88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 16:40
Salon - samochody nowe
W sierpniu oddałem ...
... sprawne auto na lakierowanie zderzaka po szkodzie parkingowej. Lakierowanie było poprawiane trzy razy. Po za tym otrzymałem auto z niesprawnym parktronikiem. Próbowali naprawiać ale bezskutecznie. Zepsuli przy demontażu zderzaka a na końcu wmawiano mi, że mam niesprawny czujnik. Oczywiście zero kontaktu
Użytkownik sieci
7 marca 2018 15:29
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tej firmy, szczególnie serwisu. Kilkakrotnie korzystałem z wątpliwej jakości usług serwisu (nowe, kupione w tej firmie Q5, Q3, A6 - przeglądy okresowe, akcje serwisowe, naprawa powypadkowa, naprawa sondy lambda). Ich podstawowa dewiza : „rację zawsze ma pracownik, nie klient”. Absolutny brak szacunku wobec klienta. Od poziomu doradców serwisowych do poziomu dyrektora! Na dodatek notoryczny brak miejsc parkingowych; nawet dla osób niepełnosprawnych zaparkowane są pojazdy salonu i pracowników! Dwie gwiazdki dałem wyłącznie ze względu na kompetencje pani Roxany, zajmującej się sprzedażą nowych samochodów.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2018 23:19
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedażowa jest ...
... na prawdę słaba. Po wejściu trzeba podchodzić do sprzedawców i zagadywać.Nie dysponują próbkami wszystkich kolorów (Q7) , szukanie przez pół godziny na mrozie auta w celu obejrzenia tapicerki to dramat! Nie widać żeby komuś zależało na kliencie.Ubiór sprzedawców na pewno nie jest „premium” tak jak mówi się o Audi. Z całym szacunkiem ale BMW Olszowiec to „inna liga”.Przywitanie na wejściu, skierowanie do sprzedawcy, osobne stoliki i fotele do rozmów, panie z kawą, wodą i sokami ale przede wszystkim profesjonalna obsługa. Kupiłem Audi w 2014 na Krańcowej. Było lepiej. Na koniec pozytyw: Pan Edellman ( kierownik serwisu) i pan Biernacki( likwidacja szkód). Kompetentni ludzie. Moje Audi zamówiłem w Warszawie. Szkoda bo mieszkam w Poznaniu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2018 09:41
Salon - samochody nowe
Brak podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 10:51
Salon - samochody nowe
Porażka, byłem dzisiaj ...
... żeby dokupić końcówkę antykradzieżową do kół, serwis wszystkie podnośniki zajęte( co akurat ok bo serwis zajęty czyli może dobry)ale żeby sprawdzić rodzaj końcówki to też był problem, zostałem wysłany do Pana od części, który chciałby pomóc ale nie może zdjąć dekielka bo haczyki są na serwisie a on jest od części, a najlepiej to żebym nie blokował punktu przyjęć do serwisu. Pojechałem obok do Rzepeckiego, problem rozwiązany w 2 minuty, na szczęście mogą serwisować audi wiec już wiem gdzie bedą przeglądy
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 23:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 12:15
Salon - samochody nowe
Serwis bardzo nieprofesjonalnie ...
... zajmował się naprawą samochodu, i do tego za nic nie odpowiada, na zasadzie wymiana części może pomoże a za wszystko płaci klient, nie polecam tego serwisu!!
Użytkownik sieci
30 grudnia 2017 08:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 23:35
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 06:38
Salon - samochody nowe
Miałem umówioną wizytę ...
... na dzisiaj na która czekałem tydzień. Z powodu awarii routera wizyta została przesunięta o kolejny tydzień nie z mojej winy... korzystałem wiele lat z porsche internauto Krancowa gdzie byłem bardzo zadowolony. Moja przygoda z Audi Franowo zaczyna się słabo... Podtrzymuje swoją opinie. Zapłaciłem 450zl i diagnozy żadnej tylko zalecenia co by należało wymienić to może pomoże... nie tego spodziewałem się po ASO. W zgadywanki to można się bawić samemu a w serwisie oczekuje się czegoś więcej - zwłaszcza za tyle pieniędzy. W skrócie mówiąc bardzo droga myjnia z miła obsługa
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 15:38
Salon - samochody nowe
Dział likwidacji szkody fatalny, brak kontaktu ciągłe problemy.
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 17:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2017 22:06
Salon - samochody nowe
Naprawa gwarancyjna
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 02:20
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
28 czerwca 2017 16:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2017 10:39
Salon - samochody nowe
Odradzam - kontakt ...
... z serwisem jest wyłącznie jednostronny i klient płaci za wszystko - także za pomyłki serwisu. Przykłady: wymiana przedniej szyby oznacza ubabrane białe słupki przednie plus po 2 miesiącach obowiązkowe 500km do serwisu bo szyba się odkleiła. Dla równowagi kiedy kupiłem pasek klinowy za prawie 600pln i chciałem zwrócić usłyszałem że "to zbyt droga część żeby mogli ją przyjąć". Obsługa klienta to ponury żart.
Użytkownik sieci
17 maja 2017 10:30
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA!!! Podczas czekania ...
... na łaskawie odebrane telefonu można posprzątać dom, odebrać dziecko ze szkoły i umyć samochud a jak już ktoś ruszy ręką żeby odebrać telefon który pewnie swoim wyciem przez pół dnia zdenerwował już wszystkich pracowników salonu, nikt nie umie odpowiedzieć na pytanie. Ostatecznie sprawę załatwiłem telefonicznie w salonie Audi we Wrocławiu w niecałe 3 min. "Prestiżowa marka" :/ śmiech na sali !!!
Użytkownik sieci
6 maja 2017 10:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2017 19:50
Salon - samochody nowe
Prośba o kontakt ...
... z kimś zajmującym się sprzedażą aut używanych zbyta słowami przez Pana z tego działu "zaraz ktoś przyjdzie" - nie przyszedł, a ów pracownik nadal siedział przed komputerem nie odwracając od niego wzroku. Dodatkowo dziś serwis z zapowiedzianych 90 minut przerodził się w 4 godziny czekania, nie wspominając, że sam serwis zaczął się z opóźnieniem (po co w takim razie umawianie się na odpowiednią godzinę?).Nie polecam, lepiej poszukać innego serwisu, gdzie z pewnością znajdzie się nie tylko oferty lepsze cenowo, ale i odpowiednie podejście do klienta. Śmieszy też żebranie o dobre opinie "na 5 gwiazdek", ale skoro chcieliście, to macie-opinie na temat tego jak świadczycie swoje usługi i traktujecie klienta. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
6 marca 2017 22:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka