzedawcami, których trzeba się prosić i każdy miał na wyposażeniu przynajmniej Q8 lub A8. Takiej niekompetencji nie widziałem nigdzie. Czy to tylko Poznań czy może taki typ ludzi tutaj? Nie wiem i już nie chcę się dowiedzieć w tym salonie. Aż przykre, że w mojej okolicy powstał taki salon... Miłego dnia dla czytających ten tekst.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 10:53
Salon - samochody nowe
Dramat i żenada. ...
... Odradzam w 100%. Dwa razy zostałem przez nich potraktowany jak... nie powiem, kto, żeby Google mi nie zablokowało opinii. Pierwszy raz, kiedy zapytałem, czy mógłbym odprzedać im swoje obecne auto i jednocześnie kupić nowe. Oczywiście zgoda była. Zostałem poproszony o przesłanie mailem zdjęć auta, przebiegu itd. W ciągu 3 dni ktoś miał się do mnie zgłosić ze wstępną wyceną. Minął tydzień i nikt się nie odezwał. Co więcej, osoba, która prosiła o dane i zdjęcia mojego auta, nawet nie ściągnęła przesłanych zdjęć. Drugi przypadek - byłem umówiony na jazdę próbną A4 z silnikiem 204KM. Przyjechałem o umówionej godzinie, po czym usłyszałem, że mają do dyspozycji tylko A4 z silnikiem 150KM, bo jakiś kierownik zabrał przed chwilą auto, które miałem testować. Pytam się, czy jaśnie Pan "kierownik" miał za mało aut na placu i akurat to konkretne musiał zabrać? Nikt mnie nie powiadomił wcześniej, że nie przetestuję wybranego modelu, a wystarczyło zadzwonić i umówić mnie na inny termin, żeby Pan "kierownik" znowu nie zabrał auta, które ma być testowane. Nie polecam, bo traktują tam potencjalnych klientów, jak gorszy sort.
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... serwis to totalny dramat w październiku wysłałem email z zapytaniem o koszta wymiany rozrządu, ponieważ reklamują się na fb udzielanymi rabatami do 30% na tą usługę, obecnie jest listopada i dalej zero odpowiedzi. Zadzwoniłem na podany w internecie Nr telefonu aby dowiedzieć się coś więcej w tej kwestii, od Pani która odebrała, dowiedziałem się tylko tyle, że rabat już jest nie aktualny i ona NIE WIE czemu dalej się wyświetla na stronie, i że nie dokonują takich wycen na email tylko trzeba się umówić na godzinna wizytę w celu weryfikacji i wyceny( o czym nawet nie wiedziałem i nie uzyskałem takiej informacji nawet jako odp. Na email). Spytałem więc, jak wygląda taka godzinna wizyta z wyceną wymiany rozrządu, gdyż znajduje się on z tyłu silnika i nie ma do niego fizycznie dostępu, bez wyjęcia silnika bądź skrzyni biegów i czy podczas tej godzinnej wizyty będzie to robione? Czy tylko samochód przez godzinę będzie stał i ktoś się na niego będzie patrzył. Pani odpowiedziała, że silnik nie będzie wyciągany a konkretnie jak wygląda taka wizyta to ona tez NIE WIE. Jednym słowem, „żenada”.
Użytkownik sieci
1 listopada 2023 12:27
Salon - samochody nowe
Chciałam kupić Q5 ...
... dla mojej Mamy. W salonie poza mną nie było innego klienta. Obeszłam dwa poziomy i nikt się mną nie zainteresował. Kupiłam Jaguara. Dwie gwiazdki, ponieważ salon jest duży i ładny, jednak potencjalnego klienta wypadałoby dostrzec.
Użytkownik sieci
1 października 2023 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2023 09:21
Salon - samochody nowe
A6 C8 3.0 ...
... TDI 2021r Przebieg 54 tys km Przegląd + wymiana oleju w silniku . Podczas umawiania wizyty tel. 2 tyg wcześniej koszt serwisu ze swoim olejem 755zl brutto. ( wymiana + filtr) Podczas wydania auta na serwis okazało się że trzeba wymienić olej w skrzyni + wszystkie filtry. Koszt prawie 4 tys brutto - Ok trzeba to trzeba robimy. Zgłosiłem dodatkowo że zauważyłem przy pełnym zbiorniku od spryskiwaczy że pod autem jest duża plama i leci płyn od spryskiwaczy, przyjęto zgłoszenie. Podczas odbioru auta na drugi dzień pytając czy usterkę usunięto otrzymałem info od innej osoby z serwisu ze nie wiedzą bo Pani która przyjmowała auto na serwis ma wolne. Po odebraniu auta i uzupełnieniu plynu na max stan plyn dalej leci więc usterka nie została usunięta. Mam do Poznania ponad 180km auto jest na gwarancji i wątpię czy ponownie skorzystam z usług
Użytkownik sieci
14 września 2023 23:46
Salon - samochody nowe
Service adviser is ...
... very uneducated , I do not mean just about cars also as a person ; she doesn’t know how to speak with the clients… she thinks she is the CEO of Audi … poor lady … I have A8 but I will never buy Audi again ..
Użytkownik sieci
1 września 2023 11:18
Salon - samochody nowe
Mimo umówienia wcześniejszego ...
... wizyty po przyjeździe na miejsce okazało się iż usługa nie może zostać wykonana. Radzę jechać do innego serwisu który nie robi z klientów....
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 10:41
Salon - samochody nowe
Jak najbardziej nie ...
... polecam na kazdym rogu aby tylko cie oszukac,pierwszy i ostatni raz kupilem tam auto nowe, nie polecam!!!
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 11:33
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny z ...
... działami części nie istnieje w każdym z Poznańskich salonów VW Audi Porażka