88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 września 2020 03:02
Salon - samochody nowe
Pisałem do działu ...
... z częściami chciałem zamówić dobry miesiąc zero odpowiedźi Napewno zap.... mają że hoho Olewają potencjalnego klienta
Użytkownik sieci
6 września 2020 20:36
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 14:20
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia, obsługa ...
... klienta również, brak czesci. Kontaktowałem się wielokrotnie, nic to nie zmienia. Auto od kilku tygodni uziemione.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 22:14
Salon - samochody nowe
Serwis DRAMAT-auto kupione ...
... w 2018 roku salonie Audi Porsche Poznań za 355 000zł z wykupioną 5 letnia gwarancja tam teź serwisowane, w połowie czerwca wystąpiła awaria- diagnoza uszkodzona pompa oleju silnika i chłodnica klimatyzacji . Audi zostaje w serwisie po tygodniu odebrałem auto ale usterki nie zostały usunięte z powodu braku części, teoretycznie można jechać ale odgłosy z pokrywy silnika się nasiliły wiec stoi i czeka na naprawę. Po miesiącu oczekiwań dzwonię nawet do kierownika serwisu Robert E , PROSZĘ w końcu o auto zastępcze mija kilka dni, niestety na moją prośbę nie ma odzewu.Dostałem SMS ze może za tydzień będą części. Aktualnie czekam napisze co działo się dalej ale sytuacja bardzo przykra
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 20:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 08:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu. ...
... Byłem w celu sprawdzenia historii auta ponieważ kupiłem serwisowany samochód ale Pani która pracuje w salonie w dziale serwisu chyba pracuje za karę gdyż niechęć do obsługi klienta nie była na takim poziomie jak oczekiwałem przychodząc do salonu marki Premium. Chciałem kontynuować serwis auta w autoryzowanym serwisie ale niestety muszę wybrać inny salon gdzie potraktują mnie bardziej profesjonalnie. Oczywiście nie omieszkam napisać maila do Dyrektora posprzedazowej obsługi audi. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 20:03
Salon - samochody nowe
Dramat...auta biorą na ...
... serwis na cały dzień i kompletnie nic nie robią co się zgłasza i do tego mówią że zostało naprawione. Mam Audi Q8 które ma odpowiednią wartość a gorzej podchodzą niż do hulajnogi.
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 15:46
Salon - samochody nowe
Usługę w ten ...
... sposób jak Państwo proponujecie wykonuje się tylko raz - pierwszy i ostatni. Ewentualni Klienci, zwracajcie uwagę i analizujcie każdą pozycję na kosztorysie/fakturze i wyciągajcie wnioski. Serwis Franowo proponuje cenę oleju silnikowego Castrol Edge Professional LL 0W20 na poziomie ok. 140zł/ 1litr. Za 5,2 litra w/w oleju zapłaciłem, po 10% rabacie, 655,10zł. I pewnie moje zdziwienie nie byłoby aż tak wielkie gdybym nie potrzebował kupić ponownie w/w oleju. Okazuje się że wszędzie, bez zbędnego zachodu, można kupić ten olej 3-4x taniej. Wszędzie tzn w sklepach, które również zarabiają na sprzedaży tego oleju. Zatem przelicznik jest dość prosty, kolejnym razem zapłacę za olej ok 200zł a nie 650zł. Wam radzę to samo. Rozumiem wyższą marżę w ASO Audi, ale jest gdzieś granica przyzwoitości. Wysoka stawka za wykonywane prace jest dla mnie akceptowalna, ale nigdy więcej nie zaakceptuję takich marż na ogólnodostępnych materiałach.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 17:19
Salon - samochody nowe
Czekałem dzisiaj ponad ...
... dwadzieścia minut, nikt mnie nie obsłużył. Nikt się nie zainteresował ani nie zapytał w czym może pomóc. Nie polecam.
Użytkownik sieci
22 maja 2020 17:10
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Prosząc ...
... o wycenę naprawy pojazdu niestety się jej nie doczekałam. Dzwoniąc z przypomnieniem doradca stwierdził, że mają inne zajęcie i nie mają na to czasu. Serwis w tym salonie traktuje klienta z góry. Nie polecam!
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 18:47
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa, wszystko ...
