Zobacz na mapie
81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 13:11
Salon - samochody nowe
Zakupiłam Audi Q3 ...
... w salonie w Krakowie, a pomagał mi doradca Pan Łukasz Skurzyński. Pan Łukasz Swoim profesjonalizmem i ciepłym podejściem do klienta przekonał mnie do tego zakupu. Dziękuję za opiekę i liczę na dalszą współpracę.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 12:40
Salon - samochody nowe
Dramat! Ocena dotyczy ...
... serwisu mechanicznego z dnia 27.01.2025 godzina 7:00. Osoba, która dokonywała przeglądu na warsztacie, podpisała się na Liście przeglądu, wpisała w pozycji Klocki hamulcowe: sprawdzić grubość: ok. Na drugi dzień tj. 28.01.2025 w samochodzie wyskoczył komunikat: Okładzina hamulca graniczne zużycie…
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 23:10
Salon - samochody nowe
Około dnia 10.08.2023 ...
... (nie pamiętam dokładnie) zgłoszono do centrum wsparcia usług cyfrowych audi problem z aktualizacją nawigacji/map. Po przełączeniu opcji - Automatyczna aktualizacja map online - w tryb on/włączone - ( licencja opłacona i ważna do 11.01.2024) Po włączeniu aktualizacji map system nawigacji przestał działać - nawigacja przeszła w tryb inicjalizacja systemu nawigacji (komunikat) - który trwał w nieskończoność. System przestał działać z powodu aktualizacji map online. Centrum wsparcia usług cyfrowych zaleciło reset systemu MMI który wykonano podczas połączenia z centrum wsparcia usług cyfrowych - nie odniósł żadnego skutku stwierdzono telefonicznie iż mam się udać do ASO celem usunięcia problemu. Zgodnie z zaleceniem umówiona została niezwłocznie wizyta w ASO i podano opis problemu. Podczas wizyty w ASO Kraków ul. Zakopiańska 169A 25.08.2023 początkowo stwierdzono iż problem zostanie usunięty w ramach gwarancji, potem stwierdzono że ponieważ samochód nie jest na gwarancji wszytko będzie odpłatne. Zwróciłem uwagę iż licencja jest opłacona ważna i system nawigacji powinien działać do 01.2024, a jedyne co się stało to błąd który powstał w wyniku próby aktualizacji online ważnej licencji mapy - Odmówiono nieodpłatnego usunięcia problemu, stwierdzono iż licencja to tylko licencja i ASO to nie interesuje. Czyli opłacam licencję i próbuje skorzystać z aktualizacji map i mam płacić za jakieś błędy oprogramowania bo aktualizacja opłaconej licencji nie działa lub jest niekompatybilna z produktem MMI do którego ją zakupiłem ? Mam sobie zakupić jakieś inne MMI ? Licencja została zakupiona do konkretnego samochodu o konkretnym numerze VIN na konkretny okres czasu i z winy aktualizacji danych przestała działać - i za to ja mam ponosić dodatkowe koszty bo system przestał działać bo coś się źle zaktualizowało w samochodzie w którym regularnie wykonano wszystkie przeglądy i czynności serwisowe ? To ja mam sobie sam napisać oprogramowanie MMI zgodne z mapami AUDI ? Zakupiłem licencje na 3 lata która ma działać 3 lata - urzadzenie MMI nie uległo uszkodzeniu serwis jednoznacznie stwierdził iż nie wykrył żadnych błędów - dlaczego mam płacić za aktualizacje MMI ktore nie jest kompatybilne z aktualnymi opłaconymi mapami. Podczas kontaktu z centrum wsparcia usług cyfrowych na pytanie o dodatkowe koszty poinformowano mnie że raczej nie pojawią się dodatkowe koszty a "ASO będzie się z nami kontaktowało w tej sprawie" proszę sprawdzić nagrania rozmów z centrum. ASO nie miało zamiaru kontaktować się z kimkolwiek w tej sprawie ... albo Pan płaci za naprawe oprogrmowania (ktore zostało uszkodzone poprzez aktualizcje map online) albo do widzenia ... Przewaga dzieki technice
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 09:43
Salon - samochody nowe
Osobiście mam bardzo ...
... pozytywne doświadczenia z zakupu w tym salonie. Obsługa profesjonalna i pomocna. Szczególne podziękowania dla Pana Jacka Putaja za przygotowanie auta i dopięcie uzgodnień. Polecam
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 23:11
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z zakupu auta. Pan Jacek Putaj przeprowadził mnie przez cały proces zakupu szybko i sprawnie. Dziękuję i polecam.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 14:00
Salon - samochody nowe
Szybka Fachowa obsługa ...
... klienta. Pan Łukasz Skurzyński wszytko szczegółowo wytlumaczyl. Auto odebrane 100% zadowolenia
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 11:49
Salon - samochody nowe
Standard mycia auta podczas serwisu
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 11:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 13:03
Salon - samochody nowe
Zdecydowany negatyw. Człowiek ...
... dzwoni być coś kupić, uprzejma Pani z recepcji informuje że handlowiec lub pracownik sklepu oddzwoni....i tyle było kontaktu. Nie pierwszy raz ma taka sytuacja miejsce w tym salonie, czy to dział części czy to sprzedawcy, w tym miejscu klienta mają w pompce. Zdecydowanie lepiej skorzystać z drugiego salonu Audi. @do odpowiedzi salonu. Nie będę z wami się kontaktował bo mam Was tak samo w pompce jak Wy mnie. Auto kupiłem w Warszawie(tak w waszej sieci) a serwisować zamierzam w Audi Balice. Za czasów Audi A4 b8 też chciałem kupić auto u Was i tak samo zostałem potraktowany, wiec macie w swoim DNA pompkę na klienta.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 09:28
Salon - samochody nowe
Pan Jacek Putaj najlepszy! Szybko, prosto
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 17:49
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony ...
... z obsługi na dział części nie można się dodzwonić
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 20:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 18:07
Salon - samochody nowe
Super !
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 21:13
Salon - samochody nowe
Chcielibyśmy bardzo podziękować ...
... za PROFESJONALNA Obsługę oraz wszelaką pomoc Panu Szymonowi oraz Panu Krzysztofowi nie jesteśmy z Krakowa lecz 100 km trasy w jedną stronę jest tego warte. Następne Audi tylko w Krakowie na Zakopiańskiej Dziękujemy !!!!
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 20:15
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... profesjonalne podejście do klienta dbałość o każdy szczegół polecam z czystym sumieniem pani Julia robi świetna kawę
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 16:23
Salon - samochody nowe
Znakomita obsługa, zdecydowanie ...
... mogę polecić Pana Mateusza W, doskonałe doradztwo i wsparcie na każdym kroku zakupu.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 14:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 09:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 14:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 23:35
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa. Bardzo miły i pomocny personel. Polecam!