89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 08:28
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam salon. ...
... Przy szukaniu samochodu inne salony Audi miały wystawione samochody, których nie mieli - po kontakcie wysyłali oferty na kompletnie inne warunki (bardzo brzydka praktyka). Natomiast salon Audi Franowo podszedł do tematu od samego początku z pełnym profesjonalizmem. Dostępna oferta, najlepsze warunki, super kontakt. Jeden telefon i cały proces zakupu samochodu odbył się całkowicie zdalnie. Dziękuję Panu Remigiuszowi za najlepszą obsługę i przesyłam pozdrowienia z nowego Audi!
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 16:11
Salon - samochody nowe
Salon Audi w ...
... Poznaniu. Już od wejścia witają uśmiechnięci i chętni do pomocy pracownicy. Pan Krystian Lorenc z Działu Sprzedaży- prawdziwy profesjonalista. Konkretny, precyzyjny,szybki i skuteczny w działaniu. Polecam!
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, kompetentni ...
... handlowcy wszystko załatwione bez problemu. Polecam ten salon.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Kilka tygodni temu ...
... zdecydowałem się na zakup nowego auta. To już drugie Audi z Porsche Franowo. Tym razem doradzał mi pan Remigiusz. Pełen profesjonalizm i świetny kontakt! Zarówno przy konfiguracji auta jak i sfinalizowaniu transakcji. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 10:23
Salon - samochody nowe
Przygoda z salonem ...
... Audi Poznań Franowo z pewnością nie była jednorazową i z miłą chęcią tutaj wrócę. Obsługa Pana Remigiusza zdecydowanie zasługuje na najwyższą ocenę, a moja satysfakcja z współpracy i wyjazdu z salonu nowym Audi jest tego najlepszym dowodem. Szczerze polecam!
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Chciałbym bardzo uprzejmie ...
... podziękować zespołowi Audi Franowo, a w szczególności Pani Gabrieli z Zespołu Serwisu. Przyjechałem wczoraj kompletnie nieumówiony, z usterką wyświetlacza środkowego. Pani Gabriela nie tylko pomogła - zebrała info od mistrza zmiany co trzeba zrobić - ale wykazując się wiedzą techniczną rozwiązała problem. Jestem bardzo wdzięczny, super podejście do Klienta !!!
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 21:29
Salon - samochody nowe
Chciałbym bardzo podziękować ...
... przemiłej Pani Gabrieli ☺️( mam nadzieję,że dobrze zapamiętałem imię ) z recepcji działu serwisu oraz panu mechanikowi za szybką pomoc w rozwiązaniu mechanicznego problemu w moim Audi. Fantastyczne podejście do klienta. Pozdrawiam 👍
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 14:21
Salon - samochody nowe
Świetnia obsługa!
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 13:26
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim ten ...
... salon, profesjonalna obsługa bez zbędngo nadęcia. Wszyscy uśmiechnięci i pomocni. Pan Rafał jako sprzedawca powinien jeździć po Polsce, a może i świecie z wykładami: "Jak rozmawiać z klientem w XXI wieku." Naprawdę szczerze polecam.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 18:01
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam. Szczególne ...
... profesjonalizm pana Krystiana Lorenc. Miła i serdeczna obsługa a także duże zaangażowanie w całym procesie sprzedaży i oferty finansowania.
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 19:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 23:57
Salon - samochody nowe
Pan Dawid z ...
... działu flot obiecał gruszki na wierzbie w postaci wspaniałego rabatu po czym… przestał odbierać telefon. Zostawienie informacji w recepcji z prośbą o kontakt też nie przyniosło skutku. Szkoda bo byłem zdecydowany na zakup. Nie warto tracić swojego czasu na zakup samochodu w tym salonie.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 00:52
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... zakupu samochodów elektrycznych Audi w tym salonie, ponieważ przy chęci odsprzedaży z powrotem samochodu - salon nie jest zainteresowany ofertą odkupu.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 11:20
Salon - samochody nowe
Jestem zachwycony profesjonalną ...
... i szybką obsługą przy zakupie nowego auta. Bardzo dziękuję Panu Tomaszowi, za cały wkład w wybór modelu. Polecam każdemu!
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 12:51
Salon - samochody nowe
Duży ruch w ...
... sprzedaży pojazdów aż brakuje miejsca na twój nowy samochód 😀
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 15:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 17:39
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... fachowe doradztwo i pełne zaangażowanie oraz profesjonalizm pani Julii Kukli. Polecamy i jeszcze raz serdecznie dziękujemy.!!!
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 19:08
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie. Obsługa ...
... na najwyższym poziomie zarówno przy doradztwie, ubezpieczeniach i wydawaniu pojazdu. Szczególne podziękowania dla pana Krzysztofa Kowalskiego. Czujemy się zaopiekowani.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 13:49
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... Audi Franowo, jest to najlepszy salon w Wielkopolsce :) Podejście do klienta na najwyższym poziomie. Szczególne podziękowania dla Pan Krystiana Lorenca za zangażowanie, miłą i szybką obsługę 🙂 Super ceny, oczekiwanie na samochód krótki 🙂 Auto do wydania zostało przygotowane perfekcyjnie, czyściutkie, pachnące 🥰 Polecam
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 10:57
Salon - samochody nowe
Serwis Audi na ...
... Franowie odwiedziłem z powodu kilkakrotnie pojawiającego się błędu SAFE CP .Niezwłocznie po pojawieniu się komunikatu na wyświetlaczu zadzwoniłem do serwisu w celu umówienia wizyty-termin za dwa tygodnie.Wykonałem również zdjęcia błędu , żeby nie było watpliwości w jakim celu wizyta została umówiona - komunikat zniknął z wyświetlacza po ponownym uruchomieniu pojazdu (po dłuższym postoju) Odczekałem swoje i pojechałam do serwisu… Niestety w recepcji serwisu oznajmiono mi , że ZA DŁUGO jeździłem od pojawienia się błędu i oni nie mogą nic z tym zrobić…Na kluczyku nie znaleziono żadnych błędów. Jeśli chciałbym,to oni mogą przyjechać auto na serwis,ale jeśli nic nie znajdą to zapłacę za to 500zł Zapytałem w takim razie jak mam to zrobić,; przyjechać z błędem na ,,desce” -mam nie wyłączać silnika przez dwa tygodnie,aż łaskawcy z Audi znajdą dla mnie czas? Pan w recepcji serwisu cwaniakowatym głosem powiedział, że on w to nie wnika ,ale teraz błędu nie ma, więc jeśli oni mają coś zrobić to należy się 500zł . Nasuwa się zatem pytanie-dlaczego serwis Audi Franowo nie przyjął samochodu na bezpłatną diagnostykę, skoro: 1. Samochód jest objęty gwarancją 2. Dysponuje dokumentacją zdjęciową błędu Nie będę nawet komentował postawy Pana,który mnie obsługiwał- przypomniały mi się czasy sklepów mięsnych z czasów PRL. Dodam że zadzwoniłem do innego serwisu autoryzowanego, który stwierdził że nie rozumieją sytuacji. Skoro samochód jest objęty gwarancją, to musi zostać przyjęty na diagnostykę,jeśli klient dysponuje dokumentacją zdjęciową. Oczywiście umówiłem się na termin- czas oczekiwania trzy dni (a nie dwa tygodnie) Reasumując-chyba się Panu na rejestracji coś pomyliło, byłem w tym salonie drugi raz i obiecuje , że ostatni. Nigdy nikomu nie polecę tej lokalizacji do serwisowania swego-obsługa pozostawia wiele do życzenia , a kierownictwo powinno zwracać uwagę na sposób w jaki pracownicy serwisu prowadzą rozmowy z klientem.Wydaje się , że to właśnie dzięki klientom mają pracę i wypłatę. Zaznaczam , że nie mam na myśli kłaniania się od samych drzwi i rozwijania czerwonego dywan , ale odrobina empatii i kultury nikomu jeszcze nie zaszkodziła. Poszperałem trochę w sieci i znalazłem kilkanaście wątków odnośnie tego błędu na zagranicznych forach. Okazuje się, że jest to dość popularny błąd, ale nie wszystkie serwisy wiedzą/ potrafią usunąć jego przyczynę. Polecam zatem doszkolenie kadry zarówno w kontekście wykonywanej pracy jak i obsługi klientów.