... w miarę ok dopóki nie zdecydowałam się jednak nie naprawiać samochodu, wyszła bardzo duża kwota a auto już nie najnowsze. Zaczęły się schody, najpierw wymyślanie z pełnomocnictwem, osoba, która odbierała auto oczywiście je posiadała, podpisane zgodnie z reprezentacją w KRS niestety niedouczona Pani z obsługi nie uwzględniła tego, pomimo, że dane te są jawne i ogólnie dostępne. Następnie faktura za diagnozę auta - oczywiście chciałam ją uregulować przy odbiorze auta, Państwo w serwisie nie pozwolili zapłacić gotówką na miejscu przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo, co więcej (!!!!!!!) nie uwzględnili także przesłanego potwierdzenia przelewu wygenerowanego bezpośrednio ze strony internetowej banku!!!!!! Dzwonili do Warszawy aby potwierdzić przelew, chore!!!! nieprofesjonalne!!!!!!!!!!!! Stanowczo odradzam!!!!!!
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 18:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 18:18
Salon - samochody nowe
Dałem samochód do ...
... naprawy lakieru po wypadku. Po otrzymaniu samochodu miałem wiele innych problemów (malowanie zostało wykonane dobrze). Tylne drzwi po prawej stronie nie zamykają się dobrze oraz nie działa centralny zamek w tych drzwiach, szyba nie reaguje na przycisk, a komputer nie widzi drzwi. W prawych przednich drzwiach głośnik nie działa. Drzwi byłe krzywo ustawione (zostało zrobione przez Audi), ale problem z elektryka jest z wiązka (wtyczka) która została zużyta albo zepsuta podczas demontażu / montażu (tak powiedzieli w Audi) ale do tego momentu wszystko działało dobrze. Pracownik tego działu próbował jakoś pomóc, ale nic nie mógł zrobić i powiedział mi, że to nie ich wina i że będę musiał zapłacić dodatkowo za wymianę tej części ponieważ ubezpieczalnia nie zapłaci za to. Myślałem, że naprawa w ASO Audi będzie na najwyższym poziomie, ale w rzeczywistości spędziłam dużo nerwów i czasu i teraz muszę zrobić elektryka na własny koszt. Szkoda otrzymywać takie "prezenty" przed świętami.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 22:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 13:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 10:44
Salon - samochody nowe
Dzień dobry w ...
... dniu 03.12.2019 próbowałem się skontaktować pod wskazany nr.tel.siedmiokrotnie w godz.10.30-12.30 w celu wyjasnienia zamieszczonej oceny salonu niestety bezskutecznie.W dniu04.12.2019 pomimo ponownych prób telefonicznych nieudalo mi się połączyć z recepcją
Użytkownik sieci
30 października 2019 20:45
Salon - samochody nowe
Przestrzegam!!!! Zakup sq8 ...
... nie dojdzie do skutku przeze mnie wszyscy daja rabaty jakich oczekiwalem a ten salon nie ma zamiaru jako jedyny z 5 obdzwonionych dac tego co konkurencja.Ponadto od 2 dni dzwoniąc regularnie 2-3 godz dziennie i to jest udekumentowane wolny sygnał 10 min potem znowu wybieram 10min i tak do skutku recepcja nie odpowiada .Dodzwonilem sie w końcu pod 1 do sprzedawcy prosząc o kontakt dyrektora handlowego aby porozmawiac o rabacie oczywiście się nie odezwał całkowite olanie sprawy .Fajnie traktują klienta który chce zostawić pół miliona złotych . Nie Nie polecam salonu !!!!
Użytkownik sieci
5 września 2019 18:03
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed zakupem ...
... samochodów demonstracyjnych w tym serwisie. Sprzedawca nie poinformował mnie że kupując u nich samochód za 400 000 zł demonstracyjny nie będę miał rękojmi. Sprzedali mi samochód z WADĄ FABRYCZNĄ i unikają teraz odpowiedzialności powołując się na brak rękojmi. Podejście Audi jest skandaliczne nie potrafią usunąć wady fabrycznej a ja kupując samochód za 400 000 zł co kilkadziesiąt kilometrów staję na drodze i czekam nawet 2 dni na samochód zastępczy TO JEST PARODIA !!!! LUDZIE NIE KUPUJCIE AUDI !!!!! TO TRAGEDIA !!!!
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 18:37
Salon - samochody nowe
Rozumiem, że jeśli ...
... nie mam zamiaru kupić nowego samochodu to jestem mało atrakcyjnym klientem, jednakże jestem w trakcie „budowy” jednego z samochodów z Waszej stajni i byłoby miło, gdyby chociaż odrobina współpracy z Waszej strony była. Jesteście chyba jedynym salonem, który odmówił mi podania kodu do oryginalnego radia (radia, które w samochodzie było bagatela 22lata od nowości). Na kolejne pytania odnoście dostępności części również zostałem zbywany. Strasznie słabo. Cieszę się, ze kolejny tego dnia odwiedzony przeze mnie salon i serwis nie pozostawił mnie „na lodzie”.